Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція приймально-діагностичного відділення Волинської обласної дитячої клінічної лікарні по проспекту Відродження, будинок 30, місто Луцьк (коригування)
Очікувана вартість
14 330 148,00 UAH
UA-2024-01-29-005038-a ● 5b0dd7672c384ccaa078f079cfdbd3d5
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бірук Олександр Миколайович 380506784410 zakupivli29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 12:33 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 12:33 |
Очікувана вартість: | 14 330 148,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 650,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція приймально-діагностичного відділення Волинської обласної дитячої клінічної лікарні по проспекту Відродження, будинок 30, місто Луцьк (коригування)
для потреб підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приймально-діагностичного відділення Волинської обласної дитячої клінічної лікарні по проспекту Відродження, будинок 30, місто Луцьк (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | детальніше в договорі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 11:41 |
Протокол 3-373.pdf | |
29 січня 2024 11:41 |
ТД прийм 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-29-005038-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536", Код ЄДРПОУ:30248307
Дата подання: 31 січня 2024 14:13
ISO 50001:2020
Згідно вимог Замовника тендерної документації учасник має потати документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, серед яких має бути: копія сертифікату на систему енергетичного менеджменту, яким посвідчується, що система енергетичного менеджменту здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту Вимоги та настанови щодо використання» з відповідними видами економічної діяльності.
У зв’язку з тим, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України та для збільшення кола учасників в даній закупівлі і, як наслідок, здійснення закупівлі на найбільш вигідних умовах, просимо розглянути можливість вилучити даний сертифікат з переліку необхідних підтверджуючих документів
Розгорнути
Згорнути
У зв’язку з тим, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України та для збільшення кола учасників в даній закупівлі і, як наслідок, здійснення закупівлі на найбільш вигідних умовах, просимо розглянути можливість вилучити даний сертифікат з переліку необхідних підтверджуючих документів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2024 10:09
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовник здійснює цю закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного підрядника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає вимоги до учасника закупівлі (майбутнього підрядника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ним та підтвердження їхньої відповідності системам управління (менеджменту), а саме: ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту Вимоги та настанови щодо використання». Цей стандарт є загальноприйнятним, зазначений сертифікат може отримати кожне підприємство. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації щодо підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі у розумінні Закону та цієї тендерної документації, а, як зазначено вище, включені до тендерної документації, керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави та обов’язок внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Замовник здійснює цю закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного підрядника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає вимоги до учасника закупівлі (майбутнього підрядника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ним та підтвердження їхньої відповідності системам управління (менеджменту), а саме: ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту Вимоги та настанови щодо використання». Цей стандарт є загальноприйнятним, зазначений сертифікат може отримати кожне підприємство. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації щодо підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі у розумінні Закону та цієї тендерної документації, а, як зазначено вище, включені до тендерної документації, керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави та обов’язок внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
12 364 315,14
UAH з ПДВ
|
12 364 315,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КБМП "Орбіта-Рожище" |
14 148 135,89
UAH з ПДВ
|
14 148 135,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Очікує рішення |
12 364 315,14
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 12:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 09:04 |
Кінець періоду оскарження: | 27 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 27 лютого 2024 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю «№23035589, UA-2024-01-29-005038-a» (Реконструкція приймально-діагностичного відділення Волинської обласної дитячої клінічної лікарні по проспекту Відродження, будинок 30, місто Луцьк (коригування)) з підстав, що передбачена п.50 пп.3 Постанови, а саме: «скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг» |
Документи:
16 лютого 2024 09:03
|
Електронний підпис |
16 лютого 2024 09:03
|
Протокол 3-381.pdf |