Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 kukhar.rm@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2024 14:47 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2024 14:47 |
Очікувана вартість: | 5 780 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 900,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Умови та спосіб надання забезпечення тендерних пропозицій визначені в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 57801 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від ціни договору. Вид забезпечення виконання договору: електронна страхова гарантія. Умови та спосіб надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначені в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Щомісячні (за період, етап) розрахунки, за надані послуги здійснюються при надходженні коштів з державного бюджету та інших джерел фінансування на підставі «Акту приймання наданих інженерно-консультаційних послуг», (Методика Додаток 24), протягом 5 календарних днів з дати їх підписання Сторонами при наявності коштів передбачених на ці цілі. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 15:06 |
Тендерна документація.PDF | |
05 лютого 2024 15:06 |
Зміни до ТД.PDF | |
01 лютого 2024 14:08 |
Тендерна документація.PDF | |
01 лютого 2024 14:08 |
Проєкт договору.docx |
05 лютого 2024 15:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2024 15:06 |
Тендерна документація.PDF
|
|||
05 лютого 2024 15:06 |
Зміни до ТД.PDF
|
|||
01 лютого 2024 14:08 |
Тендерна документація.PDF
|
|||
01 лютого 2024 14:08 |
Проєкт договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000050 ● c2da6d767f994821a607eb10e9b374d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 20:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2024 № 73
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 06.05.2024 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 73
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-02-01-008705-a 01.02.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 14:15:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги інженера-консультанта по об’єкту "Реконструкція мосту на км 539+368 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), Харківська область" (ДК 021:2015: 71310000-4 – Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-02-01-008705-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. В пункті 47 Особливостей визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно пункту 2 «Підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у п.47 Особливостей» Додатку №3 Тендерної документації Замовником визначено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пп 5, 6 і 12 та в абз 14 п 47 Особливостей».
В електронній системі закупівель в розділах «Протокол розкриття» та «Повідомлення про намір укласти договір» 29.02.24 року розміщено "Відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення" щодо юридичної особи - КОНСОРЦІУМ "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН".
Чому Тендерна документація не містить вимогу, щодо підтвердження Переможцем відсутності підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей? Надайте інформацію та документальне підтвердження, щодо перевірки керівника учасника процедури закупівлі на підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей.
3. Згідно пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Замовником 05 лютого 2024 року оприлюднено Зміни до тендерної документації від 05 лютого 2024 року та тендерну документацію, затверджену від 01 лютого 2024 року (початкова редакція).
Чому Замовником, відповідно до пункту 54 Особливостей, не розміщено в електронній системі закупівель тендерну документацію у вигляді нової редакції зі змінами від 05 лютого 2024 року додатково до початкової редакції тендерної документації від 01 лютого 2024 року ?
4. Замовником 05 лютого 2024 року оприлюднено в електронній системі закупівель Зміни до Технічного завдання Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації. Учасником - КОНСОРЦІУМ "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН", 21 лютого 2024 року, в складі тендерної пропозиції, оприлюднено Технічне завдання (файл 16-Т Технiчна специфiкацiя.pdf) без врахування внесених та оприлюднених Замовником Змін до Додатку №4 тендерної документаціі від 05 лютого 2024 року.
Чому Замовником, відповідно до пункту 4 Відхилення тендерних пропозицій Розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації та вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилив тендерну пропозицію Учасника КОНСОРЦІУМ "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей?
5. Відповідно до пункту 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник зазначив: «переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної страхової гарантії не пізніше дати укладання договору про закупівлю… Гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника або гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». ..» .
Відповідно частини восьмої статті 12 Закону: «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
З яких причин Замовник у тендерній документації установив вимогу щодо надання документів, визначених у пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації у паперовому вигляді ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-08 15:23:48
Відповідь на запит
На Ваш запит від 07.05.2024р. щодо процедури закупівлі "Послуги інженера-консультанта по об’єкту "Реконструкція мосту на км 539+368 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), Харківська область" (ДК 021:2015: 71310000-4 – Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-01-008705-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляє наступне.
- Відповідь на запит.PDF
- Експертний звіт № 378-10-23-КП від 27.10.2023.pdf
- Копія запиту до НАЗК.PDF
- Наказ № Н-542-06-02-02.3 від 07.12.2023.pdf
- Том 1. Загальна пояснювальна записка+.pdf
- Том 2. Будівельні рішення+.pdf
- Том 3. Спеціально допоміжні споруди+.pdf
- Том 4 . Автомобільна дорога+.pdf
- Том 5. Організація дорожнього руху+.pdf
- Том 6. ОВНС+.pdf
- Том 7. Проект організації будівництва+.pdf
- Том 8. Зовнішнє електроосвітлення+.pdf
- Том 9. Системи зв'язку+.pdf
- Том 10. Система відеоспостереження+.pdf
- Том 11. Зведений кошторисний розрахунок.PDF
- Том 12. Об'єктні та локальні кошторисні розрахунки.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
З уповноваженою особою з публічних закупівель проведено роз’яснювальну роботу, в ході якої вказано щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
2024-06-03 13:45:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2024 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН" |
5 700 000,00
UAH з ПДВ
|
5 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "Україна – андасат - Ізраїль" |
5 750 000,00
UAH з ПДВ
|
5 651 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН" #44261731 |
Переможець |
5 580 000,00
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 13:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2024 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 10:32
|
Т40-КХД539ІК-24 ДУ 8.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2024 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 10:59
|
Т40-КХД539ІК-24.PDF | укладений |
07 березня 2024 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку погодженням зміни ціни в Договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт), відповідно п.3.6.3 Договору та керуючись пп.5 п.19 "Особливостей здійс-нення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом Украї-ни “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | Т40-КХД539ІК/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |