Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Водограй"(Чернівецька обл.) Національної поліції України" |
Код ЄДРПОУ: | 41358906 |
Місцезнаходження: | 59020, Україна , Чернівецька обл., Банилів-Підгірний, Головна,341 |
Контактна особа: |
Курилюк Тетяна Зіновіївна +380980679060 dydzovodogray@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 52 442 139,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 262 210,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 262210 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс у порядку визначеному Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підряника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж одного місяця з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи у порядку визначеному Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 (зі змінами) протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 17:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 17:38 |
Обгрунтування.docx | |
29 січня 2024 17:38 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ до тендерної документації по об.rtf | |
29 січня 2024 17:38 |
Тендерна документація.docx | |
29 січня 2024 17:38 |
Додаток_2_Кваліфікаційні_документи.doc | |
29 січня 2024 17:38 |
Договір закупівлі робіт за бюджетні кошти.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000031 ● 07fb07f958b7415081961d55b44c895e
- Статус: завершено ● Дата: 27 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 14:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2024-01-29-015232-a 29.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 15:47:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області» (за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-29-015232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 13:27:05
Про надання пояснень
Пояснення на запит по об’єкту:
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області»
Відповідно до пункту 23 Особливостей та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Державною установою «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» розглянуто запит щодо надання пояснень та повідомляємо про наступне.
Питання 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закон України «Про публічні закупівлі» та постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) не передбачає отримання запитів цінових пропозицій при оголошені відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт, адже це суперечить принципам публічних закупівель. Запит цінової пропозиції – це інструмент в електронному каталозі Prozorro Market, яким замовник здійснює відбір постачальника у разі закупівлі товару. Особливості № 1178 встановлюють, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, який встановлює постанова КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Зважаючи на те, що предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області» (далі–Об’єкт) є роботи, вимога щодо надання запитів цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) не відповідає вимогам законодавства та поширюється виключно для закупівлі товарів. В той же час службові особи органів державного фінансового контролю мають можливість ознайомитися з поданою тендерною пропозицією завантаженою в систему Prozorro в установленому порядку.
Будівництво об'єкта архітектури, а саме нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт, виконують відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, який визначає в тому числі Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI (із змінами), Закон України «Про архітектурну діяльність» (із змінами), тощо.
Враховуючи, що інформація, яка розміщується на електронному майданчику публічних закупівель Prozorro, знаходиться у вільному доступі для будь-якого користувача мережі інтернет та може бути скопійована, публікація проектно-кошторисної документації буде порушенням прав автора проекту. Відносини, що виникають під час створення і використання об'єктів архітектури як об'єктів авторського права, регулюються Цивільним кодексом України, Законом України "Про авторське право і суміжні права", Законом «Про архітектурну діяльність» та іншими законодавчими актами України. Будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів є об'єктами архітектурної діяльності (ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV; далі — Закон № 687). Саме під час архітектурної діяльності й створюють об'єкти архітектури. Твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури, є об´єктами авторського права в галузі архітектури (ст. 29 Закону № 687). Твори архітектури зараховує до об´єктів авторського права й частина 1 статті 433 Цивільного кодексу України (ЦКУ). Обов'язкові умови договорів щодо розпорядження майновими правами на об'єкт архітектури як об'єкт авторського права визначають ЦКУ та Закон "Про авторське право і суміжні права".
Водночас, діючи на засадах законності та верховенства права, усвідомлюючи необхідність здійснення перевірок та забезпечення надання інформації контролюючим органам, зазначаємо. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі (частина 2 статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон № 2939-ХІІ). Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України (частина 2 статті 5 Закону № 2939-ХІІ). Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об`єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Основним документом, який регламентує цей захід державного фінансового контролю є Порядок проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (далі - Порядок). Відповідно до абзацу першого підпункту 1 пункту 4 розділу «Організація і проведення перевірок закупівель» Порядку перевірки закупівель проводяться за письмовим рішенням керівника органу державного фінансового контролю або його заступника за наявності однієї з таких підстав: виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі. Отже, запитувані документи, а саме проектно-кошторисна документація, повинні надаватися Замовником під час проведення перевірки закупівель відповідно до положень Порядку, а не в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII.
З урахуванням вищевикладеного, доводиться констатувати про відсутність достатніх правових підстав для оприлюднення в загальному доступі проектно-кошторисної документації. Однак, зазначена документація беззаперечно може бути надана органу державного фінансового контролю під час перевірки відповідної закупівлі.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка пройшла експертизу в установленому порядку (експертний звіт №1901Є-08/23 від 22.11.2023 (додається)).
Відповідно до пункту 5.1. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва замовником надано договірну ціну у складі договору №2 від 20.02.2024 завантаженого до закупівлі, яка розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Як наслідок, договірна ціна у складі договору завантаженому до закупівлі розрахована відповідно до тендерної пропозиції та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Мінекономіки наказом від 18.02.2020 № 275 затверджено Примірну методику розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика), відповідно до якої передбачено визначення очікуваної вартості окремо для товарів та послуг та окремо для робіт.
Відповідно до Методики, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі — Настанова)). Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Мінекономіки після прийняття Кошторисних норм рекомендовано замовникам при визначенні предмета закупівлі робіт керуватися саме цим документом. (Лист Мінекономіки «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06 та лист Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21).
Підсумовуючи, Державною установою «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» виконано законні вимоги Державної аудиторської служби України. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість розраховано при належному опрацюванні документів не порушуючи чинного законодавства.
Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті ДУ «ДЗОВ Водограй» за посиланням https://vodogray.vercel.app/tehnichni-harakterystyky.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
46 633 314,00
UAH з ПДВ
|
46 633 314,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Переможець |
46 633 314,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2024 13:06
|
дод уг 3.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2024 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 15:40
|
дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2024 15:21
|
Договір | зміни до договору |
16 серпня 2024 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 17:12
|
дод.уг.1.pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2024 16:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області» | 1 | роботи |
46 633 314,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3.1 договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3.1 договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3.1 викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області» | 1 |
46 633 314,00
UAH з ПДВ
|