Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо Код ДК 021:2015 - 09110000-3 (торфобрикет)
Очікувана вартість
204 700,00 UAH
UA-2024-01-31-008627-a ● 6aae5759b5914d08bc04197429bd2cf0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38101070 |
Місцезнаходження: | 44500, Україна , Волинська обл., Камінь-Каширський р-н., м. Камінь-Каширський, вул. Героїв УПА, буд. 2 |
Контактна особа: |
Владислав Редькович +380684270231 8dprch.vl@mns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 11:49 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 11:49 |
Очікувана вартість: | 204 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 023,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53.3 тонни
Тверде паливо Код ДК 021:2015 - 09110000-3 (торфобрикет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 14:21 |
Тендерна документація нова редакція.pdf | |
02 лютого 2024 14:21 |
Тендерна документація нова редакція.pdf | |
02 лютого 2024 14:21 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
02 лютого 2024 14:21 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
02 лютого 2024 14:21 |
перелік змін.pdf | |
02 лютого 2024 14:21 |
перелік змін.pdf | |
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 4.docx | |
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 4.docx | |
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 3.docx | |
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 3.docx | |
31 січня 2024 14:26 |
Тендерна документація.pdf | |
31 січня 2024 14:26 |
Тендерна документація.pdf | |
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 1.docx | |
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 1.docx | |
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 2 Проєкт договору.docx | |
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 2 Проєкт договору.docx |
02 лютого 2024 14:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2024 14:21 |
Тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||
02 лютого 2024 14:21 |
Тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||
02 лютого 2024 14:21 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
|||
02 лютого 2024 14:21 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
|||
02 лютого 2024 14:21 |
перелік змін.pdf
|
|||
02 лютого 2024 14:21 |
перелік змін.pdf
|
|||
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 4.docx
|
|||
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 4.docx
|
|||
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 3.docx
|
|||
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 3.docx
|
|||
31 січня 2024 14:26 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
31 січня 2024 14:26 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 1.docx
|
|||
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 1.docx
|
|||
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 2 Проєкт договору.docx
|
|||
31 січня 2024 14:26 |
Додаток 2 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість
Дата подання: 01 лютого 2024 12:21
Дата відповіді: 02 лютого 2024 14:17
Просимо пояснити, яка кількість товару закупляється? В електронних полях вказано 50,3т, в документації - 53,3т.
Відповідь: Шановний учаснику! Під час оприлюднення інформації було допущено технічну помилку.
Незаконнавимога
Дата подання: 01 лютого 2024 12:22
Дата відповіді: 02 лютого 2024 14:17
1. Довідка в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до цієї тендерної документації.
2. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до цієї тендерної документації.
У разі проведення відкритих торгів згідно з Постановою №1178 (зі змінами) для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Просимо прибрати відповідні вимоги, які суперечать діючому законодавству!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Незаконна вимога
Дата подання: 01 лютого 2024 12:25
Дата відповіді: 02 лютого 2024 14:20
Ваги на яких буде проводитися зважування товару повинну бути технічно справними та мати чинні документи про проведення періодичної повірки (калібрування). Копії документів повірки (калібрування) надати в складі пропозиції.
Оскільки ваги відносяться до матеріально-технічної бази, а у разі проведення відкритих торгів згідно з Постановою №1178 (зі змінами) для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, то вимога щодо документів на ваги є незаконною. Просимо прибрати незаконну вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Пунктом 29 Постанови №1178 (зі змінами) передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може встановити кваліфікаційний критерій зокрема як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Слід зазначити, що законом передбачається кваліфікаційний критерії саме «наявність матеріально-технічної бази», а не її технічна справність, яка впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Частиною 3 статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачено, що суб’єкти господарювання зобов’язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку. У разі, якщо засіб вимірювальної техніки не пройшов періодичну повірку він не має бути допущений до експлуатації.
Виходячи із вище викладеного надання в складі пропозиції копій документів повірки (калібрування) підтверджує технічну можливість поставити кількість товару передбаченого даною закупівлею, а не кваліфікаційний критерій «наявність матеріально-технічної бази.
Виходячи із вище викладеного надання в складі пропозиції копій документів повірки (калібрування) підтверджує технічну можливість поставити кількість товару передбаченого даною закупівлею, а не кваліфікаційний критерій «наявність матеріально-технічної бази.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-31-008627-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Фурс Світлана Панасівна, Код ЄДРПОУ:2347113164
Дата подання: 16 лютого 2024 16:55
Дата подання: 16 лютого 2024 16:55
Скарга на неправомірне рішення замовника про відхилення пропозиції учасника
Замовник прийняв незаконне рішення по відхиленню пропозиції учасника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2024 16:57
рішення від 20.02.2024 № 3089.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 16:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 № 3725.pdf
Дата публікації: 29 лютого 2024 12:13
рішення від 28.02.2024 № 3725.pdf
Дата публікації: 04 березня 2024 13:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відхилення скасовано. Пропозицію учасника визнано переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2024 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Фурс Світлана Панасівна |
196 303,90
UAH з ПДВ
|
149 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОВІТА" |
180 154,00
UAH з ПДВ
|
165 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОПАТИНСЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД" |
204 672,00
UAH з ПДВ
|
204 672,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Фурс Світлана Панасівна #2347113164 |
Рішення скасоване |
149 240,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 12:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОВІТА" #44913696 |
Рішення скасоване |
165 220,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 12:18
|
ФОП Фурс Світлана Панасівна #2347113164 |
Переможець |
149 240,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2024 12:00
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 березня 2024 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2024 11:39
|
Договір 34.pdf | укладений |
15 березня 2024 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |