Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04417010 |
Місцезнаходження: | 60100, Україна , Чернівецька обл., селище міського типу Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Орест Степанович Гуль +380373220360, +380676735270 rada-kelm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80570000-0: Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації
Послуги надаються дистанційно через мережу Інтернет
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Після отримання акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 08:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 08:56 |
Додаток 4 до ТД (Проект Договору) (1).doc | |
29 січня 2024 11:40 |
Додаток 6 до ТД (Перелік документів).doc | |
29 січня 2024 11:40 |
Додаток 5 до ТД (Тендерна пропозиція) ЛОТ-1.doc | |
29 січня 2024 11:40 |
Тендерна документація.docx | |
29 січня 2024 11:40 |
Додаток 2 до ТД (п 47 Особливостей).doc | |
29 січня 2024 11:40 |
Додаток 1 до ТД (ст 16).doc | |
29 січня 2024 11:40 |
Додаток 3 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc |
01 лютого 2024 08:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2024 08:56 |
Додаток 4 до ТД (Проект Договору) (1).doc
|
|||
29 січня 2024 11:40 |
Додаток 6 до ТД (Перелік документів).doc
|
|||
29 січня 2024 11:40 |
Додаток 5 до ТД (Тендерна пропозиція) ЛОТ-1.doc
|
|||
29 січня 2024 11:40 |
Тендерна документація.docx
|
|||
29 січня 2024 11:40 |
Додаток 2 до ТД (п 47 Особливостей).doc
|
|||
29 січня 2024 11:40 |
Додаток 1 до ТД (ст 16).doc
|
|||
29 січня 2024 11:40 |
Додаток 3 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000077 ● 5c9984e5592240b38ea9f5826eb79989
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 27-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22.04.2024 року № 27-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-01-29-004806-a від 29.01.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 17:52:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Освітні послуги з підвищення кваліфікації педагогічних працівників» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-29-004806-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Вами не оприлюднено в окремому файлі перелік змін, які внесені до тендерної документації (внесено зміни у проект договору про закупівлю)?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 14:14:44
Пояснення по моніторингу закупівлі UA-2024-01-29-004806-a
Пояснення по моніторингу закупівлі надано в приєднаних файлах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 11:41:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Освітні послуги з підвищення кваліфікації педагогічних працівників» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-29-004806-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Чому Вами не відхилено учасника Комунальний заклад «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області», якщо тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Відповідно до Додатку 1 «Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам» тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, про виконання аналогічних договорів (не менше одного) та належним чином завірену/ні копію/ї договору/ів, зазначених в довідці, з додатками, додатковими угодами та специфікаціями.
Учасник Комунальний заклад «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 08.02.2024 № 01-11/11 про досвід виконання аналогічних договорів, в якій зазначив інформацію про виконання аналогічного договору від 30.11.2021 № 485, укладеного із Управлінням освіти Чернівецької міської ради на суму 514 080,00 грн та зазначив, що виконання аналогічного договору 100 %.
Проте, учасник Комунальний заклад «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області» у довідці від 08.02.2024 № 01-11/11 зазначив недостовірну інформацію, оскільки відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, договір від 30.11.2021 № 485, укладений із Управлінням освіти Чернівецької міської ради за результатами проведення переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-11-19-004626-a. До договору від 30.11.2021 № 485 укладено Додаткову угоду від 30.12.2021 № 1, якою внесено зміни до договору від 30.11.2021 № 485 в частині зменшення суми зазначеного договору на 335 520,00 грн, після чого сума договору становила 178 560,00 грн. За зазначеною закупівлею за номером ID: UA-2021-11-19-004626-a оприлюднено звіт про виконання цього аналогічного договору від 30.11.2021 № 485 на суму 178 560,00 грн, а не на суму 514 080,00 грн, яку учасник Комунальний заклад «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області» зазначив у довідці про виконання аналогічного договору.
Таким чином, учасник Комунальний заклад «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області» не підтвердив кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в частині ненадання належним чином завіреної копії аналогічного договору з додатками, додатковими угодами та специфікаціями, вимога про що встановлена Вами у Додатку 1 тендерної документації.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 11:06:57
Пояснення по моніторингу закупівлі UA-2024-01-29-004806-a
Пояснення по моніторингу закупівлі надано в приєднаних файлах
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Держаудитслужби щодо усунення порушень, виявлених в ході моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: 1. Заступником голови селищної ради з питань діяльності виконавчих органів ради проведено роз’яснювальну роботу з працівниками сектору державних закупівель, де зокрема вказано про недопустимість в подальшому подібних порушень і необхідність систематично відслідковувати зміни в законодавстві та враховувати їх при складанні та оприлюдненні тендерної документації та відповідно до неї змін. 2. Щодо розірвання договору про надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних працівників від 26.02.2024 № 44, укладеного із КЗ «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області», в порядку, визначеному статтею 188 Господарського Кодексу України, повідомляємо наступне: Комунальному закладу «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області», направлено лист з додатковою угодою від 02.05.2024 № 02-13/692, (скан - копія додається у приєднаних файлах) про розірвання договору від 26.02.2024 № 44.
2024-05-02 12:02:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
278 250,00
UAH з ПДВ
|
278 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
#02125697 |
Переможець |
278 250,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2024 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 08:50
|
Договір 44.pdf | укладений |
26 лютого 2024 08:48
|