Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об'єктів комунальної власності КП «Нікопольводоканал»
Очікувана вартість
4 131 524,88 UAH
UA-2024-01-31-007706-a ● a9994d810ed44b7bb32a70307cd78fd3
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НІКОПОЛЬСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА» НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341339 |
Вебсайт: | https://nikvoda.dp.ua |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180 |
Контактна особа: |
Станіслав Мякотін +380506557020 vodokanal.zamov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 131 524,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 657,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об'єктів комунальної власності КП «Нікопольводоканал»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг учасника здійснюється за розрахунковий період. Розрахунковий період надання послуг погоджується з Замовником при підписанні договору (зазвичай становить 1 місяць). Оплата послуг Учасника здійснюється з відстроченням платежу до 180 календарних днів | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 10:41 |
тендерна документація_у новій редакції.docx | |
01 лютого 2024 10:41 |
Додатки_у новій редакції.docx | |
01 лютого 2024 10:41 |
тендерна документація_у новій редакції.docx | |
01 лютого 2024 10:41 |
Додатки_у новій редакції.docx | |
01 лютого 2024 10:41 |
Перелік змін.docx | |
01 лютого 2024 10:41 |
Перелік змін.docx |
01 лютого 2024 10:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2024 10:41 |
тендерна документація_у новій редакції.docx
|
|||
01 лютого 2024 10:41 |
Додатки_у новій редакції.docx
|
|||
01 лютого 2024 10:41 |
тендерна документація_у новій редакції.docx
|
|||
01 лютого 2024 10:41 |
Додатки_у новій редакції.docx
|
|||
01 лютого 2024 10:41 |
Перелік змін.docx
|
|||
01 лютого 2024 10:41 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 31 січня 2024 16:21
Дата відповіді: 01 лютого 2024 10:35
Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" містить вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, які може встановлювати замовник. цей перелік не містить такого критерію, як Підтвердження спроможності матеріальної відповідальності (у вигляді надання договору страхування). Поясніть таку вимогу, яка суперечить закону та приберіть її з переліку кваліфікаційних критеріїв.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня!
до тендерної документації внесено відповідні зміни
до тендерної документації внесено відповідні зміни
порушення законодавства
Дата подання: 31 січня 2024 16:37
Дата відповіді: 01 лютого 2024 10:37
відповідно до тд замовника: візуальне ознайомлення з об’єктами охорони обов’язкове до моменту завершення подачі пропозицій. Після візуального ознайомлення з об’єктами складається акт, який підписується обома сторонами.
вимагаємо надати пояснення щодо такої вимоги, яка суперечить принципам здійснення публічних закупівель та прибрати вимогу з тендерної документації, як таку що є дискримінаційною для іногородніх учасників і протизаконною, про що свідчить практика розгляду скарг органом оскарження амку
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Слід зауважити, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону).
Вимогу щодо надання у складі пропозиції акту огляду обєкту вважаю цілком правомірним та виправданим з наступних причин:
Місто Нікополь перебуває в зоні проведення активних бойових дій. Об’єкти охорони – об’єкти критичної інфраструктури, що знаходяться у прибережній смузі та майже кожного дня перебувають під обстрілами ворожої артилерії. Охоронна організація має забезпечити безперебійну роботу (9) дев’ятьох цілодобових постів на п’яти об’єктах. Персонал охорони Учасника здійснює охорону об’єкту, забезпечує пропускний режим на об’єкті, охорону майна та співробітників Замовника. Права та обов'язки персоналу охорони визначаються Законом України «Про охоронну діяльність». Охоронна спеціалізована організація, несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені Замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань.
Чинник обстрілів безпосередньо може вплинути на рішення учасника щодо формування цінової пропозиції, а також щодо прийняття рішення про виконання вже укладеного договору, що може негативно вплинути на забезпечення цілісності майна об’єктів критичної інфраструктури в умовах воєнного стану.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
З метою проведення огляду, Замовником забезпечується постійний (протягом робочого дня) доступ до об’єктів охорони. Тендерна документація не містить конкретних вимог щодо оформлення актів огляду і єдиною метою його оформлення є ознайомлення з об’єктом безпосередньо учасником або його представником. Зв'язок з Замовником щодо здійснення огляду здійснюється з допомогою телефонного номеру, що вказаний у тендерній документації.
Враховуючи наведене, зважаючи на кінцевий строк подання пропозиції, а це 08.02.2024р, не вважаю, що даній вимозі може відповідати лише один або декілька учасників.
Слід зауважити, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону).
Вимогу щодо надання у складі пропозиції акту огляду обєкту вважаю цілком правомірним та виправданим з наступних причин:
Місто Нікополь перебуває в зоні проведення активних бойових дій. Об’єкти охорони – об’єкти критичної інфраструктури, що знаходяться у прибережній смузі та майже кожного дня перебувають під обстрілами ворожої артилерії. Охоронна організація має забезпечити безперебійну роботу (9) дев’ятьох цілодобових постів на п’яти об’єктах. Персонал охорони Учасника здійснює охорону об’єкту, забезпечує пропускний режим на об’єкті, охорону майна та співробітників Замовника. Права та обов'язки персоналу охорони визначаються Законом України «Про охоронну діяльність». Охоронна спеціалізована організація, несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені Замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань.
Чинник обстрілів безпосередньо може вплинути на рішення учасника щодо формування цінової пропозиції, а також щодо прийняття рішення про виконання вже укладеного договору, що може негативно вплинути на забезпечення цілісності майна об’єктів критичної інфраструктури в умовах воєнного стану.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
З метою проведення огляду, Замовником забезпечується постійний (протягом робочого дня) доступ до об’єктів охорони. Тендерна документація не містить конкретних вимог щодо оформлення актів огляду і єдиною метою його оформлення є ознайомлення з об’єктом безпосередньо учасником або його представником. Зв'язок з Замовником щодо здійснення огляду здійснюється з допомогою телефонного номеру, що вказаний у тендерній документації.
Враховуючи наведене, зважаючи на кінцевий строк подання пропозиції, а це 08.02.2024р, не вважаю, що даній вимозі може відповідати лише один або декілька учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-31-007706-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1", Код ЄДРПОУ:42951792
Дата подання: 31 січня 2024 15:14
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику згідно з вимог Тендерної документації Додаток 1 пункт 1.2 «Документальне підтвердження наявності у власності транспорту реагування (не менше 2 (двох) одиниць), що територіально розміщений у м.Нікополь, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії технічних паспортів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з обов’язковою фотофіксацією державного номерного знаку;
- гарантійний лист про наявність 2-х груп реагування у складі 2-х автомобілів та чотирьох охоронців, що територіально, на час подачі пропозиції перебуває у м.Нікополь».
Дана вимога «Документальне підтвердження наявності у власності транспорту реагування (не менше 2 (двох) одиниць)...» є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Учасник не має власних автомобілів, однак може підтвердити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію, шляхом надання у складі пропозиції договору оренди, укладеного з іншим охоронним підприємством та з наданням документів, що вимагаються ТД на залучені автомобілі. Однак, Учасник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність кваліфікаційному критерію про наявність автомобілів, у зв’язку зі встановленням даної вимоги в ТД.
Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають власних автомобілів у кількості не менше двох. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» стосовно транспорту реагування сказано: «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.». Зважаючи на вказане вище звертаємо Вашу увагу на те, що транспорт реагування повинен знаходитись у власності суб’єкта охоронної діяльності, дану вимогу ми як потенційний учасник виконуємо так як транспорт реагування що ми орендуємо знаходиться у власності суб’єкта охоронної діяльності який має відповідну ліцензію.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність на праві власності в Учаснпка не менше 2-х транспортів реагування порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
- копії технічних паспортів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з обов’язковою фотофіксацією державного номерного знаку;
- гарантійний лист про наявність 2-х груп реагування у складі 2-х автомобілів та чотирьох охоронців, що територіально, на час подачі пропозиції перебуває у м.Нікополь».
Дана вимога «Документальне підтвердження наявності у власності транспорту реагування (не менше 2 (двох) одиниць)...» є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Учасник не має власних автомобілів, однак може підтвердити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію, шляхом надання у складі пропозиції договору оренди, укладеного з іншим охоронним підприємством та з наданням документів, що вимагаються ТД на залучені автомобілі. Однак, Учасник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність кваліфікаційному критерію про наявність автомобілів, у зв’язку зі встановленням даної вимоги в ТД.
Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають власних автомобілів у кількості не менше двох. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» стосовно транспорту реагування сказано: «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.». Зважаючи на вказане вище звертаємо Вашу увагу на те, що транспорт реагування повинен знаходитись у власності суб’єкта охоронної діяльності, дану вимогу ми як потенційний учасник виконуємо так як транспорт реагування що ми орендуємо знаходиться у власності суб’єкта охоронної діяльності який має відповідну ліцензію.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність на праві власності в Учаснпка не менше 2-х транспортів реагування порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2024 10:36
Шановний Учаснику, доброго дня!
до тендерної документації внесено відповідні зміни
до тендерної документації внесено відповідні зміни
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 15:34 |
Кінець періоду оскарження: | 13 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 13 лютого 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель в частині порушення в технічних вимогах до предмета закупівлі, необхідності вжиття заходів щодо доопрацювання технічного завдання до предмету закупівлі та, у зв’язку з цим зміну очікуваної вартості послуг |
Документи:
02 лютого 2024 15:34
|
Електронний підпис |
02 лютого 2024 15:33
|
ПРОТОКОЛ 12_відміна закупівлі.doc |