Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для облаштування укриття та створення освітнього хабу на базі укриття в Носівському ліцеї №5 Носівської міської ради, код 39160000-1 Шкільні меблі за ДК 021:2015
Очікувана вартість
702 000,00 UAH
UA-2024-01-29-014258-a ● 63d558a781974ca293b1d31861b1f15a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Носівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41104003 |
Вебсайт: | https://nosivosvita.cg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 17100, Україна , Чернігівська обл., м. Носівка, вул. Центральна, 20 |
Контактна особа: |
Валентина Кебкал +380464221339 nosivmvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2024 14:42 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 702 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
крісло-груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
429 штуки
стілець розкладний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
51 штуки
стіл розкладний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 штуки
стіл регульований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
6 штуки
стелаж книжковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
ліжко медичне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
шафа медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
шафа для зберігання обладнання (металева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
фліпчарт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 штуки
шафа-ліжко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 16:42 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
29 січня 2024 16:42 |
Додаток 4 до тендерної документації (цінова пропозиція) (2).docx | |
29 січня 2024 16:42 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору).docx | |
29 січня 2024 16:42 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
29 січня 2024 16:42 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-29-014258-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович, Код ЄДРПОУ:2288903735
Дата подання: 12 лютого 2024 17:13
щодо невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону
Тендерна пропозиція ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна (Код 2486907108) не відповідає вимогам документації Замовника, а Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна (Код 2486907108), як таку, що не відповідає критеріям тендерної документації та визначив Переможцем.
Пропозиція ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОШУ:
1. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна (Код 2486907108) за процедурою закупівлі Меблі для облаштування укриття та створення освітнього хабу на базі укриття в Носівському ліцеї №5 Носівської міської ради, код 39160000-1 Шкільні меблі за ДК 021:2015 (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) за ідентифікатором закупівлі - UA-2024-01-29-014258-a на підставі п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
2. Перед підписанням договору з переможцем Відкритих торгів з особливостями у системі електронних закупівель ProZorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2024-01-29-014258-a врахувати правову позицію органу державного моніторингу, а саме Держаудитслужби, щодо наявності або відсутності правопорушень у діях уповноваженої особи Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Носівської міської ради при закупівлі — Меблі для облаштування укриття та створення освітнього хабу на базі укриття в Носівському ліцеї №5 Носівської міської ради, код 39160000-1 Шкільні меблі за ДК 021:2015 (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі).
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОШУ:
1. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна (Код 2486907108) за процедурою закупівлі Меблі для облаштування укриття та створення освітнього хабу на базі укриття в Носівському ліцеї №5 Носівської міської ради, код 39160000-1 Шкільні меблі за ДК 021:2015 (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) за ідентифікатором закупівлі - UA-2024-01-29-014258-a на підставі п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
2. Перед підписанням договору з переможцем Відкритих торгів з особливостями у системі електронних закупівель ProZorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2024-01-29-014258-a врахувати правову позицію органу державного моніторингу, а саме Держаудитслужби, щодо наявності або відсутності правопорушень у діях уповноваженої особи Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Носівської міської ради при закупівлі — Меблі для облаштування укриття та створення освітнього хабу на базі укриття в Носівському ліцеї №5 Носівської міської ради, код 39160000-1 Шкільні меблі за ДК 021:2015 (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2024 09:26
«При розгляді скарги учасника Фізична особа – підприємець Бондаренко Борис Васильович, було встановлено відсутність підстав задоволення скарги щодо невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, а доводи останнього є необґрунтованими з наступних підстав.
Найперше, на що звертаємо увагу ФОП Бондаренко Борис Васильович, те що, згідно пункту 3-7 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Тобто, закупівлі на період дії воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюються в порядку передбаченому Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Зважаючи на це, посилання на вказані у вимозі норми станом на розгляд вимоги не є актуальними, оскільки замовник при здійсненні закупівлі керується нормами Закону з урахуванням Особливостей.
Так, згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Тобто, зазначена норма прямо встановлює обов’язок Замовника звернутися до учасника із вимогою про дозавантаження документів, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Щодо пункту 1 вимоги:
Згідно умов тендерної документації, а саме Додатком 1 до тендерної документації було передбачено, що Учасники у складі пропозиції мають надати:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір відповідно до якого учасник здійснював продаж меблів для замовників в розумінні ЗУ «про публічні закупівлі»..
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації передбачалось надання мінімум одного аналогічного договору.
На виконання цієї умови у складі пропозиції ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна наявний Договір від 12.10.2023 року №94-23 з Головним сервісним центром МВС, предметом якого є продаж меблів та він є Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»
Таким чином, вимоги тендерної документації дотримані у цій частині у повній мірі, тендерна пропозиція Переможця відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для задоволення вимоги.
Щодо пункту 2 вимоги:
Зважаючи на те, що умовами тендерної документації не було передбачено який вид діяльності за КВЕД основний чи другорядний має бути у виробника або учасника та враховуючи те, що ТОВ «КОМПАНІЯ ТСО» має вид діяльності за КВЕД 31.09 Виробництво інших меблів у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця, оскільки відсутні невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для задоволення вимоги.
З огляду на викладене, Замовник вважає, що підстави для перегляду рішення – відсутні, а у вимозі відмовлено в повному обсязі.».
Найперше, на що звертаємо увагу ФОП Бондаренко Борис Васильович, те що, згідно пункту 3-7 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Тобто, закупівлі на період дії воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюються в порядку передбаченому Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Зважаючи на це, посилання на вказані у вимозі норми станом на розгляд вимоги не є актуальними, оскільки замовник при здійсненні закупівлі керується нормами Закону з урахуванням Особливостей.
Так, згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Тобто, зазначена норма прямо встановлює обов’язок Замовника звернутися до учасника із вимогою про дозавантаження документів, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Щодо пункту 1 вимоги:
Згідно умов тендерної документації, а саме Додатком 1 до тендерної документації було передбачено, що Учасники у складі пропозиції мають надати:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір відповідно до якого учасник здійснював продаж меблів для замовників в розумінні ЗУ «про публічні закупівлі»..
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації передбачалось надання мінімум одного аналогічного договору.
На виконання цієї умови у складі пропозиції ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна наявний Договір від 12.10.2023 року №94-23 з Головним сервісним центром МВС, предметом якого є продаж меблів та він є Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»
Таким чином, вимоги тендерної документації дотримані у цій частині у повній мірі, тендерна пропозиція Переможця відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для задоволення вимоги.
Щодо пункту 2 вимоги:
Зважаючи на те, що умовами тендерної документації не було передбачено який вид діяльності за КВЕД основний чи другорядний має бути у виробника або учасника та враховуючи те, що ТОВ «КОМПАНІЯ ТСО» має вид діяльності за КВЕД 31.09 Виробництво інших меблів у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця, оскільки відсутні невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для задоволення вимоги.
З огляду на викладене, Замовник вважає, що підстави для перегляду рішення – відсутні, а у вимозі відмовлено в повному обсязі.».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2024 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна |
677 509,00
UAH
|
670 489,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович |
680 800,00
UAH
|
670 780,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна #2486907108 |
Переможець |
670 489,00
UAH
|
08 лютого 2024 10:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2024 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 11:43
|
ДУ меблі.pdf | зміни до договору |
20 березня 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 15:24
|
договір меблі хаб.pdf | укладений |
19 лютого 2024 15:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
крісло-груша | 60 | штуки |
1 547,00
UAH
|
стілець розкладний | 429 | штуки |
650,00
UAH
|
стіл розкладний | 51 | штуки |
1 410,00
UAH
|
стіл регульований | 11 | штуки |
11 180,00
UAH
|
стелаж книжковий | 6 | штуки |
3 360,00
UAH
|
ліжко медичне | 1 | штуки |
7 329,00
UAH
|
шафа медична | 1 | штуки |
13 260,00
UAH
|
шафа для зберігання обладнання (металева) | 1 | штуки |
8 060,00
UAH
|
фліпчарт | 1 | штуки |
3 640,00
UAH
|
шафа-ліжко | 5 | штуки |
10 296,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару до 15 квітня 2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 16-Т/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
крісло-груша | 60 | штука |
1 547,00
UAH
|
стілець розкладний | 429 | штука |
650,00
UAH
|
стіл розкладний | 51 | штука |
1 410,00
UAH
|
стіл регульований | 11 | штука |
11 180,00
UAH
|
стелаж книжковий | 6 | штука |
3 360,00
UAH
|
ліжко медичне | 1 | штука |
7 329,00
UAH
|
шафа медична | 1 | штука |
13 260,00
UAH
|
шафа для зберігання обладнання (металева) | 1 | штука |
8 060,00
UAH
|
фліпчарт | 1 | штука |
3 640,00
UAH
|
шафа-ліжко | 5 | штука |
10 296,00
UAH
|