Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 – Послуги їдалень (аутсорсинг)
Очікувана вартість
9 767 490,00 UAH
UA-2024-02-02-001523-a cf0004a4d9c440ff8faaa30a4afe4ee6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Іванівна Кавуліч

+380679147283 kz_kpni_dor@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 24448811
Місцезнаходження: 52323, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
Контактна особа: Наталя Іванівна Кавуліч
+380679147283
kz_kpni_dor@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2024 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 9 767 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 837,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції з повним грошовим покриттям на весь строк дії гарантії: 293024.70 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунку покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Разом з електронною банківською гарантією учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 293024.7 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52323, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 09:43

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції з повним грошовим покриттям на весь строк дії гарантії: 293024.70 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунку покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Разом з електронною банківською гарантією учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.

Сума забезпечення: 293024.7 UAH
02 лютого 2024 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2024 09:43
Дод.№1.docx
02 лютого 2024 09:43
Дод.№4.docx
02 лютого 2024 09:43
тд (2024).doc
02 лютого 2024 09:43
Дод. №3 (дог.).docx
02 лютого 2024 09:43
Дод.№2 (ТЗ).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-30-000033 ● 18f10237112b4252b8bfa2b80877cbaf
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

30.04.2024 № 24-з

Ужгород


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Сергій ТУРЕНОК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 30.04.2024 № 24-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-02-02-001523-a 02.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-01 10:04:07

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «55510000-8 – Послуги їдалень (аутсорсинг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-02-001523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, із внесеними змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-06 14:52:03

Пояснення на запит від 01 травня 2024 року

Пояснення на запит від 01 травня 2024 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «55510000-8 – Послуги їдалень (аутсорсинг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-02-001523-a).
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Комунальний заклад «Криничанський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) є стаціонарним інтернатним закладом, що утворений для тимчасового або постійного проживання/перебування осіб із стійкими інтелектуальними та/або психічними порушеннями, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, соціально-побутового обслуговування, надання медичної допомоги, соціальних послуг та комплексу реабілітаційних заходів. Згідно з Типовим положенням про психоневрологічний інтернат, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 957, підопічні відповідно до встановлених норм забезпечуються, зокрема раціональним не менше ніж чотириразовим харчуванням, у тому числі дієтичним, з урахуванням віку та стану здоров’я у межах натуральних норм харчування.
Примірне меню розробляється з урахуванням натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, затверджених постановою КМУ від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики».
Організація гарячого харчування підопічних згідно з примірним меню проводиться Закладом шляхом закупівлі послуг їдалень, що надаються на умовах аутсорсингу.
В 2024 році на Замовника було покладене зобов’язання забезпечити харчування 262 підопічних. В період 01.01.2024 – 10.03.2024 р. послуги надавались на підставі договору № 6 від 20.01.2023 року, дію якого було продовжено на період, достатній для проведення процедури закупівлі в сумі, що не перевищує 20 % суми початкового договору.
На період 11.03.2024 р. - 31.12.2024 р. кількість днів харчування становить 296, планова кількість підопічних - 262, плановий обсяг закупівлі послуги - 77552 чоловіко/днів.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням вимог Законів України «Про публічні закупівлі», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; враховуючи періодичність харчування підопічних (не менше ніж чотириразове), яка затверджена Положенням про психоневрологічний інтернат, а також натуральні добові норми харчування в інтернатних установах, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року № 324. Також враховані рекомендацій органу управління Замовника– Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації - щодо дотримання добових норм харчування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації на закупівлю зазначив інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам. Також розроблені вимоги до учасника (виконавця послуг) щодо забезпечення якості харчування, дотримання санітарно-гігієнічних норм та інш. Також надано примірне тижневе меню для харчування підопічних КЗ "Криничанського ПНІ" ДОР на 2024 рік із зазначенням добових норм, енергетичної цінності та з урахуванням особливостей харчування підопічних закладу (Додаток №2 до тендерної документації).
Визначення очікуваної вартості (надалі –ОВ) предмету закупівлі проводилось на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом № 275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Для визначення ОВ предмета закупівлі попередньо були визначені:
- Потреби закладу та обсяг послуг їдалень в період: березень - грудень 2024 р., які станом на дату прийняття рішення становили 77552 ліжко/днів.
- Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», добових норм харчування в інтернатних установах, затверджених постановою Уряду від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах, сфери управління Міністерства праці та соціальної політики».
- Вимоги до умов поставки послуги (аутсорсинг) та умов оплати (післяоплата).
Очікувана вартість визначена із застосуванням методів: порівняльного аналізу ринкових цін на аналогічні послуги та застосування закупівельних цін попередніх періодів.
Для визначення ОВ був проведений збір та аналіз цінової інформації з реального ринку продовольчих товарів / продовольчої сировини, статистичної інформації, наданої Дніпропетровським обласним управлінням статистики, щодо середніх ринкових цін в регіоні на продукти харчування, вивчені цінові пропозиції постачальників аналогічних послуг в поточному та минулі періоди, оприлюднені в системі ProZorro.
З відкритих джерел отримана інформація про індекс інфляції (індекс споживчих цін) в Україні, який за період січень – грудень 2023 р. (наростаючим підсумком) становив 105,1 %. Взято до уваги, що по окремих позиціях продуктової групи товарів індекс споживчих цін становить: м'ясо та м'ясопродукти 112,4 %, молоко, сир та яйця 104,3 %, риба та продукти з риби 104,1 %.
Під час визначення ОВ предмета закупівлі Замовник мав на меті дотримання принципів здійснення закупівель, викладених у статті 5 Закону, зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
З урахуванням вище наведеного очікувана вартість одиниці послуги становить: 125,94 грн в день на одного підопічного. Таким чином, ОВ предмету закупівлі складає: 9767490,00 грн. (дев’ять мільйонів сімсот шістдесят сім тисяч чотириста дев’яносто грн. 00 коп.)

