Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (50110000-9) Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання” (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Toyota Camry (2006) 1 од., Subaru Legacy Outback (2006) 3 од., Mitsubishi L 200 (2013) 1 од., Hyundai Elantra (2020) 1 од., Hyundai Accent (2013) 1 од., Hyundai IX35 (2014) 1 од., Renault Duster (2017) 1 од., Renault Duster (2021) 1 од., Renault Duster (2022) 1 од., Citroen C-Elysee (2018) 2 од., послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин цих транспортних засобів)
Очікувана вартість
742 000,00 UAH
UA-2024-02-01-004990-a ● ef6e341f240d4c139a76d439b0f619ec
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Войтенко Дмитро Олександрович 380462651260 voitenko.do@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 11:58 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 11:58 |
Очікувана вартість: | 742 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 710,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1983 послуга
ДК 021:2015 (50110000-9) Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання” (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Toyota Camry (2006) 1 од., Subaru Legacy Outback (2006) 3 од., Mitsubishi L 200 (2013) 1 од., Hyundai Elantra (2020) 1 од., Hyundai Accent (2013) 1 од., Hyundai IX35 (2014) 1 од., Renault Duster (2017) 1 од., Renault Duster (2021) 1 од., Renault Duster (2022) 1 од., Citroen C-Elysee (2018) 2 од., послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин цих транспортних засобів)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Видатки на утримання Служби | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 11:40 |
Додаток 4 проєкт договору ТО 2024.doc | |
01 лютого 2024 11:40 |
Додатки до тендерної документації.docx | |
01 лютого 2024 11:40 |
ТД ТО авто_2024.docx | |
01 лютого 2024 11:40 |
Додаток 1 Технічне завдання ТО 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 03 лютого 2024 17:48
Дата відповіді: 06 лютого 2024 16:32
У п. п. 5 пункту 5.3 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації Замовник вимагає надати "довідку про наявність у учасника власного евакуатора або скан-копію договору про оренду евакуатора або договору про надання послуг з евакуації автомобілів. Додатково надати інформацію щодо конкретної марки та типу евакуатора". При цьому, в Технічному завданні до Тендерної документації не визначеного жодного автомобіля, який би потребував послуг евакуатора, т.б. не міг самостійно дістатись СТО потенційного виконавця. Більш того, всі роботи, які викладені в Технічному завданні відносяться до так званого поточного технічного обслуговування та ремонту автомобілів, що додатково підтверджує відсутність потреби у Замовника послуг евакуатора на постійній основі. У разі імовірно-прогнозованої разової капітальної поломки автомобілів Замовника та екстреної потреби доставки цього авто до СТО - будь-який добросовісний виконавець, як і будь-який пересічний громадянин, має можливість замовити разову послугу виклику евакуатора за вказаною Замовником адресою. І для цього не потрібно потенційному виконавцю, а так само будь-якому громадянину, мати договірні зобов'язання з організацією, що надає послуги евакуатора, оскільки разове використання послуг евакуатора у повному обсязі регламентуються нормами Цивільного кодексу України і не потребує додаткової деталізації окремими договорами.
Виходячи з викладеного вбачається, що Замовник умисно прописав кваліфікаційну вимогу - наявність у учасника власного евакуатора або скан-копію договору про оренду евакуатора або договору про надання послуг з евакуації автомобілів - з метою штучного обмеження кількості потенційних учасників. Такі вимоги є дискримінаційними і грубо порушують права потенційних добросовісних учасників закупівлі. Таким чином, висловлюємо до Замовника прохання прибрати цю кваліфікаційну вимогу з Тендерної документації, як таку, що носить дискримінаційний характер і порушує права потенційних добросовісних учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Уважно розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру в положеннях тендерної документації.
Звертаємо увагу, що Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних учасників.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови тендерної документації таким чином, щоб окремі учасники ринку приймали участь в торгах, якщо це є наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів/інформації в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України, не порушено жодну норму законодавства.
Керуючись частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення надання повноцінних та якісних послуг передбачених предметом закупівлі, враховуючи досвід попередніх років в частині надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів Замовника, вимога щодо наявності в учасника власного евакуатора або скан-копію договору про оренду евакуатора або договору про надання послуг з евакуації автомобілів є вкрай необхідною, жодним чином не обмежує права учасників, неможливість виконання учасниками вимоги тендерної документації зазначеної у Вашому запитанні та/або твердження щодо недоцільності її включення до вимог тендерної документації, є суто суб’єктивним та необґрунтованим.
Звертаємо увагу, що Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних учасників.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови тендерної документації таким чином, щоб окремі учасники ринку приймали участь в торгах, якщо це є наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів/інформації в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України, не порушено жодну норму законодавства.
Керуючись частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення надання повноцінних та якісних послуг передбачених предметом закупівлі, враховуючи досвід попередніх років в частині надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів Замовника, вимога щодо наявності в учасника власного евакуатора або скан-копію договору про оренду евакуатора або договору про надання послуг з евакуації автомобілів є вкрай необхідною, жодним чином не обмежує права учасників, неможливість виконання учасниками вимоги тендерної документації зазначеної у Вашому запитанні та/або твердження щодо недоцільності її включення до вимог тендерної документації, є суто суб’єктивним та необґрунтованим.
Вимога про усунення дискримінаційних умов, які порушують права потенційних учасників
Дата подання: 03 лютого 2024 18:15
Дата відповіді: 06 лютого 2024 16:31
У п. п. 3 пункту 1 ТЕХНІЧНоЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ (Додаток 1 до Тендерної документації) Замовник зазанчає, що "СТО повинна мати... стенд комп’ютерної перевірки ходової частини автомобіля (перевірки люфтів підвіски, перевірки працездатності амортизаторів підвіски і зчеплення шин з дорожнім покриттям, перевірки роботи гальм та гальмівних систем)". Слід зазначити, що вказаний вид робіт виконується на СТО, у т.ч. на дилерських Land Rover, BMW, Toyota, Hyundai та ін. кваліфікованими спеціалістами СТО без засосування спеціалізованих стендів, а шляхом візуального техтехнічного огляду вузлів автомобіля з викорситанням спеціалізованого інструменту. Така робота не потребує спеціалізованого стенду комп’ютерної перевірки ходової частини автомобіля, оскільки перевірка люфтів підвіски, перевірки працездатності амортизаторів підвіски і зчеплення шин з дорожнім покриттям, перевірки роботи гальм та гальмівних систем здійснюється кваліфікаованими спеціалістами у спосіб, який наведений вище. Такий спосіб відразу дозволяє визначити деталь автомобіля, яка вийшла з ладу або потребує заміни, що є більш ефективнішим та менш витратним фінансово, ніж викорастання спеціалізованого комп'ютерного стенду. Оскільки використання комп'ютерного стенду дозволяє лише визначити наявність чи відсутність проблеми у вузлі автомобіля, без її деталізації. А у випадку виявлення проблеми таким стендом для визначення її причини та деталі, яка вийшла з ладу виконавець буде повторно проводити діагностику ходової частини з використанням кваліфікованого спеціаліста, як це робиться на всіх, у т.ч. дилерських СТО. А це тягне за собою повторні витрати Замовника за одну і ту саму роботу.
Виходячи з викладеного вбачається, що Замовник умисно прописав кваліфікаційну вимогу "СТО повинна мати... стенд комп’ютерної перевірки ходової частини автомобіля (перевірки люфтів підвіски, перевірки працездатності амортизаторів підвіски і зчеплення шин з дорожнім покриттям, перевірки роботи гальм та гальмівних систем)" з метою штучного обмеження кількості потенційних учасників. Такі вимоги є дискримінаційними і грубо порушують права потенційних добросовісних учасників закупівлі. Таким чином, висловлюємо до Замовника прохання прибрати цю кваліфікаційну вимогу з Тендерної документації, як таку, що носить дискримінаційний характер і порушує права потенційних добросовісних учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Уважно розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру в положеннях тендерної документації, .
Звертаємо увагу, що Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних учасників.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови тендерної документації таким чином, щоб окремі учасники ринку приймали участь в торгах, якщо це є наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів/інформації в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України, не порушено жодну норму законодавства.
Керуючись частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення повноцінного та якісного надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів, Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимоги стосовно наявності на станції технічного обслуговування учасників відповідного обладнання та устаткування, наведеного у Додатку 1 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних учасників.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови тендерної документації таким чином, щоб окремі учасники ринку приймали участь в торгах, якщо це є наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів/інформації в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України, не порушено жодну норму законодавства.
Керуючись частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення повноцінного та якісного надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів, Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимоги стосовно наявності на станції технічного обслуговування учасників відповідного обладнання та устаткування, наведеного у Додатку 1 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" |
630 982,00
UAH з ПДВ
|
378 589,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Прокопенко Павло Миколайович |
584 340,00
UAH з ПДВ
|
503 883,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" #43439316 |
Переможець |
378 589,20
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2024 08:37
|
Дог 24052.pdf | укладений |
20 лютого 2024 08:36
|