Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут картоплярства НААН |
Код ЄДРПОУ: | 00496828 |
Місцезнаходження: | 07853, Україна , Київська обл., Немішаєве, вул. Чкалова, 22 |
Контактна особа: |
Калдараш Ольга Петрівна +380457741533 ekonomikaik.2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 050 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
31 січня 2024 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2024 14:16 |
ТД пальне.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000074 ● 42a364e8528544afb42a733b208f833c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2024 № 60
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-01-31-008349-a 31.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 17:43:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є товар, а саме рідинне паливо за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-31-008349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-13 13:19:50
пояснення
У відповідь про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є товар, а саме рідинне паливо за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-31-008349-a) повідомляємо:
1. Визначення технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі досвіду витрат пального при проведенні господарської діяльності в минулих роках та з урахуванням запланованих обсягів сільськогосподарських робіт у 2024 році. Розмір бюджетного призначення згідно кошторису на 2024 рік, затвердженого Національною академією аграрних наук України. Очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи з середніх цін на пальне по Україні станом та 29.01.2024. Додаємо службову записку та протокол уповноваженої особи.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Закупівля пального - Інститут картоплярства НААН (ikar.in.ua). Додаємо фото сторінки сайту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 14:42:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" вимогам пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання , необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 10:05:55
ПОЯСНЕННЯ
Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" вимогам пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки на підставі таких документів: 1. Довідка на фірмовому бланку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки. 2. Копії вказаних договорів. 3. Копії видаткових накладних. 4. Копії податкових накладних (відповідно до наданих видаткових накладних). 5. Листи-відгуки від замовників (ІК НААН та КП УЗН Солом’янського району) які містять інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного замовника. Вказані документи були долучені у складі тендерної пропозиції та додаються в рамках пояснення до моніторингу.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-25 10:18:02
Пояснення з власної ініціативи
В рамках надання пояснень по моніторингу був помилково завантажений файл. Надсилаємо в цьому поясненні вірний файл - копії податкових накладних КП УЗН Солом’янського району.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-25 17:07:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено на відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" вимогам Додатку № 3 до тендерної документації в частині надання чинного погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України щодо Лоту 2 відповідно до якого місце поставки: 22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, Хмільницький район ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання , необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-26 15:06:27
пояснення
Вимога Додатку 3 до тендерної документації в частині надання чинного погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України звучить так: «Надати чинне погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України.». Привязки до адреси в даній вимозі немає. Учасник надав чинне погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України, чинне з 25.01.2024 по 16.01.2025 р., чим виконав вимоги Замовника.
Замовником вимагалось чинне погодження для того, щоб впенитись у спроможності майбутнього переможця процедури закупівлі отримати погодження маршруту за адресами Замовника. Так як відповідно до підпункту 8 пункту 3 розділу ІІ Порядку погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів (далі – Порядок) Переоформлення, видача дубліката та анулювання погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів здійснюються на безоплатній основі протягом 10 діб. Відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу ІІ Порядку Підставами для переоформлення погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів є зміни в маршруті руху транспортного засобу, що перевозить небезпечний вантаж
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі уповноваженою особою було вжито заходи для усунення порушень та недопущення вказаних порушень в подальшому. А саме: 1. Публікувати річний план закупівель з урахуванням пункту 2 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII, яким передбачено, що у річному плані повинна міститися назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Зобов’язуюсь публікувати в річному плані інформацію щодо поділу предмета закупівлі на лоти із зазначенням відомостей стосовно кожного лота. 2. Внесла зміни до пункту 1 розділу 3 тендерної документації з урахуванням Особливостей № 1178, згідно з якими враховано норми пункту 44 Особливостей № 1178, в частині зазначення підстав відхилення учасника процедури закупівлі, тендерної пропозиції та переможця процедури закупівлі. 3. Внесла зміни до шаблону тендерної документації з урахуванням вимог абзацу п’ятого пункту 28 Особливостей № 1178 згідно з яким передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Внесено відповідні зміни до розділу 5 тендерної документації з урахуванням вимог Особливостей № 1178, чим ураховано вимоги пункту 28 та пункту 47 Особливостей № 1178. 4. Внесла зміни до п. 11.14. проєкту договору про закупівлю, зазначивши порядок змін його умов. Внесеними змінами врахована встановлена імперативна норма, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей № 1178. Відповідні зміни внесені до тендерної документації, яка додається до пояснення. Для недопущення порушень в подальшому, все вище викладене буде враховано при проведенні публічних закупівель, тендерна документація приведена у відповідність до Особливостей №1178.
2024-03-28 10:37:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII.) • усунуто
Замовник виконав зобов’язання Північного офісу Держаудитслужби, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом притягнення до відповідальності уповноваженої особи Наказом від 28.03.2024 № 22.
2024-04-01 16:25:59
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Рідинне паливо |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" |
1 455 240,00
UAH з ПДВ
|
1 455 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" #40884096 |
Переможець |
1 455 240,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 10:58
|
Договір | укладений |
19 лютого 2024 10:57
|