Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне пальне в талонах
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2024-01-30-014949-a ● d1c25739cd0f4b81944d49e1789c9ec5
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 39985748 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17 |
Контактна особа: |
Маїло Іванна Олексіївна 380502258999 urist2dmv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2024 18:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 15:48 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 15:48 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Згідно з тендерною документацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 літр
Дизельне пальне в талонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно з умовами договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 17:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 17:45 |
Тендерна документація 2024 зміни.docx | |
30 січня 2024 18:19 |
Додаток_3_Форма_цінової_пропозиції 2024.docx | |
30 січня 2024 18:19 |
Додаток 4_лист-згода (1) 2024.docx | |
30 січня 2024 18:19 |
Тендерна документація 2024.docx | |
30 січня 2024 18:19 |
Додаток 2 (Договір) 2024.docx | |
30 січня 2024 18:19 |
Дотаток_5_інформація_про_підтвердження_відсутності_підстав_встановлених 2024.docx | |
30 січня 2024 18:19 |
Додаток_1_технічна_специфікація 2024.docx |
06 лютого 2024 17:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2024 17:45 |
Тендерна документація 2024 зміни.docx
|
|||
30 січня 2024 18:19 |
Додаток_3_Форма_цінової_пропозиції 2024.docx
|
|||
30 січня 2024 18:19 |
Додаток 4_лист-згода (1) 2024.docx
|
|||
30 січня 2024 18:19 |
Тендерна документація 2024.docx
|
|||
30 січня 2024 18:19 |
Додаток 2 (Договір) 2024.docx
|
|||
30 січня 2024 18:19 |
Дотаток_5_інформація_про_підтвердження_відсутності_підстав_встановлених 2024.docx
|
|||
30 січня 2024 18:19 |
Додаток_1_технічна_специфікація 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо терміну дії талонів та їх номіналу
Дата подання: 02 лютого 2024 15:20
Дата відповіді: 06 лютого 2024 17:40
Щодо строку дії талонів
Згідно Вашої технічної специфікації
Термін дії талонів до 01.03.2026р. Після закінчення дії талонів, якщо такі не були використані, вони повинні бути пролонговані ще на один рік, але не довше та не пізніше 01.03.2027 року; в разі пошкодження талонів, в разі їх втрати, а також якщо вони не були використані такі талони підлягають заміні
При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони з терміном дії більше одного року. Окрім того незначна кількість АЗС випускає талони з номіналом 10,15,20 л. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
При визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом одного року.
Номінал талонів: Замовник вимагає від учасників наявність одночасно трьох номіналів талону: 10, 15 та 20 літрів. Така умова обмежує тих учасників, які не мають талони, номіналом 15 літрів. Просимо видозмінити вимогу технічної специфікації та викласти в такій формі, що талони повинні бути номіналом 5, 10 або 20 літрів
І просимо внести в текст договору пункти про зміну ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку, (Згідно ЗУ - Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначати такі показники. При цьому, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ваше твердження стосовно обмеженої кількості АЗС, які мають можливість надавати талони номіналами 10, 15, 20 літрів з терміном дії не менше дванадцяти місяців з дати отримання талонів замовником, що не створює конкурентного середовища для закупівлі та має дискримінаційний характер не відповідає дійсності. Адже, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі номіналу та строку їх дії, оскільки відповідно до пункту 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти та нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затверджено наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008 р., Талон – це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
При визначених технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в частині встановлення строку дії (використання) талонів (бланків-дозволів), департамент муніципальної варти Луцької міської ради керувався потребою у надійному, стабільному, зручному та прогнозованому постачанні палива у зв’язку зі службовою необхідністю, оскільки, діяльність департаменту розповсюджується не лише на територію міста Луцька, а й на територію Луцької міської територіальної громади.
При цьому, при встановлених зазначених вимогах, департамент також керується економічними інтересами в частині фіксації ціни на ПММ на момент здійснення оплати та визначення максимального терміну, під час якого оплачене паливо може бути отримано замовником. Водночас встановлення терміну використання талонів з дати їх отримання дозволяє конкретизувати обсяг закупівлі з урахуванням фактичних витрат палива та потреби на наступний період. З метою оптимізації діяльності, проводимо процедуру закупівлі пального у талонах виходячи із потреб палива на 2024 та 2025 рік.
Таким чином, Змовник не вважає встановлення номіналу талонів 10, 15, 20 літрів та строку дії цих талонів два роки, дискримінаційною вимогою, оскільки талон - це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, що зберігається на АЗС на умовах узгоджених між замовником та постачальником.
Враховуючи викладене, дії замовника не порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також не порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Щодо прохання внесення у текст договору пункти про зміну ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку, зазначаємо, що збільшення ціни товару є погіршенням умов для департаменту муніципальної варти, як для бюджетної установи. Також, зазначаємо, що в очікуваній вартості закупівлі враховано можливе коливання цін на паливо.
Враховуючи той факт, що вищевказані вимоги не створюють жодної
дискримінації серед учасників та не суперечать чинному законодавству й
принципам здійснення закупівель вважаємо недоцільним внесення змін до
документації у цій частині.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначати такі показники. При цьому, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ваше твердження стосовно обмеженої кількості АЗС, які мають можливість надавати талони номіналами 10, 15, 20 літрів з терміном дії не менше дванадцяти місяців з дати отримання талонів замовником, що не створює конкурентного середовища для закупівлі та має дискримінаційний характер не відповідає дійсності. Адже, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі номіналу та строку їх дії, оскільки відповідно до пункту 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти та нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затверджено наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008 р., Талон – це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
При визначених технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в частині встановлення строку дії (використання) талонів (бланків-дозволів), департамент муніципальної варти Луцької міської ради керувався потребою у надійному, стабільному, зручному та прогнозованому постачанні палива у зв’язку зі службовою необхідністю, оскільки, діяльність департаменту розповсюджується не лише на територію міста Луцька, а й на територію Луцької міської територіальної громади.
При цьому, при встановлених зазначених вимогах, департамент також керується економічними інтересами в частині фіксації ціни на ПММ на момент здійснення оплати та визначення максимального терміну, під час якого оплачене паливо може бути отримано замовником. Водночас встановлення терміну використання талонів з дати їх отримання дозволяє конкретизувати обсяг закупівлі з урахуванням фактичних витрат палива та потреби на наступний період. З метою оптимізації діяльності, проводимо процедуру закупівлі пального у талонах виходячи із потреб палива на 2024 та 2025 рік.
Таким чином, Змовник не вважає встановлення номіналу талонів 10, 15, 20 літрів та строку дії цих талонів два роки, дискримінаційною вимогою, оскільки талон - це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, що зберігається на АЗС на умовах узгоджених між замовником та постачальником.
Враховуючи викладене, дії замовника не порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також не порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Щодо прохання внесення у текст договору пункти про зміну ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку, зазначаємо, що збільшення ціни товару є погіршенням умов для департаменту муніципальної варти, як для бюджетної установи. Також, зазначаємо, що в очікуваній вартості закупівлі враховано можливе коливання цін на паливо.
Враховуючи той факт, що вищевказані вимоги не створюють жодної
дискримінації серед учасників та не суперечать чинному законодавству й
принципам здійснення закупівель вважаємо недоцільним внесення змін до
документації у цій частині.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-30-014949-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”, Код ЄДРПОУ:45153578
Дата подання: 19 лютого 2024 13:57
Дата подання: 19 лютого 2024 13:57
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
№1 від 19.02.2024
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39985748
Адреса: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
E-mail: urist2dmv@gmail.com
Телефон 380667807877
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН”
Код ЄДРПОУ: 45153578
Тел. 380679879100
Email: fuelfusion01@gmail.com
61045, м. Харків, вул. Отакара Яроша, 18Г
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-30-014949-a
Назва предмету закупівлі: Дизельне пальне в талонах ДК 021:2015-09130000-9 – «Нафта і дистиляти»
Ідентифікатор закупівлі: d1c25739cd0f4b81944d49e1789c9ec5 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника:
16 лютого 2024 року
СКАРГА
на рішення (ПРОТОКОЛ) №6 уповноваженої особи з публічних закупівель щодо проведення процедури закупівлі – відкриті торги особливостями за предметом Дизельне пальне в талонах ДК 021:2015-09130000-9 – «Нафта і дистиляти»
Замовником – ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», Учасник)
2. ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ"
3. ПП "ОККО-СЕРВІС"
12.02.2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
16.01.2024 Замовник прийняв протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» «відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону».
16.01.2024 Замовник визначив переможцем закупівлі ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ".
Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», зазначив, що останній не надав у складі тендерної пропозиції:
- заповнений зі свої сторони проєкт договору закупівлі,
- лист-згоду з істотними умовами договору;
- заповнену форму цінової пропозиції.
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» безпідставним та таким, що порушує права та інтереси учасника.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушив вимоги п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель є обов’язком Замовника, який ним не виконано.
Відсутність у складі тендерної пропозиції заповненого проєкту договору закупівлі, листа-згоди з істотними умовами договору, заповнеої форми цінової пропозиції є невідповідностями, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
А тому, Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній систем і лише після виправлення або невиправлення невідповідностей розглядати тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушують наші права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-01-30-014949-a Замовником ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Код ЄДРПОУ: 39985748).
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Директор Анастасія Кравчук
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2024 16:14
Рішення від 21.02.2024 № 3240.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 16:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2024 № 3650.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2024 11:41
Рішення від 27.02.2024 № 3650.pdf
Дата публікації: 29 лютого 2024 18:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Департамент муніципальної варти Луцької міської ради, що є Замовником у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Дизельне пальне в талонах», згідно з кодом ДК 021:2015:09130000-9 – «Нафта і дистиляри», ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-30-014949-a, 01.03.2024 виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3650-р/пк-пз від 27.02.2024, а саме: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕНЕРГІЯ СИСТЕМ» переможцем за процедурою закупівлі – «Дизельне пальне в талонах», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-30-014949-а.
Номер скарги: UA-2024-01-30-014949-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:44876120
Дата подання: 19 березня 2024 21:49
Дата подання: 19 березня 2024 21:49
СКАРГА
керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 55 – 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Конституцією України
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з Особливостями учасника ТОВ "ФУЛ ФЬЮЖН" у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-30-014949-a за предметом закупівлі: Дизельне пальне в талонах ДК 021:2015-09130000-9 – «Нафта і дистиляти».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2024 16:42
рішення від 21.03.2024 № 5118.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 16:42
інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2024 № 5776.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 12:56
рішення від 01.04.2024 № 5776.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 14:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5776-р/пк-пз від 01.04.2024 за скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «СНЕРГІЯ СИСТЕМ» від 19.03.2024 № UA-2024-01-3-014949-а.с2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, а саме, скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» переможцем процедури закупівлі – «Дизельне пальне в талонах», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-30-014949-а.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” |
220 455,00
UAH з ПДВ
|
220 455,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" |
229 500,00
UAH з ПДВ
|
223 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
224 100,00
UAH з ПДВ
|
224 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” #45153578 |
Рішення скасоване |
220 455,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 14:00
|
|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" #44876120 |
Рішення скасоване |
223 200,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 14:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” #45153578 |
Рішення скасоване |
220 455,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 15:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 19:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” #45153578 |
Відхилено |
220 455,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 15:19
|
|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" #44876120 |
Відхилено |
223 200,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 15:36
|
|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Відхилено |
224 100,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 20:20
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій