Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕЧИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПЕРЕЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42080984 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Марта Мицька +380950774247 percpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 15:27 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 15:27 |
Очікувана вартість: | 14 186 457,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 14:52 |
Тендерна_документацiя. Нова редакція 05.02.2024.docx | |
05 лютого 2024 14:52 |
Додаток 3. Нова редакція 05.02.2024.docx | |
05 лютого 2024 14:52 |
Перелік змін від 05.02.2024, що вносяться.docx | |
29 січня 2024 14:30 |
Додаток 4.docx | |
29 січня 2024 14:30 |
Додаток 3.docx | |
29 січня 2024 14:30 |
Тендерна_документацiя роботи.docx | |
29 січня 2024 14:30 |
Додаток 5.docx | |
29 січня 2024 14:30 |
Додаток 2.docx | |
29 січня 2024 14:30 |
Додаток 1.docx |
05 лютого 2024 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2024 14:52 |
Тендерна_документацiя. Нова редакція 05.02.2024.docx
|
|||
05 лютого 2024 14:52 |
Додаток 3. Нова редакція 05.02.2024.docx
|
|||
05 лютого 2024 14:52 |
Перелік змін від 05.02.2024, що вносяться.docx
|
|||
29 січня 2024 14:30 |
Додаток 4.docx
|
|||
29 січня 2024 14:30 |
Додаток 3.docx
|
|||
29 січня 2024 14:30 |
Тендерна_документацiя роботи.docx
|
|||
29 січня 2024 14:30 |
Додаток 5.docx
|
|||
29 січня 2024 14:30 |
Додаток 2.docx
|
|||
29 січня 2024 14:30 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Таким чином, умовами тендерної документації не встановлено необхідність надати в складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки. Водночас пунктом 3 Розділу VI тендерної документації зазначено наступне:
Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі
Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Відповідно до п.5.2. Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Договірна ціна повинна бути узгоджена до укладання договору про закупівлю.
Перед укладанням договору переможець торгів надає замовнику на погодження наступні документи:
• договірна ціна
• підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- розрахунок прямих витрат, в т.ч. заробітної плати;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно;
• календарний графік виконання робіт.
Замовник має право звернутися до уповноваженої експертної організації з метою перевірки правильності наданого Переможцем розрахунку договірної ціни на відповідність Технічним вимогам (специфікації) (Додаток 2) та вимогам щодо визначення вартості будівництва згідно із стандартами, нормами, правилами у будівництві за законодавством України.
Отже, тендерна пропозиція ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» відповідає умовам тендерної документації, замовник не має права відхиляти пропозицію з огляду на інформацію в документах, не передбачених для надання в складі тендерної пропозиції. Водночас правильність, наданого переможцем розрахунку договірної ціни на відповідність технічним вимогам та вимогам щодо визначення вартості будівництва згідно із стандартами, нормами, правилами у будівництві за законодавством України, має бути перевірена замовником перед укладанням договору, за необхідності із залученням уповноваженої експертної організації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-12-000004 ● 5814f41c11e04e4eadf9762064747750
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.03.2024 № 14-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 11.03.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-01-29-009752-a 29.01.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 11:12:35
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-29-009752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Яким чином Комунальне некомерційне підприємство « Перечинський центр первинної медико-санітарної допомоги» Перечинської міської ради (далі – Замовник) при складанні тендерної документації дотримано вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом», оскільки технічним завданням Замовника під час закупівлі робіт «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б» передбачено набуття у власність товару (насоси, трансформатор).
3. Яким чином здійснювалася оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника-переможця ТЗОВ "ІРБУДТРАНС", при тому що згідно додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ)» об’єкт за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, а відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» показник адміністративних витрат при СС1 складає – 4,37 грн./люд.год, однак учасником-переможцем ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" під час розрахунку ціни, за яку він згоден виконати роботи відповідно до Технічного завдання згідно з Додатком 2 до тендерної документації, використано показник адміністративних витрат 7,24 грн./люд.год, що значно вищий від показника, передбаченого Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 14:30:12
Відповідь на запит від 12.03.2024р
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12.03.2024р. в межах проведення моніторингу надаємо пояснення з поставлених питань.
1. Щодо питання першого.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, якою встановлено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Згідно пункту 1.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (далі –Настанова), ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Згідно позитивного експертного звіту №07/0354/23 від 21 листопада 2023р., реєстраційний номер EX01:0765-4934-5955-1784, за результатами розгляду кошторисної частини встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом по об’єкту «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б», складена відповідно до вимог Кошторисних норма «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б», яка пройшла експертизу та підтверджена позитивним експертним звітом №07/0354/23 від 21 листопада 2023р., реєстраційний номер EX01:0765-4934-5955-1784.
2.Щодо питання другого.
Згідно пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема:
трансформатори;
трансформатори з рідинним діелектриком;
трансформатори напруги;
вимірювальні трансформатори;
трансформатори живлення;
насоси та компресори;
насоси;
насоси для рідин;
відцентрові насоси та підіймачі рідин;
підіймачі рідин;
відцентрові насоси.
Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році 20 відсотків.
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Отже, особливостями, передбаченими пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено можливість придбання товарів, за встановленим переліком, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, виключно за умови якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 відсотків (у 2024 році).
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15 квітня 2020 року №708, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020р. за №500/34783 предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно пункту 1 «Сфера застосування» Єдиного закупівельного словника основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель.
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Так, кожному з товарів, наведених в підпункті 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» відповідає певний код Єдиного закупівельного словника. А саме:
трансформатори - 31170000-8 (клас - 31170000-8 - трансформатори);
трансформатори з рідинним діелектриком - 31171000-5 (клас - 31170000-8 - трансформатори);
трансформатори напруги - 31172000-2 (клас - 31170000-8 - трансформатори);
вимірювальні трансформатори - 31173000-9 (клас - 31170000-8 - трансформатори);
трансформатори живлення - 31174000-6 (клас - 31170000-8 - трансформатори);
насоси та компресори - 42120000-6 (клас - 42120000-6 - насоси та компресори);
насоси - 42122000-0 (клас - 42120000-6 - насоси та компресори);
насоси для рідин - 42122100-1 - (клас - 42120000-6 - насоси та компресори);
відцентрові насоси та підіймачі рідин - 42122400-4 (клас - 42120000-6 - насоси та компресори);
підіймачі рідин - 42122420-0 (клас - 42120000-6 - насоси та компресори);
відцентрові насоси - 42122430-3 (клас - 42120000-6 - насоси та компресори).
Технічним завданням на виконання робіт передбачено набуття у власність наступних товарів (відповідні локальні кошториси додаються):
Насос рециркуляції Wilo Star-Z 20/1 (або еквівалент) – 1 шт., вартість згідно локального кошторису - 7170,24 грн.,
Насос системи радіаторного опалення (ALPHA2 25-60 180) (або еквівалент) - 1 шт., вартість згідно локального кошторису - 15038,93 грн.;
Трансформатор понижуючий типу ЯТП (ЯТП-0,25 220/12) – 1 шт., вартість згідно локального кошторису - 3773,08 грн.
Тепловий насос типу "повітря-вода", 14 кВт ( Mitsubishi HeatGuard 140H3 (125 VSX)) (або еквівалент) – 2 шт., вартість згідно локального кошторису - 281205,44 грн.
Згідно Єдиного закупівельного словника тепловим насосам відповідає код 42511110-5 (клас - 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої).
Таким чином, ЄЗС, який установлює коди та назви продукції, що можуть бути предметом закупівель, розділяє такі товари, як «насос» та «тепловий насос» за різними кодами та навіть різними класами товарів. При цьому, товар «теплові насоси» не міститься в переліку, наведеному в підпункті 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, Законом не вимагається підтвердження ступені локалізації виробництва товару «Тепловий насос типу "повітря-вода", 14 кВт ( Mitsubishi HeatGuard 140H3 (125 VSX)) (або еквівалент)». Щодо інших товарів, а саме: Насос рециркуляції Wilo Star-Z 20/1 (або еквівалент), Насос системи радіаторного опалення (ALPHA2 25-60 180) (або еквівалент) та Трансформатор понижуючий типу ЯТП (ЯТП-0,25 220/12) – вартість цих товарів не дорівнює та не перевищує 200 тисяч гривень, отже особливості здійснення закупівель пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» до цих товарів не застосовуються.
3. Шодо питання третього.
Тендерну документацію на закупівлю робіт складено з урахуванням рекомендацій, наведених в листі Мінекономрозвитку від 05.08.2016 №3302-06/24782-06, яким зазначено, серед іншого, що у разі якщо предметом закупівлі є роботи, замовник може встановити вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції переліку та обсягу робіт відповідно до технічної специфікації, встановленій у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісті тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Таким чином, умовами тендерної документації не встановлено необхідність надати в складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки. Водночас пунктом 3 Розділу VI тендерної документації зазначено наступне:
Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі
Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Відповідно до п.5.2. Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Договірна ціна повинна бути узгоджена до укладання договору про закупівлю.
Перед укладанням договору переможець торгів надає замовнику на погодження наступні документи:
• договірна ціна
• підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- розрахунок прямих витрат, в т.ч. заробітної плати;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно;
• календарний графік виконання робіт.
Замовник має право звернутися до уповноваженої експертної організації з метою перевірки правильності наданого Переможцем розрахунку договірної ціни на відповідність Технічним вимогам (специфікації) (Додаток 2) та вимогам щодо визначення вартості будівництва згідно із стандартами, нормами, правилами у будівництві за законодавством України.
Отже, оцінка та розгляд тендерної пропозиції ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» здійснювалась відповідно до пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), яким встановлено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Оскільки умовами тендерної документації не передбачено надання в складі тендерної пропозиції кошторисних розрахунків, під час розгляду тендерної пропозиції ТЗОВ "ІРБУДТРАНС", замовник не здійснював аналіз наявних в складі тендерної пропозиції документів на їх відповідність кошторисним нормам, адже замовник не має права відхиляти пропозицію з огляду на інформацію в документах, не передбачених для надання в складі тендерної пропозиції. Водночас правильність, наданого переможцем розрахунку договірної ціни на відповідність технічним вимогам та вимогам щодо визначення вартості будівництва згідно із стандартами, нормами, правилами у будівництві за законодавством України, перевірена замовником перед укладанням договору.
Так, відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 року, показник адміністративних витрат для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками ( СС1) , який складає – 4,37 грн./люд.год, враховується при визначенні розміру адміністративних витрат будівельної організації в інвесторській кошторисній документації (Додаток 27 до Настанови ) і є рекомендованим показником згідно пункту 4.39. Настанови, абзац 3.
При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) учасник процедури закупівлі визначає адміністративні витрати у відповідності до пункту 5.17, пункту 5.18 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Згідно пункту 5.17 Настанови адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" було надано розрахунок адміністративних витрат (додається) за період 01.01.2023 р. – 01.01.2024, відповідно до якого показник для визначення розміру адміністративних витрат складає 7.24 грн./люд.-год.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-13 12:01:23
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-29-009752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Відповідно до пункту 3 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги: «Договірна ціна повинна бути узгоджена до укладання договору про закупівлю. Перед укладанням договору переможець торгів надає замовнику на погодження наступні документи:
• договірна ціна
• підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- розрахунок прямих витрат, в т.ч. заробітної плати;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно;
• календарний графік виконання робіт.»
Враховуючи зазначене, просимо надати вищезазначені документи, які були подані ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» на виконання вищезазначеної вимоги, а саме узгоджену Замовником договірну ціну з підтверджуючими розрахунками, локальними кошторисом та інші.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 15:20:21
Відповідь на запит від 13.03.2024р
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 13.03.2024р. в межах проведення моніторингу надаємо наступні документи:
• договірна ціна
• підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- розрахунок прямих витрат, в т.ч. заробітної плати;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно;
• календарний графік виконання робіт.»
- 3834_ДЦ_ДЦ.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВ.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_04-01-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-02.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_07-02-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЗВВЛК_08-01-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_02-01-05.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_02-01-07.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_04-01-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-02.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_07-01-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_07-02-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК1_08-01-01.rtf
- 3834_ДЦ_ЛК2_02-01-08.rtf
- 3834_ДЦ_ОК_02-01.rtf
- 3834_ДЦ_ОК_04-01.rtf
- 3834_ДЦ_ОК_06-01.rtf
- 3834_ДЦ_ОК_07-01.rtf
- 3834_ДЦ_ОК_07-02.rtf
- 3834_ДЦ_ОК_08-01.rtf
- 3834_ДЦ_ПВР.rtf
- 3834_ДЦ_Т2.rtf
- Календарний 1.docx
- Розрахунок ЗВВ_АВ 1.rtf
- РОЗРАХУНОК ЗП.docx
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-18 14:39:49
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-29-009752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Згідно наданого Комунальним некомерційним підприємством «Перечинський центр первинної медико-санітарної допомоги» Перечинської міської ради пояснення на запит від 12.03.2024 обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, якою встановлено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Враховуючи вказане, просимо надати проєктно-кошторисну документацію по об’єкту «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б».
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси; насоси та компресори; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; трансформатори; трансформатори з рідинним діелектриком; трансформатори напруги; вимірювальні трансформатори; трансформатори живлення, а за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону – у разі здійснення закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. За нормами пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Отже, особливості щодо застосування ступеня локалізації застосовується у разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в тому числі насосів та трансформаторів), якщо вартість предмета закупівлі (а не конкретної одиниці товару, вказаного у переліку), становить або перевищує 200 тис. грн (про що також зазначено у роз’ясненні Міністерства економіки України від 30.08.2022 №3323-04/62315-06).
Враховуючи зазначене, повторно просимо пояснити яким чином Комунальним некомерційним підприємством «Перечинський центр первинної медико-санітарної допомоги» Перечинської міської ради (далі – Замовник) при складанні тендерної документації було дотримано вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки технічним завданням Замовника під час закупівлі робіт «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б» передбачено набуття у власність товару (насосів та трансформаторів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-21 10:48:31
Відповідь на запит від 18.03.2024р.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18.03.2024р. в межах проведення моніторингу надаємо проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б» та повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі розрахована з урахуванням того, що вартiсть проектних робiт та вартiсть експертизи проектної документацiї в зведеному-кошторисному розрахунку врахована без ПДВ.
Щодо питання другого. Повідомляємо, що в тендерній документації допущено помилку та не встановлено вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації насосів та трансформаторів, у зв’язку з чим, замовником не було дотримано вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі». Окремо зауважуємо, що замовником та підрядником прийнято рішення про розірвання договору від 05 березня 2024р. №33, укладеного за результатами процедури закупівлі, також зазначаємо, що підрядник не приступав до виконання робіт за цим договором.
- 1_КД_ВРЗКР.rtf
- 1_КД_ЗКР.rtf
- 1_КД_ЗКР_8.rtf
- 1_КД_ЗКР_9.rtf
- 1_КД_ЗКР_10.rtf
- 1_КД_ЗКР_11.rtf
- 1_КД_ЗКР_12.rtf
- 1_КД_ЛК1_02-01-01.rtf
- 1_КД_ЛК1_02-01-02.rtf
- 1_КД_ЛК1_02-01-03.rtf
- 1_КД_ЛК1_02-01-04.rtf
- 1_КД_ЛК1_02-01-05.rtf
- 1_КД_ЛК1_02-01-06.rtf
- 1_КД_ЛК1_02-01-07.rtf
- 1_КД_ЛК1_04-01-01.rtf
- 1_КД_ЛК1_06-01-01.rtf
- 1_КД_ЛК1_06-01-02.rtf
- 1_КД_ЛК1_07-01-01.rtf
- 1_КД_ЛК1_07-02-01.rtf
- 1_КД_ЛК1_08-01-01.rtf
- 1_КД_ЛК2_02-01-08.rtf
- 1_КД_ОК_02-01.rtf
- 1_КД_ОК_04-01.rtf
- 1_КД_ОК_06-01.rtf
- 1_КД_ОК_07-01.rtf
- 1_КД_ОК_07-02.rtf
- 1_КД_ОК_08-01.rtf
- u_1_КД_ЗКР.rtf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 16:58:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-29-009752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. За результатами розгляду документів (витяги з програмного комплексу АВК), поданих на запит від 18.03.2024, повторно просимо, надати копію (сканкопію) затвердженої проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б», оскільки проєктно-кошторисна документація, яка затверджена та підписана відповідальними особами відповідно до вимог чинного законодавства не була надана на вказаний запит.
2. Відповідно до пункту 5.33. розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2023 № 1315 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024-2026 роки» прогнозний індекс цін виробників промислової продукції на 2024 році становить 111,4 %, на 2025 рік - 109,7 %, проте переможцем ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" при розрахунку договірної ціни використано прогнозні рiвні iнфляцiї в будiвництвi (112,5 та 108,6), що не відповідають індексам, встановлених постановою від 15 грудня 2023 № 1315.
Враховуючи зазначене поясніть, чому Замовником не відхилено, а прийнято рішення про визначення учасника ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" переможцем закупівлі та укладено з ним договір від 05.03.2024 №33?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 17:47:25
Відповідь на запит від 27.03.2024
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27.03.2024р. в межах проведення моніторингу надаємо копію (сканкопію) затвердженої проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б», затверджену та підписану відповідальними особами.
Щодо питання другого.
Замовником не відхилено, а прийнято рішення про визначення учасника ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" переможцем закупівлі, оскільки тендерну документацію на закупівлю робіт складено з урахуванням рекомендацій, наведених в листі Мінекономрозвитку від 05.08.2016 №3302-06/24782-06, яким зазначено, серед іншого, що у разі якщо предметом закупівлі є роботи, замовник може встановити вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції переліку та обсягу робіт відповідно до технічної специфікації, встановленій у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісті тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Таким чином, умовами тендерної документації не встановлено необхідність надати в складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки. Водночас пунктом 3 Розділу VI тендерної документації зазначено наступне:
Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі
Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Відповідно до п.5.2. Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Договірна ціна повинна бути узгоджена до укладання договору про закупівлю.
Перед укладанням договору переможець торгів надає замовнику на погодження наступні документи:
• договірна ціна
• підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- розрахунок прямих витрат, в т.ч. заробітної плати;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно;
• календарний графік виконання робіт.
Замовник має право звернутися до уповноваженої експертної організації з метою перевірки правильності наданого Переможцем розрахунку договірної ціни на відповідність Технічним вимогам (специфікації) (Додаток 2) та вимогам щодо визначення вартості будівництва згідно із стандартами, нормами, правилами у будівництві за законодавством України.
Отже, оцінка та розгляд тендерної пропозиції ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» здійснювалась відповідно до пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), яким встановлено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Оскільки умовами тендерної документації не передбачено надання в складі тендерної пропозиції кошторисних розрахунків, під час розгляду тендерної пропозиції ТЗОВ "ІРБУДТРАНС", замовник не здійснював аналіз наявних в складі тендерної пропозиції документів на їх відповідність кошторисним нормам, адже замовник не має права відхиляти пропозицію з огляду на інформацію в документах, не передбачених для надання в складі тендерної пропозиції. Таким чином, замовником прийнято рішення про визначення учасника ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" переможцем закупівлі, оскільки за результатами розгляду тендерної пропозиції, наданої учасником, було встановлено, що пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, встановленим замовником торгів в частині надання документів, передбачених тендерною документацією.
Водночас правильність, наданих переможцем розрахунків, зокрема коштів на покриття додаткових витрат, перевірялась замовником перед укладанням договору. Оскільки в штаті замовника відсутні кваліфіковані спеціалісти з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації, замовник звернувся до експертної організації, яка розробила проектно-кошторисну документацію на виконання вищезазначених робіт, з метою перевірки правильності наданого переможцем розрахунку договірної ціни на відповідність вимогам щодо визначення вартості будівництва згідно із стандартами, нормами, правилами у будівництві за законодавством України, що має в своєму штаті відповідних кваліфікованих спеціалістів. Дана експертна організація підтвердила правильність наданих переможцем розрахунків договірної ціни. Таким чином, з переможцем було укладено договір від 05.03.2024 №33. При цьому зауважуємо, договір від 05 березня 2024р. №33, укладений за результатами процедури закупівлі було розірвано додатковою угодою від 21 березня 2024р. №1. Звіт про виконання (розірвання) договору розміщено в електронній системі закупівель 28.03.2024р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір від 05 березня 2024р. №33, укладений за результатами процедури закупівлі було розірвано додатковою угодою від 21 березня 2024р. №1. Звіт про виконання (розірвання) договору розміщено в електронній системі закупівель 28.03.2024р.
2024-04-05 12:14:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" |
12 894 612,00
UAH з ПДВ
|
12 649 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДСЕРВІС-М" |
13 573 464,00
UAH з ПДВ
|
12 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" |
13 777 000,00
UAH з ПДВ
|
12 798 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" #37406974 |
Переможець |
12 649 900,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 10:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 15:15
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
28 березня 2024 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 13:43
|
Договір 33.PDF | укладений |
06 березня 2024 13:39
|