Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир твердий (жирністю не менше 50%), сир кисломолочний (жирністю не менше 5%)
Очікувана вартість
2 966 415,00 UAH
UA-2024-01-29-007772-a ● 7459b26922404767824b1d0f0f1b4bed
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33763070 |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, 900-річчя Хуста, 27 |
Контактна особа: |
Химинець Яна Миколаївна +380965251295 khust.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 14:04 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 14:04 |
Очікувана вартість: | 2 966 415,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 664,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограм
Сир твердий (жирністю не менше 50%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90400, Україна, Закарпатська область, місто Хуст, заклади освіти Хустської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир
14500 кілограм
сир кисломолочний (жирністю не менше 5%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90400, Україна, Закарпатська область, місто Хуст, заклади освіти Хустської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15542200-1 — М’який сир
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється шляхом перерахуванням коштів Замовника на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів. Підставою для проведення розрахунків є видаткові накладні. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 15:17 |
перелік змін сир.docx | |
02 лютого 2024 15:17 |
ТД_сири (нова редакція).docx |
02 лютого 2024 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2024 15:17 |
перелік змін сир.docx
|
|||
02 лютого 2024 15:17 |
ТД_сири (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація учасників
Дата подання: 01 лютого 2024 22:32
Дата відповіді: 02 лютого 2024 16:25
прошу скасувити вимогу щодо "підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, у складі пропозиції надання посвідчень навчання з питань охорони праці та виписку з протоколу засідання кваліфікаційної комісії з питань охорони праці , що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів" , як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимогу враховано. Зміни внесено.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 лютого 2024 11:41
Дата відповіді: 02 лютого 2024 16:25
Шановний замовник!В Додатку 5 до тендерної документації на закупівлю товару вказано наступні вимоги: «*Додатково учасником надаються довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, що датовані місяцем оголошення закупівлі. Також, учасником надається довідка ДПС України про наявні рахунки у банках і фінансових установах, що датовані місяцем оголошення закупівлі». Період прийому пропозицій з 29.01.2024 по 07.02.2024 00:00. Тобто учасники,які готуватимуть пропозицію після 31.01.2024 фізично не зможуть взяти довідки датовані місяцем оголошення закупівлі. Надайте будь ласка повну чітку і аргументовану відповідь чи буде відхилено пропозиція Учасника, якщо довідка буде датована лютим місяцем 2024 року?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимогу враховано. Зміни внесено.
незрозумілі додатки
Дата подання: 03 лютого 2024 17:34
Дата відповіді: 05 лютого 2024 15:10
Чому вимога "Додатково учасником надаються довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах.
Також, учасником надається довідка ДПС України про наявні рахунки у банках і фінансових установах, що датовані.
Документи повині бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа." не відображена у жодному документі тендерної документації???????
в жодному додатку до тендерної документації ????????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, вказана вами вимога відображена у Додатку 5 до нової редакції ТД Замовника. Зміни внесено згідно з протоколом УО від 02.02.2024 р.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-29-007772-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Корольков М.В., Код ЄДРПОУ:2965900135
Дата подання: 01 лютого 2024 22:32
дискримінація учасників
прошу скасувити вимогу щодо "підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, у складі пропозиції надання посвідчень навчання з питань охорони праці та виписку з протоколу засідання кваліфікаційної комісії з питань охорони праці , що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів" , як дисткримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 лютого 2024 16:25
Вимогу враховано. Зміни внесено.
Номер вимоги: UA-2024-01-29-007772-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3120312613
Дата подання: 02 лютого 2024 11:42
дискримінаційна вимога
Шановний замовник!В Додатку 5до тендерної документації на закупівлю товару вказано наступні вимоги: «*Додатково учасником надаються довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, що датовані місяцем оголошення закупівлі. Також, учасником надається довідка ДПС України про наявні рахунки у банках і фінансових установах, що датовані місяцем оголошення закупівлі». Період прийому пропозицій з 29.01.2024 по 07.02.2024 00:00. Прошу видалити ці дискримінаційні вимоги, так як учасники,які готуватимуть пропозицію після 31.01.2024 фізично не зможуть взяти довідки датовані місяцем оголошення закупівлі. Коректніше буде написати : Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2024 16:26
Вимогу враховано. Зміни внесено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ |
2 346 000,00
UAH з ПДВ
|
2 149 475,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Коложварі Марія Андріївна |
2 770 000,00
UAH з ПДВ
|
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ #2236111934 |
Переможець |
2 149 475,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 15:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 12:00
|
угода 48.pdf | зміни до договору |
25 березня 2024 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 16:23
|
договір 48 | укладений |
23 лютого 2024 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |