Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красилівське ПВКГ |
Код ЄДРПОУ: | 14153813 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, вул. Будівельна,6, |
Контактна особа: |
Мирончук Олександр Володимирович +380673805458 olexander1798@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 14:14 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 14:14 |
Очікувана вартість: | 7 993 326,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 966,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 15:20 |
протокольне рішення № 5.docx | |
06 лютого 2024 15:20 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
06 лютого 2024 15:20 |
Тендерна документація(нова редакція).docx | |
01 лютого 2024 14:50 |
Додаток № 5 Лист-згода.docx | |
01 лютого 2024 14:50 |
Додаток № 4 Проєкт Договору.docx | |
01 лютого 2024 14:50 |
Додаток № 3 Тех харак.pdf | |
01 лютого 2024 14:50 |
Додаток № 2 підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах.docx | |
01 лютого 2024 14:50 |
протокольне рішення № 2.docx |
06 лютого 2024 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2024 15:20 |
протокольне рішення № 5.docx
|
|||
06 лютого 2024 15:20 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
06 лютого 2024 15:20 |
Тендерна документація(нова редакція).docx
|
|||
01 лютого 2024 14:50 |
Додаток № 5 Лист-згода.docx
|
|||
01 лютого 2024 14:50 |
Додаток № 4 Проєкт Договору.docx
|
|||
01 лютого 2024 14:50 |
Додаток № 3 Тех харак.pdf
|
|||
01 лютого 2024 14:50 |
Додаток № 2 підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах.docx
|
|||
01 лютого 2024 14:50 |
протокольне рішення № 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
Ми складаємо фінансову звітність відповідно до норм чинного законодавства та звітуємося до відповідних органів. , зазначаємо, що відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (далі – Порядок), підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Таким чином, фінансової звітності за 2023 рік ми ще не складали, оскільки відповідно до норм чинного законодавства вона подається до 28.02.2024 року. Відповідно до пункту 48 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації зазначивши, шо учасник може подати звіт за 2022 рік або за 9 місяців 2023 року.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 лютого 2024 14:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-03-000007 ● f31430f2e0834154be2cebb559ff3f1b
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2024 12:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.05.2024 № 25-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.05.2024 № 25-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-02-01-010178-a 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 12:43:43
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво водопровідної мережі за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н., Красилівська територіальна громада, с. Слобідка-Красилівська» (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-010178-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 11:55:17
Пояснення
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення вартості предмета закупівлі
Очікувану вартість предмета закупівлі та розмір бюджетного призначення визначено на підставі проектно-кошторисної документації, а саме зведеного кошторисного розрахунку об’єкта будівництва «Нове будівництво водопровідної мережі за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н., Красилівська територіальна громада, с. Слобідка-Красилівська».
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються на підставі проектно-кошторисної документації, а саме локального кошторису на будівельні роботи на нове будівництво водопровідної мережі.
Проектно-кошторисна документація за предметом закупівлі пройшла експертизу, в результаті якого надано експертний звіт за № Т980-ОБ від 19 вересня 2023 (реєстраційний номер EX01:5259-2290-2796-0339).
У висновку вказано, що робочий проєкт «Нове будівництво водопровідної мережі за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н., Красилівська територіальна громада, с. Слобідка-Красилівська» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної та техногенної безпеки, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, енергозбереження та його кошторисної вартості будівництва.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
Відповідно до п.4¹ Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів»
від 11 жовтня 2016 р. № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно ч. 2 статті 22 ГКУ суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
У свою чергу ч. 3 статті 24 ГКУ зазначено, що суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Красилівське ПВКГ є суб’єктом комунальної власності, статутний капітал якого перевищує п'ятдесят відсотків. Засновником підприємства є Красилівська міська рада, яка здійснює прямий вирішальний вплив на господарську діяльність підприємства. Тому зобов’язання Красилівського ПВКГ щодо оприлюднення інформації, що передбачена у п.4¹ Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, відсутнє.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЗТЕХ" |
5 886 735,00
UAH з ПДВ
|
5 845 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" |
6 780 000,00
UAH з ПДВ
|
5 884 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХМОНТАЖ" |
6 888 000,00
UAH з ПДВ
|
5 885 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" |
7 305 975,96
UAH з ПДВ
|
6 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ» |
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
6 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Діброва ТА |
6 973 355,29
UAH з ПДВ
|
6 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
7 250 000,00
UAH з ПДВ
|
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ" |
7 536 000,00
UAH з ПДВ
|
7 536 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МЕГАТЕХ" |
7 806 204,60
UAH з ПДВ
|
7 806 204,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СІАД-СЕРВІС |
7 907 228,66
UAH з ПДВ
|
7 907 228,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЗТЕХ" #32680120 |
Рішення скасоване |
5 845 300,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 11:26
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЗТЕХ" #32680120 |
Відхилено |
5 845 300,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 16:26
|
|
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" #35651353 |
Переможець |
5 884 999,99
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 16:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 15:41
|
Договір підряду Слобідка-Красилівська.pdf | укладений |
29 березня 2024 15:30
|