Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги на спостереження за системами тривожної сигналізації приміщень місцевих загальних судів Запорізької області та територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області з групами швидкого реагування (код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2024-02-01-013027-a ● 8fe2f92e7b304df4aee302a957339bd5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 26316700 |
Вебсайт: | https://zp.court.gov.ua/tu08/ |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Проспект Соборний,168 |
Контактна особа: |
Чуднівець Ірина Анатоліївна +380612332578 buh@zp.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги на спостереження за системами тривожної сигналізації приміщень місцевих загальних судів Запорізької області та територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області з групами швидкого реагування (код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запорізька область, Загальні місцеві суди Запорізької області, ТУДСА України в Запорізькій області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата послуг Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів з дати підписання належним чином оформленого(-их) Акту(-ів) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 16:10 |
ТД_охоронні послуги_2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання роз'яснень щодо можливості прийняття участі у закупівлі
Дата подання: 01 лютого 2024 18:18
Дата відповіді: 04 лютого 2024 08:07
Шановний Замовнику ! Додатком 1 Вами встановлений кваліфікаційний критерій, якій суперечить вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, суттєво звужує коло потенційних учасників та порушує їх права, а саме: Наявність вогнепальної нарізної короткоствольної зброї (вказати кількість)”. Тобто, враховуючи інші критерії (наявність пульту централізованого спостереження, спеціалістів з обслуговування засобів охоронної сигналізації, груп реагування та інше) таки вимоги можуть виконати виключно працівники Поліції охорони. Скажіть, якщо у потенційного учасника є дозвіллі від Національної поліції на використання його працівниками відомчої гладкоствольної короткоствольної вогнепальної зброї та дозвіл на право функціонування кімнати зберігання зброї, такій учасник має право приматі участь у закупівлі і це не буде приводом для дискваліфікації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28 Особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом
України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом
90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник установлює один або декілька з таких
кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають
необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за
предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв
відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб
підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно
із законодавством.
Згідно зі статтею 126 Конституції України, Закону України «Про судоустрій і статус суддів»
незалежність і недоторканність суддів гарантуються Конституцією і законами України. Безпека суддів
та охорона приміщень судів є однією з основних гарантій незалежності суддів та системи правосуддя
в цілому.
Встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної
бази, у тому числі наявності у Учасника вогнепальної нарізної короткоствольної зброї ґрунтується на
вимогах вищевказаних нормативних актів.
Оскільки Вами не надано документальних підтверджень того, що кваліфікаційним критеріям,
встановленим Замовником, відповідають лише «працівники Поліції охорони», Ваше твердження про
те, що вищевказаний кваліфікаційний критерій є таким, що суперечить вимогам Закону України “Про
публічні закупівлі”, є Вашим особистим припущенням.
Стосовно Вашого запиту про те, чи можуть учасники приймати участь у закупівлі, зазначаємо
те, що відповідно до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури
закупівлі - це фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або
нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або
взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно зі ст. 26
Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді
через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де
зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником),
інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним
(кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в
тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються
замовником у тендерній документації.
Зважаючи на вищенаведене, вирішення питання щодо взяття потенційним учасником участі
у процедурі закупівлі не належить до повноважень Замовника.
Щодо Вашого запиту в частині повідомлення про те, чи можуть певні документи, які може
надати потенційний учасник, бути приводом для його дискваліфікації, наголошуємо на тому, що
відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 41 Особливостей Замовник
розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність
вимогам тендерної документації після оцінки тендерних пропозицій.
У п. 1 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю «Послуги на спостереження за
системами тривожної сигналізації приміщень місцевих загальних судів Запорізької області та
територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області з групами
швидкого реагування (код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)» (UA-2024-02-01-013027-a)
встановлено кваліфікаційні критерії, на відповідність яким перевірятиметься тендерна пропозиція
Учасника.
Порядок подання інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим
критеріям і вимогам згідно з законодавством визначені у п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки
тендерної пропозиції» тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що проведення перевірки тендерних пропозицій на відповідність
вимогам тендерної документації до завершення процедури оцінки, яка здійснюється в порядку,
передбаченому ч. 1 ст. 29 29 Закону України «Про публічні закупівлі», діючими нормативними актами
не передбачене.
Таким чином, рішення про намір укласти договір на закупівлю або про відхилення тендерної
пропозиції Учасника може бути прийняте уповноваженою особою замовника лише за результатами
оцінки та розгляду тендерної пропозиції, здійсненої у порядку та у строки, передбачені Законом
України «Про публічні закупівлі» та Особливостями.
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом
України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом
90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник установлює один або декілька з таких
кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають
необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за
предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв
відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб
підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно
із законодавством.
Згідно зі статтею 126 Конституції України, Закону України «Про судоустрій і статус суддів»
незалежність і недоторканність суддів гарантуються Конституцією і законами України. Безпека суддів
та охорона приміщень судів є однією з основних гарантій незалежності суддів та системи правосуддя
в цілому.
Встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної
бази, у тому числі наявності у Учасника вогнепальної нарізної короткоствольної зброї ґрунтується на
вимогах вищевказаних нормативних актів.
Оскільки Вами не надано документальних підтверджень того, що кваліфікаційним критеріям,
встановленим Замовником, відповідають лише «працівники Поліції охорони», Ваше твердження про
те, що вищевказаний кваліфікаційний критерій є таким, що суперечить вимогам Закону України “Про
публічні закупівлі”, є Вашим особистим припущенням.
Стосовно Вашого запиту про те, чи можуть учасники приймати участь у закупівлі, зазначаємо
те, що відповідно до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури
закупівлі - це фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або
нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або
взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно зі ст. 26
Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді
через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де
зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником),
інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним
(кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в
тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються
замовником у тендерній документації.
Зважаючи на вищенаведене, вирішення питання щодо взяття потенційним учасником участі
у процедурі закупівлі не належить до повноважень Замовника.
Щодо Вашого запиту в частині повідомлення про те, чи можуть певні документи, які може
надати потенційний учасник, бути приводом для його дискваліфікації, наголошуємо на тому, що
відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 41 Особливостей Замовник
розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність
вимогам тендерної документації після оцінки тендерних пропозицій.
У п. 1 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю «Послуги на спостереження за
системами тривожної сигналізації приміщень місцевих загальних судів Запорізької області та
територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області з групами
швидкого реагування (код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)» (UA-2024-02-01-013027-a)
встановлено кваліфікаційні критерії, на відповідність яким перевірятиметься тендерна пропозиція
Учасника.
Порядок подання інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим
критеріям і вимогам згідно з законодавством визначені у п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки
тендерної пропозиції» тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що проведення перевірки тендерних пропозицій на відповідність
вимогам тендерної документації до завершення процедури оцінки, яка здійснюється в порядку,
передбаченому ч. 1 ст. 29 29 Закону України «Про публічні закупівлі», діючими нормативними актами
не передбачене.
Таким чином, рішення про намір укласти договір на закупівлю або про відхилення тендерної
пропозиції Учасника може бути прийняте уповноваженою особою замовника лише за результатами
оцінки та розгляду тендерної пропозиції, здійсненої у порядку та у строки, передбачені Законом
України «Про публічні закупівлі» та Особливостями.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-01-013027-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Дата подання: 04 лютого 2024 16:12
Приведення тендерної документації у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі".
Додатком 1 тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій, якій суперечить вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, суттєво звужує коло потенційних учасників та порушує їх права, а саме: Наявність вогнепальної нарізної короткоствольної зброї (вказати кількість)” Цей факт неодноразово доведений відповідними рішеннями Антимонопольного Комітету України (рішення Колегії АМКУ № 6633-р/пк-пз від 24.05.2019р., № 113 від 02.01.2024 р, як приклад надаємо).
Вимагаємо виключити вказаний критерій з вимог тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо виключити вказаний критерій з вимог тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2024 08:31
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно зі статтею 126 Конституції України, Закону України «Про судоустрій і статус суддів» незалежність і недоторканність суддів гарантуються Конституцією і законами України. Безпека суддів та охорона приміщень судів є однією з основних гарантій незалежності суддів та системи правосуддя в цілому.
Встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі щодо наявності у Учасника вогнепальної нарізної короткоствольної зброї ґрунтується на вимогах вищевказаних нормативних актів.
Зауважуємо на тому, що вищевказана вимога не ставлять за мету звуження кола потенційних учасників публічної закупівлі, а є необхідною мірою для належного забезпечення охорони приміщень судів, забезпечення безпеки та належного рівня доступу громадян до правосуддя.
Додатково звертаємо Вашу увагу на положення ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно зі статтею 126 Конституції України, Закону України «Про судоустрій і статус суддів» незалежність і недоторканність суддів гарантуються Конституцією і законами України. Безпека суддів та охорона приміщень судів є однією з основних гарантій незалежності суддів та системи правосуддя в цілому.
Встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі щодо наявності у Учасника вогнепальної нарізної короткоствольної зброї ґрунтується на вимогах вищевказаних нормативних актів.
Зауважуємо на тому, що вищевказана вимога не ставлять за мету звуження кола потенційних учасників публічної закупівлі, а є необхідною мірою для належного забезпечення охорони приміщень судів, забезпечення безпеки та належного рівня доступу громадян до правосуддя.
Додатково звертаємо Вашу увагу на положення ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-01-013027-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Код ЄДРПОУ:43160866
Дата подання: 05 лютого 2024 09:20
Дата подання: 05 лютого 2024 09:20
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги на спостереження за системами тривожної сигналізації приміщень місцевих загальних судів Запорізької області та територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області з групами швидкого реагування (код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)»
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 лютого 2024 18:25
рішення від 07.02.2024 № 2351.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2024 18:24
Інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 15.02.2024 № 238.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2024 17:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2024 № 3360.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2024 14:38
рішення від 22.02.2024 № 3360.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 12:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Запорізькій області |
174 816,00
UAH з ПДВ
|
174 816,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Запорізькій області #40108947 |
Переможець |
174 816,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 14:44
|
договір | укладений |
05 березня 2024 14:16
|