Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень (АУТСОРСИНГ)
Очікувана вартість
4 329 561,60 UAH
UA-2024-02-01-008980-a ● b0c23bb4d2724facb22a53555304b2bf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Зеленопільський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188317 |
Місцезнаходження: | 53041, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Зелене Поле, вулиця Південна, 46А |
Контактна особа: |
Тетяна Башак +380968065969, +380564947415 zpni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 12:21 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 12:21 |
Очікувана вартість: | 4 329 561,60 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 295,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 43295.61 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (аутсорсинг - спосіб організації харчування, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази Замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53041, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Зелене Поле, вул. Південна, 46А (харчоблок)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно актів приймання-передачі послуг, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту наданої послуги. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі послуги на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 15:24 |
додаток 2 зміни від 02.02.2024.doc | |
02 лютого 2024 15:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
02 лютого 2024 15:24 |
Додаток 1 зміни від 02.02.2024.doc | |
01 лютого 2024 14:17 |
додаток 2.doc | |
01 лютого 2024 14:17 |
додаток 4.doc | |
01 лютого 2024 14:17 |
додаток 3.doc | |
01 лютого 2024 14:17 |
додаток 1.doc | |
01 лютого 2024 14:17 |
тендерна документація на 2024 рік аутсорсинг.doc |
02 лютого 2024 15:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2024 15:24 |
додаток 2 зміни від 02.02.2024.doc
|
|||
02 лютого 2024 15:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
02 лютого 2024 15:24 |
Додаток 1 зміни від 02.02.2024.doc
|
|||
01 лютого 2024 14:17 |
додаток 2.doc
|
|||
01 лютого 2024 14:17 |
додаток 4.doc
|
|||
01 лютого 2024 14:17 |
додаток 3.doc
|
|||
01 лютого 2024 14:17 |
додаток 1.doc
|
|||
01 лютого 2024 14:17 |
тендерна документація на 2024 рік аутсорсинг.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 лютого 2024 10:23
Дата відповіді: 02 лютого 2024 15:20
1. Вимога ТД На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників в частині тих які за договорами надання транспортних послуг або послуг з перевезення вантажів постачають продукти харчуванню до закладів. Прийняти участь зможуть тільки ті учасники у яких є у власності транспортні засоби або вони їх орендують. Викладіть дану вимогу в такій формі ( На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, транспортних послуг , послуг з перевезення вантажів., тощо. 2. Для недопущення укладання фіктивних договорів (оренди, суборенди, зберігання) складських приміщень, надати в складі пропозиції оригінали платіжних доручень оплати за користування відповідними складським приміщенням за останні 3 місяці, що передують місяцю виходу оголошення про проведення даної закупівлі. Розрахунок та період оплати за оренду приміщення орендар та орендодавець обирають при підписанні договору на власний розсуд. Оплата може проводитись і готівкою, що не заборонено ЗУ України. При отримані орендодавцем оплати видається приходно касовий ордер. Внесіть відповідні зміни щоб не обмежувати коло учасників. 3. технічні паспорти на власний чи орендований автотранспорт або свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів; рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів); Цією вимогою ви обмежуєте коло учасників у частині тих які не маю транспортних засобів у власності чи оренді, а постачають свою продукцію до закладів на підставі договорів надання траспортних послуг чи послуг з перевезення вантажів. просимо викласти в наступній редакції: рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів); або на перевізника продукції по даній закупівлі. 4. Аналогічним вважається договір про надання послуг із забезпечення та організації чотириразовго харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо); Цією вимогою ви обмежуєте коло учасників які надавали послуги з 5 разового харчування, Просимо викласти в наступній редакції : Аналогічним вважається договір про надання послуг із забезпечення та організації код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (аутсорсинг - спосіб організації харчування, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази Замовника) не менше чотириразового харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо); 5. Учасник в складі тендерної пропозиції подає орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції до якої має бути включено сплату/компенсацію Замовнику комунальних послуг. Учасник надає у складі пропозиції лист-гарантію про власне зобов’язання щодо сплати/компенсації Замовнику комунальних послуг. Для забезпечення принципу рівності та вільної конкуренції дайте розрахунки за попередній рік кількість кіловат ціна та кубів по воді і ціна по компенсації енергоносіїв , для більш ретельного розрахунку ціни харчування Ваших підопічних . Бо дані розрахунки має тільки учасник який надавав вам послуги в 2023 році. 6. Маємо надію що ви нас почуєте, та ми не будемо затягувати процедуру у АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваші зауваження- запитання пп.1-4 відповідні зміни будуть внесені до ТД . На п.5 надаємо дані фактично спожитих та відшкодованих енергоносіїв Постачальником, що надавав послуги у 2023 році: води спожито 543 м.куб., на суму 33096,18 грн.; електроенергії - 33900 кВт/год., на суму 221857,91 грн., та природного газу у кількості 4,649 тис.м.куб на сумму 78979,29 грн. (ціна за одиницю вартості енергоносіїв протягом року змінювалась декілька раз, відповідно умов діючих договорів).
Щодо договору на вивіз сміття
Дата подання: 05 лютого 2024 09:04
Дата відповіді: 05 лютого 2024 13:59
Замовник вимагає надати "діючий договір про видалення та утилізацію харчових відходів, стороною якого є учасник." Мається на увазі вивіз сміття з складського приміщення?
Якщо Учасник орендує складське приміщення та Договір оренди передбачає видалення та утилізацію відходів за рахунок Орендодавця з відповідним посилання на пункт договору оренди складського приміщення , то яким чином Учасник може заключити договір про видалення та утилізацію відходів зі складського приміщення стороною якого є Учасник. Дана вимога є дискримінаційною .
В ТД додатково вимагається компенсація за вивіз ТПВ в ТД вимагається Виконавець здійснює відшкодування спожитих комунальних послуг (енергоносії: електрична енергія, водопостачання та водовідведення, опалення, вивіз ТПВ та інші енергоносії) під час надання послуг за цінами постачальників таких послуг в обсягах, які узгоджуються Виконавцем та Замовником кожного місяця у актах споживання за їх підписом. Ви вже вимагаєте компенсувати послуги за вивезення ТПВ ми так розуміємо це вивіз з вашого харчоблоку і ще додатково договір на учасника.
Прошу внести зміни до ТД та викласти в такій редакції -Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист в довільній формі - опис технології застосування заходів із захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі») та діючий договір, сканкопія якого додається учасником у складі тендерної пропозиції, із уповноваженою організацією на вивіз та наступну утилізацію сміття зі всіх складських приміщень, інформація про які надається у тендерній пропозиції або ж інший документ (інформаційний лист у довільній формі з посиланням на конкретний пункт договору оренди складських приміщень, згідно якого, учасник компенсує власнику приміщень вартість рахунків, що стосуються вивозу сміття).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник дякуємо за запитання, однак зазначаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог. Документи, що не передбачені
законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі
тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі
тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Що до договору дезінфекції, дезінсекції, дератизації а складські приміщення
Дата подання: 05 лютого 2024 12:28
Дата відповіді: 05 лютого 2024 14:00
Замовник вимагає надати " договору дезінфекції, дезінсекції, дератизації укладені на ім’я учасника процедури закупівлі та дійсні на дату подання тендерної пропозиції на складські приміщення» Якщо Учасник орендує складське приміщення та Договір оренди передбачає дезінфекції, дезінсекції, дератизації за рахунок Орендодавця з відповідним посилання на пункт договору оренди складського приміщення , то яким чином Учасник може заключити договір дезінфекції, дезінсекції, дератизації на ім’я Учасника. Дана вимога є дискримінаційною .Прошу внести зміни до ТД та викласти в такій редакції - діючий договір, сканкопія якого додається учасником у складі тендерної пропозиції, із уповноваженою організацією на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію на складські приміщеня або ж інший документ (інформаційний лист у довільній формі з посиланням на конкретний пункт договору оренди складських приміщень, згідно якого, учасник компенсує власнику приміщень вартість рахунків, що стосуються дезінфекції, дезінсекції, дератизації).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник дякує за запитання, однак зазначаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог. Документи, що не передбачені
законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі
тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі
тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТУМ 20" |
4 297 117,50
UAH
|
3 000 043,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ГОЛОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
3 763 515,60
UAH
|
3 546 203,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ" |
4 327 835,85
UAH
|
3 546 264,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТУМ 20" #43741184 |
Відхилено |
3 000 043,80
UAH
|
14 лютого 2024 16:38
|
|
ГОЛОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3161021073 |
Відхилено |
3 546 203,00
UAH
|
16 лютого 2024 15:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ" #21904823 |
Переможець |
3 546 264,00
UAH
|
21 лютого 2024 12:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 14:48
|
Договір послуги їдалень 2024.pdf | укладений |
01 березня 2024 14:46
|