Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень будинку Головного управління
Очікувана вартість
515 212,81 UAH
UA-2024-01-29-015398-a ● fe4108ecee7347119e6e09cb826f20f1
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 37941997 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний 168 |
Контактна особа: |
Вікторія Ланчік +380612124420 lanva@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 14:05 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 14:05 |
Очікувана вартість: | 515 212,81 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 576,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної
позиції предмета закупівлі - 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
позиції предмета закупівлі - 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
306 послуга
Послуги з охорони приміщень будинку Головного управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний, 168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Виконавцем рахунку на оплату наданих послуг. До рахунку додається підписаний обома Сторонами і скріплений печатками акт наданих послуг за місяць, що минув. Оплату за надані послуги Замовник здійснює в національній валюті України шляхом перерахування вартості послуг на банківський рахунок Виконавця протягом десяти робочих днів з дня виставлення рахунка Виконавцем, а також в міру надходження фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 18:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 18:18 |
проект договору.pdf | |
01 лютого 2024 18:18 |
документація нова редакція.pdf | |
01 лютого 2024 18:18 |
перелік змін.pdf |
01 лютого 2024 18:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2024 18:18 |
проект договору.pdf
|
|||
01 лютого 2024 18:18 |
документація нова редакція.pdf
|
|||
01 лютого 2024 18:18 |
перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-29-015398-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СФЕРА", Код ЄДРПОУ:32270622
Дата подання: 30 січня 2024 14:03
Приведення тендерної документації у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі".
Додатком 3 тендерної документації передбачена явна дискрімінаційна вимога, яка порушує законодавчі акти України, суттєво звужує коло потенційних учасників, порушує їхні права та встановлена всупереч Закону України “Про публічні закупівлі”. Цей факт неодноразово доведений відповідними рішеннями Антимонопольного Комітету України ( рішення Колегії АМКУ №14712 -р/пк-пз від 14.09.2023 як приклад надаємо).
Вимагаємо виключити вказаний пункт з вимог тендерної документації, а саме: “Надати лист від Управління поліції в Запорізької області щодо можливості укладання договору на послуги озброєного наряду поліції”.
Також додатком 1 тендерної документації передбачена явна дискрімінаційна вимога, яка порушує законодавчі акти України, суттєво звужує коло потенційних учасників, порушує їхні права та встановлена всупереч Закону України “Про публічні закупівлі”. Цей факт неодноразово доведений відповідними рішеннями Антимонопольного Комітету України ( рішення Колегії АМКУ №19253 -р/пк-пз від 29.11.2023 як приклад надаємо).
Вимагаємо або виключити вказаний пункт з вимог тендерної документації, а саме: "Завірені належним чином копії сторінок трудових книжок...." або доповнити його "та/або копії наказів про прийняття на роботу та або цівільно/правових угод/контрактів тощо".
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо виключити вказаний пункт з вимог тендерної документації, а саме: “Надати лист від Управління поліції в Запорізької області щодо можливості укладання договору на послуги озброєного наряду поліції”.
Також додатком 1 тендерної документації передбачена явна дискрімінаційна вимога, яка порушує законодавчі акти України, суттєво звужує коло потенційних учасників, порушує їхні права та встановлена всупереч Закону України “Про публічні закупівлі”. Цей факт неодноразово доведений відповідними рішеннями Антимонопольного Комітету України ( рішення Колегії АМКУ №19253 -р/пк-пз від 29.11.2023 як приклад надаємо).
Вимагаємо або виключити вказаний пункт з вимог тендерної документації, а саме: "Завірені належним чином копії сторінок трудових книжок...." або доповнити його "та/або копії наказів про прийняття на роботу та або цівільно/правових угод/контрактів тощо".
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2024 17:54
Задовільнити вимогу частково.
Після розгляду Вашої вимоги, як потенційного Учасника тендеру, повідомляємо наступне. Наразі закупівлі здійснюються відповідно до положень Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон України) з урахуванням положень особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Закон України не обмежує замовника щодо формування вимог до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і не потребує додаткового обґрунтування кожної вимоги та не встановлює вичерпний перелік документів, які замовник може вимагати від учасника тендеру у підтвердження можливості дотримання вимог до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених замовником у тендерній документації. При цьому вимоги до учасників не повинні носити дискримінаційний характер, що може обмежити коло учасників тендеру. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Щодо Вашої вимоги виключити з тендерної документації вимогу надати лист від Управління поліції в Запорізької області щодо можливості укладання договору на послуги озброєного наряду поліції Головне управління не погоджується. Оскільки, лист про можливість укладання договору на здійснення термінового виклику озброєного наряду поліції може отримати будь-яка юридична особа або фізична особа-підприємець, що здійснює надання охоронних послуг відповідно до діючого законодавства, вимога щодо наявності забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції жодним чином не створює обмеження або переваги щодо одного надавача послуг над іншим та не призводить до дискримінації учасників.
Крім того, щодо Вашого посилання на рішення Колегії Антимонопольного Комітету України від 14.09.2023 №14712 -р/пк-пз слід зазначити, що предметом розгляду у даному рішенні є, зокрема, не погодження скаржника з вимогою замовника про необхідність надавати у складі тендерної пропозиції договорів на охорону/взаємодію з працівниками Національної поліції України. В свою чергу Головне управління не вимагає в тендерній документації подання учасником торгів відповідних договорів.
Щодо вимог тендерної документації стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації Головне управління частково погоджується з Ващою вимогою в частині доповнення пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації словами: «цівільно/правових угод/контрактів». В частині доповнення пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації словами: «наказів про прийняття на роботу» Головне управління не погоджується оскільки даний документ може містити інформацію лише про дату прийняття на роботу працівника та не відображає інформації щодо періоду фактичної роботи на посаді охоронець, що є основною метою встановлення даної вимоги.
Також слід зазначити, що Головне управління є територіальним органом Державної казначейської служби України, основним завданням якого є реалізація державної політики у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, бухгалтерського обліку виконання бюджетів, зокрема, здійснення розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів. Отже, охорона будівлі Головного управління потребує залучення відповідальних висококваліфікованих фахівців, які мають відповідний досвід роботи.
Після розгляду Вашої вимоги, як потенційного Учасника тендеру, повідомляємо наступне. Наразі закупівлі здійснюються відповідно до положень Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон України) з урахуванням положень особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Закон України не обмежує замовника щодо формування вимог до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і не потребує додаткового обґрунтування кожної вимоги та не встановлює вичерпний перелік документів, які замовник може вимагати від учасника тендеру у підтвердження можливості дотримання вимог до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених замовником у тендерній документації. При цьому вимоги до учасників не повинні носити дискримінаційний характер, що може обмежити коло учасників тендеру. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Щодо Вашої вимоги виключити з тендерної документації вимогу надати лист від Управління поліції в Запорізької області щодо можливості укладання договору на послуги озброєного наряду поліції Головне управління не погоджується. Оскільки, лист про можливість укладання договору на здійснення термінового виклику озброєного наряду поліції може отримати будь-яка юридична особа або фізична особа-підприємець, що здійснює надання охоронних послуг відповідно до діючого законодавства, вимога щодо наявності забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції жодним чином не створює обмеження або переваги щодо одного надавача послуг над іншим та не призводить до дискримінації учасників.
Крім того, щодо Вашого посилання на рішення Колегії Антимонопольного Комітету України від 14.09.2023 №14712 -р/пк-пз слід зазначити, що предметом розгляду у даному рішенні є, зокрема, не погодження скаржника з вимогою замовника про необхідність надавати у складі тендерної пропозиції договорів на охорону/взаємодію з працівниками Національної поліції України. В свою чергу Головне управління не вимагає в тендерній документації подання учасником торгів відповідних договорів.
Щодо вимог тендерної документації стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації Головне управління частково погоджується з Ващою вимогою в частині доповнення пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації словами: «цівільно/правових угод/контрактів». В частині доповнення пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації словами: «наказів про прийняття на роботу» Головне управління не погоджується оскільки даний документ може містити інформацію лише про дату прийняття на роботу працівника та не відображає інформації щодо періоду фактичної роботи на посаді охоронець, що є основною метою встановлення даної вимоги.
Також слід зазначити, що Головне управління є територіальним органом Державної казначейської служби України, основним завданням якого є реалізація державної політики у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, бухгалтерського обліку виконання бюджетів, зокрема, здійснення розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів. Отже, охорона будівлі Головного управління потребує залучення відповідальних висококваліфікованих фахівців, які мають відповідний досвід роботи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СФЕРА" |
489 844,80
UAH з ПДВ
|
477 947,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИМПЕЛ 9" |
498 620,00
UAH з ПДВ
|
478 094,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" |
514 814,40
UAH з ПДВ
|
512 238,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Могильний Олександр Іванович |
514 080,00
UAH з ПДВ
|
514 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СФЕРА" #32270622 |
Очікує рішення |
477 947,52
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 14:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 21:14 |
Кінець періоду оскарження: | 20 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 20 лютого 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | тендерна документація містить помилки та невідповідності вимогам встановленим діючою редакцією Особливостей, зокрема в документації відсутні вимоги що встановлені п.47 Особливостей. |
Документи:
09 лютого 2024 21:14
|
Електронний підпис |
09 лютого 2024 21:12
|
протокол 8.pdf |