Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Очікувана вартість
541 600,00 UAH
UA-2024-02-01-008449-a ● 423c50cc41d941b28b131b684c4f679e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37415088 |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Червоної Калини, будинок 29 |
Контактна особа: |
Федченко Тетяна Вікторівна 380445461279 Ve_desnrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 12:34 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 12:34 |
Очікувана вартість: | 541 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 416,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, Київська область, Київ, проспект Червоної Калини, будинок 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 16:05 |
ТД Прибирання зі змінами.docx | |
01 лютого 2024 14:00 |
ТД Прибирання.docx |
05 лютого 2024 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 лютого 2024 16:05 |
ТД Прибирання зі змінами.docx
|
||||||
01 лютого 2024 14:00 |
ТД Прибирання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо фінансової звітності
Дата подання: 05 лютого 2024 12:42
Дата відповіді: 05 лютого 2024 15:58
В тендерній документації в Додатку №1 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16, 17 Закону" зазначено: "На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.", але хочемо зазначити, що Річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 20 лютого наступного за звітним року. Конкретні терміни подання фінансової звітності підприємству встановлює власник або орган, до сфери управління якого належить підприємство. Таким чином, просимо внести зміни в тендерну документацію Замовника,, а саме :"....... Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік"......
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше питання, внесено зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-01-008449-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 19 лютого 2024 16:29
Дата подання: 19 лютого 2024 16:29
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2024 15:41
Рішення від 21.02.2024 № 3265.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 15:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2024 № 3913.pdf
Дата публікації: 04 березня 2024 11:42
Рішення від 01.03.2024 № 3913.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 18:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Розглянувши рішення від 01.03.2024 року № 3913-р/пк-пз комісії Антимонопольного комітету України щодо скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у відкритих торгах з особливостями в електронній системі закупівель вирішила скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВО ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД», та рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ЕКО КЛІНІНГ" переможцем процедури закупівлі «Послуги з прибирання адміністративної будівлі Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації» .
2. Виконуючи рішення від 01.03.2024 року № 3913-р/пк-пз комісії Антимонопольного комітету України щодо скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у відкритих торгах з особливостями в електронній системі закупівель вирішила скасувати частини 2 та 3 протокольного рішення уповноваженої особи № 6 від 14 лютого 2024 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
362 800,00
UAH з ПДВ
|
362 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
512 215,00
UAH з ПДВ
|
512 215,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ ЕКО КЛІНІНГ" |
529 887,00
UAH з ПДВ
|
529 887,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
362 800,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 16:19
|
|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Рішення скасоване |
512 215,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 16:19
|
|
ТОВ "СМАРТ ЕКО КЛІНІНГ" #44082763 |
Рішення скасоване |
529 887,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 16:19
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
362 800,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 16:30
|
|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Переможець |
512 215,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 14:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 09:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 16:05
|
Договір № 19 від 26.03.2024.pdf | укладений |
27 березня 2024 15:58
|