Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2024-01-29-004716-a ● 2e7bdf5689bd42389b7ec5f8bc0859c7
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37371727 |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук'яненка Левка, будинок 16 |
Контактна особа: |
Яременко Юлія Вікторівна 380444183254 yuliia.birin@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 11:34 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 11:34 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Екологічні вимоги
Миючі засоби та засоби для чищення, зокрема для: чищення підлоги та інших поверхонь; чищення ванної кімнати;
миття скла та/або дзеркал та/або посуду (надалі – мийні засоби) повинні виповідати вимогам екологічних критеріїв екологічного маркування І типу згідно з ДСТУ ISO 14024:2018 для мийних засобів та засобів для чищення.
Рідке мило для рук, яке буде застосовуватися у санвузлах, повинно виповідати вимогам екологічних критеріїв екологічного маркування І типу згідно з ДСТУ ISO 14024:2018 для косметичних засобів.
Відповідність вимогам до екологічних характеристик повинна бути підтверджена:
1) Копіями сертифікатів, виданих органом, який акредитований Національним агентством акредитації України, за схемою сертифікації згідно з ДСТУ ISO 14024:2018.
У якості еквівалента національного стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 може бути роздягнута схема сертифікації згідно ISO 14024:2018 або EN ISO 14024:2018.
2) Копією атестату про акредитацію або свідоцтва про нотифікацію органу, яким видані дані сертифікати та які засвідчують компетентність органу з сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
миття скла та/або дзеркал та/або посуду (надалі – мийні засоби) повинні виповідати вимогам екологічних критеріїв екологічного маркування І типу згідно з ДСТУ ISO 14024:2018 для мийних засобів та засобів для чищення.
Рідке мило для рук, яке буде застосовуватися у санвузлах, повинно виповідати вимогам екологічних критеріїв екологічного маркування І типу згідно з ДСТУ ISO 14024:2018 для косметичних засобів.
Відповідність вимогам до екологічних характеристик повинна бути підтверджена:
1) Копіями сертифікатів, виданих органом, який акредитований Національним агентством акредитації України, за схемою сертифікації згідно з ДСТУ ISO 14024:2018.
У якості еквівалента національного стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 може бути роздягнута схема сертифікації згідно ISO 14024:2018 або EN ISO 14024:2018.
2) Копією атестату про акредитацію або свідоцтва про нотифікацію органу, яким видані дані сертифікати та які засвідчують компетентність органу з сертифікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня фактичного отримання Послуг за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. Несплата Замовником Послуг (або затримка зі сплатою) у зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування не вважається невиконанням або неналежним виконанням умов Договору. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 11:38 |
Додаток 6.docx | |
29 січня 2024 11:38 |
Додаток 5.docx | |
29 січня 2024 11:37 |
Додаток 4.docx | |
29 січня 2024 11:37 |
Додаток 3.docx | |
29 січня 2024 11:37 |
Додаток 1.docx | |
29 січня 2024 11:37 |
Додаток 2.docx | |
29 січня 2024 11:35 |
ТД прибирання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
РОзрахунок цІни пропозиції
Дата подання: 01 лютого 2024 10:15
Дата відповіді: 01 лютого 2024 11:47
Який період брати для розрахунку загальної ціни пропозиції ? лютий-грудень 2024 року, чи березень-грудень?
Відповідь: Укладення договору про надання послуг з прибирання попередньо планується з 19 лютого 2024 року, тому для розрахунку загальної ціни пропозиції враховуйте 10 робочих днів лютого 2024 р. (субота - робочий день).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-29-004716-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2913907176
Дата подання: 31 січня 2024 12:24
Щодо декларації відповідності матеріально-технічної
Відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з Додатком 8. Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Повідомляємо Вас, що: - в полі Декларації за місцем виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки за місцем виконання/експлуатації що змінюється, зазначається підстава (договори, контракти тощо) згідно яких будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, які були зазначені в поданій Декларації; - декларація подається на конкретно визначений об’єкт та за однією визначеною адресою місцезнаходження, областю, регіоном тощо. Додатково інформуємо, що Декларація заповнюється відповідно до вимог зазначених у полях Декларації та згідно вимог для підрядників за формою згідно з Додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107.
Для того, щоб Вам надати декларацію, яку ви вимагаєте, нам потрібно часу більше ніж термін подачі пропозиції та знати номер договору, що не можливо на періоді подачі пропозиції. Отже дану вимогу зможуть виконати тільки ті учасники, які вже мають декларацію, що є дискрімінацією по відношенню до інших учасників. Видаліть дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо Вас, що: - в полі Декларації за місцем виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки за місцем виконання/експлуатації що змінюється, зазначається підстава (договори, контракти тощо) згідно яких будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, які були зазначені в поданій Декларації; - декларація подається на конкретно визначений об’єкт та за однією визначеною адресою місцезнаходження, областю, регіоном тощо. Додатково інформуємо, що Декларація заповнюється відповідно до вимог зазначених у полях Декларації та згідно вимог для підрядників за формою згідно з Додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107.
Для того, щоб Вам надати декларацію, яку ви вимагаєте, нам потрібно часу більше ніж термін подачі пропозиції та знати номер договору, що не можливо на періоді подачі пропозиції. Отже дану вимогу зможуть виконати тільки ті учасники, які вже мають декларацію, що є дискрімінацією по відношенню до інших учасників. Видаліть дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2024 11:52
Шановний потенційний учаснику! Відповідно до роз’яснень щодо питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності, розміщених на офіційному веб-сайті ДЕРЖАВНОЇ РЕГУЛЯТОРНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, суб’єкт господарювання може набути право вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності шляхом подання до відповідного державного органу (дозвільного органу) документу із зазначенням відомостей, на підставі яких суб’єкт господарювання підтверджує відповідність власної матеріально-технічної бази, необхідної для провадження обраної ним господарської діяльності, вимогам законодавства. У такий спосіб суб’єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру. Відповідно до абзацу 7 частини першої статті 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» документом, яким суб’єкт господарювання повідомляє державного адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства є декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація) підтверджує відповідність стану охорони праці та умов експлуатації обладнання певного суб’єкта господарювання стандартам безпеки.
Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107, Декларація не має обмеженого терміну дії, адже це не дозвільний документ. Вона має бути регулярно перевірювана та оновлювана з метою виявлення та усунення можливих проблем або несумісностей. Суб’єкт господарювання зобов’язаний дотримуватися вимог щодо утримання Декларації в актуальному стані та своєчасного внесення відповідних змін, якщо це потрібно. Отримання відповідно зареєстрованої Декларації свідчить, що суб’єкт господарської діяльності має право на ведення економічної активності. Організації, що виконують роботи з підвищеним ризиком, обов’язково мають мати відповідний дозвіл або зазначену Декларацію. Оскільки, цей документ підтверджує, що організація відповідає всім необхідним стандартам та вимогам щодо захисту працівників від можливих ризиків, пов’язаних з виконанням робіт високого ризику.
За формою згідно з Додатком 8 до Порядку Декларація видається: «…за місцезнаходженням роботодавця (суб’єкта господарського діяльності) … та/або за постійним місцезнаходженням об’єкта … або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється…», не виключно за місцем виконання робіт/експлуатації. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання Декларації за адресою Замовника/місцем виконання робіт, оскільки це не є обов’язковою вимогою Додатку 8 до Порядку.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством (в тому числі дотримання Учасниками вимог Закону України «Про охорону праці») та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У разі непогодження потенційного учасника з положеннями/вимогами тендерної документації, він має право звернутись зі скаргою до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Водночас доводимо до вас, що Замовник діє виключно в межах і спосіб визначених діючим законодавством про проведення публічних закупівель, з урахування принципів передбачених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107, Декларація не має обмеженого терміну дії, адже це не дозвільний документ. Вона має бути регулярно перевірювана та оновлювана з метою виявлення та усунення можливих проблем або несумісностей. Суб’єкт господарювання зобов’язаний дотримуватися вимог щодо утримання Декларації в актуальному стані та своєчасного внесення відповідних змін, якщо це потрібно. Отримання відповідно зареєстрованої Декларації свідчить, що суб’єкт господарської діяльності має право на ведення економічної активності. Організації, що виконують роботи з підвищеним ризиком, обов’язково мають мати відповідний дозвіл або зазначену Декларацію. Оскільки, цей документ підтверджує, що організація відповідає всім необхідним стандартам та вимогам щодо захисту працівників від можливих ризиків, пов’язаних з виконанням робіт високого ризику.
За формою згідно з Додатком 8 до Порядку Декларація видається: «…за місцезнаходженням роботодавця (суб’єкта господарського діяльності) … та/або за постійним місцезнаходженням об’єкта … або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється…», не виключно за місцем виконання робіт/експлуатації. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання Декларації за адресою Замовника/місцем виконання робіт, оскільки це не є обов’язковою вимогою Додатку 8 до Порядку.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством (в тому числі дотримання Учасниками вимог Закону України «Про охорону праці») та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У разі непогодження потенційного учасника з положеннями/вимогами тендерної документації, він має право звернутись зі скаргою до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Водночас доводимо до вас, що Замовник діє виключно в межах і спосіб визначених діючим законодавством про проведення публічних закупівель, з урахування принципів передбачених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Укрбіоекологія" |
467 250,00
UAH з ПДВ
|
299 771,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Клименко Ірина Іванівна" |
451 000,00
UAH з ПДВ
|
310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
433 455,00
UAH з ПДВ
|
358 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Укрбіоекологія" #34617039 |
Переможець |
299 771,99
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 10:02
|
Договір від 19.02.2024.pdf | укладений |
21 лютого 2024 10:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з прибирання приміщень Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації | 1 | послуга |
299 771,99
UAH з ПДВ
|