Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38831595 |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
Контактна особа: |
Катерина Тимченко +380442916109 tcheart@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2024 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 14:12 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 14:12 |
Очікувана вартість: | 4 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2024 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2024 17:08 |
ТД _охорона _2024.DOC | |
30 січня 2024 17:08 |
Проєкт договору охорона 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000035 ● bcace69eebcb47fda67e8b739cc58241
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2024-01-30-014173-a 30.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 10:03:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-014173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 15:29:31
Відповідь на питання аудиторської служби
1.Державною установою «Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України» проведено закупівлю з метою отримання охоронних послуг, а також затверджено в установленому порядку розмір бюджетного призначення 4 950 000,00 грн (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят тисяч 00 грн 00 коп), через головного розпорядника бюджетних коштів – Міністерство охорони здоров’я України. Під час визначення очікуваної вартості закупівлі замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін шляхом використання загальнодоступної інформації, зокрема, шляхом отримання комерційних пропозицій (додаються). Враховуючи, потребу замовника та чинне законодавство в сфері охоронних послуг, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, була сформована відповідними фахівцями замовника, відповідно визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2.Вищезгадана інформація розміщена за відповідним посиланням: https://heart.kyiv.ua/wp-content/uploads/2024/02/ua-2024-01-30-014173-a.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-05 17:21:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-014173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином переможцем ТОВ «АРСІД» дотримано вимоги
п.п. 5.2.1 п.5.2 ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання документів, які надаються переможцем закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-08 19:01:50
Відповідь на запит замовнику на пояснення
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України від 5 листопада 2024 року за закупівлею «Охоронні послуги (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів)», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-014173-a, повідомляємо наступне.
Згідно підпункту 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації до закупівлі «Охоронні послуги (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів)» ID UA-2024-01-30-014173-a, затвердженої протоколом уповноваженої особи замовника від 30.01.2024 № 39 (далі – Тендерна документація) Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відсутність підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливості), Переможцем процедури закупівлі UA-2024-01-30-014173-a – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРСІД» (далі – ТОВ «АРСІД») оприлюднена як публічна інформація у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a в реєстрі пропозицій у графі ТОВ «АРСІД» у стовпці «Документи» файлом «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.pdf» та міститься у відкритому публічному електронному реєстрі, доступ до якого є вільним та доступ до такої інформації не є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за закупівлею UA-2024-01-30-014173-a – 30.01.2024, а саме Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ з результатом запиту по пошуку в реєстрі «Результатів, що відповідають Вашому запиту, не знайдено.», який відкритий з 04.09.2023 (https://nazk.gov.ua/uk/nazk-vidkrylo-dostup-do-reyestru-osib-yaki-vchynyly-koruptsijni-ta-pov-yazani-z-koruptsiyeyu-pravoporushennya-iz-vrahuvannyam-bezpekovyh-aspektiv-golova-nazk/), відповідно відкритий на момент оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Крім того, вищезазначена довідка представлена файлом «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.pdf» у вищезазначеному розділі електронної системи закупівель, що підтверджує дану вимогу датована 31.01.2024, дійсна в межах місячної давнини. Інформація про відсутність підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» відповідно до розділу «Національне агентство з питань запобігання корупції» Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних Додатку до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835. Вищезазначене свідчить про відсутність можливості замовника вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, та коли доступ до такої інформації не є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, що відповідає підпункту 5.2.1 пункту 5.2 частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації та абзацу 15 пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент оголошення про проведення закупівлі.
Відсутність підстави, зазначеної у підпункті 6 пункту 47 Особливостей, ТОВ «АРСІД» оприлюднена як публічна інформація у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a в реєстрі пропозицій у графі ТОВ «АРСІД» у стовпці «Документи» файлом «Витяг-2148707-ГУМЕНЮК-2024-02-05.pdf», доступ до якого є вільним. Крім того, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» наданий файлом «Витяг-2148707-ГУМЕНЮК-2024-02-05.pdf», що міститься у вищезазначеному розділі електронної системи закупівель, підтверджує дану вимогу датований станом 05.02.2024, дійсний в межах місячної давнини. Разом з тим, перевірка зазначеного витягу про наявність судимості за його номером доступна за посиланням https://services.mvs.gov.ua/iac/services/criminal-record-search та дає змогу перевірити достовірність даного документа за QR-кодом, що підтверджено порталом МВС Єдине вікно для громадян. Вищезазначене свідчить про відсутність можливості замовника вимагати документального підтвердження публічної інформації , що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним та публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, доступ до такої інформації не є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, що відповідає підпункту 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації та абзацу 15 пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент оголошення про проведення закупівлі.
Відсутність підстави, зазначеної у підпункті 12 пункту 47 Особливостей, ТОВ «АРСІД» оприлюднена як публічна інформація у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a в реєстрі пропозицій у графі ТОВ «АРСІД» у стовпці «Документи» файлом «Витяг-2148707-ГУМЕНЮК-2024-02-05.pdf», доступ до якого є вільним. Крім того, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» наданий файлом «Витяг-2148707-ГУМЕНЮК-2024-02-05.pdf», що міститься у вищезазначеному розділі електронної системи закупівель, підтверджує дану вимогу датований станом 05.02.2024, дійсний в межах місячної давнини. Разом з тим, перевірка зазначеного витягу про наявність судимості за його номером доступна за посиланням https://services.mvs.gov.ua/iac/services/criminal-record-search та дає змогу перевірити достовірність даного документа за QR-кодом, що підтверджено порталом МВС Єдине вікно для громадян. Разом з тим, статтями 149 та150 Кримінального Кодексу України (далі – ККУ) передбачено кримінальну відповідальність за торгівлю людьми (статтею 149 ККУ) та експлуатацію дітей (статтею 150 ККУ). Адміністративної відповідальності згідно із законом за такі дії як вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, як і інших видів юридичної відповідальності, крім кримінальної, не передбачено. У випадку вчинення кримінального правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми особу, відповідальність за які передбачена статтями 149 та 150 ККУ, відповідно, такі відомості про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості міститимуться у з інформаційно-аналітичній системі «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Тож, для підтвердження інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі/фізична особа, яка є учасником, не була притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми підтверджено вищезазначеним витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», у вигляді публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель та доступ до такої інформації не є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за закупівлею. Вищезазначене свідчить про відсутність можливості замовника вимагати документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, і доступ до такої інформації не є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, що відповідає підпункту 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації та абзацу 15 пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент оголошення про проведення закупівлі.
Відсутність підстави, зазначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей ТОВ «АРСІД» оприлюднена як публічна інформація у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a в реєстрі пропозицій у графі ТОВ «АРСІД» у стовпці «Документи» файлом «Довідка щодо абзацу 14 пункту 47 Особливостей.pdf», доступ до якого є вільним та міститься в електронній системі закупівель. Також підтвердження виконання своїх зобов’язань ТОВ «АРСІД» за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору є оприлюднення в електронній системі закупівель звітів про виконання договору про закупівлю за раніше укладеними договорами про закупівлю із цим самим замовником за попередні періоди, що є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-01-014656-a, закупівля ID UA-2023-02-01-014656-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-26-010461-b, закупівля ID UA-2022-01-26-010461-b. Вищезазначене свідчить про відсутність можливості замовника вимагати документального підтвердження публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель та доступ до такої інформації не є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, що відповідає підпункту 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації та абзацу 15 пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент оголошення про проведення закупівлі.
Відсутність підстави, зазначеної у підпункті 5 пункту 47 Особливостей ТОВ «АРСІД» оприлюднена як публічна інформація у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a в реєстрі пропозицій у графі ТОВ «АРСІД» у стовпці «Документи» файлами «Витяг-2148707-ГУМЕНЮК-2024-02-05.pdf» та «Довідка щодо підпункту 5 пункту 47 Особливостей.pdf», доступ до яких є вільним. Крім того, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» представлений файлом «Витяг-2148707-ГУМЕНЮК-2024-02-05.pdf», що міститься у вищезазначеному розділі електронної системи закупівель, підтверджує дану вимогу датований станом 05.02.2024, дійсний в межах місячної давнини. Разом з тим, перевірка зазначеного витягу про наявність судимості за його номером доступна за посиланням https://services.mvs.gov.ua/iac/services/criminal-record-search та дає змогу перевірити достовірність даного документа за QR-кодом, що підтверджено порталом МВС Єдине вікно для громадян. Разом з тим, ТОВ «АРСІД» є юридичною особою приватного права в організаційно-правовій формі товариства з обмеженою відповідальністю та, відповідно, не є фізичною особою. Вищезазначене свідчить про відсутність можливості замовника вимагати документального підтвердження публічної інформації , що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним та публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, доступ до такої інформації не є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, що відповідає підпункту 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації та абзацу 15 пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент оголошення про проведення закупівлі.
ТОВ «АРСІД» оприлюднено https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a в реєстрі пропозицій у графі ТОВ "АРСІД" у стовпці «Документи» файлом «Фома тендерної пропозиції.pdf» форму тендерної пропозиції відповідно до додатку 1 Тендерної документації в складі інформації та загальною вартістю тендерної пропозиції 4 943 907,36 грн з ПДВ, яка згідно даних розділу реєстр пропозиції в стовпцях Первинна пропозиція і Остаточна пропозиція ідентичні, в тому числі за результатами електронного аукціону не змінилася і становить 4 943 907,36 грн з ПДВ, відповідно форма тендерної пропозиції відповідно до додатку 1 Тендерної документації ТОВ "АРСІД" як учасника закупівлі та як переможця закупівлі ідентичні і опубліковані як публічна інформація у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a реєстрі пропозицій у графі ТОВ "АРСІД" у стовпці «Документи» файлом «Фома тендерної пропозиції.pdf». Вищезазначене свідчить про відсутність можливості замовника вимагати документального підтвердження публічної інформації , що є доступною в електронній системі закупівель, доступ до такої інформації не є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, що відповідає підпункту 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації та абзацу 15 пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент оголошення про проведення закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-07 09:49:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-014173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію щодо не врахування при відхиленні тендерної пропозиції учасника ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» в частині не відповідності вимогам підпункту 5 пункту 6.2 частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації (надання дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, строк дії яких втратив чинність) вимог пункту 5 частини 1 Постанови Кабінету міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» щодо автоматичного продовження на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування строків дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру.
2. Надати інформацію щодо підстав не застосування Замовником пункту 43 Особливостей № 1178 в частині розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учаснику ТОВ «КОМКОН ГРУП» з врахуванням, що у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника наявна реєстраційна відомість № 215406-1 щодо наданих дозволів на ескплуатацію РЕЗ, згідно якої у ТОВ «КОМКОН ГРУП» наявні 9 дозволів з потужністю 5 Вт, при цьому надано 6 дозволів.
3. Надати інформацію щодо пістав не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРСІД» вартість тендерної пропозиції якого згідно Форми тендерної пропозиції не відповідає поданій Учасником калькуляції. Так, учасником ТОВ «АРСІД» надано калькуляцію на послуги, в якій зазначена вартість одного цілодобового поста на місяць у розмірі 70 395,07 грн з ПДВ. Виходячи з цього та беручи до уваги те, що Замовник закуповує послуги 7 постів охорони на 10 місяців загальна вартість має складати 4 927 654,90 грн з ПДВ. У складі своє пропозиції ТОВ «АРСІД» надав Форму тендерної пропозиції, в якій зазначена вартість тендерної пропозиції у розмірі 4 943 907,36 грн з ПДВ, що не відповідає поданій учасником калькуляції. При цьому, згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 № 83 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМКОН ГРУП» за аналогічною підставою.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-12 21:32:33
Відповідь на запит на пояснення
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України від 7 листопада 2024 року за закупівлею «Охоронні послуги (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів)» ID закупівлі UA-2024-01-30-014173-a повідомляємо наступне.
Відповідь на питання 1.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» від 09.02.2024 № 67 за закупівлею «Охоронні послуги (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів)» ID закупівлі UA-2024-01-30-014173-a (далі- Протокол 67) було прийнято рішення про відхилення учасника процедури відкритих торгів з особливостями ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" на підставі абзаців другого та п’ятого частини другої статті 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливості) згідно Протоколу 67 за наступними виявленими невідповідностями:
1. Відповідно до підпункту 2 пункту 6.2 частини 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник закупівлі ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" надав калькуляцію на послуги, в якій зазначена заробітна плата за годину у розмірі 42,60 грн. Відповідно до статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» мінімальна заробітна плата з 1 січня 2024 року у місячному розмірі становить - 7100,0 гривень, з 1 квітня 2024 року - 8000 гривень; у погодинному розмірі: 1 січня 2024 року – 42,6 гривень, з 1 квітня 2024 року – 48,00 гривень. Таким чином, ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" порушує вимоги трудового законодавства України при розрахунку ціни вартості надання послуг з охорони.
2. Відповідно до підпункту 5 пункту 6.2 частини 6 Розділу ІІІ Тендерної документації ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" надав копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, строк дії яких втратив чинність, що у свою чергу не відповідає вимозі пункту 11 частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
На підтвердження вимоги підпункту 2 пункту 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації до закупівлі «Охоронні послуги (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів)» ID UA-2024-01-30-014173-a, затвердженої протоколом уповноваженої особи замовника від 30.01.2024 № 39 (далі – Тендерна документація), учасник процедури закупівлі ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" у складі своєї пропозиції надав калькуляцію на послуги з охорони, що оприлюднена у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a в реєстрі пропозицій у графі ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" у стовпці «Документи» файлом «калькуляція.pdf». Відповідно, зазначена калькуляція на послуги в статті витрати на оплату праці охоронникам в графі мінімальну заробітну плату містить розмір 42,60 грн, при цьому відповідно до статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» мінімальна заробітна плата з 1 січня 2024 року у місячному розмірі становить - 7100,0 гривень, з 1 квітня 2024 року - 8000 гривень; у погодинному розмірі: 1 січня 2024 року – 42,60 гривень, з 1 квітня 2024 року – 48,00 гривень. Таким чином, ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" не дотримується та порушує вимоги трудового законодавства України при розрахунку ціни вартості надання послуг з охорони, що в тому числі не відповідає підпункту 2 пункту 6.2 частини 6 Розділу ІІІ Тендерної документації. Беручи до уваги описані невідповідності у Протоколі, а саме невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, замовник прийшов до висновку, що за наявності підстав для відхилення пропозиції учасника, що не підлягає виправленню, допустимим є відхилення без надання можливості на виправлення по інших обставинах, які можуть підлягати усуненню учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації або документах, визначених пунктом 43 Особливостей, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція може бути відхиленою відповідно до підстав, визначених у пункті 44 Особливостей, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей. Аналогічні роз’яснення також містяться у листі Міністерства економіки України від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06 “Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей”.
Частиною 6 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що у разі відсутності будь-яких зазначених документів в цій тендерній документації, учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти, разом з тим, ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" надав лише копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, строк дії яких втратив чинність, що у свою чергу не відповідає вимозі пункту 11 частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації та, відповідно не долучив письмове роз’яснення щодо їх відсутності з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти.
Відповідь на питання 2.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» від 15.02.2024 № 83 за закупівлею «Охоронні послуги (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів)» ID закупівлі UA-2024-01-30-014173-a (далі- Протокол 83) було прийнято рішення про відхилення учасника процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ "КОМКОН ГРУП" на підставі абзаців другого та п’ятого частини другої статті 44 Особливостей за наступними виявленими невідповідностями згідно Протоколу 83:
1. Відповідно до вимоги підпункту 2 пункту 6.2 частини 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник закупівлі ТОВ "КОМКОН ГРУП" надав калькуляцію на послуги, в якій зазначена вартість одного цілодобового поста на місяць у розмірі 64 440,00 грн з ПДВ. Виходячи з цього та беручи до уваги те, що Замовник закуповує послуги 7 постів охорони на 10 місяців загальна вартість має складати 4 510 800, 00 грн з ПДВ.У складі своєї пропозиції ТОВ "КОМКОН ГРУП" надає Форму тендерної пропозиції, у якій зазначена вартість тендерної пропозиції у розмірі 4 395 384,00 грн з ПДВ, що не відповідає поданій Учасником калькуляції.
2. Відповідно до підпункту 5 пункту 6.2 частини 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником вимагав надати копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів не менше ніж 5 Вт, у кількості не менше ніж 7 штук. ТОВ "КОМКОН ГРУП" надав копії 6 дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, тим самим порушивши вимогу Замовника.
Учасник закупівлі ТОВ "КОМКОН ГРУП" надав калькуляцію на послуги з охорони, що оприлюднена у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a в реєстрі пропозицій у графі ТОВ "КОМКОН ГРУП" у стовпці «Документи» файлом «10.2. Калькуляція.pdf», в якій зазначена вартість одного цілодобового поста на місяць у розмірі 64 440,00 грн з ПДВ, що беручи до уваги те, що Замовник закуповує послуги 7 постів охорони на 10 місяців загальна вартість має складати 4 510 800, 00 грн з ПДВ, однак, у складі своєї пропозиції ТОВ "КОМКОН ГРУП" надає Форму тендерної пропозиції, у якій зазначена вартість тендерної пропозиції у розмірі 4 395 384,00 грн з ПДВ, що не відповідає поданій Учасником калькуляції. Крім того, у наданій учасником процедури закупівлі ТОВ "КОМКОН ГРУП" у складі своєї пропозиції калькуляції на послуги з охорони, що оприлюднена у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a в реєстрі пропозицій у графі ТОВ "КОМКОН ГРУП" у стовпці «Документи» файлом «10.2. Калькуляція.pdf», в графі вартість 1-єї години охорони з ПДВ 20 %, грн, учасником зазначено суму 85,50, що не відповідає наданій калькуляції, оскільки з огляду на вартість одного цілодобового поста на місяць згідно цієї ж калькуляції становить 64 440,00 грн з ПДВ, що в математичному перерахунку шляхом ділення при вказаній вартості цілодобового поста на місяць та виходячи з того, що до розрахунку береться усереднена кількість днів у місяці - 30,5, та на 24 години на добу, вартість однієї години охорони має складати 88,03 грн з ПДВ, що не відповідає наданій ТОВ "КОМКОН ГРУП" в оприлюдненій в реєстрі пропозицій у графі ТОВ "КОМКОН ГРУП" у стовпці «Документи» файлом «1. Форма тендерної пропозиції.pdf» формі тендерної пропозиції відповідно до додатку 1 Тендерної документації.
Відповідно до підпункту 5 пункту 6.2 частини 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагав надати копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів не менше ніж 5 Вт, у кількості не менше ніж 7 штук, при цьому ТОВ "КОМКОН ГРУП" у складі своєї тендерної пропозиції в реєстрі пропозицій у графі ТОВ "КОМКОН ГРУП" у стовпці «Документи» файлом «10.5. КОПІЇ Дозволів на радіочастости.pdf» надав копії 6 дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, що на 1 дозвіл менше, ніж вимагалося згідно Тендерною документацією, тим самим порушивши вимогу Замовника. Реєстраційна відомість щодо наданих дозволів на ескплуатацію РЕЗ ТОВ "КОМКОН ГРУП" від 10.11.2021 року № 215406-1, видана Державним підприємством «Український державний центр радіочастот», що містить перелік дозволів, виданих ТОВ "КОМКОН ГРУП" 17.11.2021 року не є бланком дозволу, що видається на кожен пристрій окремо згідно Закону України « Про радіочастотний ресурс України» та Порядку надання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів і випромінювальних пристроїв, затвердженого Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації 01.11.2012 № 559, що не відповідає вимозі щодо надання копій дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів не менше ніж 5 Вт, у кількості не менше ніж 7 штук.
Беручи до уваги описані невідповідності у Протоколі, а саме невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, замовник прийшов до висновку, що за наявності підстав для відхилення пропозиції учасника, що не підлягає виправленню, допустимим є відхилення без надання можливості на виправлення по інших обставинах, які можуть підлягати усуненню учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації або документах, визначених пунктом 43 Особливостей, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція може бути відхиленою відповідно до підстав, визначених у пункті 44 Особливостей, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей. Аналогічні роз’яснення також містяться у листі Міністерства економіки України від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06 “Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей”.
Враховуючи все вищенаведене та відповідно до абзаців другого та п’ятого частини другої статті 44 Особливостей, тендерна пропозиція учасника ТОВ "КОМКОН ГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації, та замовник відхилив таку тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель згідно Протоколу 83.
Відповідь на питання 3.
На підтвердження вимоги підпункту 2 пункту 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації учасник процедури закупівлі ТОВ «АРСІД» у складі своєї пропозиції надав калькуляцію на послуги з охорони, що оприлюднена у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-014173-a в реєстрі пропозицій у графі ТОВ «АРСІД» у стовпці «Документи» файлом «Калькуляція на послуги з охорони.pdf».
В ході розгляду наданої калькуляції в складі пропозиції учасника ТОВ «АРСІД» на відповідність вимогам Тендерної документації, в тому числі математичним способом Замовником встановлено, що при вказаній у відповідній графі калькуляції вартості одного цілодобового поста на місяць з ПДВ 20%, грн, у розмірі 70 395,07, та виходячи з того, що до розрахунку береться усереднена кількість днів у місяці - 30,5, та кількість годин у добі - 24, вартість однієї години охорони учасника ТОВ «АРСІД» складає 96,17 грн, що відповідає графі вартість 1-єї години охорони з ПДВ 20%, грн, у наданій учасником калькуляції файлом «Калькуляція на послуги з охорони.pdf» - у розмірі 96,17 грн, та вказано в тендерній пропозиції, оприлюдненій в реєстрі пропозицій у графі ТОВ «АРСІД» у стовпці «Документи» файлом «Фома тендерної пропозиції.pdf» відповідно до додатку 1 Тендерної документації. Крім того, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АРСІД» встановлено шляхом математичного перерахунку методом ділення ціни пропозиції учасника у розмірі 4 943 907,36 грн з ПДВ на кількість людино-годин згідно пункту 4.3. частини 4 розділу І Тендерної документації –– 51 408 (люд/год), що дорівнює 96,17 грн та відповідає даним калькуляції та її перерахунку, а відповідно відповідає зазначеним вимогам Тендерної документації та іншим вимогам, встановленим Замовником у Тендерній документації, а отже ТОВ «АРСІД» було визначено переможцем закупівлі з особливостями.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-30-014173-a, затвердженого Заступником Голови Державної аудиторської служби Шкуропатом О.Г. від 18.11.2024 р., згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі пояснень уповноваженої особи з метою недопущення порушень законодавства у сфері закупівель, здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому згідно наказу ДУ «Інститут серця МОЗ України від 19.11.2024 р. № 194 «Про здійснення заходів направлених на недопущення порушень законодавства у сфері закупівель» взято до уваги та врахувано у роботі Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-30-014173-a, затверджений Заступником Голови Державної аудиторської служби України Шкуропатом О.Г. від 18.11.2024 р., вжито заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи серед уповноважених осіб Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України», відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – уповноважені особи) щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-30-014173-a, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі», проведено економічні навчання з уповноваженими особами, організовано позачергові навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель уповноваженими особами, заплановано проходження навчань на постійній основі та проведено навчання по удосконаленню знань уповноважених осіб щодо чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
2024-11-22 20:54:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
3 210 943,68
UAH з ПДВ
|
3 210 943,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМКОН ГРУП" |
4 395 384,00
UAH з ПДВ
|
3 999 399,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
4 948 020,00
UAH з ПДВ
|
3 999 542,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН" |
4 626 205,92
UAH з ПДВ
|
4 221 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРСІД" |
4 943 907,36
UAH з ПДВ
|
4 943 907,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" #35900097 |
Відхилено |
3 210 943,68
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 13:02
|
|
ТОВ "КОМКОН ГРУП" #36998932 |
Відхилено |
3 999 399,93
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 12:05
|
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Відхилено |
3 999 542,40
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 14:48
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН" #30223497 |
Відхилено |
4 221 550,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 14:59
|
|
ТОВ "АРСІД" #33548965 |
Переможець |
4 943 907,36
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 14:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2025 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2025 11:09
|
ДУ_2_Д_7971-13Т.pdf | зміни до договору |
24 січня 2025 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 15:15
|
ДУ_1_Д_7971-13Т.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 12:48
|
Д_7971-13Т_від 29.02.PDF | укладений |
01 березня 2024 12:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 7971-13Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 7971-13Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |