Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 09310000-5 - Електрична енергія
Очікувана вартість
4 669 087,50 UAH
UA-2024-01-30-011585-a 34360d99dce24e8ababe4096a3e517db
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Юрій Олександрович

+380472544761 tender.ckrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33457208
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36
Контактна особа: Бондар Юрій Олександрович
+380472544761
tender.ckrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2024 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 4 669 087,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 345,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
770000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка, 307, бульвар Шевченка, 117, вул. Б.Вишневецького,36, вул. Благовісна,170.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 січня 2024 15:35

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 лютого 2024 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 16:12
зміни 20.02.24.docx
20 лютого 2024 16:12
тд електроенергія зі змінами 20.04.doc
31 січня 2024 13:05
зміни 31.01.24.docx
31 січня 2024 13:05
тд електроенергія зі змінами.doc
30 січня 2024 15:35
тд електроенергія.doc
20 лютого 2024 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2024 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2024 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 16:12
зміни 20.02.24.docx
20 лютого 2024 16:12
тд електроенергія зі змінами 20.04.doc
31 січня 2024 13:05
зміни 31.01.24.docx
31 січня 2024 13:05
тд електроенергія зі змінами.doc
30 січня 2024 15:35
тд електроенергія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконна вимога
Дата подання: 20 лютого 2024 16:25
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:12
Шановний Замовник, в п.1 Розділу ІІІ тендерної документації ви просите надати: «Інформація від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку;» Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом(за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Відповідно до п. 29 Особливостей: - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. - у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Тобто, Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати: 1) підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2) будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який також не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії Інформації від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Наголошуємо, що жодним нормативно-правововим актом не передбачено необхідності отримання електропостачальником даних документів. Дана вимога не має жодного відношення до постачання електроенергії, є незаконною, дискримінаційною, абсолютно незрозумілою, нелогічною, та такою, що жодним чином не підтверджує і не впливає на якість надання послуг з постачання електричної енергії Замовнику в разі перемоги в публічній закупівлі. Просимо видалити вищевказану вимогу з тендерної документації. в іншому випадку буде подана скарга в АМКУ. Наша позиція підтверджується актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до вищевказаної вимоги, а саме рішення №998-р/пк-пз від 17.01.2024 (UA-2024-01-04-003223-a).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше звернення до Замовника повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) з урахуванням Особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до пункту 31 Особливостей, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації.
Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170) визначають позитивну/негативну податкову історію платника податку. Враховуючи важливість безперебійного постачання електроенергії для Замовника, володіння інформацією, передбаченою чинним законодавством, про податкову історію постачальника електроенергією, значно зменшить ризик укладання договору за результатами процедури закупівлі з учасником, який не зможе виконати свої зобов’язання в подальшому, а також надасть змогу зробити прогнозовану оцінку співпраці з таким постачальником.
Окремо слід зауважити, що отримати таку інформацію учасник може досить швидко, скориставшись сервісами обслуговування клієнтів від Державної податкової служби України. Отже, вимога про надання зазначеного документу є цілком законною та не є дискримінаційною.
Правомірність та законність наявності вимоги щодо критерів ризиковості платника податку підтверджена свіжою практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 15474-р/пк-пз від 28.09.2023 року (предметом закупівлі у зазначеній процедурі була саме Електрична енергія).
Враховуючи вищевикладене та відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників критеріїв ризиковості платника податку, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, Замовник дійшов висновку про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації (згідно з абзацом 3 пункту 54 Особливостей), адже остання складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі у сфері публічних закупівель.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 лютого 2024 16:42
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:13
Шановний Замовник! Відповідно до додатку 2 до тендерної документації ви просите надати: «З метою запобігання ризиків щодо постачання неякісного товару за результатами закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ EN 50160-2014 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства, у 2024 році. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії, учасник у складі пропозиції надає копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом». Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунальнопобутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В документації вказано предмет закупівлі – електрична енергія, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель. Також повідомляємо, що Електрична енергія не підлягає обов’язковій сертифікації та оцінці відповідності. Відповідальність за якість електричної енергії покладається на ОСР (Оператор системи розподілу). Тому дана вимога дискримінує Учасників і унеможливлює його участь у торгах. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України. Наша позиція підтверджується актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до вищевказаної вимоги, а саме рішення № 14843-р/пк-пз від 18.09.2023 від UA-2023-09-04-008869-a.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше звернення до Замовника повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) з урахуванням Особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до пункту 31 Особливостей, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Предметом закупівлі є товар за ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія». Слід зазначити, що відповідно ст. 167 КУпАП за введення в обіг або реалізацію продукції, яка не відповідає вимогам стандартів, норм, правил і зразків (еталонів) щодо безпечності, якості та відповідно до ст. 168-1 КУпАП за виконання робіт, надання послуг громадянам-споживачам, що не відповідають вимогам стандартів, норм і правил, передбачена адміністративна відповідальність. У ч. 1 ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що: - орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; - сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; - технічна специфікація - документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга. У ч. 2 ст. 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» зазначено, що дія цього Закону поширюється на всі види продукції. Згідно з п. 7 ч. 2 ст. 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» до сфери законодавчо регульованої метрології належать торговельно-комерційні операції та розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо). Перелік уповноважених органів з сертифікації продукції, товарів та послуг наявний у публічному доступі в Реєстрі акредитованих органів оцінки відповідності на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Таким чином, Замовником вмотивовано передбачена можливість надання учасниками документів, що засвідчують якість товару (сертифікати якості або протоколи перевірки показників якості електроенергії), або у разі відсутності даних документів та/або у випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару, відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Позиція правомірності вимог даних документів також підтримана у Рішенні Постійно діючої комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2885- р/пк-пз від 14.02.2020 року у закупівлі UA-2019-12-17-001113-b. Замовником жодним чином не порушено принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, та відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-01-30-011585-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 02 лютого 2024 18:12
скарга
скарга на незаконні вимоги тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2024 17:18
Рішення від 06.02.2024 № 2248.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2024 17:18
Рішення від 13.02.2024 № 2769.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2024 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: порушення усунуто шляхов внесення змін до тендерної документації

Документи подані скаржником

02 лютого 2024 17:50
1054 ДУ 1 Газенерго-Трейд.pdf
02 лютого 2024 17:50
1054 ДД Газенерго-Трейд.pdf
02 лютого 2024 17:50
скарга.doc.p7s
02 лютого 2024 17:50
скарга.pdf
02 лютого 2024 17:50
скарга.doc
02 лютого 2024 17:50
скарга.pdf.p7s
02 лютого 2024 17:53
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

06 лютого 2024 17:18
Рішення від 06.02.2024 № 2248.pdf
16 лютого 2024 11:49
Рішення від 13.02.2024 № 2769.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС ЕНЕРДЖИ" 4 658 500,00
UAH з ПДВ
4 658 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 лютого 2024 09:23
Електронний підпис
28 лютого 2024 09:22
Довідка абз.14 п.47.pdf.p7s
28 лютого 2024 09:22
Довідка абз.14 п.47.pdf
28 лютого 2024 09:22
Довідка МВС.rar
28 лютого 2024 09:22
Довідка корунція Люкс.zip
23 лютого 2024 13:30
Електронний підпис
23 лютого 2024 13:26
0. Реєстр документів.pdf.p7s
23 лютого 2024 13:25
35.1. Статут.pdf.p7s
23 лютого 2024 13:24
35.2. Опис до Статуту.pdf.p7s
23 лютого 2024 13:24
36. Витяг ПДВ.pdf.p7s
23 лютого 2024 13:22
32. Позитивний відгук.pdf.p7s
23 лютого 2024 13:20
1. Довідка про санкції.pdf
23 лютого 2024 13:20
35.2. Опис до Статуту.pdf
23 лютого 2024 13:20
49. Банківська гарантія.rar
23 лютого 2024 13:20
35.1. Статут.pdf
23 лютого 2024 13:20
38. Постанова НКРЕКП 1002.pdf
23 лютого 2024 13:20
3. Тендерна пропозиція.pdf
23 лютого 2024 13:20
36. Витяг ПДВ.pdf
23 лютого 2024 13:20
32. Позитивний відгук.pdf
23 лютого 2024 13:20
19. Довідка від НКРЕКП.pdf
23 лютого 2024 13:20
0. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС ЕНЕРДЖИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС ЕНЕРДЖИ"
#42972351
Переможець 4 658 500,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2024 16:08

Документи

27 лютого 2024 16:09
Довідка НАЗК
27 лютого 2024 16:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2024 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС ЕНЕРДЖИ"
#42972351
4 658 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2024 16:09
Довідка НАЗК
27 лютого 2024 16:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 14:24
ду 2.PDF зміни до договору
10 квітня 2024 14:22
Електронний підпис укладений
13 березня 2024 11:29
Дод угода _ 1 від 11.03.2024.FR12.pdf зміни до договору
13 березня 2024 11:27
Електронний підпис укладений
13 березня 2024 11:09
Договір _ 35 24 від 11.03.2024 .FR12.pdf укладений
13 березня 2024 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1.Договору викласти в новій редакції (сума договору становить 3857074.65 грн з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 35/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пунктів 5.1 ( ціна договору становить 3168539,01 грн з ПДВ) та 5.2.Договору ( ціна за 1 Квт становить 4,97 з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 35/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML