Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо
Очікувана вартість
1 458 920,00 UAH
UA-2024-01-31-005950-a ● 0da2fd2315ab49ab84415e02000f4d80
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новомиргородський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190403 |
Місцезнаходження: | 26001, Україна , Кіровоградська обл., м. Новомиргород, Новомиргородський р-н., вулиця Дудченка, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ліна САНДУЛ +380525642911 lina02@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 15:07 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 15:07 |
Очікувана вартість: | 1 458 920,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 589,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6840 кілограм
Свинина лопатка
Місце поставки товарів:
1) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Дудченка,9
2) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Соборності,163
Місце поставки товарів:
1) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Дудченка,9
2) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Соборності,163
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26000, Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул. Дудченка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
800 кілограм
Субпродукти (печінка свина)
Місце поставки товарів:
1) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Дудченка,9
2) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Соборності,163
Місце поставки товарів:
1) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Дудченка,9
2) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Соборності,163
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26000, Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул. Дудченка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар /партію товару/ здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на протязі 10 днів з моменту прийняття товару /партії товару/. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2024 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2024 16:39 |
Перелік змін № 2.docx | |
19 лютого 2024 16:39 |
Тендерна документація - 15110000-2 на 2024 рік (нова редакція) № 2.docx | |
05 лютого 2024 12:05 |
Перелік змін.pdf | |
05 лютого 2024 12:05 |
Тендерна документація - 15110000-2 на 2024 рік (нова редакція).docx | |
31 січня 2024 12:37 |
Тендерна документація - 15110000-2 на 2024 рік.docx |
19 лютого 2024 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 лютого 2024 16:39 |
Перелік змін № 2.docx
|
||||||
19 лютого 2024 16:39 |
Тендерна документація - 15110000-2 на 2024 рік (нова редакція) № 2.docx
|
||||||
05 лютого 2024 12:05 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
05 лютого 2024 12:05 |
Тендерна документація - 15110000-2 на 2024 рік (нова редакція).docx
|
||||||
31 січня 2024 12:37 |
Тендерна документація - 15110000-2 на 2024 рік.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-31-005950-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2861514135
Дата подання: 04 лютого 2024 06:31
Виключення дискримінаційних вимог ТД
Шановний замовник, ПО-ПЕРШЕ: пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції Інформаційної довідки (в довільній формі) про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка ОБОВ’ЯЗКОВО повинна містити інформацію про НАЯВНІСТЬ в учасника таких посад як: ВОДІЯ ТА ЗАВІДУВАЧА СКЛАДУ (КОМІРНИКА). Крім того Замовник в цьому ж самому пункті зазначив, що в разі, якщо фізичні особи-підприємці самостійно виконують функції одної із зазначених у довідці посад, в такому разі допускається наявність в учасника одного найманого працівника, АЛЕ ПРИ УМОВІ ДОТРИМАННЯ ВИМОГИ, ЩОДО НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА ПОСАД: ВОДІЯ ТА ЗАВІДУВАЧА СКЛАДОМ (КОМІРНИКА). Замовник звертає увагу учасників на те, що відсутність найманих працівників (а) буде вважатися не відповідністю вимогам Тендерної документації Замовника та призведе до відхилення пропозиції учасника
Я, як постачальник товару, що є предметом закупівлі даних торгів, здійснюю свою діяльність як ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ. При цьому, у зв'язку з оптимізацією функціонування суб’єкта господарювання ФОП, я здійснюю доставку товару особисто та власним транспортним засобом, тобто є водієм, а також на мене покладені функціональні обов'язки комірника та товарознавця власного складу. І цього цілком достатньо для виконання умов договору щодо постачання товару, який є предметом закупівлі даних торгів. Мені незрозуміла необхідність обов'язкової наявності посад: водія та завідувача складом (комірника). Жодним нормативним актом не визначено, що постачальники продуктів харчування в обов’язковому порядку повинні мати зазначені вище посади і це повинні бути різні особи.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до ФОП які здійснюють постачання особисто та виконують функціональні обов’язки завідувача складом (комірника), тим самим Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зазначене підтверджується схожим рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (Рішенням від 08.08.2019 №10906)
Наразі вимога сформована таким чином, що унеможливлює мою участь з огляду на відсутність окремих посад, хоча посадові обов'язки виконуються мною в повній мірі. Тому вимагаємо усунути зазначені вище вимоги щодо ОБОВ’ЯЗКОВОЇ наявності в учасника таких посад як: ВОДІЯ ТА ЗАВІДУВАЧА СКЛАДУ (КОМІРНИКА) шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
ПО-ДРУГЕ: пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу що працівники повинні бути оформлені в Учасника щонайменше в місяці, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Звертаємо увагу учасників на те, що надання в складі пропозиції цивільно правових угод на виконання певних робіт, господарських договорів між фізичними особами-підприємцями та інших подібних договорів, які за своїм змістом не є трудовими договорами призведуть до відхилення пропозицій учасників, як такі, що не відповідають вимогам Тендерної документації.
Слід зазначити, що Замовник не має права обмежувати форми працевлаштування. Зазначені вимоги Замовника є дискримінаційними та такими, що порушують права та законні мої інтереси й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі.
Питання, пов'язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також НА ФІЗИЧНИХ ОСІБ - ПІДПРИЄМЦІВ, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішні сумісники;
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників працюючих за трудовим договором або шляхом укладання rir-контракту Замовник повинен розуміти, що така вимога є необгрунтованою та дискримінаційною по відношенню до ФОП, які працюють особисто, і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та або за сумісництвом.
Також, умови щодо наявності в Учасника обов'язково працевлаштованих працівників не менше 1-го місяця, не відповідають вимогам чинного законодавства, є дискримінаційними по відношенню до мене та інших потенційних учасників публічної закупівлі, а тому підлягають виключенню.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до ФОП які здійснюють постачання особисто, тим самим Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зазначене підтверджується схожим рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (Рішення від 01.06.2021 № 12226). Тому вимагаємо усунути зазначені вище вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, то я вимушений буду звернутися зі Скаргою до КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ з метою захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Я, як постачальник товару, що є предметом закупівлі даних торгів, здійснюю свою діяльність як ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ. При цьому, у зв'язку з оптимізацією функціонування суб’єкта господарювання ФОП, я здійснюю доставку товару особисто та власним транспортним засобом, тобто є водієм, а також на мене покладені функціональні обов'язки комірника та товарознавця власного складу. І цього цілком достатньо для виконання умов договору щодо постачання товару, який є предметом закупівлі даних торгів. Мені незрозуміла необхідність обов'язкової наявності посад: водія та завідувача складом (комірника). Жодним нормативним актом не визначено, що постачальники продуктів харчування в обов’язковому порядку повинні мати зазначені вище посади і це повинні бути різні особи.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до ФОП які здійснюють постачання особисто та виконують функціональні обов’язки завідувача складом (комірника), тим самим Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зазначене підтверджується схожим рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (Рішенням від 08.08.2019 №10906)
Наразі вимога сформована таким чином, що унеможливлює мою участь з огляду на відсутність окремих посад, хоча посадові обов'язки виконуються мною в повній мірі. Тому вимагаємо усунути зазначені вище вимоги щодо ОБОВ’ЯЗКОВОЇ наявності в учасника таких посад як: ВОДІЯ ТА ЗАВІДУВАЧА СКЛАДУ (КОМІРНИКА) шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
ПО-ДРУГЕ: пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу що працівники повинні бути оформлені в Учасника щонайменше в місяці, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Звертаємо увагу учасників на те, що надання в складі пропозиції цивільно правових угод на виконання певних робіт, господарських договорів між фізичними особами-підприємцями та інших подібних договорів, які за своїм змістом не є трудовими договорами призведуть до відхилення пропозицій учасників, як такі, що не відповідають вимогам Тендерної документації.
Слід зазначити, що Замовник не має права обмежувати форми працевлаштування. Зазначені вимоги Замовника є дискримінаційними та такими, що порушують права та законні мої інтереси й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі.
Питання, пов'язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також НА ФІЗИЧНИХ ОСІБ - ПІДПРИЄМЦІВ, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішні сумісники;
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників працюючих за трудовим договором або шляхом укладання rir-контракту Замовник повинен розуміти, що така вимога є необгрунтованою та дискримінаційною по відношенню до ФОП, які працюють особисто, і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та або за сумісництвом.
Також, умови щодо наявності в Учасника обов'язково працевлаштованих працівників не менше 1-го місяця, не відповідають вимогам чинного законодавства, є дискримінаційними по відношенню до мене та інших потенційних учасників публічної закупівлі, а тому підлягають виключенню.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до ФОП які здійснюють постачання особисто, тим самим Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зазначене підтверджується схожим рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (Рішення від 01.06.2021 № 12226). Тому вимагаємо усунути зазначені вище вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, то я вимушений буду звернутися зі Скаргою до КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ з метою захисту своїх прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2024 12:07
Шановний учасник. Дякуємо за виявлений інтерес до закупівлі. Розглянувши Вашу вимогу уповноваженою особою було прийнято рішення щодо внесення змін до Тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-31-005950-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МПС-С", Код ЄДРПОУ:42777948
Дата подання: 02 лютого 2024 13:26
Дата подання: 02 лютого 2024 13:26
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2024 17:52
рішення від 05.02.2024 № 2120.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2024 17:52
інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2024 № 2733.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2024 12:55
рішення від 13.02.2024 № 2733.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2024 17:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Уповноважена особа Новомиргородського психоневрологічного інтернату повідомляє про виконання Рішення № 2733-р/пк-пз від 13.02.2024р. за процедурою закупівлі – відкриті торги на закупівлю за кодом CPV ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо», за оголошенням № UA-2024-01-31-005950-a
, по скарзі № UA-2024-01-31-005950-a.c1 і надаємо в якості підтвердження Лист з переліком змін від 19.02.2024 року та нову редакцію тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " |
1 157 600,00
UAH
|
1 021 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МПС-С" |
1 070 000,00
UAH
|
1 055 410,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Зайцев Сергій Олександрович |
1 113 440,00
UAH
|
1 113 440,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " #2861514135 |
Переможець |
1 021 600,00
UAH
|
06 березня 2024 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 08:57
|
Договір № 25.pdf | укладений |
25 березня 2024 08:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Свинина лопатка Місце поставки товарів: 1) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Дудченка,9 2) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Соборності,163 | 6840 | кілограм |
141,00
UAH
|
Субпродукти (печінка свина) Місце поставки товарів: 1) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Дудченка,9 2) Кіровоградська обл.., м.Новомиргород, вул..Соборності,163 | 800 | кілограм |
71,45
UAH
|