Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41420649 |
Місцезнаходження: | 22740, Україна , Вінницька обл., смт. Дашів,, вул. Горького, буд. 9 |
Контактна особа: |
Людмила СТЕПОВА +0434532250 lvgx2011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2024 14:53 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 11:37 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 11:37 |
Очікувана вартість: | 3 407 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 071,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості кожної поставленої партії товару Покупцем здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату поставленого товару (далі накладна) протягом 10 робочих днів з дати прийняття товару Покупцем за актом передання-прийняття товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 13:32 |
Додаток 1 технiчне завдання (1).doc | |
06 лютого 2024 13:32 |
зміни.docx | |
01 лютого 2024 15:00 |
ТД особливостi дрова (1).doc | |
01 лютого 2024 15:00 |
перелік закладів.pdf | |
01 лютого 2024 15:00 |
Додаток 2 проект договору дрова (1).docx |
06 лютого 2024 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2024 13:32 |
Додаток 1 технiчне завдання (1).doc
|
|||
06 лютого 2024 13:32 |
зміни.docx
|
|||
01 лютого 2024 15:00 |
ТД особливостi дрова (1).doc
|
|||
01 лютого 2024 15:00 |
перелік закладів.pdf
|
|||
01 лютого 2024 15:00 |
Додаток 2 проект договору дрова (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до частини другої статті 14 Закону України «Про систему громадського здоров`я» від 6 вересня 2022 року № 2573-IX (далі - Закон) суб’єкти господарювання зобов’язані, зокрема, виконувати вимоги санітарного законодавства; здійснювати медико-санітарні заходи.
Пунктом 17 статті 1 Закону визначено що, медико-санітарні заходи (санітарні та протиепідемічні заходи) - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, ветеринарних та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності, запобігання виникненню і поширенню інфекційних і масових неінфекційних хвороб та їх ліквідацію, кінцевою метою яких є захист здоров’я та забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення.
Згідно з частиною 1 статті 5 Закону захист здоров’я та забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення в системі громадського здоров’я забезпечуються, зокрема, шляхом проведення наукових досліджень у сфері безпеки середовища життєдіяльності та санітарно-епідемічного благополуччя населення.
Перелік суб’єктів відносин у сфері громадського здоров’я зазначений в статті 6 Закону.
Підсумовуючи вищенаведене, просимо виключити дану вимогу з додатку 1 до тендерної документації або надати обгрунтовану підставу цієї вимоги, посилаючись на законодавчу базу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-26-000019 ● 9181758c8096446fa199831f614aecca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 № 29-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 18 березня 2024 року № 003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.03.2024 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-02-01-010537-a, 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 11:53:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-01-010537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-02-01-010537-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 14:27:35
Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області за результатами моніторингу закупівлі
Ґрунтовні пояснення на Запит
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2024-03-26-000019 ● 9181758c8096446fa199831f614aecca
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2024 року: 14:59
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2024-04-04 11:53:23) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-03-26-000019 ● 9181758c8096446fa199831f614aecca, затвердженого Начальником Управління Тетяною ВЕЛЬКО (наказ від 26.03.2024 № 29-З). Згідно вказаного Запиту №1 вимагається:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-01-010537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-02-01-010537-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.»
Щодо суті питань за Запитом №1
1. Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дашівської селищної ради, є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (Деревина дров’яна) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-01-010537-a).
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 3 407 100,00 (три мільйони чотириста сім тисяч сто гривень 00 копійок) грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби в забезпеченні підпорядкованих закладів освіти Замовника необхідним товаром для спалювання в котлах.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу деревини за календарний рік (бюджетний період) 2022/2023 років. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на офіційному веб–сайті Товарної біржі «Українська товарна біржа» за посиланням https://www.ueex.com.ua/ в розділі «Біржові котирування: Деревина. Індекси та інші цінові показники ТОВ «Українська енергетична біржа» Біржові котирування. Деревина. Індекси та інші цінові показники» за посиланням https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/wood/indexes/. Також порівняльним аналізом ціни на деревину без врахування вартості на їх доставку порівнювались ціни з використанням державної платформи «ДіЯ» за посиланням https://drovae.gov.ua/.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників деревини, що оприлюднені в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/tender?cpv=03410000-7&proc_type=aboveThreshold&status=complete у вільному доступі. До ціни товару включена вартість товару, закупованої постачальником на оптовому ринку або через біржові аукціони лісових господарств, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Хочемо зауважити, що нами не формувались запити у письмовому вигляді до суб’єктів господарювання, що займаються реалізацією деревини для отримання комерційних пропозицій на товар з метою запобігання ризиків, які можуть бути розцінені як корупційні правопорушення або порушення прозорості закупівлі.
Варто зазначити, що чинним законодавством також не покладено обов’язку на замовників закупівлі перед плануванням закупівлі робити запити до учасників з підстав отримання комерційних цін на товари.
Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір бюджетного призначення: 3 407 100,00 (три мільйона чотириста сім тисяч сто гривень 00 копійок) грн. згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника. Місцевий бюджет.
Водночас, нами як розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів обов’язково враховано вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля деревини, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинна відповідати вимогам технічних вимог «Деревина дров’яна». Наразі окремого чинного Національного стандарту на такий товар як «деревина дров’яна» в Україні на затверджено.
Обґрунтування якісних та технічних характеристик.
1. Кількісні вимоги до предмету закупівлі:
№
п/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру К-ть
Діаметр см
Довжина, см
1. деревина дров’яна м.куб. 1662 20-40 100 (з відхиленням не більше 5 см)
2. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару за адресою замовника, витрати на перевезення, проведення розвантажувально-навантажувальних робіт.
3. Загальні умови поставки товарів:
- Виконавець забезпечує суворе дотримання правил прийому сировини.
-Товар постачається учасником-переможцем протягом 2024 року за додатково погодженими партіями.
4. Поставка здійснюється за адресою замовника в робочі дні та години.
5. Вимоги щодо якості продукції:
5.1. Якість продукції повинна відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
5.2. Деревина дровяна, повинна бути очищені від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилася не повинна перевищувати 30 мм. Продукція не повинна бути в попередній експлуатації.
5.3. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Допускається наявність кори не більше 5% на 1 м.куб. Товар повинен бути українського походження.
5.4. Дрова повинні бути без гнилі та трухляви.
Місце поставки (передачі) Товару:
Заклади відділу освіти, культури, молоді та спорту Дашівської селищної ради.
Заклади відділу освіти Дашівської селищної ради додається PDF файлі
2. Замовником забезпечено оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-02-01-010537-а відповідно до пункту 4¹постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація https://osv.org.ua/rada/41420649/obgruntuvannya-zakupivel-16-15-34-04-04-2024/.
Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року;
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275;
3. Протокол обґрунтування для закупівлі;
4. Обґрунтування до закупівлі;
5. Перелік закладів.
- doc01946520240131083719.pdf
- Додаток 1. Лист МЕРТУ № 3304-04_54160-06 від 03.09.2020.pdf
- Додаток 2. Наказ Мерту Примірна методика (1).docx
- Пояснення щодо моніторингу-1.docx
- DOC001~1.PDF
- doc00099420240405075452.pdf
- doc00099520240405075517.pdf
- doc00099620240405075550.pdf
- doc00099720240405075615.pdf
- doc00099820240405075639.pdf
- doc00099920240405075701.pdf
- doc00100520240405112120.pdf
- doc00100620240405112150.pdf
- doc00100720240405112217.pdf
- doc00100820240405112240.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Бабій Владислав Володимирович" |
3 028 164,00
UAH з ПДВ
|
2 989 938,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІС ТОРГ ПОДІЛЛЯ" |
3 157 800,00
UAH з ПДВ
|
2 991 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. |
3 220 956,00
UAH з ПДВ
|
3 220 956,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Бабій Владислав Володимирович" #3757907034 |
Відхилено |
2 989 938,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 14:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 10:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІС ТОРГ ПОДІЛЛЯ" #42839071 |
Відхилено |
2 991 600,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 09:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2024 15:46
|
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. #2859900927 |
Переможець |
3 220 956,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 10:08
|
doc00076520240229080103.pdf | укладений |
29 лютого 2024 10:04
|
doc00076420240229080033.pdf | укладений |
29 лютого 2024 10:04
|
doc00076320240229080007.pdf | укладений |
29 лютого 2024 10:04
|
doc00076220240229075946.pdf | укладений |
29 лютого 2024 10:04
|
doc00076120240229075924.pdf | укладений |
29 лютого 2024 10:04
|
doc00076020240229075828.pdf | укладений |
29 лютого 2024 10:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Деревина дров’яна | 1662 | метри кубічні |
1 938,00
UAH
|