2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не містять такої вимоги. Пункт 4 Постанова Кабінету Міністрів України № 710 рекомендує головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) на власних веб-сайтах розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Власного сайту КЗ « «Криничанський психоневрологічний інтернат» ДОР» не має, кошти на розробку та утримання власного сайту відсутні.
Головний розпорядник бюджетних коштів також не має власного веб-сайту.
Додатки: 1. Додаток 1 в 1 прим.
2. Додаток 2 в 1 прим.
3. Додаток 3 в 1 прим.
4. Додаток 4 в 1 прим.
5. Додаток 5 в 1 прим.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-03 14:39:01

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «55510000-8 – Послуги їдалень (аутсорсинг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-02-001523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Замовником - Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ" та визначено його переможцем, якщо:
1. Замовником у п.2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 Тендерної документації визначено вимогу: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно», тобто по 07.06.2024.
Проте, учасником ТОВ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ" на підтвердження Забезпечення тендерної пропозиції надано Банківську гарантію №447-24Г від 05.02.2024 року, строку дії якої визначено до 10.05.2024 року включно, що не відповідає заявленій вимозі Замовника, щодо строку дії банківської гарантії.
2. Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію у п. 3 Додатку 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагається надання довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного повністю виконаного договору) та не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, проте учасником надано аналогічний договір про надання послуг №12 від 21 січня 2021 року, який не задовольняє вимогу Замовника. Зокрема, договір наданий не в повному обсязі - відсутній Додаток 2 «Заміна страв», який є невід’ємною його частиною.
3. Замовником у пункті 2 додатку 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагається наступне: «Учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та особисті медичні книжки на працівників зазначених у довідці».
На виконання зазначеної вимоги Учасником ТОВ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ" у складі тендерної пропозиції надано особисту медичну книжку працівника Бондаренко Володимира Івановича, термін дії якої закінчився 04.02.2024 року (тобто до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), яка згодом, без відповідної вимоги Замовника (повідомлення про з вимогою про усунення невідповідностей), була самостійно виправлена Учасником на чинну особисту медичну книжку працівника Бондаренко Володимира Івановича та завантажена в електронну систему закупівель під час виправлення інших невідповідностей, виявлених Замовником під час розгляду його тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-08 18:52:37

Пояснення на запит від 04 травня 2024 року

Пояснення на запит від 04 травня 2024 року в документах, що завантажені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ" 9 766 123,36
UAH з ПДВ
9 766 123,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 лютого 2024 14:53
Електронний підпис
26 лютого 2024 14:53
Ліцензія Жураківська.zip
26 лютого 2024 14:53
Витяг Жураківська.zip
16 лютого 2024 15:06
Електронний підпис
16 лютого 2024 15:05
Довідка.zip
16 лютого 2024 15:05
Довідка (1).zip
16 лютого 2024 15:05
довідка переможця.pdf
14 лютого 2024 15:45
Електронний підпис
14 лютого 2024 15:45
наказ кукліс м.а..pdf
14 лютого 2024 15:45
наказ буштрук н.м..pdf
14 лютого 2024 15:45
медкнига палига і.я..pdf
08 лютого 2024 16:31
Електронний підпис
08 лютого 2024 16:31
Електронний підпис
08 лютого 2024 16:31
IMG-d90fa3b6653517da4367a1ba5dd83ddf-V.jpg
08 лютого 2024 16:31
IMG-4ca9eff65674f062885d0befa4b20983-V.jpg
08 лютого 2024 11:56
Електронний підпис
08 лютого 2024 11:56
Електронний підпис
08 лютого 2024 11:55
калькуляція.pdf
08 лютого 2024 11:55
тхзавдання з цінами.pdf
08 лютого 2024 11:55
калькуляція.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
тхзавдання з цінами.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
тендерна пропозиція.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2024 11:55
BG 447.zip
08 лютого 2024 11:55
BG 447.zip.p7s
08 лютого 2024 11:55
Відгук.PDF.p7s
08 лютого 2024 11:55
наказ зікрань т.в..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дсту iso 14001.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
приказ на директора.pdf
08 лютого 2024 11:55
виписка бен.pdf
08 лютого 2024 11:55
медкнига кукліс м.а..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дсту iso 45001.pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка март 2021.pdf
08 лютого 2024 11:55
д.у. оренди цех.pdf
08 лютого 2024 11:55
Довидка Приват АРТ.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
медкнига коліна н.в..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
медкнига гусєва а.м..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
потужність.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
листи довідки.pdf
08 лютого 2024 11:55
диплом Бондаренко В.И..pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ гусєва а.м..pdf
08 лютого 2024 11:55
дсту iso 45001.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
Выписка июль 2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
наказ коба о.о..pdf
08 лютого 2024 11:55
листи довідки.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
медкнига сусла н.і..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
насср Бондаренко В.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дод угода 2.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
Выписка январь 2022.pdf
08 лютого 2024 11:55
акредитація+сфера.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
відомості з єдрпоу.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
iso 9001.pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка июнь 2021.pdf
08 лютого 2024 11:55
акти васильк.21р.1.pdf
08 лютого 2024 11:55
акти васильк.21р.1.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
наказ попчук с.с..pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка август 2021.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ стрюковатий о.г..pdf
08 лютого 2024 11:55
медкнига морєва н.в..pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка июль 2021.pdf
08 лютого 2024 11:55
техпаспорт.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ резнікова і.о..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
висновок.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ зікрань т.в..pdf
08 лютого 2024 11:55
IMG-dbd684fae7dbc093f4bcb2c97fea8712-V.jpg
08 лютого 2024 11:55
довідка працівники.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дод угода 3.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
рішення власника.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
Довидка Приват АРТ 1.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ сусла н.і..pdf
08 лютого 2024 11:55
опис.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
Выписка октябрь 2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
Выписка февраль 2022.pdf
08 лютого 2024 11:55
медкнига коба о.о..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
медкнига попчук с.с..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
протокол комісії.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
ту.pdf
08 лютого 2024 11:55
акти васильк.21р..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
IMG-9dc9b5013d72fad87c0064b48e227152-V.jpg
08 лютого 2024 11:55
медкнига буштрук н.м..pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ палига і.я..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
насср Бондаренко В.pdf
08 лютого 2024 11:55
медкнига сусла н.і..pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ лесніков с.в. оп.pdf
08 лютого 2024 11:55
договір 12.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
потужнисть.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
висновок.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
рішення власника.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ баланцева о.п..pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка октябрь 2021.pdf
08 лютого 2024 11:55
медкнига кукліс м.а..pdf
08 лютого 2024 11:55
диплом кукліс м.а..pdf
08 лютого 2024 11:55
акт 446.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
договір оренди цех.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
iso 45001.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
генератор.pdf
08 лютого 2024 11:55
акт 143-22.pdf
08 лютого 2024 11:55
IMG-f81f41c133cbdad06a575034c1298b60-V.jpg
08 лютого 2024 11:55
відомості з єдрпоу.pdf
08 лютого 2024 11:55
iso 45001.pdf
08 лютого 2024 11:55
iso 22000.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дод угода 4.pdf
08 лютого 2024 11:55
Довидка Приват АРТ.pdf
08 лютого 2024 11:55
диплом кукліс м.а..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дод угода 4.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
IMG-88fc13f5f4162ad530055ff7f089ba25-V.jpg
08 лютого 2024 11:55
Выписка февраль 2022.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
витяг пдв.pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка ноябрь 2021.pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка ноябрь 2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
iso 14001.pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка май 2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
виписка бен.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
Выписка август 2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
Выписка декабрь 2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дод угода 5.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
наказ палига і.я..pdf
08 лютого 2024 11:55
дод.угода 1.pdf
08 лютого 2024 11:55
медкнига зікрань т.в..pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ попчук с.с..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дод.угода 1.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
медкнига коліна н.в..pdf
08 лютого 2024 11:55
акт 446.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ кукліс м.а..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
наказ кукліс м.а..pdf
08 лютого 2024 11:55
договір оренди цех.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ денисенко т.а..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
медкнига осташко т.м..pdf
08 лютого 2024 11:55
довідка мтб.pdf
08 лютого 2024 11:55
Довидка Приват АРТ 1.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
витяг єдр.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
проеект договору.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
довідка мтб.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
наказ гусєва а.м..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
наказ сусла н.і..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
приказ на директора.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
наказ осташко т.м..pdf
08 лютого 2024 11:55
потужнисть.pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка январь 2022.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
S0100114 Ф1. Баланс25977.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дсту iso 14001.pdf
08 лютого 2024 11:55
витяг пдв.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
S0100114 Ф1. Баланс25977.pdf
08 лютого 2024 11:55
дод угода 5.pdf
08 лютого 2024 11:55
iso 22000.pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка апрель 2021.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ коліна н.в..pdf
08 лютого 2024 11:55
ту.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
медкнига гусєва а.м..pdf
08 лютого 2024 11:55
медкнига попчук с.с..pdf
08 лютого 2024 11:55
проеект договору.pdf
08 лютого 2024 11:55
медкнига стрюковатий.pdf
08 лютого 2024 11:55
д.у. оренди цех.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
медкнига коба о.о..pdf
08 лютого 2024 11:55
медкнига морєва н.в..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
iso 14001.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дод угода 2.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ коба о.о..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
дод угода 3.pdf
08 лютого 2024 11:55
опис.pdf
08 лютого 2024 11:55
потужність.pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка сентябрь 2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
наказ бондаренко в.і..pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ осташко т.м..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
диплом баланцева о.п..pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ морєва н.в..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
протокол комісії.pdf
08 лютого 2024 11:55
санобробка.pdf.doc.p7s
08 лютого 2024 11:55
Выписка апрель 2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
Відгук.PDF
08 лютого 2024 11:55
Выписка май 2021.pdf
08 лютого 2024 11:55
техпаспорт.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
наказ баланцева о.п..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
IMG-770b8f752b403a4cdb4b38457ee0d97e-V.jpg
08 лютого 2024 11:55
Выписка декабрь 2021.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ морєва н.в..pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ резнікова і.о..pdf
08 лютого 2024 11:55
акт 143-22.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
Выписка июнь 2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
довідка працівники.pdf
08 лютого 2024 11:55
витяг єдр.pdf
08 лютого 2024 11:55
медична довідка водія.pdf
08 лютого 2024 11:55
генератор.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
акредитація+сфера.pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ коліна н.в..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
iso 9001.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
акти васильк.21р..pdf
08 лютого 2024 11:55
договір 12.pdf
08 лютого 2024 11:55
Выписка март 2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
медкнига палига і.я..pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
медкнига палига і.я..pdf
08 лютого 2024 11:55
наказ денисенко т.а..pdf
08 лютого 2024 11:55
санобробка.pdf.doc
08 лютого 2024 11:55
Выписка сентябрь 2021.pdf
08 лютого 2024 11:55
техзавдання.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
погоджене меню.pdf.p7s
08 лютого 2024 11:55
погоджене меню.pdf
08 лютого 2024 11:55
техзавдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
Переможець 9 766 123,36
UAH з ПДВ
15 лютого 2024 17:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 14:36

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією (п.п.2 п.1 Додатку №1), а саме: - відсутні накази про прийняття на роботу працівників Буштрук Н.М., Кукліс М.А.; - медична книжка Палиги І.Я. надана не в повному обсязі.

Документи

15 лютого 2024 17:26
Довідка НАЗК
15 лютого 2024 17:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2024 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
9 766 123,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2024 17:26
Довідка НАЗК
15 лютого 2024 17:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2024 13:00
ДУ№3.pdf зміни до договору
12 березня 2024 12:59
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2024 10:39
ДУ№2 від 08.03.2024.pdf зміни до договору
11 березня 2024 10:38
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2024 10:36
ДУ№1а від 08.03.2024.pdf зміни до договору
11 березня 2024 10:33
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2024 16:59
ДУ1_merged (1).pdf зміни до договору
05 березня 2024 16:54
Електронний підпис укладений
01 березня 2024 11:48
Дог.№7 від 01.03.2024.pdf укладений
01 березня 2024 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити пункт 1 "КМУ від 12.10.2022 №1178"
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункти 4.1 та 11.2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 1.1. в новій редакції: 1.1 Виконавець зобов’язується у 2024 році надати Замовникові послуги їдалень (аутсорсинг), відповідно до розрахунку вартості харчування (додаток 1), а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML