Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГЛАДКОВИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04346770 |
Місцезнаходження: | 11115, Україна , Житомирська обл., Овруцький район, с.Гладковичі |
Контактна особа: |
Макаревич Сергій 380671856846 gtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 13:48 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 13:48 |
Очікувана вартість: | 1 753 873,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 769,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за фактично виконані Роботи здійснюється в порядку безготівкових платежів, шляхом перерахування грошових коштів Замовником на відповідний розрахунковий рахунок "Виконавця" після підписання відповідного акту виконаних робіт (послуг), протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 12:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 12:22 |
Проект.pdf | |
01 лютого 2024 14:42 |
Додаток 2 (підтвердження відсутності підстав п.47).docx | |
01 лютого 2024 14:42 |
Тендерна документацiя.doc | |
01 лютого 2024 14:42 |
Додаток 1 (Кваліфікація, інші).docx | |
01 лютого 2024 14:42 |
Додаток 4 (Проект договору).docx | |
01 лютого 2024 14:42 |
Додаток 3 (Технічне завдання).docx |
02 лютого 2024 12:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2024 12:22 |
Проект.pdf
|
|||
01 лютого 2024 14:42 |
Додаток 2 (підтвердження відсутності підстав п.47).docx
|
|||
01 лютого 2024 14:42 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
01 лютого 2024 14:42 |
Додаток 1 (Кваліфікація, інші).docx
|
|||
01 лютого 2024 14:42 |
Додаток 4 (Проект договору).docx
|
|||
01 лютого 2024 14:42 |
Додаток 3 (Технічне завдання).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000071 ● 39d868867bf6413f9c2a05ace8ba2a5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 11:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024
№ 30-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2024 № 30-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-02-01-009791-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 17:00:51
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.», ДК 021:2015: 45220000-5 — (Інженерні та будівельні роботи), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-009791-a) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до вимог пункту 6.3 Розділу 6 тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та ПРІЗВИЩЕ, скріплена печаткою (за наявності).
Поясніть, чи надано у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору (із зазначенням назви файла зазначених вище документів в електронній системі закупівель)?
3) Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна повинен надати довідку в довільній формі за формою № 3, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації.
Разом з тим, підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, для документального підтвердження наявності власних транспортних засобів Учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації), а також, якщо транспортні засоби, що вказані у довідці не перебувають у власності Учасника, а використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу/надання послуг, інше право на користування) – Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановану копію чинного договору (-ів) оренди/лізингу/надання послуг/іншого права на користування на кожну одиницю, вказану в довідці.
Учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із інформацією про транспортні засоби:
- Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40 (орендований на час виконання замовлення)
- Bobcat S250 Turbo (орендований на час виконання замовлення)
- Газ 3707 Самоскид (орендований на час виконання замовлення)
- Citroen Jumper (використовується на підставі права на користування)
- Газель 2705 (в користуванні сім’ї)
- Peugeot 307 (власний).
Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна відсутні копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Peugeot 307 та договори оренди на транспортні засоби Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40, Bobcat S250 Turbo та Газ 3707 Самоскид, а також договір на право на користування транспортним засобом Citroen Jumper.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна вимогам, встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази»?
Також, поясніть та надайте документальне підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації використання транспортного засобу Газель 2705 «в користуванні сім’ї»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 12:01:11
Пояснення на запит
Пояснення на запит ДАСУ від 25.03.2024 (процедура закупівлі № UA-2024-02-01-009791-а)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до Постанови №710 Замовники мають публікувати обгрунтування на власному сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» а саме: gid-td.gov.ua у розділі «Офіційні документи». Також для здійснення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру витрат та визначення його очікувану вартість перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію предмета закупівлі шляхом: - проведення аналізу закупівель в інтернет-ресурсах відповідних робіт з відповідними та іншими технічними характеристиками та виготовленої проектно-кошторисної документації , проектною організацією – ФОП НЕВМЕРЖИЦЬКИЙ МИКОЛА ІВАНОВИЧ (2268812852), назва об’єкту проектування «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.» , Реєстраційний номер : PD01: 6768-0246-7884-3339 Редакція №1.
________________________________________
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «Відповідно до вимог пункту 6.3 Розділу 6 тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та Прізвище, скріплена печаткою ( за наявності). надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до вимог пункту 6.3 Розділу 6 тендерної документації учасником закупівлі ФОП Целик Ольга Сергіївна , надано файл в pdf форматі ,проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору, що відповідає на вимогу у тендерної документації у пункті 6.3 Розділу 6. Назва файла зазначених вище документів в електронної системі закупівель – Проєкт договору про закупівлю у форматі PDF, 06.03.2024 року у 09.48.05.
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень: «Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна повинен надати довідку в довільній формі за формою № 3, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, для документального підтвердження наявності власних транспортних засобів Учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації), а також, якщо транспортні засоби, що вказані у довідці не перебувають у власності Учасника, а використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу/надання послуг, інше право на користування) – Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановану копію чинного договору (-ів) оренди/лізингу/надання послуг/іншого права на користування на кожну одиницю, вказану в довідці. Учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із інформацією про транспортні засоби: - Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40 (орендований на час виконання замовлення) - Bobcat S250 Turbo (орендований на час виконання замовлення) - Газ 3707 Самоскид (орендований на час виконання замовлення) - Citroen Jumper (використовується на підставі права на користування) - Газель 2705 (в користуванні сім’ї) - Peugeot 307 (власний). Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна відсутні копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Peugeot 307 та договори оренди на транспортні засоби Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40, Bobcat S250 Turbo та Газ 3707 Самоскид, а також договір на право на користування транспортним засобом Citroen Jumper. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна вимогам, встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази»? Також, поясніть та надайте документальне підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації використання транспортного засобу Газель 2705 «в користуванні сім’ї»?
ПОЯСНЕННЯ: Після відмови переможця торгів «СКЕФАЛД 2» від підписання договору підряду з виконання робіт по об’екту - « Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади», наступним переможцем закупівлі було обрано ФОП «Целик О.С».
Оскільки за весь час проведення закупівлі учасники не можуть знати кто буде переможцем, ФОП «Целик О.С», відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, було опубліковано лише довідку про наявність транспортних засобів. Тому договори оренди та свідоцтва про право власності автотранспортних засобів які будуть використовуватись під час виконання підрядних робіт, були надані після визначення ФОП «Целик О.С» переможцем торгів особисто.
У відкритих торгах з особливостями приймала обмежена кількість учасників, всього два учасника «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади». Скасування закупівлі та проведення повторних торгів може привести до збільшення вартості робіт та витрачення зайвих коштів громади.
Тому позиція Замовника визнати переможцем закупівлі ФОП «Целик О.С» обгрунтована, оскільки це буде повною мірою відповідати інтересам громади.
В подальшому при проведені закупівель зобов’язуємось строго дотримуватись всіх правил та вимок чинного законодавства у сфері публічних закупівель і в подальшому не допускати помилок.
копії договорів оренди та свідоцтва права власності додаються на 15 арк
Надання інформації про усунення порушення замовником
Постанова Овруцького суду Житомирської області
2024-10-21 08:58:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/14/2024/пр |
Дата публікації: | 20 вересня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/286/1320/24 |
Дата відкриття провадження: | 17 травня 2024 |
Документи:
18 жовтня 2024 15:46
|
Електронний підпис |
20 вересня 2024 10:49
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СКЕФАЛД - 2" |
1 700 336,48
UAH з ПДВ
|
1 449 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЦЕЛИК ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
1 753 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СКЕФАЛД - 2" #35099849 |
Рішення скасоване |
1 449 999,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 16:24
|
|
ПП "СКЕФАЛД - 2" #35099849 |
Відхилено |
1 449 999,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 16:28
|
|
ФОП "ЦЕЛИК ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #3441614800 |
Переможець |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 15:05
|
11.Локальний кошторис на озеленення. ст.2.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:04
|
10.Локальний кошторис на озеленення.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:04
|
9.Локальний кошторис на огорожу.ст.2.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:03
|
8. Локальний кошторис на огорожу.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:03
|
7.Локальний кошторис на електроосвітлення. ст.2.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:03
|
6.Локальний кошторис на електроосвітлення.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:03
|
5.Локальний кошторис на загальнобудівельні роботи. ст.5.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:03
|
4.Локальний кошторис на загальнобудівельні роботи. ст.4.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:03
|
3.Локальний кошторис на загальнобудівельні роботи. ст.3.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:02
|
2.Локальний кошторис на загальнобудівельні роботи. ст.2.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:02
|
1. Локальний кошторис на загальнобудівельні роботи.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:02
|
Календарний графік виконання робіт..jpeg | укладений |
20 березня 2024 15:01
|
Договірна ціна ст.2.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:01
|
Договірна ціна.bmp | укладений |
20 березня 2024 15:01
|
Зведений кошторис ст.2.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:58
|
Зведений кошторис.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:58
|
Загальновиробничі витрати на будову.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:57
|
Пояслювальна записка.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:56
|
Пояснювальна записка.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:56
|
ст.7.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:54
|
ст.6.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:54
|
ст.5.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:54
|
ст.4.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:53
|
ст.3.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:53
|
ст.2.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:53
|
Договір №34.bmp | укладений |
20 березня 2024 14:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади. | 1 | роботи |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|