Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (обслуговування електронної черги для відділу (Центру надання адміністративних послуг за адресами проспект Повітрофлотський, 41, бульвар Чоколівський, 40)
Очікувана вартість
51 082,20 UAH
UA-2024-01-31-000333-a 44d95a1b09504b54b20a7e12dcfad86d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лало Анна

380936841952 grinevich_anetka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42344585
Місцезнаходження: 03020, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Повітрофлотський,41
Контактна особа: Лало Анна
380936841952
grinevich_anetka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (обслуговування електронної черги для відділу (Центру надання адміністративних послуг за адресами проспект Повітрофлотський, 41, бульвар Чоколівський, 40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, м. Київ, проспект Повітрофлотський,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Тендерна документація

31 січня 2024 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЮЛОДЖІК"
#38205909
Переможець 51 082,20
UAH
31 січня 2024 08:49

Документи

31 січня 2024 08:49
Кюлоджік.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2024 15:17
ДУ 01.pdf зміни до договору
17 квітня 2024 15:16
Кюлоджік.pdf укладений
31 січня 2024 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв'язку із отриманнямВиконавцем статусу платника податків на додану вартість (ПДВ)
Номер договору про закупівлю: CУ-19/06-01-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML