Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Трофіменко Наталія +380989799312 katp1628lav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2024 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником з реєстраційного рахунку, відкритого в органах Державної казначейської служби України (у разі оплати за рахунок коштів місцевого бюджету) та/або банківського рахунку Замовника (у разі оплати за рахунок власних коштів підприємства), суми визначеної в Акті наданих послуг, підписаного Сторонами та рахунку на оплату, наданого Виконавцем, протягом 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами такого Акту. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 08:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 08:22 |
Перелік змін.docx | |
01 лютого 2024 08:22 |
ТД 2024 (зі змінами від 01.02.2024) .docx | |
01 лютого 2024 08:22 |
Проєкт договору послуги (зі змінами) 01.02.2024.docx | |
30 січня 2024 15:08 |
ТД 2024 .docx | |
30 січня 2024 15:03 |
Проєкт договору послуги .docx |
01 лютого 2024 08:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2024 08:22 |
Перелік змін.docx
|
|||
01 лютого 2024 08:22 |
ТД 2024 (зі змінами від 01.02.2024) .docx
|
|||
01 лютого 2024 08:22 |
Проєкт договору послуги (зі змінами) 01.02.2024.docx
|
|||
30 січня 2024 15:08 |
ТД 2024 .docx
|
|||
30 січня 2024 15:03 |
Проєкт договору послуги .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000018 ● 57722491e9f14925bdd7792b6be32e37
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024 № 15-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.05.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.05.2024 №15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-01-30-010508-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 15:54:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-010508-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 15:25:57
Пояснення уповноваженої особи Полтавського КАТП-1628, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Замовником перед проведенням процедури закупівлі було розрахунково визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що відображені у Додатку 3 до тендерної документації (сканований Розрахунок потреби в оренді (залученні) техніки сторонніх організацій для утримання вулично-дорожньої мережі та територій загального призначення Полтавської міської територіальної громади на 2024 рік додається).
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначалось згідно комерційних пропозицій вартості однієї години роботи транспортних засобів, наданих ТОВ «АСФЕР ГРУП», ПП «ТЕХАГРОСЕРВІС», ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» на запити КАТП -1628, скановані копії яких додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 14:01:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-010508-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Прошу підтвердити з посиланням на файл у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» надання договору, укладеного з ТОВ «САНРАЙС ЛОГИСТИКС», який зазначений в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. №4/т від 02.02.2024 р. під № 2 та про подання якого вказано у листі-роз’ясненні до інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-15 12:13:30
Пояснення уповноваженої особи Полтавського КАТП-1628, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту
Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з підпунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 21 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 1 та частини 9 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
На Ваш черговий запит від 14.05.2024 року, який надійшов щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-010508-a та коду ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів щодо підтвердження з посиланням на файл у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» надання договору, укладеного з ТОВ «САНРАЙС ЛОГИСТИКС», який зазначений в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. №4/т від 02.02.2024 р. під № 2 та про подання якого вказано у листі-роз’ясненні до інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наступним повідомляємо, що згідно Додатку № 1 до тендерної документації Розділ 1. Кваліфікаційні критерії нами вимагалося надати у складі пропозиції п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*»
Згідно вимог ТД для підтвердження кваліфікаційних критерій Учасником ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку за вих. № 4/т від 02.02.2024 року про наявність в учасника досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО (аналогічних) за предметом закупівлі договорів.
Учасник ДОТРИМАВСЯ вимоги ТД та НАДАВ у складі своєї пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям:
- Довідку, за формою, яку була вказана у ТД;
- Аналогічний договір із Службою автомобільних доріг у Полтавській області за № 32-01-20 від 0.02.2020 року;
- Звіт про виконання договору про закупівлю;
- Довідку про вартість виконаних будівельних робіт і витрати (форми КБ-3);
- Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в).
Нами у Тендерній документації НЕ ЗАЗНАЧАЛАСЯ ЧІТКА КІЛЬКІСТЬ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, і, тому для підтвердження нам досить було одного повністю виконаного договору із підтверджуючими документами. Інший договір до розгляду не брався, оскільки, згідно з пунктом 31 Особливостей: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Звертаємо увагу, що відповідно до Додатку № 1 тендерна документація не містить окремих вимог щодо певної кількості аналогічних договорів, а саме НЕ КОНКРЕТИЗОВАНО, скільки аналогічних договорів повинен прикріпити учасник один чи два.
Виходячи із вище наведеного, згідно Закону України та вимог Замовника – УЧАСНИК ВИКОНАВ у ПОВНОМУ ОБСЯЗІ вимоги Додатку № 1, а, отже, причин для відхилення пропозиції учасника із найнижчою та економічно вигідною ціною, у нас, як Замовників – ВІДСУТНІ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-16 12:45:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-010508-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Чому Вами було розглянуто та прийнято надану учасником ТОВ «ДРСУ Полтава» проміжну Фінансову звітність малого підприємства за 9 місяців 2023 року (файл у тендерній пропозиції учасника «13. Інші документи.pdf»), якщо вимогою пункту 3 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку № 1 до тендерної документації було надання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності за останній звітний період. Статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-21 16:28:49
Пояснення уповноваженої особи Полтавського КАТП-1628, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту
Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з підпунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 21 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 1 та частини 9 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
На Ваш черговий запит від 16 травня 2024 року о 12:45, який надійшов щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-010508-a та коду ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів щодо розгляду та прийняття наданої учасником ТОВ «ДРСУ Полтава» проміжної Фінансової звітності малого підприємства за 9 місяців 2023 року (файл у тендерній пропозиції учасника «13. Інші документи.pdf»), якщо вимогою пункту 3 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку № 1 до тендерної документації було надання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності за останній звітний період. Статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Наступним повідомляємо, що згідно Додатку № 1 до тендерної документації Розділ 1. Кваліфікаційні критерії нами вимагалося надати у складі пропозиції п. 3 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно вимог ТД для підтвердження кваліфікаційних критерій Учасником ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» у складі тендерної пропозиції було надано файл «13. Інші документи.pdf» у складі якого є в наявності документ під назвою «Фінансова звітність малого підприємства за 9 місяців 2023 року.
Інформуємо, що відповідно до Постанови КМУ № 419 від 28.12.2000 року «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства).
Пунктом 5 даної Постанови передбачено «5. Підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком».
Тому у складі пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДРСУ Полтава» надано звітність за ІІІ кв. (9 місяців) 2023 року, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності малого підприємства.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що закупівлю у системі прозоро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-010508-a нами було оголошено 30 січня 2024 року.
Тобто, учасник-переможець, аж ніяк не міг надати у складі своєї пропозиції фінансову звітність малого підприємства за 2023 рік у повному обсязі, оскільки звітність подається до 28 лютого поточного року згідно вимог Постанови КМУ № 419 від 28.12.2000 року.
А нами, як Замовником, у ТД НЕ ВИМАГАЛОСЯ надавати фінансову звітність за 2022 рік, для підтвердження фінансової спроможності підприємства.
Учасник-переможець НАДАВ відповідне підтвердження своєї фінансової спроможності у вигляді Фінансової звітності малого підприємства за 9 місяців із підтвердженням того, що звітність за 9 місяців, відповідна служба прийняла, згідно КВИТАНЦІЇ № 2
Іншого підтвердження ми не вимагали, і учасник-переможець діяв згідно з пунктом 31 Особливостей: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Виходячи із вище наведеного, згідно Закону України та вимог Замовника – УЧАСНИК ВИКОНАВ у ПОВНОМУ ОБСЯЗІ вимоги Додатку № 1, а, отже, причин для відхилення пропозиції учасника із найнижчою та економічно вигідною ціною, у нас, як Замовників – ВІДСУТНІ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-05-06-000018 закупівлі ДК 021:2015- 60180000-3 «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів «Послуги вантажного автомобільного транспорту, бульдозера, трактора, автокрана та екскаватора», а саме: вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2024-05-27 15:04:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" |
9 729 000,00
UAH з ПДВ
|
9 729 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" #34011607 |
Переможець |
9 729 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2025 14:17
|
Додаткова угода №8 до дог 115 від 25.02.25.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2025 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2025 10:46
|
Додаткова угода №7_13.01.2025.pdf | зміни до договору |
13 січня 2025 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 14:31
|
Додаткова угода №6_до Договору №115_19.02.2024.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 16:12
|
Додаткова угода 5 до дог 115 від 23.12.2024.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2024 15:41
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2024 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 09:57
|
Договір 115. pdf.pdf | укладений |
19 лютого 2024 09:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автомобілі-самоскиди рамні вантажопідйомністю 20 т (V20 м3 і більше) в кількості 2-х одиниць | 800 | година |
1 200,00
UAH з ПДВ
|
Автомобілі-самоскиди рамні вантажопідйомністю 5 т (ЗИЛ, ГАЗ або аналогічні) в кількості 1-єї одиниціі | 300 | година |
1 020,00
UAH з ПДВ
|
Фронтальні навантажувачі ковшові (від 2 м3 до 3,5 м3) в кількості 2-х одиниць | 200 | година |
2 160,00
UAH з ПДВ
|
Бульдозер гусеничний (вага 14 т і більше) в кількості 1-єї одиниці | 60 | година |
2 400,00
UAH з ПДВ
|
Машина поливо мийна з щіткою в кількості 1-єї одиниці | 150 | година |
1 020,00
UAH з ПДВ
|
Міні навантажувач з бортовим поворотом в кількості 2-х одиниць | 500 | година |
1 056,00
UAH з ПДВ
|
Автогрейдери в кількості 3-х одиниць | 250 | година |
2 400,00
UAH з ПДВ
|
Комбіновані дорожні машини (КДМ) в кількості 6-и одиниць | 1500 | година |
1 200,00
UAH з ПДВ
|
Трактори з відвалом в кількості 3-х одиниць | 1500 | година |
1 020,00
UAH з ПДВ
|
Автокран (10 тон) в кількості 1-єї одиниці | 200 | година |
1 380,00
UAH з ПДВ
|
Екскаватори- навантажувачі в кількості 2-х одиниць | 1000 | година |
1 200,00
UAH з ПДВ
|
Вантажопасажирський («Дубль-кабіна») ГАЗЕЛЬ, JAC, або аналог закордонного виробника в кількості 6-и одиниць | 3000 | година |
600,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 115 від 19 лютого 2024 р., а саме: Зменшити загальну суму Договору на 4 842 000 грн. 00 коп. (Чотири мільйони вісімсот сорок дві тисячі грн. 00 коп.) та внести зміни до Додатку № 1 до договору про закупівлю послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити дію договору, а саме пункт 10.1 Договору №115 від 19 лютого 2024 року викласти у наступній редакції: "Договір набуває чинності з моменту підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 28 лютого 2025 року включно, а в частині розрахунків - до повного їх виконання". |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума цієї Додаткової угоди складає 974 400,00 грн. (Дев’ятсот сімдесят чотири тисячі чотириста гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 162 400,00 грн. (Сто шістдесят дві тисячі чотириста гривень 00 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю. - за рахунок коштів місцевого бюджету 974 400,00 грн. (Дев’ятсот сімдесят чотири тисячі чотириста гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 162 400,00 грн. (Сто шістдесят дві тисячі чотириста гривень 00 копійок); - за рахунок власних коштів підприємства – _00,00_ грн., у тому числі ПДВ _00,00_». |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |