Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника)
Очікувана вартість
1 765 000,00 UAH
UA-2024-02-02-003398-a ● bdaa9ff8be5841f984a3b9daa7678d88
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Контактна особа: |
Гедзун Альона Вадимівна +380569506370 kp.kmr.ktpk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 15:48 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 15:48 |
Очікувана вартість: | 1 765 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 120-ти календарних днів з дати підписання акту наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 14:37 |
Тендерна документація за Особливостями _ зі змінами від 02.02.24.pdf | |
02 лютого 2024 14:37 |
Перелік змін від 02.02.2024 пультова охорона.pdf | |
02 лютого 2024 14:37 |
Додаток_2_до_тендерної_документації_(технічні_вимоги_до_предмета_закупівлі)-зі змінами від 02.02.24.pdf | |
02 лютого 2024 10:48 |
Додаток 5 до тендерної документації (тендерна пропозиція).pdf | |
02 лютого 2024 10:48 |
Додаток 4 до тендерної документації (інформацiя про учасника).pdf | |
02 лютого 2024 10:48 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).pdf | |
02 лютого 2024 10:48 |
Додаток_2_до_тендерної_документації_(технічні_вимоги_до_предмета_закупівлі).pdf | |
02 лютого 2024 10:48 |
Додаток_1_до_тендерної_документації_(кваліфікаційні_критерії__вимоги).pdf | |
02 лютого 2024 10:48 |
Тендерна документація за Особливостями.pdf |
02 лютого 2024 14:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2024 14:37 |
Тендерна документація за Особливостями _ зі змінами від 02.02.24.pdf
|
|||
02 лютого 2024 14:37 |
Перелік змін від 02.02.2024 пультова охорона.pdf
|
|||
02 лютого 2024 14:37 |
Додаток_2_до_тендерної_документації_(технічні_вимоги_до_предмета_закупівлі)-зі змінами від 02.02.24.pdf
|
|||
02 лютого 2024 10:48 |
Додаток 5 до тендерної документації (тендерна пропозиція).pdf
|
|||
02 лютого 2024 10:48 |
Додаток 4 до тендерної документації (інформацiя про учасника).pdf
|
|||
02 лютого 2024 10:48 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).pdf
|
|||
02 лютого 2024 10:48 |
Додаток_2_до_тендерної_документації_(технічні_вимоги_до_предмета_закупівлі).pdf
|
|||
02 лютого 2024 10:48 |
Додаток_1_до_тендерної_документації_(кваліфікаційні_критерії__вимоги).pdf
|
|||
02 лютого 2024 10:48 |
Тендерна документація за Особливостями.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-02-003398-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", Код ЄДРПОУ:43317264
Дата подання: 16 лютого 2024 13:39
Надання обґрунтованої інформації про причини невідповідності
Шановний Замовник!
Пунктом 40 Особливостей визначено, що: "Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані". Слід зазначити що при поданні тендерної пропозиції та документів до неї, нами, як Учасником, жодна інформація не була визначена такою, як конфіденційна.
Відповідно до п.43 Особливостей визначено що, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки Замовником недостатньо аргументована інформація щодо дискваліфікації пропозиції Учасника, зазначена у повідомленні Замовника,
Вимагаємо:
1. Надати обґрунтовану інформацію про причини дискваліфікації Учасника та обґрунтовану інформацію який саме із документів був визначений конфіденційним.
2. У разі виявлення невідповідності пропозиції та/або відсутності необхідної інформації у поданих документах, надати строк для усунення виявлених недоліків.
3. У разі ненадання обґрунтованої інформації щодо дискваліфікації, Учасник буде оскаржувати рішення Замовника про дискваліфікацію у органі оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 40 Особливостей визначено, що: "Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані". Слід зазначити що при поданні тендерної пропозиції та документів до неї, нами, як Учасником, жодна інформація не була визначена такою, як конфіденційна.
Відповідно до п.43 Особливостей визначено що, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки Замовником недостатньо аргументована інформація щодо дискваліфікації пропозиції Учасника, зазначена у повідомленні Замовника,
Вимагаємо:
1. Надати обґрунтовану інформацію про причини дискваліфікації Учасника та обґрунтовану інформацію який саме із документів був визначений конфіденційним.
2. У разі виявлення невідповідності пропозиції та/або відсутності необхідної інформації у поданих документах, надати строк для усунення виявлених недоліків.
3. У разі ненадання обґрунтованої інформації щодо дискваліфікації, Учасник буде оскаржувати рішення Замовника про дискваліфікацію у органі оскарження.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2024 09:00
На Вашу вимогу від 16.02.2024 № у системі Прозоро UA-2024-02-02-003398-a.c1, повідомляємо наступне.
Розгляд та оцінку Вашої тендерної пропозиції здійснено відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Конфіденційна інформація — це дані про фізичну або юридичну особу, засекречені та доступні для ознайомлення серед вузького кола людей, що відповідають певним критеріям.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про інформацію», конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону.
При цьому, чинне законодавство України не містить відомостей, яким саме шляхом має відбуватися засекречення інформації. Тобто, методи визначення інформації, як конфіденційної є різні. Так це може бути здійснено шляхом ретушування, накладання паперу тощо. Важливим і суттєво принциповим є сам факт обмеження доступу до інформації.
Пунктом 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, серед іншого встановлено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5, який зареєстровано 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках – деяких його зовнішніх ознак.
Одночасно, пунктом 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати, серед іншого, відсканований аналогічний (аналогічні) договір (договори) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів).
Тобто, Замовник наголосив на тому, що документ має бути надано у повному обсязі. При цьому, тендерною документацією не передбачено інших умов, які б надавали учасникам право на часткове приховання інформації, викладеної в складі тендерної пропозиції, здійснене у будь-який спосіб.
Вами, на виконання вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема, скановану копію договору № 20/2060 від 01.01.2020, укладеного з ПАТ «ЗАПОРІЖВОГНЕТРИВ». Однак, під час ознайомлення зі змістом вказаного документу встановлено, що надана сканована копія договору № 20/2060 від 01.01.2020 з додатками, які є його невід’ємною частиною, відповідно доп. 12.4 Договору, не містить точного знакового відтворення змісту та документальної інформації відповідного документа (додатків до Договору), зокрема, відсутня інформація про вартісні показники в додатку №8 до Договору, перелік охороняємих приміщень (додаток 1 до Договору), які закриті Учасником механічним шляхом.
Тобто, засекретивши вказану вище інформацію (обмеживши доступ до неї механічним шляхом), ви свідомо визначили її як конфіденційну, оскільки створили умови, коли з цієї інформацією не можливо ознайомитися.
Визначивши конфіденційною інформацію, що стосується документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, а саме «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
вами не дотримано вимогу пункту 2 Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції та пункту 40 Особливостей.
Зазначені документи, інформацію в яких приховано (визначено конфіденційною), підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію та впливають на результат розгляду Замовником тендерної пропозиції вцілому.
Крім того, уважно ознайомившись з умовами Договору № 20/2060 від 01.01.2020, не встановлено його умов, якими б сторони визначали, що певна інформація у Договорі є конфіденційною і сторони зобов’язуються її не розголошувати.
Одночасно, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано будь-якого обгрунтування щодо підстав і причин приховання інформації у додатках до Договору, тобто визначення її як конфіденційної.
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника була відхилена на підставі зазначених норм.
Законність та правомірність таких дій Замовника підтверджується висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-19-011948-a, рішенням органу оскарження АМКУ №16910-р/пк-пз від 08.09.2020 (процедура закупівлі UA-2020-06-26-008203-a) тощо.
Розгляд та оцінку Вашої тендерної пропозиції здійснено відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Конфіденційна інформація — це дані про фізичну або юридичну особу, засекречені та доступні для ознайомлення серед вузького кола людей, що відповідають певним критеріям.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про інформацію», конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону.
При цьому, чинне законодавство України не містить відомостей, яким саме шляхом має відбуватися засекречення інформації. Тобто, методи визначення інформації, як конфіденційної є різні. Так це може бути здійснено шляхом ретушування, накладання паперу тощо. Важливим і суттєво принциповим є сам факт обмеження доступу до інформації.
Пунктом 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, серед іншого встановлено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5, який зареєстровано 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках – деяких його зовнішніх ознак.
Одночасно, пунктом 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати, серед іншого, відсканований аналогічний (аналогічні) договір (договори) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів).
Тобто, Замовник наголосив на тому, що документ має бути надано у повному обсязі. При цьому, тендерною документацією не передбачено інших умов, які б надавали учасникам право на часткове приховання інформації, викладеної в складі тендерної пропозиції, здійснене у будь-який спосіб.
Вами, на виконання вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема, скановану копію договору № 20/2060 від 01.01.2020, укладеного з ПАТ «ЗАПОРІЖВОГНЕТРИВ». Однак, під час ознайомлення зі змістом вказаного документу встановлено, що надана сканована копія договору № 20/2060 від 01.01.2020 з додатками, які є його невід’ємною частиною, відповідно доп. 12.4 Договору, не містить точного знакового відтворення змісту та документальної інформації відповідного документа (додатків до Договору), зокрема, відсутня інформація про вартісні показники в додатку №8 до Договору, перелік охороняємих приміщень (додаток 1 до Договору), які закриті Учасником механічним шляхом.
Тобто, засекретивши вказану вище інформацію (обмеживши доступ до неї механічним шляхом), ви свідомо визначили її як конфіденційну, оскільки створили умови, коли з цієї інформацією не можливо ознайомитися.
Визначивши конфіденційною інформацію, що стосується документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, а саме «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
вами не дотримано вимогу пункту 2 Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції та пункту 40 Особливостей.
Зазначені документи, інформацію в яких приховано (визначено конфіденційною), підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію та впливають на результат розгляду Замовником тендерної пропозиції вцілому.
Крім того, уважно ознайомившись з умовами Договору № 20/2060 від 01.01.2020, не встановлено його умов, якими б сторони визначали, що певна інформація у Договорі є конфіденційною і сторони зобов’язуються її не розголошувати.
Одночасно, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано будь-якого обгрунтування щодо підстав і причин приховання інформації у додатках до Договору, тобто визначення її як конфіденційної.
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника була відхилена на підставі зазначених норм.
Законність та правомірність таких дій Замовника підтверджується висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-19-011948-a, рішенням органу оскарження АМКУ №16910-р/пк-пз від 08.09.2020 (процедура закупівлі UA-2020-06-26-008203-a) тощо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-02-003398-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", Код ЄДРПОУ:43317264
Дата подання: 21 лютого 2024 10:43
Дата подання: 21 лютого 2024 10:43
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2024 17:50
рішення від 23.02.2024 № 3404.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2024 17:50
інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2024 № 4119.pdf
Дата публікації: 06 березня 2024 13:37
рішення від 05.03.2024 № 4119.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2024 № 4119-р/пк-пз зобов’язано КП КМР «Кам’янська ТПК» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ОХ-СЛАВУТИЧ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПШР ТИГР-2" переможцем за процедурою закупівлі — "79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024- 02-02-003398-a (далі-Закупівля).
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2024 № 4119-р/пк-пз Замовник прийняв рішення скасувати рішення від 19.02.2024 №35 про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-2" Закупівлі та скасувати рішення 16.02.2024 №33 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ".
Номер скарги: UA-2024-02-02-003398-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", Код ЄДРПОУ:43317264
Дата подання: 15 березня 2024 15:14
Дата подання: 15 березня 2024 15:14
Скарга щодо відхилення пропозиції та дискримінації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2024 18:19
рішення від 19.03.2024 № 4919.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 18:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2024 № 5476.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 13:40
рішення від 26.03.2024 № 5476.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення закупівлі Послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника згідно ДК 021:2015 79710000-4-Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), було прийнято рішення від 14.03.2024 №57 (далі – Рішення), згідно з яким ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-2" ЄДРПОУ 43143636 визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.03.2024 №
N 5476-р/пк-пз зобов’язано КП КМР «Кам’янська ТПК» скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 14.03.2024 №57.
Під час проведення закупівлі Послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника згідно ДК 021:2015 79710000-4-Охоронні послуги (далі – Закупівля), було прийнято рішення від 12.03.2024 №54 (далі – Рішення), згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ".
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.03.2024 №
N 5476-р/пк-пз зобов’язано КП КМР «Кам’янська ТПК» скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 12.03.2024 №54.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" |
1 259 835,12
UAH з ПДВ
|
1 259 835,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-2" |
1 751 588,00
UAH з ПДВ
|
1 751 588,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" #43317264 |
Рішення скасоване |
1 259 835,12
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 09:19
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-2" #43143636 |
Рішення скасоване |
1 751 588,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 09:19
|
|
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" #43317264 |
Рішення скасоване |
1 259 835,12
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 16:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-2" #43143636 |
Рішення скасоване |
1 751 588,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 15:39
|
|
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" #43317264 |
Очікує рішення |
1 259 835,12
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 15:39
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 10:04 |
Кінець періоду оскарження: | 13 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 13 квітня 2024 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Оскільки у Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника, то є потреба у відміні даної процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
02 квітня 2024 10:04
|
Електронний підпис |
02 квітня 2024 10:02
|
Протокол відміни відкритих торгів через відсутність подальшої потреби-пульт.pdf |