Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у м. Вінниця
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2024-01-31-000054-a d535cd91d30a44a0954c2638240efb68
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якін Іван Володимирович

+380670067995 Ivan.yakin1140@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житлово-комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
Код ЄДРПОУ: 32320788
Місцезнаходження: 87529, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Воїнів-Визволителів, 82
Контактна особа: Якін Іван Володимирович
+380670067995
Ivan.yakin1140@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2024 00:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2024 00:00
Початок аукціону: 12 лютого 2024 12:12
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Кошик для білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Хмельницьке шосе,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
5 штуки
Таз господарчий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Хмельницьке шосе,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
6 штуки
Відро для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Хмельницьке шосе,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
4 набір
Набір для прибирання (совок та віник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Хмельницьке шосе,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 штуки
Відро господарське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Хмельницьке шосе,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1 штуки
Йорж для унітазу підлоговий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Хмельницьке шосе,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 штуки
Швабра полотер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Хмельницьке шосе,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 штуки
Насадка для швабри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Хмельницьке шосе,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2024 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2024 00:52
Оголошення.docx
31 січня 2024 00:52
Додаток 4. Проект договору.docx
31 січня 2024 00:52
Додаток 3. ТЗ господарчі товари.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Воробйова Юлія Федорівна 8 165,00
UAH з ПДВ
6 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Куц Сергій Анатолійович 9 295,00
UAH з ПДВ
6 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна 9 302,00
UAH з ПДВ
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ 15 555,00
UAH з ПДВ
7 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СПІЦИНА ІННА МИКОЛАЇВНА 13 159,80
UAH з ПДВ
12 372,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2024 22:22
Електронний підпис
09 лютого 2024 22:21
Швабри_ хоз_ Азов.pdf
09 лютого 2024 22:21
Горизонт висновок.pdf
09 лютого 2024 22:21
Алеана.pdf
09 лютого 2024 22:21
Паспорт.pdf.p7s
09 лютого 2024 22:21
ІНН.pdf.p7s
09 лютого 2024 22:21
Виписка 2023.pdf.p7s
09 лютого 2024 22:21
Право підпису _ 17.pdf
09 лютого 2024 22:21
Паспорт.pdf
09 лютого 2024 22:21
Лист місця реєстрації.pdf
09 лютого 2024 22:21
Інформаціє про РФ _ 101.pdf
09 лютого 2024 22:21
ІНН.pdf
09 лютого 2024 22:21
Довідка Ст 236.pdf
09 лютого 2024 22:21
Довідка ПДВ _ 50.pdf
09 лютого 2024 22:21
Довідка НАЗК.pdf
09 лютого 2024 22:21
Гарантійний лист РФ.pdf
09 лютого 2024 22:21
Витяг Єдиного податку.pdf
09 лютого 2024 22:21
Виписка 2023.pdf
09 лютого 2024 22:21
Цінова пропозиція 8165_00.pdf
09 лютого 2024 22:21
Додаток 3.pdf

Публічні документи

09 лютого 2024 22:43
Електронний підпис
09 лютого 2024 22:42
Довкілля.docx
09 лютого 2024 22:42
Справка банк ФОП Куц.pdf
09 лютого 2024 22:42
Св-во ДержРеестр.pdf
09 лютого 2024 22:42
Повноваження Куц.pdf
09 лютого 2024 22:42
паспорт_ код.pdf
09 лютого 2024 22:42
лист сертифікація.pdf
09 лютого 2024 22:42
Лист перс.дані.pdf
09 лютого 2024 22:42
ЕдПодаток св-во.pdf
09 лютого 2024 22:42
гарлист.pdf
09 лютого 2024 22:42
ГарЛист окупов.тер..pdf
09 лютого 2024 22:42
ГарЛист новий товар.pdf
09 лютого 2024 22:42
гар.лист екон.санкції.pdf
09 лютого 2024 22:42
гар.лист відносини.pdf
09 лютого 2024 22:42
ТехнЗавдання.pdf
09 лютого 2024 22:42
ЦП 9295.pdf

Публічні документи

08 лютого 2024 15:03
Електронний підпис
08 лютого 2024 14:53
заміна.pdf
08 лютого 2024 14:53
без печатки.pdf
08 лютого 2024 14:53
Алеана.pdf
08 лютого 2024 14:53
код.pdf
08 лютого 2024 14:53
Витяг з ЄДР.pdf
08 лютого 2024 14:53
строк поставки.pdf
08 лютого 2024 14:53
паспорт Тодосієнко.pdf
08 лютого 2024 14:53
згода з договором 2.pdf
08 лютого 2024 14:53
цінова пропозиція (2).pdf
08 лютого 2024 14:53
Витяг Єдиний податок.pdf
08 лютого 2024 14:53
транспортування.pdf
08 лютого 2024 14:53
Виписка з ЄДР.pdf
08 лютого 2024 14:53
згода з договором.pdf
08 лютого 2024 14:53
право підписання (2).pdf

Публічні документи

20 лютого 2024 16:01
Електронний підпис
09 лютого 2024 16:29
Електронний підпис
09 лютого 2024 16:29
Електронний підпис
09 лютого 2024 16:29
Комерційна пропозиція.pdf
09 лютого 2024 16:29
Виписка ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 лютого 2024 16:29
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Воробйова Юлія Федорівна

ФОП Куц Сергій Анатолійович

ФОП Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ

ФОП СПІЦИНА ІННА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Воробйова Юлія Федорівна
#3103917641
Відхилено 6 998,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2024 12:49
ФОП Куц Сергій Анатолійович
#2734409717
Відхилено 6 999,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2024 14:22
ФОП Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна
#3109300826
Відхилено 7 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2024 08:39
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ
#1993503050
Переможець 7 888,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2024 08:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 21:19

Документи

14 лютого 2024 12:49
Електронний підпис
14 лютого 2024 12:36
Протокол УО

Документи

17 лютого 2024 14:22
Електронний підпис
17 лютого 2024 00:05
Протокол УО

Документи

18 лютого 2024 08:39
Електронний підпис
18 лютого 2024 00:15
Протокол УО

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Господарчі товари для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у м. Вінниця» за кодом ДК 021:2015 - 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування у кількості 31 од., очікувана вартість 17000,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-31-000054-a), «ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 2) відповідно до Додатка 1 Оголошення «Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то учасник надає довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати довіреність (або інший документ), яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю).Учасником надана довідка у файлі «14_[09-02-2024 16.29.18]Довідка про повноваження.pdf» в якій не зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання. ФОП КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ, як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - учасник надає довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати довіреність (або інший документ), яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Документи

21 лютого 2024 08:36
Електронний підпис
21 лютого 2024 00:52
Протокол УО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2024 08:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ
#1993503050
7 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2024 08:36
Електронний підпис
21 лютого 2024 00:52
Протокол УО

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2024 22:27
доп угода 1 к дог.12зп.pdf зміни до договору
26 лютого 2024 21:37
Електронний підпис укладений
26 лютого 2024 08:40
Договір укладений
25 лютого 2024 22:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 12/2024-ЗП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML