Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги спостерігання та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2024-01-29-009951-a ● 8355aa0ace8c4915847ab7ca0f700ff4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 26198838 |
Вебсайт: | https://te.court.gov.ua/tu20/ |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Грушевського, 6 |
Контактна особа: |
Галина Ярославівна Квач +380352236032 inbox@te.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 11:33 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 11:33 |
Очікувана вартість: | 199 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спостерігання та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул.Грушевського,6; м.Тернопіль, вул.Котляревського,34; м.Монастириська, вул.Шкільна,4; м.Збараж, вул.Грушевського,13; м.Чортків, вул.С.Бандери ,13;, м.Теребовля, вул.Кн.Василька,116; м.Підгайці, вул.Міцкевича,26 "З"; м.Бережани, вул.Банкова,2; м.Бучач, вул.Міцкевича,11; м.Гусятин, провул.Героїв Майдану,7; смт.Козова, вул.Соборна,2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється після надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 09:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 08:37 |
Таблиця змін.docx | |
06 лютого 2024 08:37 |
Таблиця змін.docx | |
06 лютого 2024 08:37 |
Тендерна документація зміни.odt | |
05 лютого 2024 12:25 |
Таблиця змін.docx | |
05 лютого 2024 12:22 |
Додаток _4.docx | |
29 січня 2024 14:36 |
Додаток _6.docx | |
29 січня 2024 14:36 |
Додаток _5.odt | |
29 січня 2024 14:36 |
Додаток _3.odt | |
29 січня 2024 14:36 |
Додаток _2.docx | |
29 січня 2024 14:36 |
Додаток _1.odt |
06 лютого 2024 09:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 лютого 2024 08:37 |
Таблиця змін.docx
|
||||||
06 лютого 2024 08:37 |
Таблиця змін.docx
|
||||||
06 лютого 2024 08:37 |
Тендерна документація зміни.odt
|
||||||
05 лютого 2024 12:25 |
Таблиця змін.docx
|
||||||
05 лютого 2024 12:22 |
Додаток _4.docx
|
||||||
29 січня 2024 14:36 |
Додаток _6.docx
|
||||||
29 січня 2024 14:36 |
Додаток _5.odt
|
||||||
29 січня 2024 14:36 |
Додаток _3.odt
|
||||||
29 січня 2024 14:36 |
Додаток _2.docx
|
||||||
29 січня 2024 14:36 |
Додаток _1.odt
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Огляд
Дата подання: 02 лютого 2024 16:14
Дата відповіді: 05 лютого 2024 11:56
Вимога:Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт та дільниці, де передбачається виконання обсягів робіт згідно цього оголошення, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки своєї пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. У складі пропозиції надати акт огляду об’єкта, затверджений представником Замовника. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Адреса об’єкту: вул. Грушевського, 6, м. Тернопіль, 46001.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним для здійснення обстеження дільниці, де передбачається виконання обсягів робіт, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасників МТБ і техніки та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування,що безумовно відповідає принципу максимальної економії в Законі.Таким чином, дана вимога не порушує права учасників. Відповідно до умов тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
Метою Замовника є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Але, з метою уточнення умов тендерної документації - Замовником буде внесено зміни .
Дякуємо за розуміння.
Метою Замовника є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Але, з метою уточнення умов тендерної документації - Замовником буде внесено зміни .
Дякуємо за розуміння.
Дискримінація
Дата подання: 02 лютого 2024 16:16
Дата відповіді: 05 лютого 2024 11:56
Вимога:Учасник надає копії свідоцтв про підвищення кваліфікації за напрямками протипожежного призначення (відповідно до Закону України від 12.01.2012 №4312-VI. постанови КМ України від 23.11.2016 №852) для керівника робіт та всіх виконавців.
Документи, що підтверджують нявність у виконавців робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме: посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників Просимо відредагувати вимогу, а саме надати диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка , що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник надає копії свідоцтв про підвищення кваліфікації за напрямками протипожежного призначення (відповідно до Закону України від 12.01.2012 №4312-VI. постанови КМ України від 23.11.2016 №852) для керівника робіт та всіх виконавців (за їх наявності).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
190 000,20
UAH з ПДВ
|
169 999,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОВАЧ СЕМЕН СЕМЕНОВИЧ" |
199 800,00
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Рішення скасоване |
169 999,50
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 16:01
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Відхилено |
169 999,50
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 16:05
|
ФОП "КОВАЧ СЕМЕН СЕМЕНОВИЧ" #3076004037 |
Переможець |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 15:35
|
Договір 51-24.pdf | укладений |
04 березня 2024 15:33
|