Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 44110000-4 КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТОБЕТОННА СУМІШ)
ЛОТ 1 – АСФАЛЬТОБЕТОННІ СУМІШІ (САМОВИВІЗ)
ЛОТ 2 – АСФАЛЬТОБЕТОННІ СУМІШІ (ДОСТАВКА)
Очікувана вартість
36 580 637,40 UAH
UA-2024-01-30-011704-a ● 4be4235c49414cd7945555eae9865c59
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Вінідиктова Наталія 380933448345 tenderpodol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2024 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 36 580 637,40 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
05 лютого 2024 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 16:31 |
перелік змін 2 від 05.02 асфальт.docx | |
05 лютого 2024 16:31 |
ТД_асфальт зі змінами 2.docx | |
05 лютого 2024 11:06 |
перелік змін від 05.02 асфальт.docx | |
05 лютого 2024 11:06 |
ТД_асфальт зі змінами.docx | |
30 січня 2024 15:39 |
ТД_асфальт.docx | |
30 січня 2024 15:39 |
Проект Договору поставки асфальтобетонної суміші.docx |
05 лютого 2024 16:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 лютого 2024 16:31 |
перелік змін 2 від 05.02 асфальт.docx
|
||||||
05 лютого 2024 16:31 |
ТД_асфальт зі змінами 2.docx
|
||||||
05 лютого 2024 11:06 |
перелік змін від 05.02 асфальт.docx
|
||||||
05 лютого 2024 11:06 |
ТД_асфальт зі змінами.docx
|
||||||
30 січня 2024 15:39 |
ТД_асфальт.docx
|
||||||
30 січня 2024 15:39 |
Проект Договору поставки асфальтобетонної суміші.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відстані перевезення асфальтобетону
Дата подання: 31 січня 2024 13:53
Дата відповіді: 01 лютого 2024 14:59
Доброго дня, шановний Замовнику. У тендерній документації наявна вимога: «пп.1.1.1. Надати довідку про наявність власних чи орендованих виробничих баз АБЗ в м. Києві або приміській зоні (до 30 км від межі м. Києва)». Вважаємо вимогу щодо відстані 30 км дискримінаційною, так як у змінах до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” чітко визначено допустимий час на транспортування асфальтобетонної суміші, який обов’язково має бути дотриманий від моменту випуску до укладання, – не більше 3 годин. Крім того, визначаються максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей: в межах населеного пункту – 75 км; на ґрунтових дорогах або дорогах з каменю чи бруківки поза населеним пунктом – 110 км; на асфальтобетонних, цементобетонних дорогах або з чорного щебеню поза населеним пунктом – 150 км. Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до нормативів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 20.8.4 ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина II. Будівництво”, яким передбачено: «20.8.4. Приготування, транспортування та зберігання асфальтобетонних, модифікованих полімерами, литих, емульсійних та інших асфальтобетонних сумішей необхідно виконувати згідно з вимогами відповідних нормативних документів.», одним з таких нормативних документів є: «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2», посилання на яку передбачено в пункті 1.5 Додатку 3 (ЛОТ 1) та пункті 1.6. додатку 3 (ЛОТ 2).
Відповідно вимог нормативного документу «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2», передбачено: Розділ I. Загальні положення
«1.1. Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.»
Разділ IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації
Вартість матеріалів, виробів і комплектів
4.9 Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.
Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні.
Поточні ціни на матеріальні ресурси для об’єкта будівництва визначаються франкоприоб’єктний склад будівельного майданчика і на встановлену одиницю виміру враховують такі елементи вартості:
1) відпускну ціну (в тому числі, вартість тари, упаковки і реквізиту та вартість вантажних робіт);
2) вартість транспортування;
3) заготівельно-складські витрати.
4.10 Як приоб’єктний склад під час визначення вартості об’єкта будівництва приймається передбачене проектом організації будівництва:
а) для матеріалів зберігання просто неба — майданчик, що використовується для їх розміщення на території об’єкта будівництва;
б) для інших матеріалів — місце складування (склад) їх для даного об’єкта будівництва.
Вивантаження на приоб’єктному складі та внутрішньобудівельне транспортування (як горизонтальне, так і вертикальне) будівельних матеріалів, виробів, комплектів від приоб’єктного складу до місця встановлення, монтажу чи використання на об’єкті будівництва враховано КНУ РЕКН за винятком випадків, застережених у технічних частинах збірників КНУ РЕКН.
4.11 Якщо відпускні ціни на матеріальні ресурси не враховують їх доставки на приоб’єктний склад в локальних кошторисах при визначенні вартості матеріалів, виробів і комплектів додатково враховуються витрати на їх перевезення. Зазначені витрати враховують в одиничній вартості матеріального ресурсу.
4.12 Витрати на доставку матеріальних ресурсів обчислюються або калькуляційним методом, або за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 т відповідного будівельного вантажу за середньою відстанню перевезень в конкретному населеному пункті (місто, селище міського типу, сільська місцевість), в якому передбачається будівництво, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
За відсутності таких даних середні відстані перевезень залежно від місця розташування об’єкта будівництва можливо приймати за даними, наведеними в додатку 17 цієї Настанови.
При розрахунку загальновиробничих, адміністративних витрат та кошторисного прибутку, якщо замовник визначає вартість перевезення будівельних вантажів калькуляційним методом, нормативно-розрахункова трудомісткість робіт, що передбачаються в прямих витратах, обчислюється з урахуванням таких робіт.
Додаток 17
до Настанови (пункт 4.12)
СЕРЕДНІ ВІДСТАНІ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
будівельних матеріалів, виробів і комплектів
Місце розташування будови Середня відстань, км
Міста 30
Сільська місцевість, селища міського типу 80
При складанні Тендерної документації та вимог до неї передбачених пункті 1.1.1 Розділу 2 Додатку 2, пункті 1.5 Додатку 3 (ЛОТ 1) та пункті 1.6. додатку 3 (ЛОТ 2) Документації, Замовником враховані всі вимоги та норми діючих нормативно правових актів України якими регламентується дальність перевезення вантажів під час виконання будівельних робіт з використанням асфальтобетонних сумішей що є предметом закупівлі, вимоги до місця знаходження виробничої бази Учасника прийняті Замовником та передбачені в пункті 1.1.1 Розділу 2 Додатку 2, пункті 1.5 Додатку 3 (ЛОТ 1) та пункті 1.6. додатку 3 (ЛОТ 2) Документації відповідають вимогам пункту 4.12 нормативного документу «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2», яка є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, оскільки Замовник є Комунальним підприємством КМДА, а оплата товару проводитиметься за рахунок коштів місцевого бюджету Києва.
Також, хочемо зазначити, що наразі триває військовий стан, почастішало кількість та тривалість повітряних тривог, у зв’язку з чим, зачиняються мости, зупиняється проїзд вантажного транспорту, що призводить до збільшення часу доставки асфальтобетонної суміші на об’єкт.
Відповідно вимог нормативного документу «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2», передбачено: Розділ I. Загальні положення
«1.1. Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.»
Разділ IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації
Вартість матеріалів, виробів і комплектів
4.9 Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.
Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні.
Поточні ціни на матеріальні ресурси для об’єкта будівництва визначаються франкоприоб’єктний склад будівельного майданчика і на встановлену одиницю виміру враховують такі елементи вартості:
1) відпускну ціну (в тому числі, вартість тари, упаковки і реквізиту та вартість вантажних робіт);
2) вартість транспортування;
3) заготівельно-складські витрати.
4.10 Як приоб’єктний склад під час визначення вартості об’єкта будівництва приймається передбачене проектом організації будівництва:
а) для матеріалів зберігання просто неба — майданчик, що використовується для їх розміщення на території об’єкта будівництва;
б) для інших матеріалів — місце складування (склад) їх для даного об’єкта будівництва.
Вивантаження на приоб’єктному складі та внутрішньобудівельне транспортування (як горизонтальне, так і вертикальне) будівельних матеріалів, виробів, комплектів від приоб’єктного складу до місця встановлення, монтажу чи використання на об’єкті будівництва враховано КНУ РЕКН за винятком випадків, застережених у технічних частинах збірників КНУ РЕКН.
4.11 Якщо відпускні ціни на матеріальні ресурси не враховують їх доставки на приоб’єктний склад в локальних кошторисах при визначенні вартості матеріалів, виробів і комплектів додатково враховуються витрати на їх перевезення. Зазначені витрати враховують в одиничній вартості матеріального ресурсу.
4.12 Витрати на доставку матеріальних ресурсів обчислюються або калькуляційним методом, або за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 т відповідного будівельного вантажу за середньою відстанню перевезень в конкретному населеному пункті (місто, селище міського типу, сільська місцевість), в якому передбачається будівництво, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
За відсутності таких даних середні відстані перевезень залежно від місця розташування об’єкта будівництва можливо приймати за даними, наведеними в додатку 17 цієї Настанови.
При розрахунку загальновиробничих, адміністративних витрат та кошторисного прибутку, якщо замовник визначає вартість перевезення будівельних вантажів калькуляційним методом, нормативно-розрахункова трудомісткість робіт, що передбачаються в прямих витратах, обчислюється з урахуванням таких робіт.
Додаток 17
до Настанови (пункт 4.12)
СЕРЕДНІ ВІДСТАНІ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
будівельних матеріалів, виробів і комплектів
Місце розташування будови Середня відстань, км
Міста 30
Сільська місцевість, селища міського типу 80
При складанні Тендерної документації та вимог до неї передбачених пункті 1.1.1 Розділу 2 Додатку 2, пункті 1.5 Додатку 3 (ЛОТ 1) та пункті 1.6. додатку 3 (ЛОТ 2) Документації, Замовником враховані всі вимоги та норми діючих нормативно правових актів України якими регламентується дальність перевезення вантажів під час виконання будівельних робіт з використанням асфальтобетонних сумішей що є предметом закупівлі, вимоги до місця знаходження виробничої бази Учасника прийняті Замовником та передбачені в пункті 1.1.1 Розділу 2 Додатку 2, пункті 1.5 Додатку 3 (ЛОТ 1) та пункті 1.6. додатку 3 (ЛОТ 2) Документації відповідають вимогам пункту 4.12 нормативного документу «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2», яка є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, оскільки Замовник є Комунальним підприємством КМДА, а оплата товару проводитиметься за рахунок коштів місцевого бюджету Києва.
Також, хочемо зазначити, що наразі триває військовий стан, почастішало кількість та тривалість повітряних тривог, у зв’язку з чим, зачиняються мости, зупиняється проїзд вантажного транспорту, що призводить до збільшення часу доставки асфальтобетонної суміші на об’єкт.
Вимоги Тендерної документації
Дата подання: 03 лютого 2024 21:58
Дата відповіді: 05 лютого 2024 11:08
Добрий вечір! Просимо Вас надати розяснення щодо ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а саме типу асфальтобетонної суміші - АСГ.Кр.Щ.Г.НП.1.БНД (Б-40), так як згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 при класифікації асфальтобетонної суміші за типом крупнозернистий щільний асфальтобетон Б-40 за пунктом 4.4 таблиці #1 відповідає маркуванню "Б1", а не маркуванню "Г".
Відповідь: В тендерну документацію було внесено зміни.
ДОДАТОК 3 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ
Дата подання: 03 лютого 2024 22:12
Дата відповіді: 05 лютого 2024 11:08
П. 1.2. ДОДАТКУ 3 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ, - ...." Учасник повинен бути виробником асфальтобенних сумішей що є предметом закупівлі. Учасник надає гарантійний лист про виробництво, а також чинні до кінця 2024 року атестат виробництва (власний або виробника, з яким укладено договір) всіх асфальтобетонних сумішей, що є предметом закупівлі, виданий уповноваженим на атестацію органом"... - суперечить по формулюванню вимоги, так як перше речення щодо того, що Учасник має бути ВИРОБНИКОМ, не містить інформації при умові - коли УЧАСНИК залучає на договірних основах іншого ВИРОБНИКА!
Тому просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, та доповнити п. 1.2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимогами процедури закупівлі передбачено що Учасником може бути як Виробник асфальтобенних сумішей так і той Учасник що залучає потужності асфальтобетонного заводу.
Вимоги ТД
Дата подання: 03 лютого 2024 23:47
Дата відповіді: 05 лютого 2024 11:07
Чи можна на вимогу ТЗ п. 3.3.Учасник повинен мати власні або залучені потужності АБЗ, не менше 2-х змішувачей(потужністю не менше 120т/год), які забезпечують одночасне виготовлення мінімум 2-х типів асфальтобетонних сумішей. Учасник повинен підтвердити зазначену інформацію у вигляді гарантійного листа в якому зазначити кількість, марки (моделі) АБЗ та їх продуктивність. - підтвердити потужність АБЗ не менше 120т/год - сумарно двома заводами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник може підтвердити потужність АБЗ сумарно всіма залученими потужностями.
Вимоги ТД
Дата подання: 05 лютого 2024 11:15
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:20
Добрий день! Підкажіть будь-ласка чи має право Учсаник залучати випробувальну лабораторію на договірних умовах, а саме - надання послуг?!....Дякуємо!
Відповідь: В зв’язку з тим що лабораторія здійснює вхідний контроль всіх матеріалів необхідних для виробництва товару, а на виході здійснює контроль вже готової продукції кожної партії товару,
тільки заводська лабораторія може виконати ці функції. Саме тому Учасник повинен мати заводську власну або залучену у складі орендованих виробничих потужностей випробувальну лабораторію що забезпечена технічною документацією та відповідним обладнанням яке пройшло відповідно метрологічну повірку, забезпеченої кваліфікованими працівниками.
тільки заводська лабораторія може виконати ці функції. Саме тому Учасник повинен мати заводську власну або залучену у складі орендованих виробничих потужностей випробувальну лабораторію що забезпечена технічною документацією та відповідним обладнанням яке пройшло відповідно метрологічну повірку, забезпеченої кваліфікованими працівниками.
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 05 лютого 2024 12:11
Дата відповіді: 05 лютого 2024 15:53
Вимога Додатку3 - п. 1 .2. - " Учасник повинен бути виробником асфальтобенних сумішей що є предметом закупівлі. Учасник надає гарантійний лист про виробництво, а також чинні до кінця 2024 року атестат виробництва (власний або виробника, з яким укладено договір) всіх асфальтобетонних сумішей, що є предметом закупівлі, виданий уповноваженим на атестацію органом. " - містить ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР, так як ми - потенційний учасник, який хоче брати участь в даній закупівлі, має атестат виробництва, що закінчується влітку 2024 р. - і відразу по закінченню ми отримуємо НОВИЙ АТЕСТАТ,тому ВИМАГАТИ в учсаників атестат чинний до кінця 2024 р. - є неправомірним, так як у військовий стан витрачати кошти - про максимальній їх економії на рівні ДЕРЖАВИ є НЕ ЗАКОННИМ та ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ!!!.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Встановлена вимога у тендерній документації щодо надання Учасником атестата виробництва всіх асфальтобетонних сумішей, що є предметом закупівлі, виданий уповноваженим на атестацію органом чинного до кінця 2024 року, обумовлена тим що замовником, було оголошено річну потребу асфальтобетонних сумішей відповідно до планів фінансування та виконання робіт на 2024 рік.
Відсутність, припинення або відстрочка атестата виробництва призведе до зриву та затримки планових аварійних робіт, а також не виконання робіт на стратегічних об'єктах в умовах військового стану. Саме тому наявність данної вимоги не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Відсутність, припинення або відстрочка атестата виробництва призведе до зриву та затримки планових аварійних робіт, а також не виконання робіт на стратегічних об'єктах в умовах військового стану. Саме тому наявність данної вимоги не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Найменування предмету закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2024 14:12
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:29
Доброго дня! Прохання пояснити яку сме асфальтобетонну суміш Б-40 Ви хочете придбати? Згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 тип гранулометрії Б - дрібнозерниста суміш, Б1 - крупнозерниста. Якщо Вам потрібна крупнозерниста, потрібно внести зміни в тендерну документацію і вірно прописати найменування товару АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.1.БНД (Б-40).
Відповідь: Шановний Учаснику! Зміни будуть внесені в ТД найближчим часом
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 – Асфальтобетонні суміші (самовивіз) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 14 412 408,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 72 062,04 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Цією документацією вимагається тендерне забезпечення, яке має бути подане в розмірі: ЛОТ 1 140 000,00 грн (сто сорок тисяч грн. 00 коп.) Термін дії повинен бути не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Забезпечення тендерних пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії: - гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Умови надання: забезпечення тендерної пропозиції надане Учасниками торгів повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 5. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 140000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 4 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками закупівлі у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір забезпечення, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: р/р UA953057490000002600831065801 в ПАТ «Банк Кредит Дніпро» МФО 305749, код ЄДРПОУ 03359121, ІПН № 033591226562, Свідоцтво платника ПДВ № 38274721, Комунальне підприємство «Шляхово - експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району». Призначення платежу: «Застава грошових коштів Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок ШЕУ Подільського району не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору забезпечення, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6). |
Позиції
1600 т
АСГ.Др.Щ.В.НП.1.БНД (В-10)
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, самовивіз з бази навантаження Учасника
Дата доставки:
31 грудня 2024
400 т
АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.1.БНД (Г-4)
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, м. Київ, самовивіз з бази навантаження Учасника
Дата доставки:
31 грудня 2024
400 т
АСГ.Др.Щ.Б.НП.1БНД (Б-20)
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, м. Київ, самовивіз з бази навантаження Учасника
Дата доставки:
31 грудня 2024
200 т
АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.1.БНД (Б-40)
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, м. Київ, самовивіз з бази навантаження Учасника
Дата доставки:
31 грудня 2024
30 т
ЛАБС (АБС лита для ямкового ремонту проїзної частини)
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, м. Київ, самовивіз з бази навантаження Учасника
Дата доставки:
31 грудня 2024
35 т
АСХ.Др.Щ.Б.НП.11.БСГР 130/200 (АБС холодна)
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, самовивіз з бази навантаження Учасника
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" |
12 945 000,00
UAH з ПДВ
|
12 945 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" #03448244 |
Переможець |
12 945 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 15:19
|
Договір № 31 від 28.02 ШРБУ № 82.PDF | укладений |
28 лютого 2024 15:19
|