Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 Охоронні послуги, Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
Очікувана вартість
912 024,00 UAH
UA-2024-01-30-001295-a ● d8a967561db74fc98d3d8562bfa2aa72
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985423 |
Вебсайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Контактна особа: |
Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2024 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 912 024,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 561,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11448 година
Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2024 09:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2024 09:30 |
Додаток №4 ВТ охорона 2024.doc | |
30 січня 2024 09:30 |
ТД фіз охорона.docx | |
30 січня 2024 09:30 |
Додаток №6 ВТ охорона 2024.doc | |
30 січня 2024 09:30 |
Додаток №5 ВТ Охорона 2024.docx | |
30 січня 2024 09:30 |
Додаток №3ВТ охорона 2024.doc | |
30 січня 2024 09:30 |
Додаток №2 ВТ охорона 2024.doc | |
30 січня 2024 09:30 |
Додаток №1ВТ охорона 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-30-001295-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕКРЕТНА СЛУЖБА", Код ЄДРПОУ:42593458
Дата подання: 01 лютого 2024 15:44
Дискримінаційна вимога у пункті 14 розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації
Шановний Замовнику!
У пункті 14 розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації наявна дискримінаційна вимога, а саме: Додатково в разі необхідності пости охорони повинні бути посилені охоронниками груп швидкого реагування, які мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження даної вимоги Учаснику надати у складі пропозиції гарантійний лист, яким гарантує дану вимогу та оригінал дозволу на право відкриття функціонування підприємств зберігання об’єкта дозвільної системи – зберігання спецзасобів за адресою Учасника чинним на дату розкриття тендерних пропозицій.
Так, Замовник закуповує Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро, код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Проте, встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси Учасника в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Зміст тендерної документації передбачає, що брати участь у закупівлі можуть Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Проте дана вимога передбачає право застосування пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. В свою чергу реальні надавачі послуг у сфері охоронної діяльності у своїй діяльності керуються, перш за все, такими законодавчими актами, як: ЗУ «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 року № 960.
Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників, є Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 року № 97, і вона надає право мати: а). Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії; б). Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Отже, вказаним спеціальним актом передбачено саме право, а не обов`язок, і саме охоронників, а не суб`єктів охоронної діяльності, мати зокрема, пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Крім того, забезпечення охоронників пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, здійснюється виключно суб'єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону спеціальних об’єктів або особливо важливих об'єктів права державної власності.
В даному випадку, дизель-генератори та матеріальні цінності на складах Замовника, які є предметом закупівлі UA-2024-01-30-001295-a, не є спеціальними об’єктами або особливо важливим об'єктом права державної власності, охорону яких обов`язково необхідно здійснювати при наявності у охоронників пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
Крім того, вимогу щодо надання Учасником оригіналу дозволу на право відкриття функціонування підприємств зберігання об’єкта дозвільної системи – зберігання спецзасобів за адресою Учасника чинним на дату розкриття тендерних пропозицій, також вважаємо дискримінаційною.
Звертаємо Вашу увагу, що документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії видаються персонально на охоронника - громадянина України, а не на Учасника – суб’єкта охоронної діяльності.
Отже Учасник, як суб`єкт охоронної діяльності навіть при умові наявності у нього в штаті охоронника, який забезпечений пристроєм вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, не можемо надати а ні оригінал, а ні копію дозволу на право відкриття функціонування підприємств зберігання об’єкта дозвільної системи – зберігання спецзасобів за адресою Учасника, оскільки він не є обов’язковою вимогою згідно чинного законодавством України для підприємства, яке надає охоронні послуги.
У зв`язку із вищевикладеним, вимагаємо виключити із Тендерної документації пункт 14 розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме: Додатково в разі необхідності пости охорони повинні бути посилені охоронниками груп швидкого реагування, які мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження даної вимоги Учаснику надати у складі пропозиції гарантійний лист, яким гарантує дану вимогу та оригінал дозволу на право відкриття функціонування підприємств зберігання об’єкта дозвільної системи – зберігання спецзасобів за адресою Учасника чинним на дату розкриття тендерних пропозицій.
Встановивши дану вимогу, Замовник завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону).
Звертаємо Вашу увагу, що до такого ж висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі № UA-2023-01-25-011619-a.b5 пункт 4, і зобов’язала Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
Також повідомляємо, що в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету із відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
У пункті 14 розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації наявна дискримінаційна вимога, а саме: Додатково в разі необхідності пости охорони повинні бути посилені охоронниками груп швидкого реагування, які мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження даної вимоги Учаснику надати у складі пропозиції гарантійний лист, яким гарантує дану вимогу та оригінал дозволу на право відкриття функціонування підприємств зберігання об’єкта дозвільної системи – зберігання спецзасобів за адресою Учасника чинним на дату розкриття тендерних пропозицій.
Так, Замовник закуповує Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро, код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Проте, встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси Учасника в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Зміст тендерної документації передбачає, що брати участь у закупівлі можуть Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Проте дана вимога передбачає право застосування пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. В свою чергу реальні надавачі послуг у сфері охоронної діяльності у своїй діяльності керуються, перш за все, такими законодавчими актами, як: ЗУ «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 року № 960.
Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників, є Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 року № 97, і вона надає право мати: а). Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії; б). Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Отже, вказаним спеціальним актом передбачено саме право, а не обов`язок, і саме охоронників, а не суб`єктів охоронної діяльності, мати зокрема, пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Крім того, забезпечення охоронників пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, здійснюється виключно суб'єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону спеціальних об’єктів або особливо важливих об'єктів права державної власності.
В даному випадку, дизель-генератори та матеріальні цінності на складах Замовника, які є предметом закупівлі UA-2024-01-30-001295-a, не є спеціальними об’єктами або особливо важливим об'єктом права державної власності, охорону яких обов`язково необхідно здійснювати при наявності у охоронників пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
Крім того, вимогу щодо надання Учасником оригіналу дозволу на право відкриття функціонування підприємств зберігання об’єкта дозвільної системи – зберігання спецзасобів за адресою Учасника чинним на дату розкриття тендерних пропозицій, також вважаємо дискримінаційною.
Звертаємо Вашу увагу, що документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії видаються персонально на охоронника - громадянина України, а не на Учасника – суб’єкта охоронної діяльності.
Отже Учасник, як суб`єкт охоронної діяльності навіть при умові наявності у нього в штаті охоронника, який забезпечений пристроєм вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, не можемо надати а ні оригінал, а ні копію дозволу на право відкриття функціонування підприємств зберігання об’єкта дозвільної системи – зберігання спецзасобів за адресою Учасника, оскільки він не є обов’язковою вимогою згідно чинного законодавством України для підприємства, яке надає охоронні послуги.
У зв`язку із вищевикладеним, вимагаємо виключити із Тендерної документації пункт 14 розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме: Додатково в разі необхідності пости охорони повинні бути посилені охоронниками груп швидкого реагування, які мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження даної вимоги Учаснику надати у складі пропозиції гарантійний лист, яким гарантує дану вимогу та оригінал дозволу на право відкриття функціонування підприємств зберігання об’єкта дозвільної системи – зберігання спецзасобів за адресою Учасника чинним на дату розкриття тендерних пропозицій.
Встановивши дану вимогу, Замовник завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону).
Звертаємо Вашу увагу, що до такого ж висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі № UA-2023-01-25-011619-a.b5 пункт 4, і зобов’язала Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
Також повідомляємо, що в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету із відповідною скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2024 19:50
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тому в Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначений необхідний порядок надання послуг з урахуванням його потреб, важливості й оцінки розміру шкоди, що може бути завдана.
Використання спеціальних засобів суб’єктом охоронної діяльності можливе виключно у визначеному законодавством порядку, яке регламентовано для діяльності охоронних підприємств. Так, ст. 9 ЗУ «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97, затверджено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності. До вказаного переліку входять в тому числі, пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони (які можуть бути використані виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.) Відповідно до п. 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності", придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог: 1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
- дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
- дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 № 622.
Таким чином, використання у своїй господарській діяльності пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний мати дозвіл на відкриття функціонування зберігання об’єкта дозвільної системи-зберігання спецзасобів.
Використання суб’єктом охоронної діяльності пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, придбані та оформлені на охоронників, як фізичних осіб - законодавством не передбачено.
Вимога задоволенню не підлягає.
Використання спеціальних засобів суб’єктом охоронної діяльності можливе виключно у визначеному законодавством порядку, яке регламентовано для діяльності охоронних підприємств. Так, ст. 9 ЗУ «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97, затверджено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності. До вказаного переліку входять в тому числі, пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони (які можуть бути використані виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.) Відповідно до п. 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності", придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог: 1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
- дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
- дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 № 622.
Таким чином, використання у своїй господарській діяльності пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний мати дозвіл на відкриття функціонування зберігання об’єкта дозвільної системи-зберігання спецзасобів.
Використання суб’єктом охоронної діяльності пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, придбані та оформлені на охоронників, як фізичних осіб - законодавством не передбачено.
Вимога задоволенню не підлягає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" |
844 862,40
UAH з ПДВ
|
844 862,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" #37899191 |
Переможець |
844 862,40
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 17:00
|
Дог ТОВ АГЕНЦІЯ ДЖЕБ_№ 33-ВТО від 18.02.2024(ох.диз.-ген.).pdf | укладений |
19 лютого 2024 16:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро | 11448 | година |
73,80
UAH з ПДВ
|