Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
С_24Т-063 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Ємність 1000 л)
Очікувана вартість
677 360,70 UAH
UA-2024-01-31-011387-a ● 50e079b4ce88405a96a779eb5be5b1d7
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Олексій Глотов +380674032084 oleksii.hlotov@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2024 14:46 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2024 14:46 |
Очікувана вартість: | 677 360,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 штуки
Ємність 1 000 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63303, Україна, Харківська область, м.Красноград
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2024
ДК 021:2015: 44611500-1 — Цистерни для води
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 30 календарних днів по факту поставки товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 14:19 |
ТД С_24Т-063 Ємності 1000 л (Нова редакція).docx | |
08 лютого 2024 14:19 |
Перелік змін №2 С_24Т-063 (Ємність 1000 л.).docx | |
06 лютого 2024 11:34 |
Зміни до ТД С_24Т-063 (Ємність 1000 л.) до пр.056.docx | |
31 січня 2024 16:01 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23 (7).xlsx | |
31 січня 2024 16:01 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23 (6).xlsx | |
31 січня 2024 16:01 |
Додаток 7 до тендерної документації_товари_18.05 (5).xlsx | |
31 січня 2024 16:01 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx |
08 лютого 2024 14:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 лютого 2024 14:19 |
ТД С_24Т-063 Ємності 1000 л (Нова редакція).docx
|
||||||
08 лютого 2024 14:19 |
Перелік змін №2 С_24Т-063 (Ємність 1000 л.).docx
|
||||||
06 лютого 2024 11:34 |
Зміни до ТД С_24Т-063 (Ємність 1000 л.) до пр.056.docx
|
||||||
31 січня 2024 16:01 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23 (7).xlsx
|
||||||
31 січня 2024 16:01 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23 (6).xlsx
|
||||||
31 січня 2024 16:01 |
Додаток 7 до тендерної документації_товари_18.05 (5).xlsx
|
||||||
31 січня 2024 16:01 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запит стану предмета закпівлі та року випуску
Дата подання: 31 січня 2024 22:01
Дата відповіді: 02 лютого 2024 19:02
Шановний Замовник, прохання відповісти: в якому стані закуповуються ємності 1000л, нові чи вживані ? Який рік виготовлення або випуску має бути ?
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що згідно вимог Додатку № 3 тендерної документації , а саме на сторінці 39 зазначено - "Рік виготовлення Товару: 2023-2024 рік. Товар є новим (не відновленим) та таким, що не був у використанні". Пропонуємо Вам взяти участь в торгах та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
запит розясненян вимоги до оформлення
Дата подання: 31 січня 2024 22:04
Дата відповіді: 02 лютого 2024 19:03
Поясніть Скан-копію паспорта та/або сертифікату якості та/або технічного паспорта та/або іншого документа (інформаційний лист або технічний бюлетень) на запропонований товар (предмет закупівлі) ким має бути виданий виробником чи учасником ?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що документи згідно вимоги додатку 3.1 тендерної документації повинні бути видані виробником товару.
запит розяснення щодо зберігання харчових речовин
Дата подання: 31 січня 2024 22:05
Дата відповіді: 02 лютого 2024 19:04
Просимо пояснити скільки часу мають зберігатися харчові речовини в предметі закупівлі ? Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що харчові продукти будуть транспортуватися, відповідно і зберігання харчових продуктів буде мати короткостроковий термін, який передбачає час транспортування та споживання харчових продуктів.
запит розяснення щодо транспортування чи зберігання харчових продуктів в предметі закупівлі
Дата подання: 31 січня 2024 22:11
Дата відповіді: 02 лютого 2024 19:04
Просимо пояснити харчові продукти будуть зберігатися чи транспортуватися в предметі закупівлі ? Оскільки зберігання харчових продуктів не передбачено виробниками предмета закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що харчові продукти будуть транспортуватися, відповідно і зберігання харчових продуктів буде мати короткостроковий термін, який передбачає час транспортування та споживання харчових продуктів.
запит розяснення щодо документу який буде вказувати на те, що предмет закупівлі призначений для зберігання харчових продуктів
Дата подання: 31 січня 2024 22:16
Дата відповіді: 02 лютого 2024 19:04
Просимо надати розяснення щодо документу який буде вказувати на те, що предмет закупівлі призначений для зберігання харчових продуктів. Хто має видавати такий документ ? Що в цьому документі має бути зазначено ?
Відповідь: Шановний учаснику, щодо Вашого питання повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації не вимагається конкретний документ. Так, наприклад, висновки ДСЕЕ на аналогічні вироби містять графу «Сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи» - Харчова промисловість; Декларації відповідності від виробника на аналогічні вироби містять сферу використання продукту - Транспортування та зберігання харчових продуктів; та інші аналогічні документи, котрі будуть підтверджувати зберігання харчових речовин.
згідно наданих рознарядок
Дата подання: 31 січня 2024 22:19
Дата відповіді: 02 лютого 2024 19:05
Просимо пояснити яка періодичність надання рознарядок щодо поставки предмета закупівлі, яка кількість предмета закупівлі має бути вказана в такій рознарядці ? Оскільки невідома кількість, періодичність ознака дискримінації потенційних учасників.
Відповідь: Шановний учаснику, щодо Вашого питання повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації строк поставки Товару протягом 90 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю, згідно наданих рознарядок. Тендерною документацією не забороняється (можливе) постачання всього об'єму однією партією у максимально короткий проміжок часу після надання Замовником рознарядки відповідно п.5.2 Додатку 4 Проєкт договору. Замовником планується надання рознарядки відразу після підписання договору на увесь обсяг. При цьому обмежень щодо кількості та об’ємів постачання не встановлено. Загальна кількість виробів 57 шт. Поставка Товару може здійснюватися як однією, так і кількома партіями, в залежності від можливостей Учасника протягом 90 календарних днів з дати укладання договору.
Постачання
Дата подання: 01 лютого 2024 11:26
Дата відповіді: 02 лютого 2024 19:06
Шановний замовнику! Чи можливе постачання всього об'єму однією партією? Або які плануються об'єми партій і коли плануються іх відвантаження ?
Відповідь: Шановний учаснику, щодо Вашого питання повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації строк поставки Товару протягом 90 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю, згідно наданих рознарядок. Тендерною документацією не забороняється (можливе) постачання всього об'єму однією партією у максимально короткий проміжок часу після надання Замовником рознарядки відповідно п.5.2 Додатку 4 Проєкт договору. Замовником планується надання рознарядки відразу після підписання договору на увесь обсяг. При цьому обмежень щодо кількості та об’ємів постачання не встановлено. Загальна кількість виробів 57 шт. Поставка Товару може здійснюватися як однією, так і кількома партіями, в залежності від можливостей Учасника протягом 90 календарних днів з дати укладання договору.
щодо кваліфікації досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 01 лютого 2024 15:30
Дата відповіді: 02 лютого 2024 19:06
Шановний Замовник, чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо предмет закупівлі буде поставлятися вперше таким Учасником ? Відповідно буде таким учасником написано лист розяснення про те, що досвід відсутній, та предмет закупівлі буде поставлятися вперше, а таблиця Відомості про досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) - в табличній частині проставлені будуть прочерки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у разі відсутності інформації при досвід виконання аналогічного договору, до Учасника буде направлено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, які Учасник повинен буде усунути протягом 24 годин з моменту розміщення замовником.
У разі не виконання пропозиція Учасника буде відхилена згідно абз. 5 пп.1 п. 44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. Пропонуємо Вам взяти участь в торгах та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
У разі не виконання пропозиція Учасника буде відхилена згідно абз. 5 пп.1 п. 44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. Пропонуємо Вам взяти участь в торгах та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 04 лютого 2024 12:54
Дата відповіді: 06 лютого 2024 10:58
Шановний Замовник, ознайомившись з тендерною документацією, ми як потенційний учасник, згідні виконати всі вимоги тендерної документації, проте в нас нема досвіду виконання аналогічного договору, тобто це буде поставка вперше в разі перемоги в торгах, просимо видалити вимогу щодо наявності аналогічного договору, тим самим розширивши коло учасників, дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі, у відповідь на Ваше питання зазначаємо, що найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни відносно вимоги щодо аналогічного договору. Пропонуємо Вам взяти участь в торгах та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Виробник товару
Дата подання: 06 лютого 2024 13:48
Дата відповіді: 08 лютого 2024 13:33
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку № 3 документи з технічними характеристиками повинні бути видані виробником товару, але якщо товар іноземного походження, чи можливо надати такий документ виданий безпосередньо дилером/представником/дистриб'ютором такого товару?
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі, у відповідь на Ваше питання зазначаємо наступне, якщо товар іноземного походження, то, згідно вимог до тендерної документації, допускається подання документів іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Перш за все, встановлена Замовником вимога щодо надання підтверджуючого документу від фактичного Виробника товару дозволяє впевнитись у тому, що все обладнання, яке закуповується, має високу якість, товар буде в оригінальній (заводський) комплектації, не матиме будь-яких сторонніх втручань у конструктив обладнання, що буде підтверджено виробником товару.
Зазначена вимога не містить специфічних форм та не є дискримінаційною вимогою, а є гарантуванням дотримання учасником якісних та технічних характеристик товару та підтвердженням гарантійного терміну обслуговування.
Крім того, у Додатку № 3.1 до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам зазначено, що допускається надання сканованих копій паспорта та/або сертифікату якості та/або технічного паспорта та/або іншого документу (інформаційний лист або технічний бюлетень) від фактичного Виробника товару, який був виготовлений раніше, у разі якщо такий товар повністю відповідає вимогам до предмету закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі, у відповідь на Ваше питання зазначаємо наступне, якщо товар іноземного походження, то, згідно вимог до тендерної документації, допускається подання документів іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Перш за все, встановлена Замовником вимога щодо надання підтверджуючого документу від фактичного Виробника товару дозволяє впевнитись у тому, що все обладнання, яке закуповується, має високу якість, товар буде в оригінальній (заводський) комплектації, не матиме будь-яких сторонніх втручань у конструктив обладнання, що буде підтверджено виробником товару.
Зазначена вимога не містить специфічних форм та не є дискримінаційною вимогою, а є гарантуванням дотримання учасником якісних та технічних характеристик товару та підтвердженням гарантійного терміну обслуговування.
Крім того, у Додатку № 3.1 до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам зазначено, що допускається надання сканованих копій паспорта та/або сертифікату якості та/або технічного паспорта та/або іншого документу (інформаційний лист або технічний бюлетень) від фактичного Виробника товару, який був виготовлений раніше, у разі якщо такий товар повністю відповідає вимогам до предмету закупівлі.
Сес/декларація відповідності
Дата подання: 06 лютого 2024 15:03
Дата відповіді: 08 лютого 2024 13:47
В Додатку № 3 вимагається надання Скан-копію паспорта та/або сертифікату якості та/або технічного паспорта та/або іншого документа (інформаційний лист або технічний бюлетень) на запропонований товар (предмет закупівлі) від фактичного Виробника товару, який/які містить інформацію про необхідні технічні характеристики запропонованого товару згідно з Додатком №3 до тендерної документації, його призначення (зберігання харчових речовин). СЕС або інший документ може отримуватись на дану позицію виробника, але заявник експертизи буде інший, отже і видача документа буде на іншу компанію особливо коли товар іноземного походження. Просимо внести зміни щодо надання даних документів виданих безпосередньо виробником. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше питання, повідомляємо, що на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, учасник надає наступні документи згідно встановлених вимог, а саме: Скан-копію паспорта та/або сертифікату якості та/або технічного паспорта та/або іншого документа (інформаційний лист або технічний бюлетень) на запропонований товар (предмет закупівлі) від фактичного Виробника товару, який/які містить інформацію про необхідні технічні характеристики запропонованого товару згідно з Додатком №3 до тендерної документації, його призначення (зберігання харчових речовин).
У разі, якщо вищезазначені документи не містять підтвердження сфери застосування/призначення Товару, даний критерій підтверджується додатково окремим документом: висновок та/або декларація про відповідність та/або свідоцтво про якість та/або інші аналогічні документи, які видані спеціалізованою організацією, уповноваженою підтверджувати якість виробів та їх призначення (зберігання харчових речовин).
Очікуйте внесення змін в тендерну документацію.
У відповідь на Ваше питання, повідомляємо, що на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, учасник надає наступні документи згідно встановлених вимог, а саме: Скан-копію паспорта та/або сертифікату якості та/або технічного паспорта та/або іншого документа (інформаційний лист або технічний бюлетень) на запропонований товар (предмет закупівлі) від фактичного Виробника товару, який/які містить інформацію про необхідні технічні характеристики запропонованого товару згідно з Додатком №3 до тендерної документації, його призначення (зберігання харчових речовин).
У разі, якщо вищезазначені документи не містять підтвердження сфери застосування/призначення Товару, даний критерій підтверджується додатково окремим документом: висновок та/або декларація про відповідність та/або свідоцтво про якість та/або інші аналогічні документи, які видані спеціалізованою організацією, уповноваженою підтверджувати якість виробів та їх призначення (зберігання харчових речовин).
Очікуйте внесення змін в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-31-011387-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:43890998
Дата подання: 06 березня 2024 11:43
Дата подання: 06 березня 2024 11:43
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
Рішення Замовника, що оскаржується, стало відомо ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ" 01.03.2024 р., коли Замовником було опубліковано рішення про визначення переможця процедури закупівлі (ПРОТОКОЛ №081 від 01.03.2024р. Рішення Уповноваженої особи Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування» (код за ЄДРПОУ: 30019775), м. Красноград).
Скаржник вважає рішення замовника щодо визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖАРТРЕЙД" (далі – ТОВ «Жартрейд») необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує права Скаржника шляхом порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель. Рішення про неправомірне визначення переможця процедури закупівлі порушує права та законні інтереси Скаржника на неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, на участь у закупівлі на підставі принципу змагальності, а відтак на отримання комерційної вигоди в частині отримання прибутку від продажу товару Замовнику, в тому числі у разі відміни тендерну, рішення замовника за яким оскаржується, та оголошення нової процедури закупівлі. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, як такої, що суперечить положенням Особливостей та Закону з наступних причин.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 березня 2024 15:40
рішення від 08.03.2024 № 4324.pdf
Дата публікації: 08 березня 2024 15:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4967.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 14:11
рішення від 19.03.2024 № 4967.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 11:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4967-р/пк-пз від 19.03.2024р, скасовано рішення Уповноваженої особи про визначення переможця відкритих торгів ТОВ "ЖАРТРЕЙД" (Код ЄДРПОУ 44766420) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Ємність 1000 л), С_24Т-063, ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-31-011387-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
544 722,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМНОКС" |
659 034,00
UAH з ПДВ
|
545 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖАРТРЕЙД" |
598 500,00
UAH з ПДВ
|
598 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" |
677 160,00
UAH з ПДВ
|
648 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ" #43890998 |
Рішення скасоване |
544 722,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 16:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМНОКС" #45031966 |
Рішення скасоване |
545 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 16:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖАРТРЕЙД" #44766420 |
Рішення скасоване |
598 500,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 16:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ" #43890998 |
Відхилено |
544 722,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 17:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМНОКС" #45031966 |
Відхилено |
545 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 17:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖАРТРЕЙД" #44766420 |
Відхилено |
598 500,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 17:16
|
ТОВ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" #35551608 |
Відхилено |
648 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 14:10
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій