Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573508 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, бульв. Центральний, 27 |
Контактна особа: |
Куцерова Ганна Юріївна 380689797207 hanna.kutserova@zp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
31 січня 2024 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000026 ● 38df24a0fb994fe59b7ef33adedc3c45
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2024 № 13-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 11.03.2024 №13-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
5. UA-2024-01-31-002154-a, яку проводить Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 14:22:12
Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2024-01-31-002154-a, яку проводить Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
В ході дослідження даної процедури встановленно, що остання проведена без використання електронної системи. Проте, Замовником не оприлюднено обґрунтування (підстави) для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
В зв’язку з викладеним, прошу надати інформацію з копіями підтверджуючих документів щодо фактичних обставин та підстав із посиланням на відповідні законодавчі норми, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Також, прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за укладеним договором.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Ігор КИСЕЛЬОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 10:48:05
Пояснення у межах проведення моніторингу
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю:
31.01.2024 департаментом адміністративних послуг Запорізької міської ради було прийняте рішення про закупівлю «Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки» за кодом ДК 021:2015 50310000-1: “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) без використання електронної системи закупівель, відповідно до п. 11 Особливостей.
Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість Закупівлі - 198045,00 грн.
Таким чином, враховуючи що предметом закупівлі є саме послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, вартість закупівлі не перевищує вартісні межі в 200 000,00 грн, замовником помилково був обраний саме пункт 11 Особливостей для даної Закупівлі та прийняте рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
За цією Закупівлею було укладено договір №6-24 від 31.01.2024 з ТОВ “Інженерна компанія “КРОС”. До даному договору, станом на 12.03.2024 не було сплачено коштів.
Замовником буде здійснено дану закупівлю за процедурою, встановленою Особливостями.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради на виконання зобов'язання управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо здійснення заходів по усуненню виявлених порушень у встановленому законодавством порядку за результатом моніторингу №UA-M-2024-03-11-000026 щодо Закупівлі «Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки» за ДК 021:2015 50310000-1: “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” Єдиного закупівельного словника за ідентифікатором: № UA-2024-01-31-002154-a повідомляє про усунення виявлених порушень. Відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України Замовником було розірвано договір №6-24 від 31.01.2024, укладений з ТОВ “Інженерна компанія “КРОС”, шляхом укладання відповідної додаткової угоди №1 від 15.03.2024 (копія додається).
2024-03-18 16:31:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради на виконання зобов'язання управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо здійснення заходів по усуненню виявлених порушень у встановленому законодавством порядку за результатом моніторингу №UA-M-2024-03-11-000026 щодо Закупівлі «Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки» за ДК 021:2015 50310000-1: “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” Єдиного закупівельного словника за ідентифікатором: № UA-2024-01-31-002154-a повідомляє про усунення виявлених порушень. Відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України Замовником було розірвано договір №6-24 від 31.01.2024, укладений з ТОВ “Інженерна компанія “КРОС”, шляхом укладання відповідної додаткової угоди №1 від 15.03.2024 (копія додається).
2024-03-19 15:41:13
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інженерна компанія "КРОС" #31376688 |
Переможець |
198 045,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 16:34
|
ДУ №1 до дог. №6-24 від 31.01.2024.pdf | укладений |
18 березня 2024 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 10:22
|
Договір №6-24 від 31.01.2024.pdf | укладений |
31 січня 2024 10:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 січня 2024 — 15 березня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | виконання зобов'язання управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо здійснення заходів по усуненню виявлених порушень у встановленому законодавством порядку за результатом моніторингу |