Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо стегна куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, 1 кг
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2024-01-26-014761-a ● 17ad8ab12e2a4ab091a31e3ad5fcf058
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
26 січня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Іваничівська багатопрофільна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982904 |
Місцезнаходження: | 45300, Україна , Волинська обл., смт. Іваничі, вул. Грушевського, буд. 45 |
Контактна особа: |
Марта Плечій +380931844894 marta2207@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
М'ясо стегна куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, 1 кг
Термін (строк) поставки товару З моменту підписання договору до 20.12.2024 р.
Місце поставки товару 45300, вул. Грушевського,45, смт. Іваничі, Володимирського району, Волинської області
Умови поставки
• Поставка товару здійснюється у кількості та асортименті згідно заявок Замовника із врахуванням п. п. 2.4., 2.5. Договору; товар передається на продовольчий склад представнику Замовника.
• Строк ( термін) поставки товару: до 20.12.2024 року включно
• Постачальник зобов’язаний в строк (дату) визначений у заявці на поставку з урахуванням положень п. п. 2.4., 2.5. Договору передати Замовнику однією партією указаний в Заявці Товар. Заявки, направляються Замовником за допомогою факсу, електронної пошти або вручаються особисто. Заявка надсилається на ел пошту: (зазначається адреса електронної пошти та/або номер факсу). На визначений у заявці обсяг Товару Постачальник готує видаткову накладну.
• Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, який визначений у додатку № 1 до цього Договору.
Умови оплати Покупець зобов’язаний оплатити Товар Продавцеві на протязі 10 (десяти) календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної).
Оплата вартості проданого Товару здійснюється в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця.
У разі затримки фінансування Покупця за рахунок коштів, отриманих від надання медичних послуг за програмою медичних гарантій (кошти від НСЗУ), розрахунки за поставлений товар здійснюються при отриманні Покупцем вказаного фінансування.
Розгорнути
Згорнути
Термін (строк) поставки товару З моменту підписання договору до 20.12.2024 р.
Місце поставки товару 45300, вул. Грушевського,45, смт. Іваничі, Володимирського району, Волинської області
Умови поставки
• Поставка товару здійснюється у кількості та асортименті згідно заявок Замовника із врахуванням п. п. 2.4., 2.5. Договору; товар передається на продовольчий склад представнику Замовника.
• Строк ( термін) поставки товару: до 20.12.2024 року включно
• Постачальник зобов’язаний в строк (дату) визначений у заявці на поставку з урахуванням положень п. п. 2.4., 2.5. Договору передати Замовнику однією партією указаний в Заявці Товар. Заявки, направляються Замовником за допомогою факсу, електронної пошти або вручаються особисто. Заявка надсилається на ел пошту: (зазначається адреса електронної пошти та/або номер факсу). На визначений у заявці обсяг Товару Постачальник готує видаткову накладну.
• Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, який визначений у додатку № 1 до цього Договору.
Умови оплати Покупець зобов’язаний оплатити Товар Продавцеві на протязі 10 (десяти) календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної).
Оплата вартості проданого Товару здійснюється в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця.
У разі затримки фінансування Покупця за рахунок коштів, отриманих від надання медичних послуг за програмою медичних гарантій (кошти від НСЗУ), розрахунки за поставлений товар здійснюються при отриманні Покупцем вказаного фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кілограм
М'ясо стегна куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул.Грушевського,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
26 січня 2024 17:04 |
ЗЦП стегно керяче.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Наявність кісток |
Можливі значення:
|
|
З шкірою |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 3143 |
Можливі значення:
|
|
Термічний стан |
Можливі значення:
|
|
Частина |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС" |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП САВЕЛЬЄВ АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
69 900,00
UAH з ПДВ
|
69 900,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Приватне підприємство "Сузір'я" |
70 596,00
UAH з ПДВ
|
70 596,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС" #37059699 |
Переможець |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 16:51
|
ДОГОВІР Nº9:2024 .pdf | укладений |
01 лютого 2024 16:15
|