Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 50110000-9 (Послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2024-01-29-003608-a ● df33d3be88894e8f97bb7fc5cc48f7df
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Коменергосервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 36639101 |
Вебсайт: | http://www.kes.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна, буд. 6-Б |
Контактна особа: |
Сергій Матюшенко +380676308004 komenergoservice21@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 11:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 11:01 |
Тендерна документація .docx | |
29 січня 2024 11:01 |
Проект договору .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-29-003608-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3186012456
Дата подання: 02 лютого 2024 21:50
Вимога
Шановний Замовнику,
Звертаємо Вашу увагу вимоги, які є дискримінаційними для потенційних учасників тендеру і негативно вплинуть на їх можливість брати участь у тендерному процесі. В цьому контексті, ми просимо Вас прибрати наступні вимоги:
Додаток № 2 до тендерної документації:
Дійсний Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» з відповідної до замовляємих послуг сфери сертифікації, виданий на ім’я учасника та діючий протягом всього строку надання послуг, що є предметом данної процедури закупівлі.
Дійсний Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» з відповідної до замовляємих послуг сфери сертифікації, виданий на ім’я учасника та діючий протягом всього строку надання послуг, що є предметом данної процедури закупівлі.
Просимо відмінити ці вимоги, оскільки вони є дискримінаційними для деяких учасників тендеру, які можуть бути готові якісно виконати умови договору, але не мати сертифікованої системи управління якістю.
У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників.
Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій:
Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю.
Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною.
Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників.
Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922.
Отже, Замовник має прибрати вищенаведені пункти з тендерної документації та дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, згідно з встановленими законодавчими нормами.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу вимоги, які є дискримінаційними для потенційних учасників тендеру і негативно вплинуть на їх можливість брати участь у тендерному процесі. В цьому контексті, ми просимо Вас прибрати наступні вимоги:
Додаток № 2 до тендерної документації:
Дійсний Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» з відповідної до замовляємих послуг сфери сертифікації, виданий на ім’я учасника та діючий протягом всього строку надання послуг, що є предметом данної процедури закупівлі.
Дійсний Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» з відповідної до замовляємих послуг сфери сертифікації, виданий на ім’я учасника та діючий протягом всього строку надання послуг, що є предметом данної процедури закупівлі.
Просимо відмінити ці вимоги, оскільки вони є дискримінаційними для деяких учасників тендеру, які можуть бути готові якісно виконати умови договору, але не мати сертифікованої системи управління якістю.
У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників.
Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій:
Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю.
Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною.
Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників.
Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922.
Отже, Замовник має прибрати вищенаведені пункти з тендерної документації та дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, згідно з встановленими законодавчими нормами.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2024 10:48
Шановний учаснику! Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом замовника. Встановлені замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги до закупівлі, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки підприємства замовника та предмету закупівлі.
Ви стверджуєте, що «кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір». Навпаки, учасник самостійно оцінює свою можливість участі у процедурі закупівлі та виконанні договору про закупівлю, виходячи з вимог замовника та умов проекту договору. Мета замовника – це забезпечення потреби підприємства якісною послугою, що надана кваліфікованим виконавцем в повному обсязі в задані строки, та шляхом якомога більш ефективного використання публічних коштів. Тож вимоги, визначені замовником в тендерній документації, встановлені для отримання підтвердження надійності потенційного надавача послуг на етапі проведення процедури закупівлі.
А перед тим, як припускати, що зазначена Вами вимога тендерної документації розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, та те, що ми, як замовник, намагаємося залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагаємося усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше, радимо Вам переглянути наші закупівлі з даного предмета, та переконатися, що договори за результатами відповідних закупівель укладені з різними суб’єктами господарювання. Невідповідність конкретного суб’єкта господарювання вимогам замовника та його неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація замовника, не робить процедуру закупівлі неконкурентною.
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом замовника. Встановлені замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги до закупівлі, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки підприємства замовника та предмету закупівлі.
Ви стверджуєте, що «кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір». Навпаки, учасник самостійно оцінює свою можливість участі у процедурі закупівлі та виконанні договору про закупівлю, виходячи з вимог замовника та умов проекту договору. Мета замовника – це забезпечення потреби підприємства якісною послугою, що надана кваліфікованим виконавцем в повному обсязі в задані строки, та шляхом якомога більш ефективного використання публічних коштів. Тож вимоги, визначені замовником в тендерній документації, встановлені для отримання підтвердження надійності потенційного надавача послуг на етапі проведення процедури закупівлі.
А перед тим, як припускати, що зазначена Вами вимога тендерної документації розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, та те, що ми, як замовник, намагаємося залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагаємося усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше, радимо Вам переглянути наші закупівлі з даного предмета, та переконатися, що договори за результатами відповідних закупівель укладені з різними суб’єктами господарювання. Невідповідність конкретного суб’єкта господарювання вимогам замовника та його неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація замовника, не робить процедуру закупівлі неконкурентною.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій