Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701, 1 кг
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2024-01-31-003292-a a7974b40125a4bd5add2becd157b38d4
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пудрій Юлія Михайлівна

380977259444 inblur20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Пудрій Юлія Михайлівна
380977259444
inblur20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Умови постачання товару та оплати: 1. Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701, 1кг – якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 2. Поставка товару дрібнооптовими партіями 1 раз на місяць з 8.00 до 14.00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника». 3. Транспортування даного виду продукту має проводитися в чистому автотранспорті. При поставці товару Учасник надає акт про дезінфекцію транспорту за поточний місяць; а водії, в тому числі вантажники, експедитори, комірники та інші особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні надати чинну медичну книжку та бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту. Поставка, завантаження та вивантаження товару здійснюється транспортом та представниками Постачальника та за рахунок Постачальника. 4. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 5.Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) банківських днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 6. Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється належними товаросупровідними документами, які надаються Замовнику разом з Товаром. Для підтвердження якості товару, разом з кожною партією товару надається супровідна первина документація (видаткова накладна (накладна), копія/оригінал посвідчення про якість та/або копія/оригінал декларації виробника, або інші документи, що підтверджує походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Документи повинні бути оформлені згідно законодавства та завірені належним чином (з підписами, печатками).Ці документ повинні бути чинними з урахуванням терміну реалізації товару. Документи, що супроводжують товар повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення товару та бути читабельними. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Також при поставці Постачальник надає медичні книжки водія (експедитора, вантажника) та документи на дезінфекцію автотранспорту. 7. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 8. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони. 9. У випадку зменшення обсягу закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, відсутності потреби у закупівлі, відсутності чи затримки фінансування видатків Замовнику, розірвання Договору, у випадку, передбачених Договором, Замовник не несе майнової відповідальності перед Постачальником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограм
Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

31 січня 2024 10:58
Проект договору горох.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вид Можливі значення:
  • колотий
  • Ґатунок Можливі значення:
  • перший
  • Відповідність ДСТУ 7701 Можливі значення:
  • Так
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 03 лютого 2024 12:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" 4 179,00
    UAH з ПДВ
    4 179,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Ходюк Тамара Адамівна 4 230,00
    UAH з ПДВ
    4 230,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    02 лютого 2024 14:57
    Електронний підпис
    02 лютого 2024 14:57
    Електронний підпис
    02 лютого 2024 14:55
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7701 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Ґатунок перший
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид колотий

    Публічні документи

    31 січня 2024 13:02
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид колотий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Ґатунок перший
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7701 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
    #2498119871
    Переможець 4 179,00
    UAH з ПДВ
    04 лютого 2024 01:10

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 04 лютого 2024 01:10

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
    #2498119871
    4 179,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    06 лютого 2024 16:16
    Договір №16.pdf укладений
    06 лютого 2024 16:15