Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
3 330,00 UAH
UA-2024-02-02-000693-a efc91e26c24842b8a21fc35e2f6ddf6a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безверха Марія Миколаївна

+380961288482 b823466@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЗАПОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5"
Код ЄДРПОУ: 38969547
Місцезнаходження: 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, 25
Контактна особа: Безверха Марія Миколаївна
+380961288482
b823466@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Ціна за одиницю: 0.25UAH без ПДВ
Рецепт Ф1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 штуки
Ціна за одиницю: 0.3UAH без ПДВ
Скринінгова анкета
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Ціна за одиницю: 0.6UAH без ПДВ
Висновок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Ціна за одиницю: 0.6UAH без ПДВ
Медичний висновок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 штуки
Ціна за одиницю: 0.3UAH без ПДВ
Накладна вимога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 штуки
Ціна за одиницю: 0.45UAH без ПДВ
Подорожній лист
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

02 лютого 2024 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП"Піхотенко О.Г."
#2468203818
Переможець 3 330,00
UAH
02 лютого 2024 09:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2024 10:27
Протокол 49.pdf зміни до договору
02 лютого 2024 10:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Рецепт Ф1 3000 штуки 0,25
UAH
Скринінгова анкета 2000 штуки 0,30
UAH
Висновок 300 штуки 0,60
UAH
Медичний висновок 500 штуки 0,60
UAH
Накладна вимога 2000 штуки 0,30
UAH
Подорожній лист 2000 штуки 0,45
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення механічної помилку у звітуванні по договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Рецепт Ф1 3000 0,25
UAH
Скринінгова анкета 2000 0,30
UAH
Висновок 300 0,60
UAH
Медичний висновок 500 0,60
UAH
Накладна вимога 2000 0,30
UAH
Подорожній лист 2000 0,45
UAH