Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (аутсорсинг)
Очікувана вартість
9 092 498,50 UAH
UA-2024-02-01-005448-a 06c52f82cf1f427d937d9733d1c7ecf0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бібла

+380962510824 afanasovka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Панасівський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188300
Місцезнаходження: 51225, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, с.Панасівка,, вул.Північна, 36
Контактна особа: Ольга Бібла
+380962510824
afanasovka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2024 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 9 092 498,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунку покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Разом з електронною банківською гарантією учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальний заклад «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» Місцезнаходження Замовника: вул. Північна, буд. № 36, с. Панасівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл., 51225, Україна Категорія: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Код ЄДРПОУ: 03188300 IBAN № 308201720344230001000039670 Держказначейська служба України м. Київ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 272770 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальний заклад «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» Категорія: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Місцезнаходження Замовника: вул. Північна, буд. № 36, с. Панасівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл., 51225, Україна Код ЄДРПОУ: 03188300 IBAN № 308201720344230001000039670 в Держказначейська служба України, м.Київ Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


аутсорсинг - спосіб організації харчування, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази Замовника

аутсорсинг - спосіб організації харчування, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51225, Україна, Дніпропетровська область, с.Панасівка, вул. Північна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 11:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунку покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Разом з електронною банківською гарантією учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальний заклад «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» Місцезнаходження Замовника: вул. Північна, буд. № 36, с. Панасівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл., 51225, Україна Категорія: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Код ЄДРПОУ: 03188300 IBAN № 308201720344230001000039670 Держказначейська служба України м. Київ

Сума забезпечення: 272770 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальний заклад «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» Категорія: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Місцезнаходження Замовника: вул. Північна, буд. № 36, с. Панасівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл., 51225, Україна Код ЄДРПОУ: 03188300 IBAN № 308201720344230001000039670 в Держказначейська служба України, м.Київ Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
01 лютого 2024 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2024 11:54
додаток 4.doc
01 лютого 2024 11:54
Тендерна документація.doc
01 лютого 2024 11:54
додаток3.doc
01 лютого 2024 11:54
додаток1.doc
01 лютого 2024 11:54
додаток 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-29-000009 ● 8ccbf678dddb44ea97aa82153a6c8a88
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2024 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.04.2024 № 31-З

Миколаїв

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 29.04.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.04.2024 № 31-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 5 UA-2024-02-01-005448-a 01.02.2024

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-29 16:47:05

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-02 11:03:43

Пояснення на запит

У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості КЗ «Панасівський геріатричний пансіонат» ДОР» повідомляє наступне.
Очікувана вартість закупівлі «Послуги їдалень (аутсорсинг) за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень» визначена згідно бюджетних призначень на 2024 рік по загальному та спеціальному фонду з урахуванням потреби замовника на 304 дня та кількості підопічних 270 чол. (82080 чоловіко/днів), з яких 130 чол. – психоневрологічне відділення та 140 чол. – геріатричне відділення.
Розрахунок розміру бюджетного призначення здійснювався на підставі даних Головного управління статистики у Дніпропетровській області про середні споживчі ціни на продукти харчування та відповідно постанови КМУ №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики».
Розрахунок вартості харчування проводиться на прогнозну кількість підопічних в закладі.
При визначенні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі використовувались наступні видання: «Збірник рецептур страв для підприємств громадського харчування» за редакцією Здобнова О.І., Циганенко В.О., 2010 р., «Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів» Київ , «А.С.К.» 2000р. Примірне меню розроблене на психоневрологічне та геріатричне відділення окремо з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах, сфери управління Міністерства праці та соціальної політики» та Натуральних добових норм харчування в інтернатних установах для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, вищих навчальних закладах I-II рівня акредитації сфери управління Мінсоцполітики.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://afanasovka.wixsite.com/website

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-07 10:17:26

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Обов’язковою вимогою є наявність транспортних засобів, придатних для експлуатації для доставки продуктів харчування. Крім того, «на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном». Також учасник повинен надати «технічні паспорти на власний чи орендований автотранспорт або свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів».
Учасник ТОВ «МІКА ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 06.02.2024 № 71 (файл «довідка мтб.pdf»), в якій зазначив про наявність автомобіля ізотермічного марки MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ, який використовується на підставі договору про надання послуг з транспортного обслуговування з 01.09.2021.
ТОВ «МІКА ГРУП» також надало копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ, який належить Сапожнікову Олексію Григоровичу (файли «техпаспорт.jpg» та «техпаспорт2.jpg»).
Також ТОВ «МІКА ГРУП» надало копію договору про надання послуг з транспортного обслуговування від 01.09.2021 № 26, укладеного з ТОВ «ПРЕМ'ЄР», про надання послуг з транспортного, транспортно-експедиційного, експедиційного обслуговування – перевезення вантажів, який не містить переліку транспортних засобів, що залучені для виконання цього договору.
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити, яким чином учасник ТОВ «МІКА ГРУП» підтвердив право користування автомобіля MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ (вказати назву файлу та № сторінки, який містить відповідну інформацію)?
2. Відповідно до умов пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник має надати «рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів)».
У зв’язку із вищенаведеним пропоную зазначити, в якому файлі (вказати назву файлу та номер сторінки) тендерної пропозиції учасник ТОВ «МІКА ГРУП» надав таке рішення на виконання відповідної вимоги тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-10 11:01:55

Пояснення на запит

У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби КЗ «Панасівський геріатричний пансіонат» ДОР» повідомляє наступне:
1. Як вірно зазначено у питанні, учасник ТОВ «МІКА ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 06.02.2024 № 71 (файл «довідка мтб.pdf»), в якій зазначив про наявність автомобіля ізотермічного марки MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ, який використовується на підставі договору про надання послуг з транспортного обслуговування з 01.09.2021, (файл «договір авто.pdf»), копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ (файли «техпаспорт.jpg» та «техпаспорт2.jpg»), крім того, наданий протокол перевірки технічного стану цього автомобіля (файл «IMGa0025b58118c8eebb498cce4b1445c6c-V.jpg»), фотографії (файл IMG-39556cc29f379b3b48480c202f1c1e80-V.jpg), довідка про санітарну обробку автомобіля (файли «IMG-6e91ece2c83506b84970177cfb153e8a-V.jpg», «IMG-454cf1f53cf0f9d5d1804715a979fb82-V.jpg»). Наявність у ТОВ «МІКА ГРУП» та надання ним у складі тендерної пропозиції вищевказаних документів на транспортний засіб свідчить про використання Учасником саме автомобіля ізотермічного марки MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ.
Щодо відсутності в договорі про надання послуг з транспортного обслуговування від 01.09.2021 № 26, укладеного з ТОВ «ПРЕМ'ЄР» переліку транспортних засобів, слід зауважити, що тендерна документація не містить подібної вимоги до такого договору. Також належність автомобіля ізотермічного марки MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ Товариству з обмеженою відповідальністю «ПРЕМ'ЄР» підтверджується листом Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області від 17.08.2018 №272/1818368 Щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини. (файл «Scan0011.pdf»).
Враховуючи вищевикладене Замовник прийшов до висновку, що учасник ТОВ «МІКА ГРУП» належним чином підтвердив право користування автомобілем MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ.
2. На виконання умов пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник ТОВ «МІКА ГРУП» у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: Рішення про державну реєстрацію потужності від 10.09.2018 р. № r-UA-04-23-2562, в пункті 4 якого зазначено – транспортування (файл «потужності.pdf»); витяг Про державну реєстрацію потужності від 29.12.2022 р. вих. № 04.5/12001., де зазначений вид діяльності - транспортування (файл «витяг держпродспоживслужба.pdf», стор. 2,3,4).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" 9 091 111,00
UAH
9 091 111,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 лютого 2024 12:12
Електронний підпис
21 лютого 2024 12:12
Витяг із Статуту.7z
21 лютого 2024 12:12
Гарантія 1256-24.7z
21 лютого 2024 12:12
Банківська Ліцензія.7z
21 лютого 2024 12:12
Лист для клієнтів.7z
21 лютого 2024 12:12
Наказ Фролова Ю.М.7z
21 лютого 2024 12:12
Лист здійснення БД.7z
21 лютого 2024 12:12
Протокол НР.7z
21 лютого 2024 12:12
Свідоцтво РА.7z
15 лютого 2024 10:29
Електронний підпис
15 лютого 2024 10:28
Довідка.zip
15 лютого 2024 10:28
Довідка (1).zip
14 лютого 2024 11:18
Електронний підпис
14 лютого 2024 11:17
розрахунок.pdf
14 лютого 2024 11:17
тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2024 11:17
калькуляція.pdf
08 лютого 2024 13:59
Електронний підпис
08 лютого 2024 13:59
Електронний підпис
06 лютого 2024 15:01
Електронний підпис
06 лютого 2024 15:01
Електронний підпис
06 лютого 2024 15:00
калькуляція.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
калькуляція.pdf
06 лютого 2024 15:00
тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2024 15:00
тендерна пропозиція.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
BG 440.zip.p7s
06 лютого 2024 15:00
BG 440.zip
06 лютого 2024 15:00
диплом плахотник л.г.pdf
06 лютого 2024 15:00
ту.pdf
06 лютого 2024 15:00
листи довідки.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
Відгук.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ плахотник л.г.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
диплом балансова о.п.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом плахотник л.г.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ кукліс м.а.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
дсту iso 14001.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
довідка працівники.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
потужності.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
диплом тараненко ю.в.pdf
06 лютого 2024 15:00
Дод.угода 1 від 08.02.2021.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
IMG-6e91ece2c83506b84970177cfb153e8a-V.jpg
06 лютого 2024 15:00
сертифікат 22000.pdf
06 лютого 2024 15:00
приказ директор.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
виписка бен.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ палига і.я.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
iso 14001.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ баланцева о.п.pdf
06 лютого 2024 15:00
Scan0011.pdf
06 лютого 2024 15:00
акредитація+сфера.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
акт 143-22 2023р..pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ борисова в.м.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
проект договору.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом велика м.д.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом тараненко ю.в.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
потужнисть.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ ігнатюк с.і.pdf
06 лютого 2024 15:00
техпаспорт.jpg.p7s
06 лютого 2024 15:00
IMG-454cf1f53cf0f9d5d1804715a979fb82-V.jpg
06 лютого 2024 15:00
довідка працівники.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом бондаренко в.і.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ яворовська м.а.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ невідома г.г.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
витяг пдв.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ демиденко с.о.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
Відгук.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ баланцева о.п.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
iso 45001.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ бондаренко в.і.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
акредитація+сфера.pdf
06 лютого 2024 15:00
iso 14001.pdf
06 лютого 2024 15:00
РВС Панасовка.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ велика м.д.pdf
06 лютого 2024 15:00
iso 9001.pdf
06 лютого 2024 15:00
виписка бен.pdf
06 лютого 2024 15:00
потужнисть.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ маркевич в.м.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом степанова а.а.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
сертифікат левченко.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ левченко.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
звіт.pdf
06 лютого 2024 15:00
паспорт Мищенко В.В..pdf
06 лютого 2024 15:00
Scan0011.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ буштрук н.м.pdf
06 лютого 2024 15:00
ту.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
протокол директор.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ Міщенко.pdf
06 лютого 2024 15:00
код Мищенко В.В..pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ левченко.pdf
06 лютого 2024 15:00
договір акт геніратор.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом борисова в.м.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ Міщенко.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ борисова в.м.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ степанова а.а.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
договір авто.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ тараненко ю.в.pdf
06 лютого 2024 15:00
сертифікат левченко.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
довідка мтб.pdf
06 лютого 2024 15:00
техпаспорт.jpg
06 лютого 2024 15:00
наказ велика м.д.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
приказ директор.pdf
06 лютого 2024 15:00
2022-04-28_12-16-03 ДОД.УГОДА.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
диплом велика м.д.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
акт 446 2023р.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
акт 143-22 2023р..pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
акт 446 2023р.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ яворовська м.а.pdf
06 лютого 2024 15:00
справка о задолж. Мика.pdf
06 лютого 2024 15:00
протокол директор.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
Договор 3.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
дсту iso 45001.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом балансова о.п.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
висновок.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
опис статут.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
IMG-39556cc29f379b3b48480c202f1c1e80-V.jpg
06 лютого 2024 15:00
дсту iso 14001.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ михальчук с.о.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ ігнатюк с.і.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ невідома г.г.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ палига і.я.pdf
06 лютого 2024 15:00
Дод.угода 1 від 08.02.2021.pdf
06 лютого 2024 15:00
IMG-9f3df8c6c4cb119647e908f500574ae5-V.jpg
06 лютого 2024 15:00
IMG-a0025b58118c8eebb498cce4b1445c6c-V.jpg
06 лютого 2024 15:00
диплом борисова в.м.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом степанова а.а.pdf
06 лютого 2024 15:00
довідка мтб.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
iso 45001.pdf
06 лютого 2024 15:00
2022-04-28_12-16-03 ДОД.УГОДА.pdf
06 лютого 2024 15:00
техпаспорт2.jpg.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ буштрук н.м.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
листи довідки.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ демиденко с.о.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ воловщіков с.о.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
висновок.pdf
06 лютого 2024 15:00
iso 9001.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
звіт.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
договір авто.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
проект договору.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ воловщіков с.о.pdf
06 лютого 2024 15:00
опис статут.pdf
06 лютого 2024 15:00
код Мищенко В.В..pdf
06 лютого 2024 15:00
медична довідка водія.pdf
06 лютого 2024 15:00
потужності.pdf
06 лютого 2024 15:00
РВС Панасовка.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
паспорт Мищенко В.В..pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
дсту iso 45001.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
сертифікат 22000.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
техпаспорт2.jpg
06 лютого 2024 15:00
наказ степанова а.а.pdf
06 лютого 2024 15:00
відомості статистика.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом левченко н.в.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ кукліс м.а.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ тараненко ю.в.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
витяг пдв.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ михальчук с.о.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом левченко н.в.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
наказ бондаренко в.і.pdf
06 лютого 2024 15:00
Договор 3.pdf
06 лютого 2024 15:00
сертифікат велика м.д.pdf
06 лютого 2024 15:00
диплом яворовська м.а.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ плахотник л.г.pdf
06 лютого 2024 15:00
наказ маркевич в.м.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
технічне завдання.pdf.p7s
06 лютого 2024 15:00
технічне завдання.pdf
06 лютого 2024 15:00
погоджене меню.pdf
06 лютого 2024 15:00
погоджене меню.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 440.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"
#37620175
Переможець 9 091 111,00
UAH
15 лютого 2024 09:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2024 18:08

Вимога про усунення невідповідностей

Виявлені невідповідності: 1) Згідно підпункту 4 пункту 4 Кваліфікаційних критеріїв викладених в Додатку 1 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі надав Довідку про стан позичкової заборгованості № 240129SU17180804 вiд 29.01.2024p., яка видана обслуговуючим банком раніше, ніж за тиждень до подання тендерної пропозиції. 2) Сума тендерної пропозиції, яка зазначена учасником в документах поданих разом з пропозицією (форма «Тендерна пропозиція», Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції, Примірне меню для харчування підопічних) не відповідає сумі пропозиції, зазначеній в електронних полях системи закупівель. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (електронна довідка, або оригінал, або завірена копія) (з актуальними даними не більше тижневої давнини до подання тендерних пропозицій), в якій повинно бути зазначена інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними договорами та угодами. 2) Документи з відповідною сумою пропозиції: "Тендерна пропозиція " згідно додатку № 4 до тендерної документації; Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції; Примірне меню для харчування підопічних із зазначенням ціни однієї порції.

Документи

15 лютого 2024 09:32
Довідка НАЗК
15 лютого 2024 09:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2024 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"
#37620175
9 091 111,00
UAH
Документи

Документи

15 лютого 2024 09:32
Довідка НАЗК
15 лютого 2024 09:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2024 10:02
Договір №13.pdf укладений
01 березня 2024 10:00