Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина
Очікувана вартість
492 000,00 UAH
UA-2024-01-29-013646-a ● de5ebc2a07454d9a8f5fc4ad1e66877c
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33920224 |
Місцезнаходження: | 12101, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Хорошів, Лісовий масив, 1 |
Контактна особа: |
Сокирко Наталія Олександрівна +380969475416 pni-vv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2024 16:26 |
Очікувана вартість: | 492 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 метри кубічні
граб,дуб,ясен
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, вул. Лісовий масив, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
120 метри кубічні
береза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, вул. Лісовий масив, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
130 метри кубічні
сосна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, вул. Лісовий масив, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 12:00 |
тендерна дрова 2024(1).docx | |
01 лютого 2024 11:31 |
тендерна дрова 2024(1).docx | |
30 січня 2024 16:46 |
тендерна дрова 4.docx | |
30 січня 2024 16:35 |
тендерна дрова 3(1).docx | |
29 січня 2024 16:21 |
Д дрова 2024.doc | |
29 січня 2024 16:21 |
тендерна дрова 2024.docx |
01 лютого 2024 12:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 лютого 2024 12:00 |
тендерна дрова 2024(1).docx
|
||||||
01 лютого 2024 11:31 |
тендерна дрова 2024(1).docx
|
||||||
30 січня 2024 16:46 |
тендерна дрова 4.docx
|
||||||
30 січня 2024 16:35 |
тендерна дрова 3(1).docx
|
||||||
29 січня 2024 16:21 |
Д дрова 2024.doc
|
||||||
29 січня 2024 16:21 |
тендерна дрова 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-29-013646-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2809216795
Дата подання: 31 січня 2024 10:10
Усунення порушень тд
Шановний Замовник, Звертаю вашу увагу на чисельні порушення доаущені вами при складанні ТД, а саме: 1. згідно до вимог п. 29 Особливостей, кваліфікаційні критерії до учасників згідно ст. 16 Закону в даній закупівлі може бути лише одна - наявність виконання аналогічного договору! У Вас зазначені критерії які прямо заборонені Особливостями. Згідно Додатку 1 кваліфікаційні критерії та далі по тексту ТД неодноразово вимагається наявність МТБ та працівників з наданням підтверджуючих документів, 2. ознайомившись з тендерною документацією, нами було встановлено невідповідність документації відповідно до змін до постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 16.05.2023 р. Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до останіх змін. Згідно із змінами відповідність підтверджується по п 47 Особливостей, в тд вказано п 44 особливостей, 3. згідно Додатку 2 п. 2.2. вимагається - Довідка довільної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з КНП «Обласна дитяча лікарня» ЗОР, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Не зрозуміло яке відношення має Замовник до КНП «Обласна дитяча лікарня» ЗОР та чому Учасник має підтверджувати відповідність по даному критерію саме з КНП «Обласна дитяча лікарня» ЗОР. 4. згідно вимог Додатку 2, п. 9 вимагається надати Гарантійний лист (Додаток №2), який підтверджує відповідність учасника по п. 44 Ос, як зазначено вище згідно змін до постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 16.05.2023 р. означені критерії підтверджуються згідно п. 47 Ос. Слід зазначити про те, що ТД складена вкрай недбало, містить велику кількість порушень та повторів з вимогою надати одні й ті ж самі документи у різних частинах ТД.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2024 15:53
Доброго дня деякі пункти в тендерній виправленні
Номер вимоги: UA-2024-01-29-013646-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2748814218
Дата подання: 02 лютого 2024 08:50
Усунення порушень в ТД
Шановний Замовник, Звертаю вашу увагу на чисельні порушення допущені вами при складанні ТД, а саме: 1. згідно до вимог п. 29 Особливостей, кваліфікаційні критерії до учасників згідно ст. 16 Закону в даній закупівлі може бути лише одна - наявність виконання аналогічного договору! У Вас зазначені критерії які прямо заборонені Особливостями. Згідно Додатку 1 кваліфікаційні критерії та далі по тексту ТД неодноразово вимагається наявність МТБ та працівників з наданням підтверджуючих документів, 2. ознайомившись з тендерною документацією, нами було встановлено невідповідність документації відповідно до змін до постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 16.05.2023 р. Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до останіх змін. Згідно із змінами відповідність підтверджується по п 47 Особливостей, в тд вказано п 44 особливостей, Слід зазначити про те, що ТД складена вкрай недбало, містить велику кількість порушень та повторів з вимогою надати одні й ті ж самі документи у різних частинах ТД. Ваша відповідь на попередню вимогу про те, що - "деякі пункти в тендерній виправленні" є знущанням з Учасників, оскільки ви не виправили основні порушення, зазначені у вимозі та які стосуються кваліфікаційцних критеріїв до закупівлі. Також звертаю увагу Замовника на той факт , що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник при внесенні змін у ТД має розмістити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. З вашого боку прямо порушено зазначену вимогу ЗУ оскільки ви не оприлюднили жодного окремого документу з переліком змін які було внесено до ТД, на сторінці закупівлі оприлюднено 6 варіантів ТД, жоден з них не видалено як не дійсні. Таким ставленням до закупівлі та до Учасників, Замовник дискредитує себе. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, привести її у відповідність до вимог ЗУ та оприлюднити у системі електронних закупівель разом з окремим документом , що містить перелік внесених змін. В іншому випадку будемо змушені звернутись до моніторінгових органів з метою ініціації перевірки закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2024 15:46
Доброго дня дякуємо за ваші слушні зауваження прийнятні ми врахуємо
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 16:20 |
Кінець періоду оскарження: | 13 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 13 лютого 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законадавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
02 лютого 2024 16:20
|
Електронний підпис |
02 лютого 2024 16:19
|
рішення замовника про відміну закупівлі |