Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Дендрологічний парк "Ладижинський гай" |
Код ЄДРПОУ: | 38023333 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Ладижин, вул. Будівельників, буд. 5 |
Контактна особа: |
Сушій Володимир Григорович +380973488573 sushii.volodimer59@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 682 682,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 413,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0.5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: - 8 400,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Комунальне підприємство «Дендрологічний парк «Ладижинський гай» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області» код за ЄДРПОУ 38023333 місцезнаходження: 24321, Вінницька обл., Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Будівельників, 5. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA438201720344381004100086217 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 16:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 15:33 |
Перелік змін.docx | |
07 лютого 2024 15:33 |
1. ТД 2024 (теплиця)з.docx | |
01 лютого 2024 10:27 |
Обг - техн_ч оч варт_сть (теплиця).docx | |
01 лютого 2024 10:27 |
3. Додаток 2. проект Договору (теплиця).doc | |
01 лютого 2024 10:27 |
2. Додаток 1 (теплиця).rtf |
07 лютого 2024 16:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2024 15:33 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 лютого 2024 15:33 |
1. ТД 2024 (теплиця)з.docx
|
|||
01 лютого 2024 10:27 |
Обг - техн_ч оч варт_сть (теплиця).docx
|
|||
01 лютого 2024 10:27 |
3. Додаток 2. проект Договору (теплиця).doc
|
|||
01 лютого 2024 10:27 |
2. Додаток 1 (теплиця).rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000041 ● 342b53bdb57b46ae825485e1e63092ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 №29-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.04.2024 №29-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-02-01-002550-a, 01.02.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-18 16:29:55
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай» по вул. Будівельників, 5, в м. Ладижин, Гайсинського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-01-002550-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ФОП «Спасский Євген Миколайович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги:
- підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки у поданій довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, зазначено договір від 14 травня 2021 року №12 за предметом закупівлі послуги з улаштування дренажних та водопропускних пристроїв для автомобільних та пішохідних доріг, майданчиків, пов’язані з засипкою і виположуванням ярів, балок в м. Ладижин, с. Лукашівка та договір від 22 листопада 2021 року №27 за предметом закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Пирогова в с. Лукашівка, Ладижинської міської територіальної громади, Вінницької області, ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трудопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»?
Тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації Замовником зазначена інформація щодо назви предмета закупівлі робіт «Нове будівництво теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай» по вул. Будівельників, 5, в м. Ладижин, Гайсинського району Вінницької області» (ДК 021:2015: 45210000-2 - «Будівництво будівель»).
- підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо надання документів, що підтверджують наявність права власності або право користування вказаним у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій від 09 лютого 2024 року №20, зокрема, орендованим автомобілем ЗІЛ 4515 самоскид – с (реєстраційний номер АВ1639АК)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 14:31:19
Інформація на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", у відповідь на ваш запит від 18 квітня 2024 року 16:29 год. ID моніторингу: UA-M-2024-04-15-000041 надаємо відповідь на запит такого змісту:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо наступне:
Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на основі розробленої проектної документації по об’єкту будівництва «Нове будівництво теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай, яка пройшла державну експертизу, та на яку отримано позитивний експертний звіт, та затверджена в установленому порядку.
Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://ladrada.gov.ua/komunalni-pidpryiemstva/kp-dendrolohichnyi-park-ladyzhynskyi-hai/obgruntuvannia-zakupivel-ladyzhynskyi-hai/obgruntuvannia-zakupivel-2024-rik.html) та рішень сесій Ладижинської міської ради "Про місцевий бюджет Ладижинської міської територіальної громади на 2024 рік" від 14.12.2023 № 845, Міської екологічної програми на 2024 рік, затвердженої рішенням від 14.12.2023 № 909, якими виділено КП «Дендрологічний парк «Ладижинський гай» кошти з місцевого бюджету на Нове будівництво теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай» по вул. Будівельників, 5, в м. Ладижин Гайсинського району Вінницької області в сумі 1 771 154,00 гривень. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщені рішення сесії Ладижинської міської ради (https://ladrada.gov.ua/normatyvni-akty/rishennia-sesii/2023-rik/rishennia-31-sesii-8-sklykannia-z-poimennym-holosuvanniam-deputativ.html).
2.1. «Яким чином учасником ФОП «Спасский Євген Миколайович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги:
- підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки у поданій довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, зазначено договір від 14 травня 2021 року №12 за предметом закупівлі послуги з улаштування дренажних та водопропускних пристроїв для автомобільних та пішохідних доріг, майданчиків, пов’язані з засипкою і виположуванням ярів, балок в м. Ладижин, с. Лукашівка та договір від 22 листопада 2021 року №27 за предметом закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Пирогова в с. Лукашівка, Ладижинської міської територіальної громади, Вінницької області, ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трудопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»?
Тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації Замовником зазначена інформація щодо назви предмета закупівлі робіт «Нове будівництво теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай» по вул. Будівельників, 5, в м. Ладижин, Гайсинського району Вінницької області» (ДК 021:2015: 45210000-2 - «Будівництво будівель»).»
Повідомляємо наступне:
Згідно п. 5.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору».
Згідно п. 5.2. Тендерної документації замовника визначено, що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
5.2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, надається:
- довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору;
- копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором;
- лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором».
При встановленні кваліфікаційного критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", замовник виходив з того, що це один із критеріїв, який дозволяє замовнику переконатися в тому, що учасник вже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов'язання якісно та в зазначений термін.
Замовник також врахував, що чіткого визначення "аналогічний договір" у чинному законодавстві не існує. Тому однозначно стверджувати, який договір є аналогічним, виходячи на чітке формулювання у наявному законодавстві, не можливо, так само як і стверджувати, що певні договори не є аналогічними.
Замовником у тендерній документації не встановлювались додаткові вимоги до поняття аналогічності договору, які б могли призвести до обмеження конкуренції, наявності дискримінаційних вимог.
У тендерній документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагалась копія цього договору, а також документи, що підтверджують виконання робіт за цим договором.
Для документального підтвердження виконання аналогічного договору передбачено надання документів, що підтверджують виконання виключно робіт за цим договором. Іншими словами, аналогічним договором, що виконувався учасником, вважається той, який у своєму складі має документи, що підтверджують виконання робіт.
Дана позиція документації замовника обґрунтовується тим, що предметом даної закупівлі є роботи у розумінні пункту 27, статті 1 Закону "Про публічні закупівлі", до яких зокрема відноситься будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів.
Саме з таким розумінням поняття аналогічного договору Замовник встановив виконання вимоги учасником - ФОП "Спасский Євген Миколайович", якого обрано переможцем торгів. У складі пропозиції учасником був наданий Договір № 27 від 22 листопада 2021 року, за яким предметом договору є виконання робіт, а саме капітального ремонту дорожнього покриття.
На підтвердження виконання робіт за аналогічним договором учасником надано у складі пропозиції:
- акт № 1 приймання виконання будівельних робіт;
- акт № 2 приймання виконання будівельних робіт;
- довідка про вартість будівельних робіт.
Учасник надав документи, що підтверджують виконання аналогічного договору про будівельні роботи.
При аналізі договору № 27, що стосується вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору з Договором № 27 від 22 листопада 2021 року, в якому предметом договору є капітальний ремонт дорожнього покриття, а предметом закупівлі є будівництво будівель, Замовник встановив наступні загальні положення:
1. Подібність предмету робіт: договори спрямовані на виконання будівельних робіт. Встановлено, що - це роботи з будівельних робіт та будівництво.
2. Технологічна схожість договорів: в обох випадках вимагається використання будівельно-монтажної техніки, фахівців та матеріалів для виконання робіт.
3. Потреба в подібних документах з додатками: Обидва види договорів можуть вимагати подібних документів для свого виконання, таких як технічні специфікації, проектні документи, звіти про виконану роботу тощо.
4. Спільність умов і термінів: Обидва типи договорів мають спільні умови щодо термінів виконання робіт, вимог до якості та безпеки, а також фінансові умови.
5. Подібний законодавчий контекст: Обидва типи робіт підпадають під єдине законодавство та стандарти безпеки, що регулюються відповідними будівельними нормами та правилами в Україні.
Відповідно до цього Замовником було підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору з будівельних робіт, що відповідає предмету закупівлі.
Договір № 12 від 14 травня 2021 року не розглядався Замовником, оскільки предметом закупівлі в цьому договорі є послуги, які не відповідають предмету закупівлі - роботи.
Надання одного аналогічного договору згідно з умовами тендерної документації було цілком достатнім.
2.2. «Яким чином учасником ФОП «Спасский Євген Миколайович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги:
- підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо надання документів, що підтверджують наявність права власності або право користування вказаним у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій від 09 лютого 2024 року №20, зокрема, орендованим автомобілем ЗІЛ 4515 самоскид – с (реєстраційний номер АВ1639АК)?»
Повідомляємо наступне:
При оцінці тендерної пропозиції учасника було встановлено, що у складі пропозиції надано довідку про наявність учасника обладнання та матеріально-технічної бази № 20 від 09.02.2024. У цій довідці зазначено наявність обладнання – автомобіль ЗИЛ 4515 самоскид – з реєстраційним номером АВ 1639АК, яке використовується учасником на підставі договору про надання транспортних послуг № 4 від 01.02.2024. Проте це обладнання не згадується у вищезазначеному договорі. Тендерною документацією передбачено, що до довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно додати документи, що підтверджують право власності або право користування зазначеними у довідці технічними засобами. Проте для техніки, зазначеної у довідці – автомобіль ЗИЛ 4515 самоскид – з реєстраційним номером АВ 1639АК, такі документи відсутні.
У зв’язку з цією обставиною, Замовник надав можливість усунути недоліки до 13 лютого 2024 року до 11:34 відповідно до положень пункту 43 Особливостей.
Учасником протягом наданого строку було надано:
- Лист-роз’яснення № 24 від 12.02.2024 о 12:53, що автотранспортний засіб, зазначений у позиції № 10 довідки про наявність матеріально-технічної бази, був вказаний помилково.
- Виправлена довідка про наявність учасника обладнання та матеріально-технічної бази № 23 від 12.02.2024 о 12:53.
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу від 12.02.2024 о 12:53.
Встановлено, що позиція № 10 довідки була виправлена. Транспортний засіб ЗИЛ 4515 самоскид з реєстраційним номером АВ 1639АК було замінено на інший ТЗ – ЗИЛ 4515 самоскид з реєстраційним номером АВ 1647АК, який знаходиться у оренді згідно з договором про надання транспортних послуг № 4 від 01.02.2024. Право користування цим транспортним засобом підтверджується додатком № 1 до договору № 4 від 01.02.2024, який надано у складі пропозиції, а саме позиція № 17 Додатку.
Саме таким чином, Учасником було усунуто недоліки у наданих документах у встановлений строк та підтверджено наявність матеріально-технічної бази.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель КП «Дендрологічний парк «Ладижинський гай» взяло до виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), що вказані у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2024-02-01-002550-a (далі – Висновок), та повідомляє про наступне: 1. Врахувати в обов’язковому порядку наведені у Висновку зауваження для попередження та недопущення подібних випадків. В подальшому невпинно дотримуватись вимог визначених у Законі України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178; 2. Проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою Комунального підприємства Сушієм В. Г. за участю представників Ладижинської міської ради (засновника КП «Дендрологічний парк «Ладижинський гай»), щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом Украіни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Украіни від 12 жовтня 2022 року №1178; 3. Прийняте рішення про розроблення плану заходів для підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом проходження навчання у сфері публічних закупівель Уповноваженою особою Комунального підприємства для уникнення допущення подібних порушень при подальшій роботі.
2024-05-03 15:56:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СПАССКИЙ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" |
1 499 372,66
UAH з ПДВ
|
1 499 372,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СПАССКИЙ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" #2215610312 |
Переможець |
1 499 372,66
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 12:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2024 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2024 11:49
|
SCAN0001.PDF | зміни до договору |
02 липня 2024 11:40
|
SCAN0000.PDF | зміни до договору |
02 липня 2024 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 10:16
|
Додаток 3 підсукова відомість ресурсів.PDF | укладений |
26 лютого 2024 09:41
|
Додаток 3 кошторисна документація.PDF | укладений |
26 лютого 2024 09:41
|
Додаток 1_ 2.PDF | укладений |
26 лютого 2024 09:41
|
Договір 10.PDF | укладений |
26 лютого 2024 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримка фінансування. Детально у додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |