Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту в навчальних закладах відділу освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2024-01-29-003907-a ● 66d329e7e2b24d54a2308a6a9e5278ac
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району |
Код ЄДРПОУ: | 44118312 |
Місцезнаходження: | 09601, Україна , Київська обл., смт Рокитне, вул. Заводська, 2 |
Контактна особа: |
Романік Юлія Михайлівна +380984371692 yuliyaromanik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту в навчальних закладах відділу освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09601, Україна, Київська область, заклади загалної та дошкльної освіти Рокитнянської селищної ради, Білоцерківського району Київської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 11:09 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
29 січня 2024 11:09 |
Додаток 2 Проект договору .docx | |
29 січня 2024 11:09 |
Додаток 1. Технічне завдання.docx | |
29 січня 2024 11:09 |
Тендерна документація .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-29-003907-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 31 січня 2024 10:13
Дискримінаційна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодаству України, а саме Постанові №852 від 23.11.2016 року, ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі, що Учасник повинен підтвердити наявність власного або орендованого транспортного засобу. Наявність власного транспортного засобу Учасник підтверджує свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу. Наявність орендованого транспортного засобу Учасник підтверджує договором оренди або договором про надання послуг з транспортування або договором фінансового лізингу та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу. Надати в складі пропозиції протокол(и) про технічний стан транспортного засобу (власного або орендованого), який Учасник планує використовувати для надання послуг за даною процедурою (даний документ повинен підтверджувати справність транспортного засобу).
Згідно Постанови №852 від 23.11.2016 року розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Жодного слова і навіть натяку на те, що Ліцензіат, а відповідно учасник процедури закупівлі, а відповідно і потенційний Переможець зобов'язаний мати власний транспортний засіб Учасник підтверджує свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу, а тим паче протокол(и) про технічний стан транспортного засобу (власного або орендованого), який Учасник планує використовувати для надання послуг за даною процедурою (даний документ повинен підтверджувати справність транспортного засобу) немає в чинній Постанові!!!
Яким чинним нормативним документом ви керуєтеся, і згідно якого Закону ви це вимагаєте?
Наполягаємо на видаленні не законної вимоги до учасників процедури закупівлі та не обмежувати навмисно кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Постанови №852 від 23.11.2016 року розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Жодного слова і навіть натяку на те, що Ліцензіат, а відповідно учасник процедури закупівлі, а відповідно і потенційний Переможець зобов'язаний мати власний транспортний засіб Учасник підтверджує свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу, а тим паче протокол(и) про технічний стан транспортного засобу (власного або орендованого), який Учасник планує використовувати для надання послуг за даною процедурою (даний документ повинен підтверджувати справність транспортного засобу) немає в чинній Постанові!!!
Яким чинним нормативним документом ви керуєтеся, і згідно якого Закону ви це вимагаєте?
Наполягаємо на видаленні не законної вимоги до учасників процедури закупівлі та не обмежувати навмисно кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2024 09:30
Шановний Учасник, Замовник при розробленні тендерної документації керувався Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Номер вимоги: UA-2024-01-29-003907-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 31 січня 2024 10:27
Дискримінаційна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодаству України, а саме Постанові №852 від 23.11.2016 року, ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі: - Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії та сертифікат або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та додаток до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей).
Згідно Постанови №852 від 23.11.2016 року розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Жодного слова і навіть натяку на те, що Ліцензіат, а відповідно учасник процедури закупівлі, а відповідно і потенційний Переможець зобов'язаний мати власну (або орендовану) електротехнічну лабораторію та сертифікат або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та додаток до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей) не має в чинній Постанові КМУ №852 від 23.11.2016 року.
В Постанові чітко зазначено, наявність у Лецензіату, а відповідно в учасника процедури закупівлі:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Яким чинним нормативним документом ви керуєтеся, і згідно якого Закону ви це вимагаєте наявністть власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії та сертифікатів або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам?
Наполягаємо на видаленні не законної вимоги до учасників процедури закупівлі та не обмежувати навмисно кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Постанови №852 від 23.11.2016 року розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Жодного слова і навіть натяку на те, що Ліцензіат, а відповідно учасник процедури закупівлі, а відповідно і потенційний Переможець зобов'язаний мати власну (або орендовану) електротехнічну лабораторію та сертифікат або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та додаток до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей) не має в чинній Постанові КМУ №852 від 23.11.2016 року.
В Постанові чітко зазначено, наявність у Лецензіату, а відповідно в учасника процедури закупівлі:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Яким чинним нормативним документом ви керуєтеся, і згідно якого Закону ви це вимагаєте наявністть власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії та сертифікатів або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам?
Наполягаємо на видаленні не законної вимоги до учасників процедури закупівлі та не обмежувати навмисно кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2024 09:30
Шановний Учасник, Замовник при розробленні тендерної документації керувався Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Номер вимоги: UA-2024-01-29-003907-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 31 січня 2024 10:52
Дискримінаційна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодаству України, а саме Кошторисним Нормам України, відповідно до Наказу № 281 від 01.11.2021 року «Настанова з визначення вартості будівництва»
Відповідно до тендерної документації ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати: Вартість послуг визначається відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна послуг включає податки, збори, необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем, прибуток, а також витрати пов`язані з відрядженням (добові, проживання в готелі, транспортні витрати та інше). Вартість тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Розрахунки договірної ціни в складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, надаються учасником в складі пропозиції.
Шановний Замовнику процедури закупівлі уважно прочитайте назву своєї ж тендерної документації "Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту в навчальних закладах відділу освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області)" !!!! А також уважно прочитайте розділ 1 "Загальні положення" чинних Кошторисних Норм України, відповідно до Наказу № 281 від 01.11.2021 року «Настанова з визначення вартості будівництва» в якому "чорним по-білому" зазначене наступне:
п.1.1. Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення "у будівництві" для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційновідновлювальні та пусконалагоджувальні роботи;
договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі;
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат;
локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією;
Так причому тут взагалі до "Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту" будівельні роботи??? І яким боком взагалі до Послуг технічного обслугоування Кошторисні Нормам України, відповідно до Наказу № 281 від 01.11.2021 року «Настанова з визначення вартості будівництва»??? Що за повна "маячня"??? Учасник процедури, а відповідно Потенційний переможець не буде виконувати жодних будівельних, монтажних, ремонтно-будівельних, реставраційновідновлювальних та пусконалагоджувальних робіт (адже ваші системи СПЗ вже змонтовані та експлуатуються і піддлягають лише періодичному технічному обслугоувуванні та можливому (повторюємо) можливому поточному ремонту в процесі їх експлуатації!!!
Тому виникає логічне запитання, чим ви керуєтеся, яким чинним нормативним документом, або чинним Законом та вимагаєте від учасників надати: Вартість послуг визначається відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна послуг включає податки, збори, необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем, прибуток, а також витрати пов`язані з відрядженням (добові, проживання в готелі, транспортні витрати та інше). Вартість тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Розрахунки договірної ціни в складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, надаються учасником в складі пропозиції.
Також доводимо до вашого відома, що в України прийнятий та діє Прейскурант № 2661001-92 «Система технічного обслуговування і ремон-ту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної та охоронно-пожежної сигналізації. Оптові ціни на технічне обслуговування і ремонт »розроблений ВГО «Укрспецавтоматика» та
затверджені регламентів робіт з технічного обслуговування та технічної документації підприємств-виробників на прилади та обладнання!!!
Наполягаємо на внесенні відповідних змін, до вашої не чим не підтвердженої вимоги, яка суперечить чинному законодавству УКраїни та самим відповідно Кошторисним Нормам України, відповідно до Наказу № 281 від 01.11.2021 року «Настанова з визначення вартості будівництва» на які ви посилаєтеся в своїй тендерній документації!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до тендерної документації ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати: Вартість послуг визначається відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна послуг включає податки, збори, необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем, прибуток, а також витрати пов`язані з відрядженням (добові, проживання в готелі, транспортні витрати та інше). Вартість тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Розрахунки договірної ціни в складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, надаються учасником в складі пропозиції.
Шановний Замовнику процедури закупівлі уважно прочитайте назву своєї ж тендерної документації "Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту в навчальних закладах відділу освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області)" !!!! А також уважно прочитайте розділ 1 "Загальні положення" чинних Кошторисних Норм України, відповідно до Наказу № 281 від 01.11.2021 року «Настанова з визначення вартості будівництва» в якому "чорним по-білому" зазначене наступне:
п.1.1. Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення "у будівництві" для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційновідновлювальні та пусконалагоджувальні роботи;
договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі;
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат;
локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією;
Так причому тут взагалі до "Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту" будівельні роботи??? І яким боком взагалі до Послуг технічного обслугоування Кошторисні Нормам України, відповідно до Наказу № 281 від 01.11.2021 року «Настанова з визначення вартості будівництва»??? Що за повна "маячня"??? Учасник процедури, а відповідно Потенційний переможець не буде виконувати жодних будівельних, монтажних, ремонтно-будівельних, реставраційновідновлювальних та пусконалагоджувальних робіт (адже ваші системи СПЗ вже змонтовані та експлуатуються і піддлягають лише періодичному технічному обслугоувуванні та можливому (повторюємо) можливому поточному ремонту в процесі їх експлуатації!!!
Тому виникає логічне запитання, чим ви керуєтеся, яким чинним нормативним документом, або чинним Законом та вимагаєте від учасників надати: Вартість послуг визначається відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Ціна послуг включає податки, збори, необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем, прибуток, а також витрати пов`язані з відрядженням (добові, проживання в готелі, транспортні витрати та інше). Вартість тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Розрахунки договірної ціни в складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, надаються учасником в складі пропозиції.
Також доводимо до вашого відома, що в України прийнятий та діє Прейскурант № 2661001-92 «Система технічного обслуговування і ремон-ту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної та охоронно-пожежної сигналізації. Оптові ціни на технічне обслуговування і ремонт »розроблений ВГО «Укрспецавтоматика» та
затверджені регламентів робіт з технічного обслуговування та технічної документації підприємств-виробників на прилади та обладнання!!!
Наполягаємо на внесенні відповідних змін, до вашої не чим не підтвердженої вимоги, яка суперечить чинному законодавству УКраїни та самим відповідно Кошторисним Нормам України, відповідно до Наказу № 281 від 01.11.2021 року «Настанова з визначення вартості будівництва» на які ви посилаєтеся в своїй тендерній документації!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2024 09:30
Шановний Учасник, Замовник при розробленні тендерної документації керувався Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій