Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 39830000-9 продукція для чищення (Пральні порошки, сода, засоби чистячі порошкообразні, сантрі-гель, засоби для миття підлоги, для чистки унітазів, освіжувачі повітря, засоби для ручного миття посуду та для миття скла)
Очікувана вартість
91 377,70 UAH
UA-2024-01-30-002997-a 70a386328e074b4e89c7a878b694dd7b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буркун Наталія Михайлівна

+380442070403 kyivmst@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київмедспецтранс
Код ЄДРПОУ: 01993807
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25
Контактна особа: Буркун Наталія Михайлівна
+380442070403
kyivmst@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2024 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2024 13:00
Початок аукціону: 09 лютого 2024 13:58
Очікувана вартість: 91 377,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 457,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2204 штуки
Пральні порошки, сода, засоби чистячі порошкообразні, сантрі-гель, засоби для миття підлоги, для чистки унітазів, освіжувачі повітря, засоби для ручного миття посуду та для миття скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Київ, вул. Куренівська, 16-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2024 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2024 10:34
інфо_продукція для чищення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

еквіваленти
Дата подання: 31 січня 2024 09:27
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:30
Чи можна пропонувати еквіваленти?
Відповідь: Доброго дня. Конкретні ТМ зазначені тільки в п. 8 та 9 Технічного завдання, але по ним еквіваленти / аналоги не розглядаються. По іншим пунктам, а саме 1-7 та 10-12 можна пропонувати свої варіанти, але тара, вага, об'єм, упаковка, тощо, мають відповідати технічному завданню (Додаток 1 вимог до закупівлі).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-30-002997-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець МАРТИНЦОВ АРТЕМ ФЕДОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2860603873
Дата подання: 15 лютого 2024 14:51
Порушення закону
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу, що рішення про надання Замовником про виправлення невідповідностей, приймаються виключно згідно чинного законодавства, а саме: частини шістнадцятої статті 29 Закону! Тобто тільки в процедурах закупівлі. Повний текст в файлі, що додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2024 16:35
На виконання норм пункту 11 Особливостей та з метою впорядкування використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ДП «Прозорро» прийняло наказ № 25 від 20.10.2022 (далі — Наказ № 25), яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Інструкція).
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Інструкції замовники в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеного згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині:
1. оголошення (стаття 10 Закону);
2. подання пропозицій (підпункт 9 пункту 3 статті 14 Закону);
3. звернення за роз’ясненням (пункт 7 статті 14 Закону);
4. звернення з вимогою про усунення порушень (пункт 7 статті 14 Закону);
5. надання відповідей (пункт 7 статті 14 Закону);
6. оцінки (стаття 29 Закону);
7. розгляду (пункт 11 статті 14 Закону);
8. відхилення пропозицій (пункт 13 статті 14 Закону);
9. визначення переможця (пункт 12 статті 14 Закону);
10. відміни закупівлі (пункт 17 статті 14 Закону).
Під час проведення закупівлі відповідно до Інструкції розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11, 12 статті 14 Закону про публічні закупівлі з урахуванням положень пункту 3 розділу II цієї Інструкції, а саме: якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції.
Тобто під час спрощених закупівель за Наказом № 25 учасникам надана можливість виправляти невідповідності, які було допущено у пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2024-01-30-002997-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець МАРТИНЦОВ АРТЕМ ФЕДОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2860603873
Дата подання: 16 лютого 2024 16:39
Порушення законодавства
Шановний замовник! Під час спрощених закупівель за Наказом № 25 учаснику ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» надана можливість виправляти невідповідності, але там чітко прописано в яких випадках її надавати не можна! А саме: Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В пропозиції ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» не виконана вимога замовника: Цінова пропозиція має містити найменування/торгову марку виробника. Позиції під №7 та №10, взагалі немає такої інформації (ТМ не вказана).
Просимо дотримуватись норм чинного законодавства та принципів здійснення державних закупівель.
Відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже пропозиція учасника ( ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР») підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 лютого 2024 10:45
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2024 10:44
Не підлягає виправленню інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП,виправлення яких призводить до зміни найменування товару, марки, моделі, тощо. Оскільки Замовнику невідомо, яку білизну та освіжувачі ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИИЙ ПАПІР" пропонував в ціновій пропозиції на момент проведення аукціону, то уточнення цих даних після аукціону може розцінюватись як зміна марки товару. Тому дана вимога підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

15 лютого 2024 14:50
Вимога.pdf

Документи

15 лютого 2024 16:35
Наказ _25 ДП Прозорро.pdf

Документи подані скаржником

16 лютого 2024 16:39
Вимога щодо порушення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ 68 798,00
UAH з ПДВ
63 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 69 410,40
UAH з ПДВ
63 627,24
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець МАРТИНЦОВ АРТЕМ ФЕДОРОВИЧ 76 468,00
UAH з ПДВ
65 157,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 82 647,50
UAH з ПДВ
71 463,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" 77 320,00
UAH з ПДВ
77 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАЦКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 85 806,22
UAH з ПДВ
85 806,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2024 15:39
Електронний підпис
08 лютого 2024 08:50
Електронний підпис
08 лютого 2024 08:50
Електронний підпис
08 лютого 2024 08:50
Опис 19.02.2022.pdf
08 лютого 2024 08:50
Витяг ПДВ ТВГ 03.12.2021.pdf.p7s
08 лютого 2024 08:50
Технічне завдання.pdf.p7s
08 лютого 2024 08:50
Лист-гарантія.pdf
08 лютого 2024 08:50
Наказ ТВГ УП.pdf
08 лютого 2024 08:50
Витяг ПДВ ТВГ 03.12.2021.pdf
08 лютого 2024 08:50
Виписка з ЄДР ТВГ УП.pdf.p7s
08 лютого 2024 08:50
Статут 19.02.2022.pdf.p7s
08 лютого 2024 08:50
Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2024 08:50
Протокол №5 19.02.2022.pdf
08 лютого 2024 08:50
Технічне завдання.pdf
08 лютого 2024 08:50
Лист-гарантія.pdf.p7s
08 лютого 2024 08:50
Статут 19.02.2022.pdf
08 лютого 2024 08:50
Цінова пропозиція.pdf.p7s
08 лютого 2024 08:50
Виписка з ЄДР ТВГ УП.pdf
08 лютого 2024 08:50
Протокол №5 19.02.2022.pdf.p7s
08 лютого 2024 08:50
Опис 19.02.2022.pdf.p7s
08 лютого 2024 08:50
Наказ ТВГ УП.pdf.p7s
08 лютого 2024 08:50
Протокол №1 ТВГ УП.pdf.p7s
08 лютого 2024 08:50
Протокол №1 ТВГ УП.pdf

Публічні документи

07 лютого 2024 13:17
Електронний підпис
07 лютого 2024 13:15
Витяг з ЄДР.pdf
07 лютого 2024 13:15
ІПН.pdf
07 лютого 2024 13:15
Витяг ЄДР 29.06.2023.pdf
07 лютого 2024 13:15
Паспорт.pdf
07 лютого 2024 13:15
1. Щодо підпису.pdf
07 лютого 2024 13:15
Витяг єинд.податок.pdf
07 лютого 2024 13:15
2. Неподача док-ів.pdf
07 лютого 2024 13:15
Виписка з ЄДР.pdf
07 лютого 2024 13:15
5. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 лютого 2024 10:13
Електронний підпис
06 лютого 2024 10:13
Електронний підпис
06 лютого 2024 10:12
Виписка Ромус 21.08.23.pdf.p7s
06 лютого 2024 10:12
п. 47 Особливостей.pdf
06 лютого 2024 10:12
Захист довкілля.pdf
06 лютого 2024 10:12
Тех завдання.pdf
06 лютого 2024 10:12
Проєкт договору.pdf
06 лютого 2024 10:12
Довідка - ліцензія.pdf.p7s
06 лютого 2024 10:12
Опис 17.08.2023 року.pdf
06 лютого 2024 10:12
Витяг ТОВ Ромус 04.01.24.pdf.p7s
06 лютого 2024 10:12
Цінова.pdf.p7s
06 лютого 2024 10:12
Виписка Ромус 21.08.23.pdf
06 лютого 2024 10:12
Цінова.pdf
06 лютого 2024 10:12
Тех завдання.pdf.p7s
06 лютого 2024 10:12
Витяг ТОВ Ромус 04.01.24.pdf
06 лютого 2024 10:12
Довідка - ліцензія.pdf
06 лютого 2024 10:12
Проєкт договору.pdf.p7s
06 лютого 2024 10:12
п. 47 Особливостей.pdf.p7s
06 лютого 2024 10:12
Захист довкілля.pdf.p7s
06 лютого 2024 10:12
Опис 17.08.2023 року.pdf.p7s

Публічні документи

05 лютого 2024 16:46
Електронний підпис
05 лютого 2024 16:46
Електронний підпис
05 лютого 2024 16:45
Цінова пропозиція.pdf
05 лютого 2024 16:45
Паспорт+код.pdf
05 лютого 2024 16:45
Єдиний под. зав..pdf
05 лютого 2024 16:45
Сертифікація.pdf
05 лютого 2024 16:45
Згода з договором.pdf
05 лютого 2024 16:45
Виписка зав..pdf
05 лютого 2024 16:45
Лист (право підпису).pdf

Публічні документи

06 лютого 2024 12:27
Електронний підпис
06 лютого 2024 12:27
Електронний підпис
06 лютого 2024 12:24
Пропозиція.pdf
06 лютого 2024 12:24
наказ Цацко А.В..pdf
06 лютого 2024 12:24
код Цацко А.В..pdf
06 лютого 2024 12:24
Паспорт.pdf
06 лютого 2024 12:24
Витяг Цацко pdf.pdf
06 лютого 2024 12:24
Виписка Цацко А.В..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Фізична особа-підприємець МАРТИНЦОВ АРТЕМ ФЕДОРОВИЧ

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАЦКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2276421994
Відхилено 63 620,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2024 15:01
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#43977041
Рішення скасоване 63 627,24
UAH з ПДВ
19 лютого 2024 10:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2024 15:10
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#43977041
Відхилено 63 627,24
UAH з ПДВ
19 лютого 2024 11:06
Фізична особа-підприємець МАРТИНЦОВ АРТЕМ ФЕДОРОВИЧ
#2860603873
Переможець 65 157,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2024 09:14

Документи

13 лютого 2024 15:01
Електронний підпис
13 лютого 2024 15:00
Протокол 32сп

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог даної спрощеної закупівлі, Цінова пропозиція має містити найменування (торгову марку) виробника. Для можливості ідентифікації товару, який буде постачатись, просимо надати цінову пропозицію із зазначенням виробників продукції, що пропонується у № з/п 7 та 10. Нова цінова пропозиція, з показниками приведеними у відповідність до показників за результатами аукціону, подається шляхом завантаження на електронний майданчик.

Документи

15 лютого 2024 12:05
Електронний підпис
15 лютого 2024 12:04
Протокол 38сп

Документи

19 лютого 2024 11:06
Електронний підпис
19 лютого 2024 11:06
Протокол 39сп

Документи

20 лютого 2024 09:14
Електронний підпис
20 лютого 2024 09:13
Протокол 40сп

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2024 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець МАРТИНЦОВ АРТЕМ ФЕДОРОВИЧ
#2860603873
65 157,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2024 09:14
Електронний підпис
20 лютого 2024 09:13
Протокол 40сп

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2024 10:49
Електронний підпис укладений
28 лютого 2024 15:01
Договір 65к укладений
28 лютого 2024 15:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2024 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 65 157,00
UAH