Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV) 09310000-5 - Електрична енергія
Очікувана вартість
4 669 087,50 UAH
UA-2024-01-30-011585-a ● 34360d99dce24e8ababe4096a3e517db
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33457208 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36 |
Контактна особа: |
Бондар Юрій Олександрович +380472544761 tender.ckrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2024 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 669 087,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 345,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
770000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка, 307, бульвар Шевченка, 117, вул. Б.Вишневецького,36, вул. Благовісна,170.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 16:12 |
зміни 20.02.24.docx | |
20 лютого 2024 16:12 |
тд електроенергія зі змінами 20.04.doc | |
31 січня 2024 13:05 |
зміни 31.01.24.docx | |
31 січня 2024 13:05 |
тд електроенергія зі змінами.doc | |
30 січня 2024 15:35 |
тд електроенергія.doc |
20 лютого 2024 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 лютого 2024 16:12 |
зміни 20.02.24.docx
|
||||||
20 лютого 2024 16:12 |
тд електроенергія зі змінами 20.04.doc
|
||||||
31 січня 2024 13:05 |
зміни 31.01.24.docx
|
||||||
31 січня 2024 13:05 |
тд електроенергія зі змінами.doc
|
||||||
30 січня 2024 15:35 |
тд електроенергія.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконна вимога
Дата подання: 20 лютого 2024 16:25
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:12
Шановний Замовник, в п.1 Розділу ІІІ тендерної документації ви просите надати: «Інформація від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку;» Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом(за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Відповідно до п. 29 Особливостей: - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. - у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Тобто, Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати: 1) підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2) будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який також не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії Інформації від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Наголошуємо, що жодним нормативно-правововим актом не передбачено необхідності отримання електропостачальником даних документів. Дана вимога не має жодного відношення до постачання електроенергії, є незаконною, дискримінаційною, абсолютно незрозумілою, нелогічною, та такою, що жодним чином не підтверджує і не впливає на якість надання послуг з постачання електричної енергії Замовнику в разі перемоги в публічній закупівлі. Просимо видалити вищевказану вимогу з тендерної документації. в іншому випадку буде подана скарга в АМКУ. Наша позиція підтверджується актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до вищевказаної вимоги, а саме рішення №998-р/пк-пз від 17.01.2024 (UA-2024-01-04-003223-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше звернення до Замовника повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) з урахуванням Особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до пункту 31 Особливостей, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації.
Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170) визначають позитивну/негативну податкову історію платника податку. Враховуючи важливість безперебійного постачання електроенергії для Замовника, володіння інформацією, передбаченою чинним законодавством, про податкову історію постачальника електроенергією, значно зменшить ризик укладання договору за результатами процедури закупівлі з учасником, який не зможе виконати свої зобов’язання в подальшому, а також надасть змогу зробити прогнозовану оцінку співпраці з таким постачальником.
Окремо слід зауважити, що отримати таку інформацію учасник може досить швидко, скориставшись сервісами обслуговування клієнтів від Державної податкової служби України. Отже, вимога про надання зазначеного документу є цілком законною та не є дискримінаційною.
Правомірність та законність наявності вимоги щодо критерів ризиковості платника податку підтверджена свіжою практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 15474-р/пк-пз від 28.09.2023 року (предметом закупівлі у зазначеній процедурі була саме Електрична енергія).
Враховуючи вищевикладене та відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників критеріїв ризиковості платника податку, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, Замовник дійшов висновку про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації (згідно з абзацом 3 пункту 54 Особливостей), адже остання складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі у сфері публічних закупівель.
Частиною 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до пункту 31 Особливостей, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації.
Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170) визначають позитивну/негативну податкову історію платника податку. Враховуючи важливість безперебійного постачання електроенергії для Замовника, володіння інформацією, передбаченою чинним законодавством, про податкову історію постачальника електроенергією, значно зменшить ризик укладання договору за результатами процедури закупівлі з учасником, який не зможе виконати свої зобов’язання в подальшому, а також надасть змогу зробити прогнозовану оцінку співпраці з таким постачальником.
Окремо слід зауважити, що отримати таку інформацію учасник може досить швидко, скориставшись сервісами обслуговування клієнтів від Державної податкової служби України. Отже, вимога про надання зазначеного документу є цілком законною та не є дискримінаційною.
Правомірність та законність наявності вимоги щодо критерів ризиковості платника податку підтверджена свіжою практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 15474-р/пк-пз від 28.09.2023 року (предметом закупівлі у зазначеній процедурі була саме Електрична енергія).
Враховуючи вищевикладене та відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників критеріїв ризиковості платника податку, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, Замовник дійшов висновку про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації (згідно з абзацом 3 пункту 54 Особливостей), адже остання складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі у сфері публічних закупівель.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 лютого 2024 16:42
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:13
Шановний Замовник! Відповідно до додатку 2 до тендерної документації ви просите надати: «З метою запобігання ризиків щодо постачання неякісного товару за результатами закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ EN 50160-2014 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства, у 2024 році. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії, учасник у складі пропозиції надає копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом».
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунальнопобутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В документації вказано предмет закупівлі – електрична енергія, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
Також повідомляємо, що Електрична енергія не підлягає обов’язковій сертифікації та оцінці відповідності. Відповідальність за якість електричної енергії покладається на ОСР (Оператор системи розподілу).
Тому дана вимога дискримінує Учасників і унеможливлює його участь у торгах. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Наша позиція підтверджується актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до вищевказаної вимоги, а саме рішення № 14843-р/пк-пз від 18.09.2023 від UA-2023-09-04-008869-a.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше звернення до Замовника повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) з урахуванням Особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до пункту 31 Особливостей, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Предметом закупівлі є товар за ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія». Слід зазначити, що відповідно ст. 167 КУпАП за введення в обіг або реалізацію продукції, яка не відповідає вимогам стандартів, норм, правил і зразків (еталонів) щодо безпечності, якості та відповідно до ст. 168-1 КУпАП за виконання робіт, надання послуг громадянам-споживачам, що не відповідають вимогам стандартів, норм і правил, передбачена адміністративна відповідальність. У ч. 1 ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що: - орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; - сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; - технічна специфікація - документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга. У ч. 2 ст. 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» зазначено, що дія цього Закону поширюється на всі види продукції. Згідно з п. 7 ч. 2 ст. 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» до сфери законодавчо регульованої метрології належать торговельно-комерційні операції та розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо). Перелік уповноважених органів з сертифікації продукції, товарів та послуг наявний у публічному доступі в Реєстрі акредитованих органів оцінки відповідності на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Таким чином, Замовником вмотивовано передбачена можливість надання учасниками документів, що засвідчують якість товару (сертифікати якості або протоколи перевірки показників якості електроенергії), або у разі відсутності даних документів та/або у випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару, відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Позиція правомірності вимог даних документів також підтримана у Рішенні Постійно діючої комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2885- р/пк-пз від 14.02.2020 року у закупівлі UA-2019-12-17-001113-b. Замовником жодним чином не порушено принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, та відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін
Частиною 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до пункту 31 Особливостей, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Предметом закупівлі є товар за ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія». Слід зазначити, що відповідно ст. 167 КУпАП за введення в обіг або реалізацію продукції, яка не відповідає вимогам стандартів, норм, правил і зразків (еталонів) щодо безпечності, якості та відповідно до ст. 168-1 КУпАП за виконання робіт, надання послуг громадянам-споживачам, що не відповідають вимогам стандартів, норм і правил, передбачена адміністративна відповідальність. У ч. 1 ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що: - орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; - сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; - технічна специфікація - документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга. У ч. 2 ст. 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» зазначено, що дія цього Закону поширюється на всі види продукції. Згідно з п. 7 ч. 2 ст. 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» до сфери законодавчо регульованої метрології належать торговельно-комерційні операції та розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо). Перелік уповноважених органів з сертифікації продукції, товарів та послуг наявний у публічному доступі в Реєстрі акредитованих органів оцінки відповідності на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Таким чином, Замовником вмотивовано передбачена можливість надання учасниками документів, що засвідчують якість товару (сертифікати якості або протоколи перевірки показників якості електроенергії), або у разі відсутності даних документів та/або у випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару, відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Позиція правомірності вимог даних документів також підтримана у Рішенні Постійно діючої комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2885- р/пк-пз від 14.02.2020 року у закупівлі UA-2019-12-17-001113-b. Замовником жодним чином не порушено принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, та відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-30-011585-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 02 лютого 2024 18:12
Дата подання: 02 лютого 2024 18:12
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2024 17:18
Рішення від 06.02.2024 № 2248.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2024 17:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2024 № 2769.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2024 13:47
Рішення від 13.02.2024 № 2769.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2024 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: порушення усунуто шляхов внесення змін до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС ЕНЕРДЖИ" |
4 658 500,00
UAH з ПДВ
|
4 658 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС ЕНЕРДЖИ" #42972351 |
Переможець |
4 658 500,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 14:24
|
ду 2.PDF | зміни до договору |
10 квітня 2024 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 11:29
|
Дод угода _ 1 від 11.03.2024.FR12.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 11:09
|
Договір _ 35 24 від 11.03.2024 .FR12.pdf | укладений |
13 березня 2024 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.1.Договору викласти в новій редакції (сума договору становить 3857074.65 грн з ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 35/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пунктів 5.1 ( ціна договору становить 3168539,01 грн з ПДВ) та 5.2.Договору ( ціна за 1 Квт становить 4,97 з ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 35/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |