Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт оздоровчо-реабілітаційного центру по вул. Чумацька 2, приміщення 465, м. Тернопіль» (ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
26 525 387,00 UAH
UA-2024-01-31-013203-a ● 22af7060238c499788d6a0263cc2dd4a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська комунальна лікарня №3" Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001334 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Волинська 40 |
Контактна особа: |
Гасай Юлія Степанівна +380352551700 hasaj26@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 14:25 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 14:25 |
Очікувана вартість: | 26 525 387,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 626,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування - місцевий бюджет. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Оздоровчо - реабілітаційний центр необхідний для надання якісної амбулаторної реабілітації постраждалим військовослужбовцям, жителям міста Тернополя та області.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт оздоровчо-реабілітаційного центру по вул. Чумацька 2, приміщення 465, м. Тернопіль» (ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46009, Україна, Тернопільська область, м. Тернополя, вул. Чумацька, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює платежі Генпідряднику до 30-ти календарних днів за виконані обсяги робіт (види, етапи, комплекси, тощо) на підставі Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2В та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін та згідно Плану фінансування робіт, що є додатком до цього Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 16:51 |
22Протокол.pdf | |
09 лютого 2024 16:51 |
ТД Чумацька.doc | |
31 січня 2024 17:22 |
Проєкт договору.docx | |
31 січня 2024 17:22 |
Додаток 2.rtf |
09 лютого 2024 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2024 16:51 |
22Протокол.pdf
|
|||
09 лютого 2024 16:51 |
ТД Чумацька.doc
|
|||
31 січня 2024 17:22 |
Проєкт договору.docx
|
|||
31 січня 2024 17:22 |
Додаток 2.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-31-013203-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ", Код ЄДРПОУ:43388183
Дата подання: 08 лютого 2024 15:38
Усунення дискримінаційної умови в Тендерній документації
ВИМОГА від 08.02.2024 р.
Про внесення змін у Тендерну документацію у закупівлі № 23077494 по об’єкту «Капітальний ремонт оздоровчо-реабілітаційного центру по вул. Чумацька 2, приміщення 465, м. Тернопіль» (ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Тендерна документація замовника містить пункт 2 (абзац 1) Додатку 1 до Тендерної документації щодо відомостей про виконання аналогічного договору. Вказаним пунктом передбачено, що під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти договір предметом якого був капітальний ремонт, що відноситься до класу наслідків СС1 або СС2, незалежно від форми власності, джерел фінансування вартістю виконання не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, а також Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)(далі — Особливості).
Відповідно до ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч.4 статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Вважаємо вимогу, щодо наявності у учасника аналогічного договору вартістю виконання не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі – дискримінаційною, такою, що суперечить вимогам ч.1 ст.5, ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та такою, що суттєво обмежує кількість учасників закупівлі. Основною вимогою згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно «Особливостей» є наявність підтвердженого ДОСВІДУ учасника. В той же час досвід учасника не вимірюється у вартості закупівлі чи вартості виконання договору.
Вказане підтверджується також вимогами, викладеними САМИМ ЗАМОВНИКОМ у попередній оголошеній замовником аналогічній публічній закупівлі №22830715 «Капітальний ремонт оздоровчо-реабілітаційного центру по вул. Чумацька 2, приміщення 465, м. Тернопіль» (ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) відносно цього ж об’єкту, опублікованій у системі закупівель 11.01.2024 року.
Як видно з умов попередньої Тендерної документації замовника, а саме абзацу 1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів цей же замовник вимагав Відомості про виконання в повному обсязі аналогічного договору у 2021-2023 роках. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти договір предметом якого був капітальний ремонт будівлі (заклад охорони здоров’я), що відноситься до класу наслідків СС1 або СС2.
Тобто у вимогах НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ МІНІМАЛЬНУ ВАРТІСТЬ виконання аналогічного договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Попередня закупівля за цим же об’єктом (предметом закупівлі) не відбулася через неподання жодної пропозиції.
В новій оголошеній закупівлі Замовник добавляє вимогу щодо МІНІМАЛЬНОЇ ВАРТОСТІ виконання аналогічного договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Встановлення такої додаткової вимоги схоже на те, що тендерна документація готується під якогось конкретного учасника, у якого точно наявний аналогічний договір з мінімальною вартістю виконання аналогічного договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі, і в той же час не дає можливості брати участь іншим учасникам, чиї попередні аналогічні договори є меншими по вартості. Ця вимога дискримінує інших учасників.
Відтак встановлення неправомірної вимоги щодо вартості аналогічного договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі суттєво обмежує кількість учасників закупівлі, а отже є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ.
Керуючись вищевикладеним, а також ст.ст.3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, просимо внести зміни в Тендерну документацію, та прибрати з Вашої Тендерної документації дискримінаційні умови шляхом виключення слів «вартістю виконання не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі» з абзацу 1 пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації.
У випадку неусунення дискримінаційної умови щодо мінімальної вартості аналогічного договору, будемо змушені звернутися у правоохоронні органи.
З повагою, Учасник закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Про внесення змін у Тендерну документацію у закупівлі № 23077494 по об’єкту «Капітальний ремонт оздоровчо-реабілітаційного центру по вул. Чумацька 2, приміщення 465, м. Тернопіль» (ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Тендерна документація замовника містить пункт 2 (абзац 1) Додатку 1 до Тендерної документації щодо відомостей про виконання аналогічного договору. Вказаним пунктом передбачено, що під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти договір предметом якого був капітальний ремонт, що відноситься до класу наслідків СС1 або СС2, незалежно від форми власності, джерел фінансування вартістю виконання не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, а також Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)(далі — Особливості).
Відповідно до ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч.4 статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Вважаємо вимогу, щодо наявності у учасника аналогічного договору вартістю виконання не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі – дискримінаційною, такою, що суперечить вимогам ч.1 ст.5, ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та такою, що суттєво обмежує кількість учасників закупівлі. Основною вимогою згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно «Особливостей» є наявність підтвердженого ДОСВІДУ учасника. В той же час досвід учасника не вимірюється у вартості закупівлі чи вартості виконання договору.
Вказане підтверджується також вимогами, викладеними САМИМ ЗАМОВНИКОМ у попередній оголошеній замовником аналогічній публічній закупівлі №22830715 «Капітальний ремонт оздоровчо-реабілітаційного центру по вул. Чумацька 2, приміщення 465, м. Тернопіль» (ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) відносно цього ж об’єкту, опублікованій у системі закупівель 11.01.2024 року.
Як видно з умов попередньої Тендерної документації замовника, а саме абзацу 1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів цей же замовник вимагав Відомості про виконання в повному обсязі аналогічного договору у 2021-2023 роках. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти договір предметом якого був капітальний ремонт будівлі (заклад охорони здоров’я), що відноситься до класу наслідків СС1 або СС2.
Тобто у вимогах НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ МІНІМАЛЬНУ ВАРТІСТЬ виконання аналогічного договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Попередня закупівля за цим же об’єктом (предметом закупівлі) не відбулася через неподання жодної пропозиції.
В новій оголошеній закупівлі Замовник добавляє вимогу щодо МІНІМАЛЬНОЇ ВАРТОСТІ виконання аналогічного договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Встановлення такої додаткової вимоги схоже на те, що тендерна документація готується під якогось конкретного учасника, у якого точно наявний аналогічний договір з мінімальною вартістю виконання аналогічного договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі, і в той же час не дає можливості брати участь іншим учасникам, чиї попередні аналогічні договори є меншими по вартості. Ця вимога дискримінує інших учасників.
Відтак встановлення неправомірної вимоги щодо вартості аналогічного договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі суттєво обмежує кількість учасників закупівлі, а отже є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ.
Керуючись вищевикладеним, а також ст.ст.3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, просимо внести зміни в Тендерну документацію, та прибрати з Вашої Тендерної документації дискримінаційні умови шляхом виключення слів «вартістю виконання не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі» з абзацу 1 пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації.
У випадку неусунення дискримінаційної умови щодо мінімальної вартості аналогічного договору, будемо змушені звернутися у правоохоронні органи.
З повагою, Учасник закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2024 15:14
Буде внесено зміни у тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-31-013203-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ", Код ЄДРПОУ:43388183
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" |
25 785 450,00
UAH з ПДВ
|
25 785 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЖУЛАВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" |
26 202 631,00
UAH з ПДВ
|
26 202 631,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" #01268934 |
Переможець |
25 785 450,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 16:58
|
Договір | укладений |
01 березня 2024 16:56
|