Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень
Очікувана вартість
6 137 900,00 UAH
UA-2024-01-30-002209-a ● 7f9d8893b5c3495b94ad133cefbdef84
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад П’ятихатський геріатричний пансіонат ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 20263799 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, ВУЛИЦЯ ЛІСОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Галина Хорольська +380984313355, +380960439828, +380988939941 saksagaypansiomat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2024 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 09:53 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 15:55 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 15:55 |
Очікувана вартість: | 6 137 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 379,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезбечення тендернної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 184137.6 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Саксагань, Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 08:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 08:16 |
д.1.doc | |
02 лютого 2024 08:16 |
д.2.doc | |
30 січня 2024 16:11 |
тендерна док..zip | |
30 січня 2024 16:11 |
тендерна док..zip |
02 лютого 2024 08:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 лютого 2024 08:16 |
д.1.doc
|
|||||||||
02 лютого 2024 08:16 |
д.2.doc
|
|||||||||
30 січня 2024 16:11 |
тендерна док..zip
|
|||||||||
30 січня 2024 16:11 |
тендерна док..zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії, технічне завдання
Дата подання: 31 січня 2024 13:06
Дата відповіді: 01 лютого 2024 12:07
1. Вимога ТД На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників в частині тих які за договорами надання транспортних послуг або послуг з перевезення вантажів постачають продукти харчуванню до закладів. Прийняти участь зможуть тільки ті учасники у яких є у власності транспортні засоби або вони їх орендують. Викладіть дану вимогу в такій формі ( На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, транспортних послуг , послуг з перевезення вантажів., тощо. 2. Для недопущення укладання фіктивних договорів (оренди, суборенди, зберігання) складських приміщень, надати в складі пропозиції оригінали платіжних доручень оплати за користування відповідними складським приміщенням за останні 3 місяці, що передують місяцю виходу оголошення про проведення даної закупівлі. Розрахунок та період оплати за оренду приміщення орендар та орендодавець обирають при підписанні договору на власний розсуд. Оплата може проводитись і готівкою, що не заборонено ЗУ України. При отримані орендодавцем оплати видається приходно касовий ордер. Внесіть відповідні зміни щоб не обмежувати коло учасників. 3. технічні паспорти на власний чи орендований автотранспорт або свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів;
рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів);
Цією вимогою ви обмежуєте коло учасників у частині тих які не маю транспортних засобів у власності чи оренді, а постачають свою продукцію до закладів на підставі договорів надання траспортних послуг чи послуг з перевезення вантажів. просимо викласти в наступній редакції: рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів); або на перевізника продукції по даній закупівлі. 4. Аналогічним вважається договір про надання послуг із забезпечення та організації чотириразовго харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо); Цією вимогою ви обмежуєте коло учасників які надавали послуги з 5 разового харчування, Просимо викласти в наступній редакції : Аналогічним вважається договір про надання послуг із забезпечення та організації код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (аутсорсинг - спосіб організації харчування, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази Замовника) не менше чотириразового харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо); 5. Учасник в складі тендерної пропозиції подає орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції до якої має бути включено сплату/компенсацію Замовнику комунальних послуг.
Учасник надає у складі пропозиції лист-гарантію про власне зобов’язання щодо сплати/компенсації Замовнику комунальних послуг.
Для забезпечення принципу рівності та вільної конкуренції дайте розрахунки за попередній рік кількість кіловат ціна та кубів по воді і ціна по компенсації енергоносіїв , для більш ретельного розрахунку ціни харчування Ваших підопічних . Бо дані розрахунки має тільки учасник який надавав вам послуги в 2023 році. 6. В технічному завданні ви вимагаєте на випадок відключення електроенергії альтернативне харчування і до альтернативного харчування вимог більше ніж до основного ( наявність потужності, сертифікати . ТУ ) потім ви ще додатково вимагаєте встановлення генератора на випадок відключення електроенергії. Виберіть якусь одну вимогу на випадок відключення електроенергії, бо якось не логічно виходить. Маємо надію що ви нас почуєте, та ми не будемо затягувати процедуру у АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику розглянувши Ваші запитання надаємо наступні відповіді-роз’яснення:
1. Готуючи вимогу щодо надання документів на право власності, чи володіння, чи користування об’єктами матеріально-технічної бази замовник не може на перед передбачити усі випадки і саме тому ми просимо учасників надати або право власності, або договори оренди, або договори лізингу, або договори користування, або договори перевезення тощо. Тобто якщо Ви користуйтесь договором перевезення, чи договором надання транспортних послуг, чи експедиторських послуг і при цьому не маєте договору оренди то це не призведе до відхилення Вашої пропозиції. Вам необхідно надати документи які будуть свідчить на якій законній підставі Ви володієте чи користуєтеся рухомим, чи не рухомим майном.
Стосовно вимоги про надання нотаріально засвідчених договорів у тих випадках коли договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) укладено строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи то це не наша особиста вимога, така вимога наведена у законі (цивільному кодексі України).
2. Звісно ми не можемо знати всі умови Ваших договорів і тому якщо Ви проводити оплату готівковими коштами то Вам достатньо буде надати квитанцію, чи чек, чи ордер тощо. І це не призведе до відхилення Вашої пропозиції.
3. Вимагаючи технічні паспорти на автотранспорт або свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів ми хочемо впевнитись, що харчові продукти будуть перевозитись автомобілями, які відповідно до вимог чинного санітарного законодавства пристосовані до цього; наприклад, що м’ясо, чи рибу, чи молочні продукти будуть перевозити або рефрижератори або ізотермічні фургони.
Вимога про державну реєстрацію потужностей операторів ринків харчових продуктів є обов’язковою для всіх об’єктів господарювання, які є пов’язаними харчовими продуктами. Реєстрація потужностей здійснюється Держспоживслужбою України, з метою контролю якості та безпеки харчових продуктів.
4. Аналогічним договором в розумінні цієї закупівлі буде вважатись будь-який договір при якому прослідковується повний цикл організації харчування і немає значення чи це буде трьох разове, чи чотирьох, чи п’яти разове харчування. Головне що б це не були поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
5. Для забезпечення принципу рівності та вільної конкуренції надаємо відомості щодо відшкодування сум за споживання комунальних послуг за 2023 рік, що складає 225000,00 грн.
6. Враховуючи тяжке становище в нашій країні, а також той факт, що підопічні нашого закладу можуть харчуватись тільки на території пансіонату і не можуть вийти за його межі та з метою не допущення зриву харчування, замовник передбачає декілька альтернативних заходів щодо забезпечення безперебійного харчування підопічних нашого закладу.
1. Готуючи вимогу щодо надання документів на право власності, чи володіння, чи користування об’єктами матеріально-технічної бази замовник не може на перед передбачити усі випадки і саме тому ми просимо учасників надати або право власності, або договори оренди, або договори лізингу, або договори користування, або договори перевезення тощо. Тобто якщо Ви користуйтесь договором перевезення, чи договором надання транспортних послуг, чи експедиторських послуг і при цьому не маєте договору оренди то це не призведе до відхилення Вашої пропозиції. Вам необхідно надати документи які будуть свідчить на якій законній підставі Ви володієте чи користуєтеся рухомим, чи не рухомим майном.
Стосовно вимоги про надання нотаріально засвідчених договорів у тих випадках коли договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) укладено строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи то це не наша особиста вимога, така вимога наведена у законі (цивільному кодексі України).
2. Звісно ми не можемо знати всі умови Ваших договорів і тому якщо Ви проводити оплату готівковими коштами то Вам достатньо буде надати квитанцію, чи чек, чи ордер тощо. І це не призведе до відхилення Вашої пропозиції.
3. Вимагаючи технічні паспорти на автотранспорт або свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів ми хочемо впевнитись, що харчові продукти будуть перевозитись автомобілями, які відповідно до вимог чинного санітарного законодавства пристосовані до цього; наприклад, що м’ясо, чи рибу, чи молочні продукти будуть перевозити або рефрижератори або ізотермічні фургони.
Вимога про державну реєстрацію потужностей операторів ринків харчових продуктів є обов’язковою для всіх об’єктів господарювання, які є пов’язаними харчовими продуктами. Реєстрація потужностей здійснюється Держспоживслужбою України, з метою контролю якості та безпеки харчових продуктів.
4. Аналогічним договором в розумінні цієї закупівлі буде вважатись будь-який договір при якому прослідковується повний цикл організації харчування і немає значення чи це буде трьох разове, чи чотирьох, чи п’яти разове харчування. Головне що б це не були поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
5. Для забезпечення принципу рівності та вільної конкуренції надаємо відомості щодо відшкодування сум за споживання комунальних послуг за 2023 рік, що складає 225000,00 грн.
6. Враховуючи тяжке становище в нашій країні, а також той факт, що підопічні нашого закладу можуть харчуватись тільки на території пансіонату і не можуть вийти за його межі та з метою не допущення зриву харчування, замовник передбачає декілька альтернативних заходів щодо забезпечення безперебійного харчування підопічних нашого закладу.
Щодо відповіді
Дата подання: 01 лютого 2024 14:46
Дата відповіді: 02 лютого 2024 08:11
Дякуємо що Ви поставились з розумінням до наших питань. Але згідно з законодавством наша тендерна пропозиція повинна буде відповідати вашим вимогам, і якщо ви вимагаєте платіжне доручення, а ми надамо квитанцію ви нам це зарахуєте як виконанну вимогу, то інші учасники зможуть поскаржитись до АМКУ, з приводу не виконання нами вимоги ТД, а вами не відхилення пропозиції як підлягала відхиленню. Це стосується всіх пунктів які ми описували. Внесіть, будь ласка, зміни, щоб не було майбутніх непорозумінь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2024 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" |
5 456 286,00
UAH
|
5 456 286,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТУМ 20" |
5 883 768,00
UAH
|
5 883 768,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" #37620175 |
Переможець |
5 456 286,00
UAH
|
14 лютого 2024 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 11:51
|
протокол розбіжностей_0001.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 15:21
|
дод.угода2024.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 10:28
|
договір харчування 2024рік.pdf | укладений |
23 лютого 2024 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додано розрахунок вартості харчування за одну порцію |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол розбіжностей |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |