Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
09 лютого 2024 15:06 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Володимир Суда +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2024 14:42 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 1 390 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 953,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 31 січня 2024 14:26 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
31 січня 2024 14:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2024 14:28 |
Тендерна документація.doc | |
31 січня 2024 14:28 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
31 січня 2024 14:28 |
Додаток 2 Технічна специфікація.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 19 лютого 2024 16:38
Документи подані скаржником
Документи подані замовником
Документи Органу Оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
1 020 260,00
UAH з ПДВ
|
1 020 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Рішення скасоване |
1 020 260,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 12:09
|
|
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ #2456007193 |
Рішення скасоване |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 12:09
|
|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Відхилено |
1 020 260,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 14:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 15:30
|
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ #2456007193 |
Переможець |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 10:31
|
Документи
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ щодо закупівлі ДК 021:2015 - 14210000-6 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок сіяний) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 3.2.2 п.3.2 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП). При перевірці на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify Замовником встановлено, що учасником підписано свою тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом, тобто УЕП, що не відповідає вимогам тендерної документації 1.2. Відповідно до пп. 1.1-1.2 п.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: відомостей про транспортний(і) засоби якими буде здійснюватися поставка. Обов'язковою вимогою для учасника є наявність у власності/користуванні: - вантажний транспортний засіб, вантажопідйомністю – не менше 15 тон –в кількості не менше 7 (семи) одиниць; - навантажувач сипучих матеріалів – не менше 2 (двох) одиниць. Право користування має бути документально підтверджено діючими документами. Учасник повинен підтвердити правові підстави володіння чи користування обладнання, матеріально-технічною базою, транспортними засобами, якими буде здійснюватися доставка товару (надати діючі договори оренди транспортних засобів, обладнання, матеріально-технічною базою або підтвердити право власності на них. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства). Учасником на виконання зазначених вимог у складі пропозиції надано, зокрема, довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (файл «Довідка про наявність автотранспорту та машин1.pdf»), Договір № АБУ 010219\1800 від 01.02.2019 р., «про надання послуг перевезення вантажів автомобільним транспортом» (файл «договор перевезення.pdf»), додаткову угоду №1 до вказаного договору (файл «дод угод перевез.pdf»), лист ТОВ «ДБУ «Мегаполіс»» про автоматичну пролонгацію вказаного договору та перелік автотранспорту, який надаватиметься (файл «лист перевезення з пролонгацією.pdf»). Однак у наданих документах виявлені наступні невідповідності: - учасником не підтверджено наявність у власності/користуванні навантажувачів сипучих матеріалів – не менше 2 (двох) одиниць, а саме відсутня інформація у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника та право користування документально не підтверджено діючими документами; - згідно довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника весь вказаний автотранспорт залучатиметься на підставі договору № АБУ 010219\1800 від 01.02.2019 р., «про надання послуг перевезення вантажів автомобільним транспортом» укладений з ТОВ «ДБУ «МЕГАПОЛІС». Перелік автотранспорту, що надається згідно договору, визначений у листі ТОВ «ДБУ «Мегаполіс»» про автоматичну пролонгацію вказаного договору та перелік автотранспорту, який надаватиметься (файл «лист перевезення з пролонгацією.pdf»). Однак було виявлено наступну розбіжність – у вказаному договорі стороною договору-перевізником є ТОВ «АБУ МЕНЕДЖМЕНТ», при цьому вже у додатковій угоді №1 від 23.10.2023 року стороною договору-перевізником виступає ТОВ «ДБУ «МЕГАПОЛІС». Проте у складі пропозиції не надано документи щодо зміни найменування сторони договору-перевізника, зокрема відсутня відповідна додаткова угода. 1.3. Відповідно до пп. 1.3 п.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен мати у власності чи користуванні майданчик для складування та зберігання товару, що є предметом закупівлі, на території Львівської області. На підтвердження надати договір оренди чи документи права власності. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства. Згідно наданої у складі пропозиції довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (файл «Довідка про наявність автотранспорту та машин1.pdf») учасник має в користуванні складські приміщення та ваговий комплекс у м. Києві, вул. Святошинська, 34 за договором оренди №2023\03\006 від 13.03.2023 з ТОВ «АВТОБУДКОМПЛЕКС-К» з урахуванням додаткової угоди №1 (файли «договор склад та ваг комп СВЯТОШИНСЬКА 34.pdf» та «додаткова угода прологгац складські приміщен.pdf»). Тобто, учасником не підтверджено наявність у власності чи користуванні майданчик для складування та зберігання товару, що є предметом закупівлі, на території Львівської області. Крім цього, у складі пропозиції відсутній додаток 1 та акт приймання-передачі, які передбачені вказаним договором. 1.4. Відповідно до п.2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники повинні надати довідку за встановленою формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен мати в наявності водіїв, або експедиторів у кількості не менше 3 осіб. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори або інший документ, що підтверджує використання праці чи трудових відносин. Також на підтвердження надати скан-копію водійського посвідчення. Учасником у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «працівники довідка.pdf»), згідно якої Учасник не має в наявності водіїв, або експедиторів у кількості не менше 3 осіб. Крім цього, для підтвердження інформації наведеної у довідці учасником не надано накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори або інший документ, що підтверджує використання праці чи трудових відносин (присутній лише наказ про вступ на посаду директора, файл «Повноваження на підписання документів Наказ_Протокол.pdf»). Також на підтвердження не надано скан-копію водійського посвідчення. 1.5. Відповідно до п.3 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати довідку, за встановленою формою, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за період з 2021-2023 рр. Копія (ї) аналогічного*(их) договору(ів) відповідно до Довідки (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати оригінал листа-відгука*(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від контрагентів, що вказані у довідці. Відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також містити посилання на договір що виконувався. Учасником на виконання зазначених вимог у складі пропозиції надають аналогічні договори № 108 від 20.10.2021 р. з Козинською селищною радою та №06-ВТ від 14.03.2019р. з ШЕУ Оболонського р-ну м. Києва, з яких лише перший свідчить про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за період з 2021-2023 рр. На його підтвердження учасником надано два листи-відгуки від 13.12.2023 року та 20 жовтня 2022 року (файли «Аналог Дог 108 пісок Козин.pdf» і «Лист-відгук Козинська рада 108.pdf»), тобто видані раніше дати оголошення даної закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. 1.6. Відповідно до п.2 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації учасники повинні надати Відомості про учасника за встановленою формою. Учасником у складі пропозиції надано відомості про учасника (файл «9 Відомості про підприємство.pdf») не за встановленою формою, зокрема, відсутня інформація про дату проведення державної реєстрації учасника та статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.). 1.7. Відповідно до п.3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації учасники повинні надати підписаний учасником проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5. У складі пропозиції учасника відсутній підписаний учасником проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5 1.8. Відповідно до п.8 Додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, а також назву предмета закупівлі. У разі якщо учасник не є виробником, на підтвердження можливості поставки запропонованого товару учасник також надає скановану копію договору про співпрацю, термін дії якого повинен становити не менше ніж до кінця 2024 року. Відповідно до наданої інформації у файлі «технічне завдання.pdf» виробником запропонованого товару є ПАФ «Дністер». Учасник у складі пропозиції не надав оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. А також відсутня сканована копія договору про співпрацю з виробником ПАФ «Дністер», термін дії якого повинен становити не менше ніж до кінця 2024 року. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 3.2.2 п.3.2 Розділу 3 тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП). 2.2. Привести документи у відповідність та відповідно до пп. 1.1-1.2 п.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: відомостей про транспортний(і) засоби якими буде здійснюватися поставка. Обов'язковою вимогою для учасника є наявність у власності/користуванні: - вантажний транспортний засіб, вантажопідйомністю – не менше 15 тон –в кількості не менше 7 (семи) одиниць; - навантажувач сипучих матеріалів – не менше 2 (двох) одиниць. Право користування має бути документально підтверджено діючими документами. Учасник повинен підтвердити правові підстави володіння чи користування обладнання, матеріально-технічною базою, транспортними засобами, якими буде здійснюватися доставка товару (надати діючі договори оренди транспортних засобів, обладнання, матеріально-технічною базою або підтвердити право власності на них. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства). 2.3. Відповідно до пп. 1.3 п.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен мати у власності чи користуванні майданчик для складування та зберігання товару, що є предметом закупівлі, на території Львівської області. На підтвердження надати належно оформлений договір оренди чи документи права власності. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства. 2.4. Відповідно до п.2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники повинні надати довідку за встановленою формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен мати в наявності водіїв, або експедиторів у кількості не менше 3 осіб. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори або інший документ, що підтверджує використання праці чи трудових відносин. Також на підтвердження надати скан-копію водійського посвідчення 2.5. Відповідно до п.3 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження поданого(их) аналогічного(их) договору(ів) надати оригінал листа-відгука*(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від контрагентів, що вказані у довідці п 3.1. Відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також містити посилання на договір що виконувався. 2.6. Відповідно до п.2 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації надати Відомості про учасника за встановленою формою 2.7. Відповідно до п.3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації надати підписаний учасником проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5. 2.8. Відповідно до п.8 Додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, а також назву предмета закупівлі. У разі якщо учасник не є виробником, на підтвердження можливості поставки запропонованого товару учасник також надає скановану копію договору про співпрацю, термін дії якого повинен становити не менше ніж до кінця 2024 року. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 20 березня 2024 10:31
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ #2456007193 |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2024 15:40
|
ДУ 1 ФОП Попитак П.Й. 280301.pdf | зміни до договору |
17 липня 2024 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 14:27
|
Договір 280301 ФОП Попитак пісок.pdf | укладений |
28 березня 2024 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 280301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |