Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NW1 (або еквівалент) (38630000-0 - Астрономічні та оптичні прилади)
Очікувана вартість
1 610 000,00 UAH
UA-2024-01-29-009593-a ● 7951bcc66d02487e9a18ef1c050ce115
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Машівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04381467 |
Місцезнаходження: | 39400, Україна , Полтавська обл., селище міського типу Машівка, вул. Незалежності, буд. 113 |
Контактна особа: |
Інна Леонідівна Філенко +380999406834 filenkoinna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 00:01 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 15:46 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 15:46 |
Очікувана вартість: | 1 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NW1 (або еквівалент) (38632000-4 - Прилади нічого бачення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39400, Україна, Полтавська область, селище Машівка, вул.Незалежності, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2024
ДК 021:2015: 38632000-4 — Прилади нічого бачення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної. Оплата здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2024 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2024 16:12 |
Перелік змін.PDF | |
30 січня 2024 16:12 |
Протокол уповноваженої особи.PDF | |
30 січня 2024 16:12 |
Тендерна документація у новій редакції.docx | |
29 січня 2024 14:28 |
Тендерна документація.docx | |
29 січня 2024 14:28 |
Проєкт договору.docx |
30 січня 2024 16:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2024 16:12 |
Перелік змін.PDF
|
|||
30 січня 2024 16:12 |
Протокол уповноваженої особи.PDF
|
|||
30 січня 2024 16:12 |
Тендерна документація у новій редакції.docx
|
|||
29 січня 2024 14:28 |
Тендерна документація.docx
|
|||
29 січня 2024 14:28 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-29-009593-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Павленко Сергій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3410817614
Дата подання: 29 січня 2024 15:14
Внесення змін до технічного завдання
Для обрання найбільш економічно вигідної пропозиції від прямого постачальника/виробника, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: Для підтвердження договірних стосунків суб’єкта господарювання з виробником продукції, суб'єкти господарювання,мають підтвердити договірні стосунки саме з виробником. Шляхом надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника або дистриб’ютора в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.
Просимо внести відповідні зміни то тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести відповідні зміни то тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2024 16:23
Доброго дня. Шановний учаснику, дякуємо за зауваження. Ваші вимоги щодо внесення змін до технічного завдання виконані і тендерна документація викладена в електронній системі закупівель у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2024-01-29-009593-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ", Код ЄДРПОУ:39834775
Дата подання: 29 січня 2024 16:24
Технічні характеристики
Звертаємо Вашу увагу на те, що в лоті "Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NW1 (або еквівалент)" Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-29-009593-a є деякі невідповідності, а саме:
1. У Додатку 1 до тендерної документації у таблиці технічних характеристик діоптрійне регулювання монокуляру зазначені: від -6 - +4 dpt, а у всіх моделей AGM PVS-14 у тому числі і PVS-14NW1 на сайті виробника : -6 - +2 dpt, та вага приладу зазначена - 320гр, а на сайті виробника - 0,350гр;
https://www.agmglobalvision.com/night-vision/night-vision-monoculars/agm-pvs-14-nw1
2. У Додатку 1 до тендерної документації в таблиці технічних характеристик зазначено: - робоча температура приладу: від -51°C - +49°C,
Звертаємо вашу увагу, що в Україні для приладів нічного бачення стандарт робочої температури від -40°C до +50°C. Приміром, сайт українського виробника та прилад, що прийнятий на озброєння міністерством оборони України,
а саме монокуляр нічного бачення , де вказана робоча температура: від -40° до +50°C. https://archer.ua/ua/product/monokular-nicnogo-bacenna-nvma-14 Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та не
дискредитувати Українських виробників.
Розгорнути
Згорнути
1. У Додатку 1 до тендерної документації у таблиці технічних характеристик діоптрійне регулювання монокуляру зазначені: від -6 - +4 dpt, а у всіх моделей AGM PVS-14 у тому числі і PVS-14NW1 на сайті виробника : -6 - +2 dpt, та вага приладу зазначена - 320гр, а на сайті виробника - 0,350гр;
https://www.agmglobalvision.com/night-vision/night-vision-monoculars/agm-pvs-14-nw1
2. У Додатку 1 до тендерної документації в таблиці технічних характеристик зазначено: - робоча температура приладу: від -51°C - +49°C,
Звертаємо вашу увагу, що в Україні для приладів нічного бачення стандарт робочої температури від -40°C до +50°C. Приміром, сайт українського виробника та прилад, що прийнятий на озброєння міністерством оборони України,
а саме монокуляр нічного бачення , де вказана робоча температура: від -40° до +50°C. https://archer.ua/ua/product/monokular-nicnogo-bacenna-nvma-14 Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та не
дискредитувати Українських виробників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2024 16:20
Доброго дня. Шановний учаснику, дякуємо за зауваження. Ваші вимоги щодо внесення змін до технічних характеристик предмету закупівлі виконані і тендерна документація викладена в електронній системі закупівель у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2024-01-29-009593-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЦИБУЛЯ ВІКТОРІЯ АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3400907224
Дата подання: 01 лютого 2024 13:08
Щодо внесення до тендерної документації додаткових вимог, що мають дискримінаційний характер
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку 1 до протоколу уповноваженої особи від 30 січня 2024 року №7 до тендерної документації були внесені зміни, зокрема в Додатку 1 до тендерної документації було доповнено Вимоги щодо товару пунктом 11: "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати в сканованому вигляді копію авторизаційного листа, наданого виробником або /чи офіційним представником виробника на території України про те, що постачальник товару являється партнером виробника або/чи представника виробника на території України."
Хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги з боку учасників щодо внесення змін з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за скаргами з аналогічних підстав, якими визнаються дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора з зазначенням статусу учасника є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 5 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником товару або /чи офіційним представником виробника на території України та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму не мають.
Законодавчо не встановлено, що для продажу товару закордонного виробника необхідно обов’язково бути його дистриб’ютором або мати з ним партнерські чи будь-які інші відносини. Умови тендерної документації, в тому числі поставку товару та виконання гарантійних зобов’язань, можливо виконати і не перебуваючи у безпосередніх відносинах з виробником чи офіційним представником виробника, що підтверджується вищезазначеним авторизаційним листом.
Таким чином вимога, щодо надання копії авторизаційного листа, наданого виробником або /чи офіційним представником виробника на території України про те, що постачальник товару являється партнером виробника або/чи представника виробника на території України ніяк не обгрунтована Замовником та є такою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що встановлені у статті 5 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі»
Враховуючи вищенаведене, задля припинення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та усунення підстав для звернення до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, вимагаємо від Замовника вилучити з тендерної документації вимоги, що є дискримінаційними та суперечать принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема вимогу щодо товару передбачену пунктом 11 Додатку 1 до тендерної документації: "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати в сканованому вигляді копію авторизаційного листа, наданого виробником або /чи офіційним представником виробника на території України про те, що постачальник товару являється партнером виробника або/чи представника виробника на території України.".
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 1 до протоколу уповноваженої особи від 30 січня 2024 року №7 до тендерної документації були внесені зміни, зокрема в Додатку 1 до тендерної документації було доповнено Вимоги щодо товару пунктом 11: "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати в сканованому вигляді копію авторизаційного листа, наданого виробником або /чи офіційним представником виробника на території України про те, що постачальник товару являється партнером виробника або/чи представника виробника на території України."
Хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги з боку учасників щодо внесення змін з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за скаргами з аналогічних підстав, якими визнаються дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора з зазначенням статусу учасника є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 5 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником товару або /чи офіційним представником виробника на території України та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму не мають.
Законодавчо не встановлено, що для продажу товару закордонного виробника необхідно обов’язково бути його дистриб’ютором або мати з ним партнерські чи будь-які інші відносини. Умови тендерної документації, в тому числі поставку товару та виконання гарантійних зобов’язань, можливо виконати і не перебуваючи у безпосередніх відносинах з виробником чи офіційним представником виробника, що підтверджується вищезазначеним авторизаційним листом.
Таким чином вимога, щодо надання копії авторизаційного листа, наданого виробником або /чи офіційним представником виробника на території України про те, що постачальник товару являється партнером виробника або/чи представника виробника на території України ніяк не обгрунтована Замовником та є такою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що встановлені у статті 5 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі»
Враховуючи вищенаведене, задля припинення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та усунення підстав для звернення до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, вимагаємо від Замовника вилучити з тендерної документації вимоги, що є дискримінаційними та суперечать принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема вимогу щодо товару передбачену пунктом 11 Додатку 1 до тендерної документації: "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати в сканованому вигляді копію авторизаційного листа, наданого виробником або /чи офіційним представником виробника на території України про те, що постачальник товару являється партнером виробника або/чи представника виробника на території України.".
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 лютого 2024 10:08
Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c.
Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується.
Закупівля товару здійснюється для подальшої його передачі на безоплатній основі військовій частині за її запитом (з питань безпеки назва та місцезнаходження не розголошуються) для забезпечення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії російської федерації. Тому неможна допустити ситуацію, коли товар буде використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c.
Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується.
Закупівля товару здійснюється для подальшої його передачі на безоплатній основі військовій частині за її запитом (з питань безпеки назва та місцезнаходження не розголошуються) для забезпечення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії російської федерації. Тому неможна допустити ситуацію, коли товар буде використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2024 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЕО МАРКЕТ" |
1 420 008,00
UAH з ПДВ
|
1 420 008,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гайдашук Олексій Володимирович |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЕО МАРКЕТ" #45085257 |
Переможець |
1 420 008,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 09:12
|
Договір №41.PDF | укладений |
15 лютого 2024 09:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NW1 (або еквівалент) (38632000-4 - Прилади нічого бачення) | 10 | штуки |
142 000,80
UAH з ПДВ
|