Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
Контактна особа: |
Ольга КОЛИЧЕВА +380462676319 kolycheva.o@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 19:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 25 372 501,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 253 725,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2024 19:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2024 19:17 |
ТД Послуги їдалень 2024.docx | |
31 січня 2024 19:17 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000016 ● 9eca64db6ff3490daa5f1528ddf330a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2024 № 28-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-01-31-014017-a
31.01.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-10 14:14:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова за кодом ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, очікуваною вартістю 25 372 501,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-014017-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання укладеного Управлінням освіти Чернігівської міської ради з КП «Шкільне» Чернігівської міської ради договору про закупівлю послуг від 14.02.2024 № 24/76?
4. Пунктом 4.1 розділу I тендерної документації Замовником визначено назву предмета закупівлі: «Послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова на 2024 рік», та пунктом 4.4 строк поставки товару, виконання робіт, надання послуг - по 31 травня 2024 року. Тобто послуги з харчування дітей будуть надані в зимовий та весняний сезони.
У зв’язку з чим (відповідно до постанови КМУ від 24.03.2021 № 305) Замовником не зазначена вимога для учасників щодо складення примірного чотиритижневого сезонного меню на сезон зима та сезон весна?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-15 15:57:41
Про надання пояснень
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 10.05.2024 року надаємо наступні пояснення (лист вих. 195/24/вих/02.09/ від 15.05.2024 року)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 15:07:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова за кодом ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, очікуваною вартістю 25 372 501,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-014017-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
Пунктом 4.1 розділу I тендерної документації Замовником визначено назву предмета закупівлі: «Послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова на 2024 рік», та пунктом 4.4 строк поставки товару, виконання робіт, надання послуг - по 31 травня 2024 року. Тобто надання послуг з харчування дітей передбачаються в зимовий та весняний сезони.
Пунктом 8 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога надати учасником: «Примірне 4х тижневе меню для організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти м. Чернігова, яке складене згідно встановленими нормативними вимогами (постановою КМУ від 24 березня 2021 р. № 305) та погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби на зимовий період».
В тендерній пропозиції КП «Шкільне» Чернігівської міської ради надано «Примірне чотиритижневе сезонне (зима) меню на 2023-2024 навчальний рік» від 14.11.2023 тільки для сезону зима, при цьому, сезон весна (відповідно до постанови КМУ від 24.03.2021 № 305) не зазначено.
У зв’язку з чим Замовником не надано Учаснику КП «Шкільне» Чернігівської міської ради можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 12:59:34
Про надання пояснень
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 14.05.2024 року надаємо наступні пояснення (лист вих. №201/24/вих/02.09/ від 17.05.2024 року)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти Чернігівської міської ради на висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 30.05.2024 року в межах проведеного моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова на 2024 рік) ID: UA-2024-01-31-014017-a, надає наступні пояснення (лист від 06.06.2024 року №236/24/вих/02.09/).
2024-06-06 20:34:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Шкільне" Чернігівської міської ради |
25 372 501,00
UAH
|
25 372 501,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Шкільне" Чернігівської міської ради #32601378 |
Переможець |
25 372 501,00
UAH
|
08 лютого 2024 18:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2024 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2024 14:48
|
ДУ №1 Договір №24.76.PDF | зміни до договору |
06 червня 2024 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 17:28
|
Договір №24.76.PDF | укладений |
14 лютого 2024 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24/76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |