Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації та цілодобового спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка»
Очікувана вартість
764 280,00 UAH
UA-2024-01-30-014774-a ● 494e5cc865054a44b1a86e14501f9a7c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 21108013 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Степана Бандери, 43 |
Контактна особа: |
ЯКИМЕНКО Руслан Олександрович +380669963401 yakymenko_ryslan@ukr.net |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2024 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 764 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 821,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації та цілодобового спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка» (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2024 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2024 17:59 |
2024 охрана.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-30-014774-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БЕЗПЕКА УНІВЕРСАЛ", Код ЄДРПОУ:35798901
Дата подання: 31 січня 2024 08:34
Пульт централізованого спостереження
Шановний Замовник в Додатоку № 2 до тендерної документації в пункті 2 ви вимагагаєте наявність пульта централізованого спостереження (далі ЦПС) для підключення системи сигналізації, тривожної сигналізації «тривожна кнопка», що знаходиться на об’єктах, які приймаються під охорону на території Сумської області.
Інформуємо Вас, що в Законі України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року №4616-VI та Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960визначено поняття пункт централізованого спостереження – центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем тривожних сповіщень, про забезпечення наявності власного пульта централізованого спостереження в законі не йдеться.
Вимагаємо привести свою документацію до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Інформуємо Вас, що в Законі України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року №4616-VI та Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960визначено поняття пункт централізованого спостереження – центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем тривожних сповіщень, про забезпечення наявності власного пульта централізованого спостереження в законі не йдеться.
Вимагаємо привести свою документацію до вимог чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2024 13:25
Доброго дня! Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області на Вашу вимогу повідомляє наступне!
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право визначати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на норми, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», охоронну діяльність можуть провадити суб’єкти господарювання на підставі ліцензії та за наявності матеріально – технічної бази, зокрема, учасник закупівлі зобов’язаний забезпечити наявність пульта централізованої охорони.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право визначати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на норми, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», охоронну діяльність можуть провадити суб’єкти господарювання на підставі ліцензії та за наявності матеріально – технічної бази, зокрема, учасник закупівлі зобов’язаний забезпечити наявність пульта централізованої охорони.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
752 400,00
UAH з ПДВ
|
752 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108871 |
Переможець |
752 400,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2024 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2025 14:04
|
Звіт про виконання договору | укладений |
21 березня 2025 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 10:03
|
Додаткова угода 5 охорона.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2024 09:52
|
дод угода 4 охорона.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 10:50
|
Додаткова угода 3 охорона.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 14:20
|
Дод угода 2 поліція охорони.pdf | зміни до договору |
10 травня 2024 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2024 17:33
|
Договір п17-000531-24-65 | укладений |
20 лютого 2024 17:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | п17-000531-24-65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | п17-000531-24-65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | п17-000531-24-65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із наявною потребою, Сторони вирішили продовжити строк дії договору на 2025 рік, збільшити суму Договору на 132240 грн. 00 коп. |
Номер договору про закупівлю: | п17-000531-24-65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |