Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Коменергосервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 36639101 |
Вебсайт: | http://www.kes.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна, буд. 6-Б |
Контактна особа: |
Сергій Матюшенко +380676308004 komenergoservice21@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 19 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 195 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 10:34 |
перелік змін 09.02.docx | |
09 лютого 2024 10:34 |
НР Проекту договору.doc | |
09 лютого 2024 10:34 |
НР Тендерної документації.docx | |
01 лютого 2024 10:43 |
Проект договору.doc | |
01 лютого 2024 10:43 |
Тендерна документація.docx |
09 лютого 2024 10:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 лютого 2024 10:34 |
перелік змін 09.02.docx
|
||||||
09 лютого 2024 10:34 |
НР Проекту договору.doc
|
||||||
09 лютого 2024 10:34 |
НР Тендерної документації.docx
|
||||||
01 лютого 2024 10:43 |
Проект договору.doc
|
||||||
01 лютого 2024 10:43 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000014 ● 7666d86268c54d20aaf2fddf565ad452
- Статус: завершено ● Дата: 15 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2024-02-01-003051-a 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 17:28:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 50720000-8 (Послуги з аварійного обслуговування теплового господарства Комунального підприємства «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-003051-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 14:39:25
Відповідь на звернення
Комунальне підприємство «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради розглянуло запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ на пояснення, розміщений 24.04.2024 в електронній системі закупівель, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 50720000-8 (Послуги з аварійного обслуговування теплового господарства Комунального підприємства «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-003051-a), та за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Комунальне підприємство «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) відноситься до юридичних осіб та/або суб’єктів господарювання, зазначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», як такі, що здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, джерелом фінансування закупівель є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) без залучення бюджетних коштів.
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника на підставі розробленого технічного завдання, де конкретизуються найменування робіт та необхідні матеріали, а також фізичний обсяг робіт та витрат, враховуючи специфіку предмета закупівлі та з урахуванням вимог законодавства. Розмір витрат з вищезазначеного предмета закупівлі визначений шляхом здійснення розрахунку вартості послуг, відповідно до розробленого технічного завдання, за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)) та з урахуванням ринкових цін на ресурси та матеріали, що будуть застосовуватися при наданні послуг, що є предметом даної процедури закупівлі, умови оплати, інші можливі чинники, що можуть впливати на вартість предмету закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" |
19 078 032,56
UAH з ПДВ
|
19 078 032,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" #42298471 |
Переможець |
19 078 032,56
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 10:34
|
Договір аварійка.pdf | укладений |
22 лютого 2024 10:33
|