Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прокладання кабельної лінії 0,4 Кв та приєднання до електромережі для безперебійного живлення медпункту та профілакторію м. Новий Калинів
Очікувана вартість
425 000,00 UAH
UA-2024-02-01-016268-a ● c3251e85202046c7a3f40afd3b63f67a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | САМБІРСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА (РАЙОНУ) |
Код ЄДРПОУ: | 26622609 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олександр Смородінов +380963821258 sambirkech@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 23:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 425 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5% ціни договору (грошовий депозит) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Субвенція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81464, Україна, Львівська область, Новий Калинів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 16:42 |
Вимоги кабель медп Калинів (1).doc | |
01 лютого 2024 23:16 |
Проект кабель медп Калинів.doc | |
01 лютого 2024 23:16 |
20240201_150523.PDF |
05 лютого 2024 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2024 16:42 |
Вимоги кабель медп Калинів (1).doc
|
|||
01 лютого 2024 23:16 |
Проект кабель медп Калинів.doc
|
|||
01 лютого 2024 23:16 |
20240201_150523.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
пояснення
Дата подання: 02 лютого 2024 14:43
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:33
АКТ огляду!
Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
ВИМОГА
Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Протоколу (акту) огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі".
РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р.
"У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін.
З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що вона підлягає задоволенню, що є підставою для внесення змін до тендерної документаціїі.
Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що вона підлягає задоволенню, що є підставою для внесення змін до тендерної документаціїі.
Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПАЛ" |
392 093,03
UAH з ПДВ
|
392 093,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПАЛ" #22346348 |
Переможець |
392 093,03
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 17:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 13:05
|
Додатки ДУ.PDF | зміни до договору |
11 квітня 2024 13:00
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
11 квітня 2024 13:00
|
Додатки ДУ.PDF | зміни до договору |
11 квітня 2024 12:25
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
11 квітня 2024 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 13:24
|
SCAN0008.PDF | укладений |
04 березня 2024 13:22
|
SCAN0007.PDF | укладений |
04 березня 2024 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, що не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 29-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |