Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Панасівський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188300 |
Місцезнаходження: | 51225, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, с.Панасівка,, вул.Північна, 36 |
Контактна особа: |
Ольга Бібла +380962510824 afanasovka@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 092 498,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунку покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Разом з електронною банківською гарантією учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальний заклад «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» Місцезнаходження Замовника: вул. Північна, буд. № 36, с. Панасівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл., 51225, Україна Категорія: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Код ЄДРПОУ: 03188300 IBAN № 308201720344230001000039670 Держказначейська служба України м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 272770 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальний заклад «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» Категорія: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Місцезнаходження Замовника: вул. Північна, буд. № 36, с. Панасівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл., 51225, Україна Код ЄДРПОУ: 03188300 IBAN № 308201720344230001000039670 в Держказначейська служба України, м.Київ Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
аутсорсинг - спосіб організації харчування, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази Замовника
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 11:54 |
додаток 4.doc | |
01 лютого 2024 11:54 |
Тендерна документація.doc | |
01 лютого 2024 11:54 |
додаток3.doc | |
01 лютого 2024 11:54 |
додаток1.doc | |
01 лютого 2024 11:54 |
додаток 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000009 ● 8ccbf678dddb44ea97aa82153a6c8a88
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 № 31-З
Миколаїв
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 29.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.04.2024 № 31-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2024-02-01-005448-a 01.02.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 16:47:05
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 11:03:43
Пояснення на запит
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості КЗ «Панасівський геріатричний пансіонат» ДОР» повідомляє наступне.
Очікувана вартість закупівлі «Послуги їдалень (аутсорсинг) за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень» визначена згідно бюджетних призначень на 2024 рік по загальному та спеціальному фонду з урахуванням потреби замовника на 304 дня та кількості підопічних 270 чол. (82080 чоловіко/днів), з яких 130 чол. – психоневрологічне відділення та 140 чол. – геріатричне відділення.
Розрахунок розміру бюджетного призначення здійснювався на підставі даних Головного управління статистики у Дніпропетровській області про середні споживчі ціни на продукти харчування та відповідно постанови КМУ №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики».
Розрахунок вартості харчування проводиться на прогнозну кількість підопічних в закладі.
При визначенні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі використовувались наступні видання: «Збірник рецептур страв для підприємств громадського харчування» за редакцією Здобнова О.І., Циганенко В.О., 2010 р., «Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів» Київ , «А.С.К.» 2000р. Примірне меню розроблене на психоневрологічне та геріатричне відділення окремо з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах, сфери управління Міністерства праці та соціальної політики» та Натуральних добових норм харчування в інтернатних установах для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, вищих навчальних закладах I-II рівня акредитації сфери управління Мінсоцполітики.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://afanasovka.wixsite.com/website
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 10:17:26
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Обов’язковою вимогою є наявність транспортних засобів, придатних для експлуатації для доставки продуктів харчування. Крім того, «на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном». Також учасник повинен надати «технічні паспорти на власний чи орендований автотранспорт або свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів».
Учасник ТОВ «МІКА ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 06.02.2024 № 71 (файл «довідка мтб.pdf»), в якій зазначив про наявність автомобіля ізотермічного марки MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ, який використовується на підставі договору про надання послуг з транспортного обслуговування з 01.09.2021.
ТОВ «МІКА ГРУП» також надало копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ, який належить Сапожнікову Олексію Григоровичу (файли «техпаспорт.jpg» та «техпаспорт2.jpg»).
Також ТОВ «МІКА ГРУП» надало копію договору про надання послуг з транспортного обслуговування від 01.09.2021 № 26, укладеного з ТОВ «ПРЕМ'ЄР», про надання послуг з транспортного, транспортно-експедиційного, експедиційного обслуговування – перевезення вантажів, який не містить переліку транспортних засобів, що залучені для виконання цього договору.
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити, яким чином учасник ТОВ «МІКА ГРУП» підтвердив право користування автомобіля MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ (вказати назву файлу та № сторінки, який містить відповідну інформацію)?
2. Відповідно до умов пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник має надати «рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів)».
У зв’язку із вищенаведеним пропоную зазначити, в якому файлі (вказати назву файлу та номер сторінки) тендерної пропозиції учасник ТОВ «МІКА ГРУП» надав таке рішення на виконання відповідної вимоги тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 11:01:55
Пояснення на запит
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби КЗ «Панасівський геріатричний пансіонат» ДОР» повідомляє наступне:
1. Як вірно зазначено у питанні, учасник ТОВ «МІКА ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 06.02.2024 № 71 (файл «довідка мтб.pdf»), в якій зазначив про наявність автомобіля ізотермічного марки MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ, який використовується на підставі договору про надання послуг з транспортного обслуговування з 01.09.2021, (файл «договір авто.pdf»), копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ (файли «техпаспорт.jpg» та «техпаспорт2.jpg»), крім того, наданий протокол перевірки технічного стану цього автомобіля (файл «IMGa0025b58118c8eebb498cce4b1445c6c-V.jpg»), фотографії (файл IMG-39556cc29f379b3b48480c202f1c1e80-V.jpg), довідка про санітарну обробку автомобіля (файли «IMG-6e91ece2c83506b84970177cfb153e8a-V.jpg», «IMG-454cf1f53cf0f9d5d1804715a979fb82-V.jpg»). Наявність у ТОВ «МІКА ГРУП» та надання ним у складі тендерної пропозиції вищевказаних документів на транспортний засіб свідчить про використання Учасником саме автомобіля ізотермічного марки MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ.
Щодо відсутності в договорі про надання послуг з транспортного обслуговування від 01.09.2021 № 26, укладеного з ТОВ «ПРЕМ'ЄР» переліку транспортних засобів, слід зауважити, що тендерна документація не містить подібної вимоги до такого договору. Також належність автомобіля ізотермічного марки MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ Товариству з обмеженою відповідальністю «ПРЕМ'ЄР» підтверджується листом Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області від 17.08.2018 №272/1818368 Щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини. (файл «Scan0011.pdf»).
Враховуючи вищевикладене Замовник прийшов до висновку, що учасник ТОВ «МІКА ГРУП» належним чином підтвердив право користування автомобілем MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, реєстраційний номер АЕ 7234 ІТ.
2. На виконання умов пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник ТОВ «МІКА ГРУП» у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: Рішення про державну реєстрацію потужності від 10.09.2018 р. № r-UA-04-23-2562, в пункті 4 якого зазначено – транспортування (файл «потужності.pdf»); витяг Про державну реєстрацію потужності від 29.12.2022 р. вих. № 04.5/12001., де зазначений вид діяльності - транспортування (файл «витяг держпродспоживслужба.pdf», стор. 2,3,4).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" |
9 091 111,00
UAH
|
9 091 111,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" #37620175 |
Переможець |
9 091 111,00
UAH
|
15 лютого 2024 09:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2024 18:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 10:02
|
Договір №13.pdf | укладений |
01 березня 2024 10:00
|